RTM Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Здравейте! Тъй като имам някакво усещане, че обикновенните дискове не са сметнати правилно за тази кола и си ги прегрявам като стой та гледай, мисля да сложа от вентилирания варянт. Не искам някакви изгъзяци. Просто стандартния диск, но вентилирания варянт.Та въпроса ми е трябва ли да сменям и апарите ако реша да сложа вентилирани дискове или са съвместими. И изобщо освен нови накладки какво още ми е нужно?Двидателя е AAD ако има значение, 93-та година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Печеников Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 (Редактирано) Ами различни номера са супортите обратния вариант става преди доста години на ц3 съм слагал невентилирани дискове защото такива намерих но в твоя случай мисля че накладките няма да влязат. Редактирано 18 Март 2013 от Печеников Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RTM Публикувано 18 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 (Редактирано) Според ETKA-та има разлика в номерата на скобата и на челюстите само,(добавено е едно "A") което не е малко. По пътя на логита би трябвало да са малко по големи. Но все пак дали е в това разликата или са сложили "A" за да могат да ги продават на мако по висока цена с идеята, че трябва да са различни ?И аз си мисля, че няма да ме огрее евтиния варянт :| Редактирано 18 Март 2013 от RTM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Плътните дискове са с дебели накладки. Вентилираните с тънки. Нещата опират до мерене ширината на супорта там където минава диска. Точността на измерването е до под милиметър(поне под милиметър вент.дикс минава до оригиналния супорт за него) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 (Редактирано) разликата е само в супорта.Аз минах на вентилиран диск от купе Ц4 с 2.8 мотор,като взех всичко от него и накрая установих,че супорта е различен.За моя изненада и накладките се оказаха същите. Редактирано 18 Март 2013 от stanis Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RTM Публикувано 18 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Ясно! Значи 4 супорта+ 4 диска + нови накладки профилактично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Отзад са плътни, ако не се бъркам. За това , ще ти трябват само два супорта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 отзад не ти трябва.На всички Ц4 с дискове отзад, супортите са еднакви с изключение на еС версиите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gal.Stav. Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Аз сложих такива дискове http://www.ebay.co.uk/itm/A6-2-5-TDi-Quattro-C5-312mm-Brake-Discs-Front-Rear-/300404345603?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item45f17e8b03#ht_3171wt_902с апарати от А6 С5 отпред а отзад си е със старите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 По-добре ли спира с 312 дисковете? Апаратите от дизелова С5-ца са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skyblue Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Колеги имам питане,отзад съм с плътен диск,а искам като ги сменям да поставя вентилиран!?Мога ли да запазя апаратите и да стане с по-тънки накладки? Какво още ще е необходимо ?Колата е А6 - Ц4 на предно. благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 За какво са ти тия вентилирани, освен, ако не смяташ на ръчна да спираш. Те са сметнати и не загряват особено. По-вероятно е да прегрееш предните.Веднъж реших да видя за колко спира от 140 на ръчна, не беше много бързо, но ставаше и към 50 вече реших, че е много за задните дискове и натиснах крачната, обаче като слязох миришеше на феродо отзад. Не много - още малко и можеше да стане проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skyblue Публикувано 20 Март 2013 Доклад Share Публикувано 20 Март 2013 Самата мисъл,че имам по-добри спирачки ми харесва МНОГО.Затова питам,ако мога само с по-тънки накладки да мина да го правя,така и така ще купувам нови дискове . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 20 Март 2013 Доклад Share Публикувано 20 Март 2013 Колеги имам питане,отзад съм с плътен диск,а искам като ги сменям да поставя вентилиран!?Мога ли да запазя апаратите и да стане с по-тънки накладки? Какво още ще е необходимо ?