Jump to content

Помощ при избор на А6 2.5TDI 1994-1997g.


kickerbg

Recommended Posts

  • Отговори 112
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Днес разбрах какъв е проблема от долу и защо трака - и двата тампона са скъсани.. Още едно предизвикателство за мен :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, отдолу под колата има една кора, като погледна от двете страни се виждат 2 скъсани тампона... Понеже съм на "вие" с колите, не знам как по-точно да го обясня. Даже напротив, искам на мен някой да ми каже тея тампони за къде са за да знам как да си ги поръчам :)/>/>/> Май са на скоростната кутия.

П.С.

http://www.autopower.bg/avtochasti-transmisiq-audi-A6-4A-C4-2.5-TDI-116-konq-6765-30130064-72449.html

Това трябва да е.

Редактирано от kickerbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита да ти е колега и със здраве и радости да я караш,

Не се кахъри, а се радвай... с тампоните мина по тънката лайсна. Ако беше скоростната кутия щеше да ти се плаче...сега е време да се усмихнеш ;))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, не се оплаквам аз, за сега съм доволен. Като сменя това-онова малко по малко и дано всичко вече да е ОК и легендите, които се носят за тази кола се окажат верни. Утре или вдругиден и маслото на скоростната кутия ще бъде сменено, след още 2-3 дена и на мотора. Ще сложа 5/40 на Фукс. Заедно с маслото и масления филтър ще сменя филтър купе, горивен и въздушен. После остава тея тампони на кутията по възможно най-бързия начин и ремъци с ролки. После вече ще видим, почвам да гледам дискове /леко ми тресе като натисна спирачката/ и накладки, и козметични неща - една лайсничка на задната врата ми я няма, шофьорското огледало ми се мърда само наляво и на дясно, а на горе и надолу не иска..

Днес между другото като карах малко по пъргаво и усетих как накрая на един светофар ми се втвърди педала на спирачката и спирачките нещо не ми харесаха. После се оправи и си спираше нормално вече. Спирачна течност имам. Може ли да е от вакум помпа? Тук е мястото да кажа и че, понякога ми се чува сякаш звук като от повдигачи. Казаха ми, че може да е вакум помпа. Също така понякога като съм спрял - на светофар или на Р и усещам леко притрисане, което леко ме притеснява. Това дали не е дюза нещо? Не го прави винаги, понякога колата си работи много добре и има нормални вибрации като на дизел, да не кажа по-големи заради тампоните на скоростната кутия..

Индикатора за температурата на маслото ми прави проблеми също. Понякога както карам и като я погледна е на 0, почуквам го и се оправя. Не, че ми пречи да не знам градусите на маслото , на Нисана нямам такъв индикатор, но все пак.. леко ме дразни :) Тук-там изгоряла лампа има на таблото, но не мисля, че ще го сваля за да сменя лампички.. Напълно изгорели са лампите на часовника, но така или иначе не е верен и не мога да го сменя - като дръпна лостчето, което управлява светлината на таблото напред - както прочетох, че се сверява часовника - нищо не става. Дори не се усеща някакво съпротивление. Не ми пречи и часовник да нямам , но както споменах - дразнещо си е :)

Ако има някой, колега от Варна, който има желание - много бих се радвал да се видим да огледа колата и да каже мнение като собственик на такава кола от по-дълго време. Някой по-назад в темата беше предложил да се видим още преди да купя колата - нека си признае кой беше и вдигне ръка :)

Както и по-рано казах - естествено аз черпя заведението след огледа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За температурата на маслото трябва да запоиш 1 пинче на платката отзад. Вадиш таблото, разглобяваш малката част и ще го видиш - където е буксата. Има само 1 кабел на нея - точно този.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За температурата на маслото трябва да запоиш 1 пинче на платката отзад. Вадиш таблото, разглобяваш малката част и ще го видиш - където е буксата. Има само 1 кабел на нея - точно този.

