Jump to content

Дискове /100 C4/


RTM

Recommended Posts

Здравейте! Тъй като имам някакво усещане, че обикновенните дискове не са сметнати правилно за тази кола и си ги прегрявам като стой та гледай, мисля да сложа от вентилирания варянт. Не искам някакви изгъзяци. Просто стандартния диск, но вентилирания варянт.

Та въпроса ми е трябва ли да сменям и апарите ако реша да сложа вентилирани дискове или са съвместими. И изобщо освен нови накладки какво още ми е нужно?

Двидателя е AAD ако има значение, 93-та година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами различни номера са супортите обратния вариант става преди доста години на ц3 съм слагал невентилирани дискове защото такива намерих но в твоя случай мисля че накладките няма да влязат.

post-58728-0-25540900-1363599081_thumb.p

post-58728-0-63038200-1363599101_thumb.p

Редактирано от Печеников
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Според ETKA-та има разлика в номерата на скобата и на челюстите само,(добавено е едно "A") което не е малко. По пътя на логита би трябвало да са малко по големи. Но все пак дали е в това разликата или са сложили "A" за да могат да ги продават на мако по висока цена с идеята, че трябва да са различни ?

И аз си мисля, че няма да ме огрее евтиния варянт :|

Редактирано от RTM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плътните дискове са с дебели накладки. Вентилираните с тънки. Нещата опират до мерене ширината на супорта там където минава диска. Точността на измерването е до под милиметър(поне под милиметър вент.дикс минава до оригиналния супорт за него)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разликата е само в супорта.Аз минах на вентилиран диск от купе Ц4 с 2.8 мотор,като взех всичко от него и накрая установих,че супорта е различен.За моя изненада и накладките се оказаха същите.

Редактирано от stanis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отзад не ти трябва.На всички Ц4 с дискове отзад, супортите са еднакви с изключение на еС версиите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих такива дискове

http://www.ebay.co.uk/itm/A6-2-5-TDi-Quattro-C5-312mm-Brake-Discs-Front-Rear-/300404345603?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item45f17e8b03#ht_3171wt_902

с апарати от А6 С5 отпред а отзад си е със старите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам питане,отзад съм с плътен диск,а искам като ги сменям да поставя вентилиран!?

Мога ли да запазя апаратите и да стане с по-тънки накладки?

Какво още ще е необходимо ?

Колата е А6 - Ц4 на предно.

благодаря :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво са ти тия вентилирани, освен, ако не смяташ на ръчна да спираш. Те са сметнати и не загряват особено. По-вероятно е да прегрееш предните.

Веднъж реших да видя за колко спира от 140 на ръчна, не беше много бързо, но ставаше и към 50 вече реших, че е много за задните дискове и натиснах крачната, обаче като слязох миришеше на феродо отзад. Не много - още малко и можеше да стане проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самата мисъл,че имам по-добри спирачки ми харесва МНОГО.

Затова питам,ако мога само с по-тънки накладки да мина да го правя,

така и така ще купувам нови дискове :lol: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам питане,отзад съм с плътен диск,а искам като ги сменям да поставя вентилиран!?

Мога ли да запазя апаратите и да стане с по-тънки накладки?

Какво още ще е необходимо ?

Колата е А6 - Ц4 на предно.

благодаря :zustimm:/>

Вземаш супорти и апарати от някое по мощно кВатро, 2.8 или 4.2 примерно и едни вентилирани дискове и си готов ..

С твоите апарати и по тънки накладки не става, защото при теб диска е 245 мм, а вентилираните са на 269 мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от 2.2 турбо и 4.2 трябва задни апарати,всички други мотори са с плътен диск 245.Отделно задните дискове

(като изключим това,че са вентилирани) от еС версиите са по различни от другите,които се поставят на куатро с по маломощни мотори.

Има "надупчени" плътни дискове за отзад,но трудно се намират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя помпата може да остане същата,но за напълно оптимална работа на системата ще трябва и тя да се смени с такава от 2.2 или 4.2(и на двата мотора май са еднакви)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що ве човек като престъргах вентилирани от А8 320мм на 288мм и на 20мм широчина и си ги карам на оригиналните апарати отпред на А100 и няма грижи....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Само аз ли не разбрах дали при оригинално вградени плътни, може ли да се поставят вентилирани??? :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плътните дискове са с дебели накладки. Вентилираните с тънки. Нещата опират до мерене ширината на супорта там където минава диска. Точността на измерването е до под милиметър(поне под милиметър вент.дикс минава до оригиналния супорт за него)

От това, което пишеш аз разбирам, че е достатъчно да се сменят накладките с някакви тънки и може директно да се сложи вентилиран на мястото на обикновен диск? Не си ли пробвал/мерил?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи положението такова, че вентилирания диск е около 2-3мм по-дебел от плътния...Което го компенсират по-тънките накладки за вент.диск. Обаче "супорта" в частта дето диска минава в него не знам дали може да вземе тези 2 до 3 мм разлика(дали самия канал за диска е толкова широк)? Иначе самия спирачен апарат може, понеже общата дебелина на плътни дискове с дебели накладки, и ветн.дискове с тънки наклади е еднаква или идея различна :bia:

ПП - Ако няма човек извършил процедурата в Събота ще отговоря и със снимки :respekt: Имам от две седмици два диска от А4 вентилирани, ще ги сложа на моята кола орг.излязла с плътни дискове за проба да видим става, или не процедурата :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих такива дискове

http://www.ebay.co.uk/itm/A6-2-5-TDi-Quattro-C5-312mm-Brake-Discs-Front-Rear-/300404345603?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item45f17e8b03#ht_3171wt_902

с апарати от А6 С5 отпред а отзад си е със старите.

При смяната на тези дискове не съм сменял някакви тънки накладки.Бях купил нови накладки като за 100/А6 С4,и всичко си пасна нямах ядове.Предните дискове са 2,5см широки.

Редактирано от Gal.Stav.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак ви казвам,само супорта е различен.Апарата е Гирлинг 57 и при плътен и вентилиран диск,накладките също са еднакви.

Но пробвайте,мерете и сравнявайте,щом не вярвате на хората които са го правили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...