Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 4


sky

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

В моя случай - не и според Порше Запад.

Преди покупката направиха пълен преглед и специално ги питах дали да сменя маслата и филтрите - казаха в този случай не се налага, следи си показанията на таблото - верни са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но защо правиш тия глупости...

Мерси Веско!

Прав си, че са глупости, но реших, че мога да открия пикаеща дюза, която евентуално би могла да бъде причина за засичането на стартера отвреме-навреме. След рисета замерих обртната нафта и действително имаше една дюза - на втори цилиндър с повече върната нафта. Удивителното е, че точно на този цилиндър корекциите бяха около нулата и +малко, което тотално ми обърка представите. Сега се моля само да спре да пуши колата и спирам с експериментите :)

Редактирано от petarik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече върната нафта не значи ли "позапушена" (или добре работеща) дюза, а не пикаеща?

 

При положение, че налягането е едно и съща за всички дюзи, тази с най-много върната нафта би трябвало да е пропуснала / изпръскала най-малко... или аз бъркам нещо ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моя случай - не и според Порше Запад.

Преди покупката направиха пълен преглед и специално ги питах дали да сменя маслата и филтрите - казаха в този случай не се налага, следи си показанията на таблото - верни са.

 

Не виждам смисъл от въпроса ти или просто си искал да потвърдим казаното от порше ?

Здравия разум е да си смениш маслото, но ти си свободен да правиш каквото желаеш.

 

А бе странна работа стана с едно а7 3.0т. В началото по зле тръгна след 50-60 почна да дърпа с малко ама на 150 се отказа. Не би ли трябвало да ме прекине отведнъж ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпекси на 4ф ли мина или нещо не съм разбрал грешно от поста?

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам смисъл от въпроса ти или просто си искал да потвърдим казаното от порше ?

Здравия разум е да си смениш маслото, но ти си свободен да правиш каквото желаеш.

 

А бе странна работа стана с едно а7 3.0т. В началото по зле тръгна след 50-60 почна да дърпа с малко ама на 150 се отказа. Не би ли трябвало да ме прекине отведнъж ?

Сигурно те е виждал/запомнил със старата бегуна и не е искал да бере срамовете отново  :tach:

Редактирано от baba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което има из нета за дюзите е еднозначно - повече върната нафта означава по-кофти дюза. Най вероятно омекнала пружина на клапана и оттам повече гориво след него в т.ч. върната нафта и впръскана такава. Тази логика обаче е в пълно противоречие с моя експеримент. На всички цииндри, където имах отрицателни корекции, върната нафта беше по-малко. Това като принцип се запази и след рисета. :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята логика е като на ВЕСКО, може да сме чели от един източник.Отрицателни стойности = пиклива дюза и обратно високите положителни стойности са равнозначни на подпушени дюзи, а от тук и следствието

, че пикаещата дюза връща повече гориво от запушената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе странна работа стана с едно а7 3.0т. В началото по зле тръгна след 50-60 почна да дърпа с малко ама на 150 се отказа. Не би ли трябвало да ме прекине отведнъж ?

Е то е само 300-та кончета и не е по-леко от теб.. така че :) няма нищо странно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то е само 300-та кончета и не е по-леко от теб.. така че :) няма нищо странно...

200 кила е по леко. Все тая де, това е случайна дръпка. Като се видим некой път с Веско ще се разбере.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че Веско имаше предвид точно обратното.

 

Да, според мен пикаещата дюза връща по-малко гориво... защо:

 

- системата на дюзата е затворена, т.е. ако приемем че към дюзите се предава еденица обем гориво за секунда и ние мерим обратната нафта, разликата е хвръкнала през дюзата.. няма къде да отиде

- пружините в CR дюзите са точно 3 .. не разбирам и за какъв клапан става въпрос - дай линк евентуално

- гледал съм тестове на стенд за CR дюзи на американска фирма и там показанията са нещо от вида:

 

Rail pressure BAR:  1350

Delivery cc/1000:     68-72

Max back Leak:        <35.00

 

Забележете, че обратната нафта е дадена като стойност по-голяма от 35 еденици.. т.е. повече е по-добре, дюзата работи.

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го ли замери с камъни.  :hilezh:   :hilezh:   :hilezh:

Нямаше по земята, ама психически нещо в мен се пречупи.. толкова внимателно огледах да не би да е оптична измама.. ама за мое нещастие не беше.. :( А ква убава беше беличка... от редките..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, според мен пикаещата дюза връща по-малко гориво... защо:

 

- системата на дюзата е затворена, т.е. ако приемем че към дюзите се предава еденица обем гориво за секунда и ние мерим обратната нафта, разликата е хвръкнала през дюзата.. няма къде да отиде

- пружините в CR дюзите са точно 3 .. не разбирам и за какъв клапан става въпрос - дай линк евентуално

- гледал съм тестове на стенд за CR дюзи на американска фирма и там показанията са нещо от вида:

 

Rail pressure BAR:  1350

Delivery cc/1000:     68-72

Max back Leak:        <35.00

 

Забележете, че обратната нафта е дадена като стойност по-голяма от 35 еденици.. т.е. повече е по-добре, дюзата работи.

За това се сменят всичките дюзи  на веднъж. Компа си прави корекции за да уравновеси мотора и за всяка циклова порция е различна, така че нови дюзи.Този филм съм го играл вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно си прав. Освен рисета им разместих и местата с профилактична смяна на дифтунги и о-пръстени. Ако натрупат пак същите корекции, т.е. половината с положителни стойности, а другите с отрицателни значи си прав на 100%. Засега засичането на стратера си остана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shpeksi: Аз видях А6-ца с табелка S8 отзад...кво говориш...по едно време като ми хвърли сажда при потегляне, та чак чистачките пусках...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно си прав. Освен рисета им разместих и местата с профилактична смяна на дифтунги и о-пръстени. Ако натрупат пак същите корекции, т.е. половината с положителни стойности, а другите с отрицателни значи си прав на 100%. Засега засичането на стратера си остана.

Проблема ти е в тия с отрицателните стойности където са по-големи от -40 в ниското на 300бара и - 15 в средното (600бара) - никакви корекции не биха им помогнали, защото при тях проблема е вече механичен. От тях ще идва и цялата обърквация и проблеми. Ако всичките са с плюсови ст-сти няма грижи и нещата са оправими на 99 процента къде с каране, къде с Протек-че.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...