Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 4


sky

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Мисля, че са 350мм дискове с 6 бутални апарати. Каквито аз търся, принципно намерих един наводнен cayenne с такива и го ръчкам от бая време да се раздели с тях. Иначе за дискове и накладки вече съм се спрял на EBC, даже скоро ще ги поръчам да си ги имам.

Edited by itolev
Link to comment
Share on other sites

Кажи дали си доволен, аз си взех от Коко Ц4 дискове zimmerman и съм страшно доволен. 

Link to comment
Share on other sites

Zimmerman, Никога повече няма да си сложа, в началото STi-то ми дойде с такива след 6-тото каране зимата ги бях разцепил. И двата предни диска се бяха напукали, после пак сложих такива, щотото решиш да го карам икономично, и като ходихме горе-долу по това време да гледаме Rally Buglaria на едно слизане от Белмекен на единият диск му откъснах парче и сложих EBC и след това само сменях модела на накладките до като я продам.

Link to comment
Share on other sites

Онзи ден за пореден път се убедих в един от по-леките недостатъци /козметични верно, но дразни / на 4F===

някаква дръглива котка, ми е оставила три неприятни драскотини, по иначе огледалния преден капак.............

доста ме е яд...въпросът ми е, ако някой от вас се е сблъсквал със същото, поправя ли се чрез пастиране/полиране???

Понеже капакът на двигателния отсек, беше много запазен / до онзи ден / сага там са ми очите и ме дразнии.

 

То по начало лаковото покритие на 4F е толкова меко, че и от човешки нокът се драска.

Edited by andrei_S40
Link to comment
Share on other sites

Всяка повърхност на кола се драска, нормално. Със сигурност този капак е боядисван поне 2 пъти през годините и качеството не е като на фабричното.

Link to comment
Share on other sites

КАете къде изправяте джанти че днес кривнах едната 19ка и на Радиал тотала беше 69лв.... дееа и измамниците провинциални

Link to comment
Share on other sites

Шпек, що не я караш в S-mode вместо да ръчкаш постоянно?

Пак ще бръмчи и ще вири лявата стрелка нагоре :-)

Link to comment
Share on other sites

КАете къде изправяте джанти че днес кривнах едната 19ка и на Радиал тотала беше 69лв.... дееа и измамниците провинциални

На бъл. Сливница от Мария Луиза посока Христо Ботев от дясно ще видиш едно хале метално, мисля че пишеше ГТП на него. Там има един пич Веско, майстор на чука. Най-добрия начин за изправяне на тия джанти. Ако ходш някъде другаде не им давай да ги греят или да си слагат на машина, щото после ще гу правиш 3-пъти по често.

Link to comment
Share on other sites

Шпек, що не я караш в S-mode вместо да ръчкаш постоянно?

Пак ще бръмчи и ще вири лявата стрелка нагоре :-)

Да не е дизел, че да бръмчи. Той пее, знам че не разбираш.

Link to comment
Share on other sites

Мен ми харесва как спира сега 2.0тди с тия апарати fnrg60 ама брембо от кайен е по-добро с два пъти по-евтини накладки...

Link to comment
Share on other sites

Пичуе, какъв е шанса

Шансът е никакъв. Вече нямам W12.

Карам V8 с два twin-scroll компресора. Веско да ви обясни защо са вътре между главите.

Не пиша тук, защото си знаете всичко, а и нямам много време.

Поздрави

Link to comment
Share on other sites

Мен ми харесва как спира сега 2.0тди с тия апарати fnrg60 ама брембо от кайен е по-добро с два пъти по-евтини накладки...

Нормално е да спира прилично, като не може да се засили много :-)

Link to comment
Share on other sites

Нормално е да спира прилично, като не може да се засили много :-)

Мое се пробвате, в най добрия случай за теб - кантар.

Шансът е никакъв. Вече нямам W12.

Карам V8 с два twin-scroll компресора. Веско да ви обясни защо са вътре между главите.

Не пиша тук, защото си знаете всичко, а и нямам много време.

Поздрави

За да няма лаг, наистина ли няма лаг?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...