Може ли по подробно да обясниш,защото и на мен не ми работи,моля dry.gif

Доколкото зная,ръчката за часовника се завърта настрани леко и се задържа да се свери.Иначе при мен предишният собственик го е счупил и вчера ставах в 2 часа да закача клемата на аккуто hilezh.gif

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених маслото на кутията. Всичко ми тръгна наопъки! Първо в сервиза, който се занимава с автоматични кутии нямаха моя филтър и трябваше да го поръчат от друго място и да ми го препродадат. Струва 60лв. Дори и те казаха, че това е много висока цена, техните, които си ги внасяли стрували между 20-40лв филтър + гарнитура. Както и да е, намериха филтър. После се оказа, че маслото като са го точили направо излязло под налягане, явно някъде имам проблем. Оказа се, че имам запушен отдушник. Ок, отпушиха, смениха.. казаха да наблюдавам как се държи колата понеже заради този отдушник запушения - е работила с по-малко масло. Аз и преди нямах проблем, при самото превключване на скоростите докато карам не ми рита, сякаш си включват нормално /ако има колега от Варна с такъв автомат, който е сигурен, че работи както трябва бих искал да се видим да направи едно кръгче и да каже как е.../. Обаче после реших да се върна до сервиза за 2 въпроса. Първия е, че до сега не бях забелязвал докато съм на Р при натискане на спирачката да ми се чува едно чукане, като на пластмаса сякаш някъде опира. Второто е за ритането на кутията, когато включвам на Д. Първото казаха, че е нормално, защото като натисна спирачката се освобождавало там нещо си и тогава мога да включвам на друга скорост. Ок, за това се съгласих.. не знам само защо не съм го чувал преди. Второто ми питане беше за ужасното ритане като включа Д.Не е просто ритане, направо цялото купе се мести! Качи се човека - няма ритане. Уточних, че не го прави винаги, а по-рядко. След малко ръчкане на скоростите започна да рита. Каза, че не е добре и за него това е скоростна кутия. Евентуално имам заял клапан или скъсана пружина. Но щял да разбере като отворят кутията. 250лв ще ми струва, ако е това проблема. Питах го дали не може от тампоните да е, каза че не е. Между другото.. онзи ден като ходих до един приятел до сервиза я погледна на канала и когато започне да мърда ауспуха нагоре и надолу и аз виждам сякаш, че тампоните на гредата където е скоростната кутия не са наред. Днеска ми казаха пък в тоя сервиз, че нищо им нямало, и те така си изглеждали, имали някаква цепнатина хоризонтална. Някой виждал ли е здрав такъв тампон дали наистина така изглежда? Защото като бутахме ауспуха се вижда как тампоните и двата сякаш са скъсани?

Обадих се и на друг приятел, който има сервиз - той не я е виждал колата на канал. Каза, че ако проблема е в скоростната кутия да си карам така докато се строши, ако се строши. Защото отворят ли я - трябва да се прави. Не мога да стискам палци да е това, което предполагат, да приготвя едни 300лв, а да се окаже накрая, че проблема е сериозен и аз да не мога в тоя момент да я направя.. Мислех си, ако наистина е заял клапан някакъв - сега като смених маслото дали не може да се смаже там и да се оправи от само себе си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За температурата на маслото пак ще пиша.

На теб като въобще не ти работи може и да не е в буксата проблема.

Сваляш таблото и откачаш всички букси(часовника пак ще го изгубиш!). Изнасяш го от колата и отиваш на топло при поялника.

На малката част с 3-те уреда има само 1 букса и от нея се ползва само 1 пин и буксата е с 1 кабел - точно за темп.на маслото.

Където се включва буксата има едно краче, което стърчи от платката. Ако се клати трябва да се презапои - при мен се клатеше и стрелката се местеше много. За целта ще разглобяваш малко - капака и отдолу не помня какво имаше.

Ако не се клати не знам - все пак го презпои пак, но може и да не ти е това проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи цъкането при натиснкане на спирачката е напълно нормално...чува се от едно електромагнитно реле което освобождава лоста....иначе не може да го преместиш от "Р",без да си натиснал спирачката.

