N1995 Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Някой от форума продаваше от Cayenne, виж в темата продавам... Link to comment Share on other sites More sharing options...
shpeksi Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 s-line-а с какви дискове е и колко бутала ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
itolev Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 (edited) Мисля, че са 350мм дискове с 6 бутални апарати. Каквито аз търся, принципно намерих един наводнен cayenne с такива и го ръчкам от бая време да се раздели с тях. Иначе за дискове и накладки вече съм се спрял на EBC, даже скоро ще ги поръчам да си ги имам. Edited July 3, 2013 by itolev Link to comment Share on other sites More sharing options...
N1995 Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Кажи дали си доволен, аз си взех от Коко Ц4 дискове zimmerman и съм страшно доволен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Shpeksi твойте са като с лайн модела е TEVES FNRG60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
itolev Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Zimmerman, Никога повече няма да си сложа, в началото STi-то ми дойде с такива след 6-тото каране зимата ги бях разцепил. И двата предни диска се бяха напукали, после пак сложих такива, щотото решиш да го карам икономично, и като ходихме горе-долу по това време да гледаме Rally Buglaria на едно слизане от Белмекен на единият диск му откъснах парче и сложих EBC и след това само сменях модела на накладките до като я продам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shpeksi Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Моите трябва 347 мм, а не 350 мм. Като ги засменям ще разбера със сигурност. Link to comment Share on other sites More sharing options...
itolev Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 за 3мм няма да ти стане нищо Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei_S40 Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 (edited) Онзи ден за пореден път се убедих в един от по-леките недостатъци /козметични верно, но дразни / на 4F===някаква дръглива котка, ми е оставила три неприятни драскотини, по иначе огледалния преден капак.............доста ме е яд...въпросът ми е, ако някой от вас се е сблъсквал със същото, поправя ли се чрез пастиране/полиране???Понеже капакът на двигателния отсек, беше много запазен / до онзи ден / сага там са ми очите и ме дразнии. То по начало лаковото покритие на 4F е толкова меко, че и от човешки нокът се драска. Edited July 3, 2013 by andrei_S40 Link to comment Share on other sites More sharing options...
baba Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Шпек апаратите са ти еслайн еднобутални! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Всяка повърхност на кола се драска, нормално. Със сигурност този капак е боядисван поне 2 пъти през годините и качеството не е като на фабричното. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad.max Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 КАете къде изправяте джанти че днес кривнах едната 19ка и на Радиал тотала беше 69лв.... дееа и измамниците провинциални Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sag Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Шпек, що не я караш в S-mode вместо да ръчкаш постоянно?Пак ще бръмчи и ще вири лявата стрелка нагоре :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
itolev Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 КАете къде изправяте джанти че днес кривнах едната 19ка и на Радиал тотала беше 69лв.... дееа и измамниците провинциални На бъл. Сливница от Мария Луиза посока Христо Ботев от дясно ще видиш едно хале метално, мисля че пишеше ГТП на него. Там има един пич Веско, майстор на чука. Най-добрия начин за изправяне на тия джанти. Ако ходш някъде другаде не им давай да ги греят или да си слагат на машина, щото после ще гу правиш 3-пъти по често. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shpeksi Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Shpeksi твойте са като с лайн модела е TEVES FNRG60Да, с 2 бутала: Link to comment Share on other sites More sharing options...
shpeksi Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Шпек, що не я караш в S-mode вместо да ръчкаш постоянно?Пак ще бръмчи и ще вири лявата стрелка нагоре :-)Да не е дизел, че да бръмчи. Той пее, знам че не разбираш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKO Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Не съм убеден, че са ти двубутални спирачките Шпек... Link to comment Share on other sites More sharing options...
baba Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 На моята са същият размер, но са еднобитални! Link to comment Share on other sites More sharing options...
shpeksi Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Така пише ама може да имат предвид, че са общо две буталата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Мен ми харесва как спира сега 2.0тди с тия апарати fnrg60 ама брембо от кайен е по-добро с два пъти по-евтини накладки... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlitobrigante Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Пичуе, какъв е шансаШансът е никакъв. Вече нямам W12.Карам V8 с два twin-scroll компресора. Веско да ви обясни защо са вътре между главите.Не пиша тук, защото си знаете всичко, а и нямам много време.Поздрави Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sag Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Мен ми харесва как спира сега 2.0тди с тия апарати fnrg60 ама брембо от кайен е по-добро с два пъти по-евтини накладки...Нормално е да спира прилично, като не може да се засили много :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
shpeksi Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Нормално е да спира прилично, като не може да се засили много :-)Мое се пробвате, в най добрия случай за теб - кантар.Шансът е никакъв. Вече нямам W12.Карам V8 с два twin-scroll компресора. Веско да ви обясни защо са вътре между главите.Не пиша тук, защото си знаете всичко, а и нямам много време.ПоздравиЗа да няма лаг, наистина ли няма лаг? Link to comment Share on other sites More sharing options...
itolev Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Охх котьо тия 7чки лачени Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlitobrigante Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 (edited) Върни 2-3000 поста назад, за да ми видиш мнението за A7Цитиране на предходен пост! Edited July 4, 2013 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts