Jump to content

носене на задницата


Stanchev87

Recommended Posts

искам да се обърна към колегите по компететни,или колеги имали подобен проблем!Ще са ми от полза и предположения дори,защото това ми е първото AUDI,и не съм се сблъсквал,досега.Иначе съм карал 2-3 фолксвагена.Та става въпрос за ауди а4 96г,1.8,125 к.с комби!като минавам през неравности по пътя,особено като е малко по бързо,задницата носи наляво-надясно(различно) което я прави доста нестабилна!на дупки не прави така само на неравности,особено ако са повече и на често!не мисля че са амортесъори,не са изтървали и като заклатя задницата нагоре-надолу,държи не клати.нямам си на идея от какво може да е!:( благодаря предварително на колегите!;)

Редактирано от Stanchev87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери амортиьорите както казва колегата,а за тампоните си прав че блъскат ако са скъсани.Аз искам да ти кажа да обърнеш внимание на съмите гуми.Провери налягането и ако са някъкви стари гуми ги махаи и проблема ще се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително, ако са се скъсали вътре във фтулките.А, ето ти начин да ги провериш, е малко е първобитен, но става.

Викаш двама приятели, един от ляво и един от дясно да гледат, опъваш ръчната и се мъчиш да тръгнеш напред,а след това назад, ако купето тръгва преди гумите, значи имаш тампони за смяна, ако са наред, като тръгнеш напред ще клекне задницата, а при опита за тръгване назад ще се вдигне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тампоните на задния мост.. напоследък и аз усетих, че моята задница почна да се носи обаче викам то от вятъра нещо а у. И като се прибрах и се оказаха тампоните на задния мост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм а4 с изпуснали задни амортисьори почти неуправляема е на завои с неравности ... след смяната им всичко заспа :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква марка амортисьорите препоръчвате ... и моето много "подскача" и "бяга" от пътя, но на място като ги натискам реагират добре. Едва ли на моята 14 годишна кола са добре амортисьорите (едвали някога са сменяни) така че съм се решил да ги сменям но се чудя за марка и откъде да почна - от задните или от предните ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да се обърна към колегите по компететни,или колеги имали подобен проблем!Ще са ми от полза и предположения дори,защото това ми е първото AUDI,и не съм се сблъсквал,досега.Иначе съм карал 2-3 фолксвагена.Та става въпрос за ауди а4 96г,1.8,125 к.с комби!като минавам през неравности по пътя,особено като е малко по бързо,задницата носи наляво-надясно(различно) което я прави доста нестабилна!на дупки не прави така само на неравности,особено ако са повече и на често!не мисля че са амортесъори,не са изтървали и като заклатя задницата нагоре-надолу,държи не клати.нямам си на идея от какво може да е!:(/> благодаря предварително на колегите!;)/>

при мене беше същото оказа се че единия амортесьор има свободен ход на клатене не можеш да го усетиш разбрахме като го свалихме
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакви тресачки. Направо сменя амовете. Като ги смениш ще видиш, че е било от тях. Сега може и да не вярваш, но ще повярваш :hilezh:

Независимото окачване е капризно на тема амортисьори и тампони. При целия мост отзад деянат да го weб@.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се получи странично люлеене на задницата преди няколко дни ,когато сложих летните гуми.

Колата е A4 B6 Avant 2004 год.

Първото предположение беше гумите.Дори и предния ден при смяната да бяха балансирани на следващия ден отидох пак,свалиха и провериха всичко бе ок.

Значи проблема при мен е следния:

-при висока скорост и по-агресивно шофиране не се усеща нищо

-при спиране,също няма люлеене,или тресене

-при бавно каране и минаване през неравности или дупки задницата се залюлява встрани

Непосредствено след смяната на гумите на втория км спрях да видя дане би някой болт да не е затегнат,защото започна да тресе.

Нямаше незатегнати болтове.

След като елиминирах гумите като причина,днес тръгнах по сервизите.

Според мен ма първо място бяха амортисьорите и на второ тампоните.

Закарах я на стенд за амортисьори и оттам ми казаха че задните са заминали,въпреки че преди 4 години са сменяни./ с Monroe Reflex/

Предните са още оригинални,въпреки че колата е на 9 год и 250к км.

В тази тема прочетох,че с моите симптоми най-вероятно са амовето.

След като и от сервиза подвърдиха тезата за тях,реших да ги сменям.

Смениха ми Monroe-то със Sahs Super Touring./става въпрос само за задните/

Заедно с тях смениха и ПК-тата,че бяха скъсани.

Казаха ми че и тампоните са тръгнали,но не са толкова фрапиращи в момента.

Та тръгнах от сервиза спокоен,че съм отстаранил неотложните ремонти а тампоните ще изчакат известно време.

Не след дълго установих,че че проблема въобще не е изчезнал.

Колата продължава да люлее през неравности и дупки при ниска скорост.

Дори след смяната шефа се качи лично да я пробва и уж всичко беше ок,но може би защото я караше по-агресивно./а тогава всичко е ок/

Някой имал ли е подобен проблем,или предположения за причините.

По-добре на първо време да сменя и всички тампони по задното окачване,или да пробвам със смяната на предните амортисьири?

По предницата всичко е сменено преди 6 месеца/без амовето/,а по задницата само биалетките защото тракаха.

Направо се видях в чудо и с майстори и кинти за ремонт!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, все за авант на предно ли говорите?

Аз карам А6 Авант, пак на предно, същите неприятни симптоми. При агресивно каране не се усеща, но при прав участък, с цяла неравност през пътя, като например снадка на мост, ако съвсем леко е в завой колата, се усеща изместване.

Например на АМ Хемус, след първия тунел има лек десен завой, после право спускане. И след втория тунел, пак посока Правец, е прав участък с лек ляв завой. Имаше неравности там и при скорост над 120 км.ч. колата леко се отместваше, което само този, който кара долавя.

Смених тампоните и амортисьорите. Резултата е много осезаем в плюс, но пак не е каквото искам да е. Дори с 235 на 45 на 17 гуми.

При куатрото това го няма.

Допускам само, че се дължи на тъпата греда, която някой смело нарича заден мост. Т.е. проблема е в липсата на независимо окачване отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да моята е с предно и независимо окачване отзад.

Със зимните гуми/195-65-15/ не го усещах,може би защото са по-меки като каучук и пемат вибрациите.

Но откакто сложих летните/225-45-17/люлеенето е осезаемо особено при ниска скорост.

Утре пак мисля да сложа зимните,ще започна със задните да видя дали има разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сещам за мойта преднячка като беше.

С ника скорост в завой с неравност и колата веднага тръгваше да върти задницата.

Сега карам градско Фиеста и е същата сеч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А миналия летен сезон имаше ли това усещане със същия размер гуми? 225 45 17

Ами не.Миналата година бях с нормално окачване,но есента сложих спортни пружини./тогава смених всичко по предницата/

След смяната на задните амортисьори и олекването с близо 400лв за части и труд проблема остана!

Днес реших да ходя при друг майстор,при който съм бил и преди.

Той ми каза,че няма смисъл от сменяне на тампоните на задния мост поне засега.

Регулираха предницата и задницата и се оказа,че нещо се е разместило. :gruebel:

След реглажа всичко си е ок,въпреки че в другия сервиз/където ми смениха амортисьорите/,че с разбити тампони няма смисъл от реглаж.

....просто нямам думи!!! :stupid: :stupid: :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де Васко кога ще ма повозиш да го усетя аз. Примерно на мен ми лопаше много задницата, и като правих левия завой на кръстовището долу за булевард Русия, като се спускаш от Стара къща колата беше много нестабилна. Смениха ми биалетките задните кокалчета и колата заспа. Залюляване в задницата усещам по асфалта където има коловози заради широките 225/45/17 гуми и колата влиза като на релси по тези коловози почти невидими направени от тежките камиони, автобуси и тролеии. Също се получава и когато има множество кръпки примерно пътя за Албена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато кажеш,Цецо!Още няколко дни и заминавам за Сънито.Да ти кажа вече го давам донякъде и на гумите,че поостаряха но няма Кинти в момента.

Щях да взимам тези от Станислав,ама ти ме изпревари!

Нещо друго забелязох:като правя маневра при пълен десен или пълен колата клати отпред,като че ли гумите не са успоредни!/това е само при пълен десен или ляв/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично за мен това със задното залюляване го дължа на невидимите коловози от тежките возила направени в горещото време лятото. Особено важи за булевард Владислав Варненчик във Варна, който сега ремонтират основно, там коловозите са ужасни и при ниска скорост в комбинация с широки и ниски гуми колата ходи особено задницата. В Добрич също ги има въпросните коловози и при ниска скорост просто гумите следват коловоза и оттам идва залюляването според мен. Има ги на светофара на Еко бензиностанцията кръстовището с Отец Паисий. Също може да го усещаш когато минаваш през тъпите нашенски гърбици по известни като циците на кметицата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...