Относно подритването...изчакай да видиш какво ще стане,но имай в предвид,че целият въртящ момент се предава през маслото...от двг към колелата и новото масло е със др.свойства от пет+ години работило такова....провери ли стария филтър коя година е произведен?

CA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не проверих филтъра, но това ритане си го имаше и със старото масло, има го и с новото. Аз тайно се надявах като го сменя да се оправи, но уви..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При джамбазите от Враца,всички коли са "наредени" :steinigung: Щях да се учудя на колата да и няма нищо. Аз съм купувал от там,мои приятели и шанса е като да спечелиш от тотото .

Карай я засега така,а ако е скъп ремонта слагай ръчна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е същата като на колегата,преди да тръгна да я купувам миналия януари (стана ултра спонтанно, обявата бе публикувана в 20:30ч.на другия ден в 12ч.я бях вече платил) от Монтана (същата работа като и Враца :D),звъннах на Спас да го питам по колко вървят ръчните кутии...за късмет моята кутия се оказа чук,иначе смяната ръчка ще стъпи около хилядарка+,щото освен ск.кутия,трябва и съединител,маховик,труд...педали:o

Но засега карай така, ако се счупи ще го мислиш....

CA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи е трябвало да пуснеш фиш :hilezh:/> баси тотото е това да си купиш кола от джамбазин :steinigung:/> аз моята я купих по същия начин от горубляне. Точно я бяха докарали от автомивката и естествено не повярвах да е на 115 000 км. :hilezh:/> ама че взе че излезе на толкова+ сменени масла,ремъци,накладки,спирачна течност и антифриз и това от италия :gruebel:/>

Или пък да звънне на Спас,да го пита колко е една кутия. Да я отворят,сревизират и да слага :gruebel:

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито ,колега ! Със здраве да си я караш и безаварийно! В неделя заповядай на форумна среща на Явор или във Възраждане над Кауфланд има едно кафе около 3 часа и доста неща ще ти се изяснят! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
Публикувано (Редактирано)

Ох, извинявам се за забавянето, изобщо не съм видял, че някой ми е писал в тая тема.. :)

Не съм я засичал още, защото е за жена ми и тя я кара най-вече. А я кара рядко в момента, защото ни удари една криза.. още не сме сменили ремъци, ролки и водна помпа и съм й  казал, ако не е много наложително да не я кара. Сега пък и вакуум помпата на спирачките нещо се ебава с мене и след 2-3 натискания на педала и се втвърдява и колата започва само да намаля и трудно да спира :) След 20-30м се оправя. Вчера ходих на доктор, казаха ми, че е вакуум помпата, че сега гледам тука за някаква втора употреба, ако случа евентуално на читава, че нова е над 400лв ми каза един колега от форума тук.

 

Разхода мога да кажа още като я взехме колко ми изгори. Враца - Варна около 450км , и тук още около 130-140км минахме с 40л. Т.е. близо 600км с 40л, което за автомат май е добре. Градско само не знам още, иска ми се пълно-пълно да я засека. Напълнихме резервоара, минахме около 600км за сега, ще видя кога ще светне лампата за резервата.

Редактирано от kickerbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай с вакуум помпата.

Първо има едни клапанчета вътре, които трябва да се сменят. И да купиш друга пак ще са за смяна.  Може и да се оправи.

Второ - може и да си е добре помпата, а да изпуска вакуум от някъде. Като е загасена колата след колко време изчезва сервото-става твърд педала? Т.е. гасиш, и пробваш след 1 час - твърд ли е?

 

Провери всички вакууми, вкл. и тези под кората за климатроника да няма сцепен маркуч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се беше извадил този за клапата за рециркулация на климатика и от него губеше бакуум. Напъхах маркуча в клапана и сервото се появи.:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих при един приятел, който има сервиз. Мери там с разни уреди от тук, от там, прави струва.. На запалена, на загасена кола, помпи педала, задържа педала. Според показателите на уреда с който мери каза, че е помпа, защото иначе трябвало еди си какви показатели да е, а то било еди си какви. Не разбирам аз от такива неща..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...