N1995 Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Някой от форума продаваше от Cayenne, виж в темата продавам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 s-line-а с какви дискове е и колко бутала ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 (Редактирано) Мисля, че са 350мм дискове с 6 бутални апарати. Каквито аз търся, принципно намерих един наводнен cayenne с такива и го ръчкам от бая време да се раздели с тях. Иначе за дискове и накладки вече съм се спрял на EBC, даже скоро ще ги поръчам да си ги имам. Редактирано 3 Юли 2013 от itolev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Кажи дали си доволен, аз си взех от Коко Ц4 дискове zimmerman и съм страшно доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Shpeksi твойте са като с лайн модела е TEVES FNRG60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Zimmerman, Никога повече няма да си сложа, в началото STi-то ми дойде с такива след 6-тото каране зимата ги бях разцепил. И двата предни диска се бяха напукали, после пак сложих такива, щотото решиш да го карам икономично, и като ходихме горе-долу по това време да гледаме Rally Buglaria на едно слизане от Белмекен на единият диск му откъснах парче и сложих EBC и след това само сменях модела на накладките до като я продам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Моите трябва 347 мм, а не 350 мм. Като ги засменям ще разбера със сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 за 3мм няма да ти стане нищо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 (Редактирано) Онзи ден за пореден път се убедих в един от по-леките недостатъци /козметични верно, но дразни / на 4F===някаква дръглива котка, ми е оставила три неприятни драскотини, по иначе огледалния преден капак.............доста ме е яд...въпросът ми е, ако някой от вас се е сблъсквал със същото, поправя ли се чрез пастиране/полиране???Понеже капакът на двигателния отсек, беше много запазен / до онзи ден / сага там са ми очите и ме дразнии. То по начало лаковото покритие на 4F е толкова меко, че и от човешки нокът се драска. Редактирано 3 Юли 2013 от andrei_S40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Шпек апаратите са ти еслайн еднобутални! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Всяка повърхност на кола се драска, нормално. Със сигурност този капак е боядисван поне 2 пъти през годините и качеството не е като на фабричното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 КАете къде изправяте джанти че днес кривнах едната 19ка и на Радиал тотала беше 69лв.... дееа и измамниците провинциални Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Шпек, що не я караш в S-mode вместо да ръчкаш постоянно?Пак ще бръмчи и ще вири лявата стрелка нагоре :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 КАете къде изправяте джанти че днес кривнах едната 19ка и на Радиал тотала беше 69лв.... дееа и измамниците провинциални На бъл. Сливница от Мария Луиза посока Христо Ботев от дясно ще видиш едно хале метално, мисля че пишеше ГТП на него. Там има един пич Веско, майстор на чука. Най-добрия начин за изправяне на тия джанти. Ако ходш някъде другаде не им давай да ги греят или да си слагат на машина, щото после ще гу правиш 3-пъти по често. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Shpeksi твойте са като с лайн модела е TEVES FNRG60Да, с 2 бутала: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Шпек, що не я караш в S-mode вместо да ръчкаш постоянно?Пак ще бръмчи и ще вири лявата стрелка нагоре :-)Да не е дизел, че да бръмчи. Той пее, знам че не разбираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Не съм убеден, че са ти двубутални спирачките Шпек... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 На моята са същият размер, но са еднобитални! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Така пише ама може да имат предвид, че са общо две буталата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Мен ми харесва как спира сега 2.0тди с тия апарати fnrg60 ама брембо от кайен е по-добро с два пъти по-евтини накладки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Пичуе, какъв е шансаШансът е никакъв. Вече нямам W12.Карам V8 с два twin-scroll компресора. Веско да ви обясни защо са вътре между главите.Не пиша тук, защото си знаете всичко, а и нямам много време.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Мен ми харесва как спира сега 2.0тди с тия апарати fnrg60 ама брембо от кайен е по-добро с два пъти по-евтини накладки...Нормално е да спира прилично, като не може да се засили много :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Нормално е да спира прилично, като не може да се засили много :-)Мое се пробвате, в най добрия случай за теб - кантар.Шансът е никакъв. Вече нямам W12.Карам V8 с два twin-scroll компресора. Веско да ви обясни защо са вътре между главите.Не пиша тук, защото си знаете всичко, а и нямам много време.ПоздравиЗа да няма лаг, наистина ли няма лаг? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Охх котьо тия 7чки лачени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 (Редактирано) Върни 2-3000 поста назад, за да ми видиш мнението за A7Цитиране на предходен пост! Редактирано 4 Юли 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts