Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 4


sky

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Мисля, че са 350мм дискове с 6 бутални апарати. Каквито аз търся, принципно намерих един наводнен cayenne с такива и го ръчкам от бая време да се раздели с тях. Иначе за дискове и накладки вече съм се спрял на EBC, даже скоро ще ги поръчам да си ги имам.

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zimmerman, Никога повече няма да си сложа, в началото STi-то ми дойде с такива след 6-тото каране зимата ги бях разцепил. И двата предни диска се бяха напукали, после пак сложих такива, щотото решиш да го карам икономично, и като ходихме горе-долу по това време да гледаме Rally Buglaria на едно слизане от Белмекен на единият диск му откъснах парче и сложих EBC и след това само сменях модела на накладките до като я продам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден за пореден път се убедих в един от по-леките недостатъци /козметични верно, но дразни / на 4F===

някаква дръглива котка, ми е оставила три неприятни драскотини, по иначе огледалния преден капак.............

доста ме е яд...въпросът ми е, ако някой от вас се е сблъсквал със същото, поправя ли се чрез пастиране/полиране???

Понеже капакът на двигателния отсек, беше много запазен / до онзи ден / сага там са ми очите и ме дразнии.

 

То по начало лаковото покритие на 4F е толкова меко, че и от човешки нокът се драска.

Редактирано от andrei_S40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка повърхност на кола се драска, нормално. Със сигурност този капак е боядисван поне 2 пъти през годините и качеството не е като на фабричното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КАете къде изправяте джанти че днес кривнах едната 19ка и на Радиал тотала беше 69лв.... дееа и измамниците провинциални

На бъл. Сливница от Мария Луиза посока Христо Ботев от дясно ще видиш едно хале метално, мисля че пишеше ГТП на него. Там има един пич Веско, майстор на чука. Най-добрия начин за изправяне на тия джанти. Ако ходш някъде другаде не им давай да ги греят или да си слагат на машина, щото после ще гу правиш 3-пъти по често.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпек, що не я караш в S-mode вместо да ръчкаш постоянно?

Пак ще бръмчи и ще вири лявата стрелка нагоре :-)

Да не е дизел, че да бръмчи. Той пее, знам че не разбираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми харесва как спира сега 2.0тди с тия апарати fnrg60 ама брембо от кайен е по-добро с два пъти по-евтини накладки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичуе, какъв е шанса

Шансът е никакъв. Вече нямам W12.

Карам V8 с два twin-scroll компресора. Веско да ви обясни защо са вътре между главите.

Не пиша тук, защото си знаете всичко, а и нямам много време.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми харесва как спира сега 2.0тди с тия апарати fnrg60 ама брембо от кайен е по-добро с два пъти по-евтини накладки...

Нормално е да спира прилично, като не може да се засили много :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да спира прилично, като не може да се засили много :-)

Мое се пробвате, в най добрия случай за теб - кантар.

Шансът е никакъв. Вече нямам W12.

Карам V8 с два twin-scroll компресора. Веско да ви обясни защо са вътре между главите.

Не пиша тук, защото си знаете всичко, а и нямам много време.

Поздрави

За да няма лаг, наистина ли няма лаг?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върни 2-3000 поста назад, за да ми видиш мнението за A7

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...