Колата е А6 - Ц4 на предно. благодаря :zustimm:/>Вземаш супорти и апарати от някое по мощно кВатро, 2.8 или 4.2 примерно и едни вентилирани дискове и си готов .. С твоите апарати и по тънки накладки не става, защото при теб диска е 245 мм, а вентилираните са на 269 мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 20 Март 2013 Доклад Share Публикувано 20 Март 2013 от 2.2 турбо и 4.2 трябва задни апарати,всички други мотори са с плътен диск 245.Отделно задните дискове(като изключим това,че са вентилирани) от еС версиите са по различни от другите,които се поставят на куатро с по маломощни мотори.Има "надупчени" плътни дискове за отзад,но трудно се намират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 20 Март 2013 Доклад Share Публикувано 20 Март 2013 При 2.2Т и помпата е по-различна , при 4.2 нямам идея...но може и налягането да е различно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 20 Март 2013 Доклад Share Публикувано 20 Март 2013 тя помпата може да остане същата,но за напълно оптимална работа на системата ще трябва и тя да се смени с такава от 2.2 или 4.2(и на двата мотора май са еднакви) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skyblue Публикувано 23 Март 2013 Доклад Share Публикувано 23 Март 2013 Май ще си остана стоков благодаря за мненията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 23 Март 2013 Доклад Share Публикувано 23 Март 2013 Що ве човек като престъргах вентилирани от А8 320мм на 288мм и на 20мм широчина и си ги карам на оригиналните апарати отпред на А100 и няма грижи.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 23 Март 2013 Доклад Share Публикувано 23 Март 2013 и стокова колата може да спира като чук,номера е да имаш мерак:rolleyes:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 1 Април 2013 Доклад Share Публикувано 1 Април 2013 Само аз ли не разбрах дали при оригинално вградени плътни, може ли да се поставят вентилирани??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Април 2013 Доклад Share Публикувано 1 Април 2013 (Редактирано) Плътните дискове са с дебели накладки. Вентилираните с тънки. Нещата опират до мерене ширината на супорта там където минава диска. Точността на измерването е до под милиметър(поне под милиметър вент.дикс минава до оригиналния супорт за него)От това, което пишеш аз разбирам, че е достатъчно да се сменят накладките с някакви тънки и може директно да се сложи вентилиран на мястото на обикновен диск? Не си ли пробвал/мерил? Редактирано 1 Април 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 1 Април 2013 Доклад Share Публикувано 1 Април 2013 Значи положението такова, че вентилирания диск е около 2-3мм по-дебел от плътния...Което го компенсират по-тънките накладки за вент.диск. Обаче "супорта" в частта дето диска минава в него не знам дали може да вземе тези 2 до 3 мм разлика(дали самия канал за диска е толкова широк)? Иначе самия спирачен апарат може, понеже общата дебелина на плътни дискове с дебели накладки, и ветн.дискове с тънки наклади е еднаква или идея различна ПП - Ако няма човек извършил процедурата в Събота ще отговоря и със снимки Имам от две седмици два диска от А4 вентилирани, ще ги сложа на моята кола орг.излязла с плътни дискове за проба да видим става, или не процедурата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gal.Stav. Публикувано 2 Април 2013 Доклад Share Публикувано 2 Април 2013 (Редактирано) Аз сложих такива дискове http://www.ebay.co.uk/itm/A6-2-5-TDi-Quattro-C5-312mm-Brake-Discs-Front-Rear-/300404345603?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item45f17e8b03#ht_3171wt_902с апарати от А6 С5 отпред а отзад си е със старите.При смяната на тези дискове не съм сменял някакви тънки накладки.Бях купил нови накладки като за 100/А6 С4,и всичко си пасна нямах ядове.Предните дискове са 2,5см широки. Редактирано 2 Април 2013 от Gal.Stav. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 2 Април 2013 Доклад Share Публикувано 2 Април 2013 пак ви казвам,само супорта е различен.Апарата е Гирлинг 57 и при плътен и вентилиран диск,накладките също са еднакви.Но пробвайте,мерете и сравнявайте,щом не вярвате на хората които са го правили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване