dhtj Публикувано 17 Април 2013 Доклад Share Публикувано 17 Април 2013 Aз на 1.8Т освен да се сменят турбини и проблем с бобините, друго не съм чувал да се прави...Докато дизела не стига, че 100% ще е на повече километри, ми освен "консуматива" турбина има още и проблеми с баланс шафта, пука глави, фалшивата нафта преебава дюзите... и на вървеж е по-слаб, а за отвратителния звук да не говорим. Така че, 2.0тди няма никакви предимства пред 1.8Т освен може би един разход, който може би ще се изравни в сервиза Пък и варианта "газова" винаги го има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fabio_26 Публикувано 17 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2013 (Редактирано) Така е и аз съм по навит за 1.Т вариант с Газов инжекцион Редактирано 17 Април 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 17 Април 2013 Доклад Share Публикувано 17 Април 2013 (Редактирано) Ако не търсиш постоянно максималната скорост,може и да се окажат достатъчни.1.9 BKE/BRB ,който е със същия въртящ момент както 130 коновия AWX,което ще рече,че на практика ще доускорява по същия начин при нормално каране до определена скорост и единствената разлика ще е в по-ниската максимална скорост заради по-малкото коне.Хората със 130 коня в В6 не съм чул да се оплакват,че не им стигат в ежедневието,както между впрочем преди това и със аефеня със 110,който пък летял .От настойчивите ти въпроси за дизелите,ми се струва,че търсиш повече икономия и безпроблемност съчетани с дизел,отколкото някаква бясна динамика и максимална скорост,така,че 115 коня са си напълно достатъчни в ежедневието из града,както и за някой друг преход по магистралата с позволените 140 ,а също и за безпролемно изпреварване на тирове на 5-а.Естествено с този мотор не трябва да очакваш да караш звяр,както е и положението с 2.0ТДИ,който също е далеч от някакво чудо на динамиката и ниския разход. Редактирано 17 Април 2013 от 4ring avus Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fabio_26 Публикувано 17 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2013 (Редактирано) принципно уцели точно в десетката - искам икономия и безпроблемност съчетани в дизелов мотор, но многото изчетени неща казани за 2.0тди много ме наплашиха.бензиновите мотори са здрави, но пък разхода там вече е доста по голям Редактирано 17 Април 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasililiev Публикувано 17 Април 2013 Доклад Share Публикувано 17 Април 2013 A4 B7 1.8T 163HP вярно харчи доста.... на 140км разхода скача над 12 литра , но повярвай с него ще имаш много по-малкопроблеми отколкото с нафтовата печка 2,0... При 1,8Т го няма гадното тракане и доста по евтин за поддръжка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fabio_26 Публикувано 17 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2013 A4 B7 1.8T 163HP вярно харчи доста.... на 140км разхода скача над 12 литра , но повярвай с него ще имаш много по-малкопроблеми отколкото с нафтовата печка 2,0... При 1,8Т го няма гадното тракане и доста по евтин за поддръжка.Винаги може и да се сложи Газов инжекцион, а и не съм голям привърженик на бързите скорости. В града сигурно с нормално каране ще погорва 10/100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 17 Април 2013 Доклад Share Публикувано 17 Април 2013 A4 B7 1.8T 163HP вярно харчи доста.... на 140км разхода скача над 12 литра , но повярвай с него ще имаш много по-малкопроблеми отколкото с нафтовата печка 2,0... При 1,8Т го няма гадното тракане и доста по евтин за поддръжка.Не съм съгласен, със 140км./ч. разхода да е 12.Моята Б7ца харчеше 10-12 градско, 7-9 на дълго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 17 Април 2013 Доклад Share Публикувано 17 Април 2013 (Редактирано) ...Моята Б7ца харчеше 10-12 градско, 7-9 на дълго.Аз мога да го потвърдя това и за моята кола. Само на извън градско при мен харчи 9-9,5/100. Редактирано 17 Април 2013 от IVO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 17 Април 2013 Доклад Share Публикувано 17 Април 2013 Явно караш по-бързо, аз само един път постигнах 9.1 и то с климатик, бързах за една сватба, но определено не съм карал на макс.При този според мен приличен разход за тази кола и вървеж е грехота да се слага газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fabio_26 Публикувано 17 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2013 Мисля, че доста приличен разход за тези коне и кубатура Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 17 Април 2013 Доклад Share Публикувано 17 Април 2013 При този според мен приличен разход за тази кола и вървеж е грехота да се слага газ.Грехота е за еднократна инвестиция от хилядарка или по-малко да караш на цена 12 лева за 100 километра? Ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 18 Април 2013 Доклад Share Публикувано 18 Април 2013 И той не знае :lol:/>да не знам само дето го карам вече четири години и то от нова.и само сега дадох два бона за маховик и съединител,и колата е на 80000км и маховика здаде багажа.и да кажа колата,passat cc 2.0tdi 140ks K.R.А да не говорим за клапанчета ел.не знам си какво..... и сега пак е в сервиза за счупена ролка на пистовия ремък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
agrogrind Публикувано 18 Април 2013 Доклад Share Публикувано 18 Април 2013 Много хора изреваха с бензинки на газ как разбираш ли колата върви еднакво и харчи еднакво...Близък приятел с 1.8т самоче Пасат с газов инжекцион Ланди извън града под 12-3 газ не му пада и то при скорости 100-120, а в градски цикъл е около 15-6... при такъв разход и скорости дизела ще е по-евтин няма да е давал 1200-300 за такива помии.А от бензин и от газ при старт от място на гнязта е по-бавен с 5-6 коли... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 18 Април 2013 Доклад Share Публикувано 18 Април 2013 (Редактирано) A4 B7 1.8T 163HP вярно харчи доста.... на 140км разхода скача над 12 литра , но повярвай с него ще имаш много по-малкопроблеми отколкото с нафтовата печка 2,0... При 1,8Т го няма гадното тракане и доста по евтин за поддръжка.Какви са тези небивалици, където ги приказваш за разхода :eusa_liar:/> В града ми харчеше от 11-14 литра при спокойно каране, а извън градско до 120км/ч си харчи идеално.(това за АЕБ-мотора)да не знам само дето го карам вече четири години и то от нова.и само сега дадох два бона за маховик и съединител,и колата е на 80000км и маховика здаде багажа.и да кажа колата,passat cc 2.0tdi 140ks K.R.А да не говорим за клапанчета ел.не знам си какво..... :stupid:/>/> и сега пак е в сервиза за счупена ролка на пистовия ремък.Тц тц... и К.Р. щом е толкова зле, много кофти :eusa_think:/> Редактирано 18 Април 2013 от GENIUS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 18 Април 2013 Доклад Share Публикувано 18 Април 2013 е тва нещо не го вярвам и аз 12-13 извън градско при скорост 120км. нещо да не е било прецакано колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
agrogrind Публикувано 18 Април 2013 Доклад Share Публикувано 18 Април 2013 (Редактирано) На бензин със 120 му дърпа 9 литра с предимно 100 7.5... уж всичко му е окей.Подобен разход ми даде а6 1.8т 180 коня... Редактирано 18 Април 2013 от agrogrind Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CheFolino Публикувано 18 Април 2013 Доклад Share Публикувано 18 Април 2013 да си види колата и най-вече да си погледне инжекциона , настройки ... и моята в началото не падаше под 11 извън града и 16-17 градско ... след ходене при няколко майстора ми я настроиха идеално 8-9л газ при 100км/ч , 10 при 120-130 ... нагоре рядко карам продължително време ... във Варна средно 14л . колата е б6 1.8т с чип , предно и ръчка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 18 Април 2013 Доклад Share Публикувано 18 Април 2013 Много харесвам да карам дизелови мотори, но в случая по-добрия избор е бензина. Ако може и куатро, за да стане истинско Ауди, още по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 18 Април 2013 Доклад Share Публикувано 18 Април 2013 (Редактирано) Изтърва само да кажеш, след куатрото - А6 4ф 3.0 тди :bia:/> :hilezh:/> :lol:/> ПиснА ми да пиша за 2.0 тди из форума и за това започвам обратното Взимай 1.8 ТQ :wall:/> И двете са супер коли, пич, взимай по запазената и на малко км. Няма по-хубав и по-лош мотор купиш ли си кола все ти е в г@за разходи има.Кеф цена няма :bia:/> Редактирано 18 Април 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 18 Април 2013 Доклад Share Публикувано 18 Април 2013 (Редактирано) Сигурно 1.8Т е по-надежден от 2.0 ТДИ, но разликата в разхода на гориво компенсира... Ако караш 20000 км. на година - средно 800 литра повече, т.е. около 2000 лева повече за гориво, което покрива екстра разходите за ремонти на дизела. Да чукна на дърво, аз още не съм ремонтирал нищо! Обслужване и застраховки са 1:1. Идва малко "танто за кукуриго", но стоково 1.8Т - 163 кс не може да се мери с 2.0ТДИ - 170кс... за 140 нямам идея. Редактирано 18 Април 2013 от Proff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 18 Април 2013 Доклад Share Публикувано 18 Април 2013 (Редактирано) Как ги сметна 800литра , че нещо ми убягва тази аритметика и то за едва 20 000км... :gruebel:/>Изтърва само да кажеш, след куатрото - А6 4ф 3.0 тди :bia:/> :hilezh:/> :lol:/> ПропуснАл съм верно... Редактирано 18 Април 2013 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 20 Април 2013 Доклад Share Публикувано 20 Април 2013 Ами - в града дизела 8.5 с/у 12.5-13-14-15 бензин! Разликата е 4-4.5 л/100. Тази разлика по 200... прави 800-900 литра за 20 к км. Извън града разликата е 2.5 / 3 литра... Иначе спор няма, че бензина е по-приятен за града. Аз си търсих, 2.0Т, но попаднах на моята и за сега съм доволен. Озни ден пак я засякох - 8.235 л/100 Шел В-пауър, а е куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 20 Април 2013 Доклад Share Публикувано 20 Април 2013 Аз до сега винаги бях залагал на бензина и чат пат газ. Взех си А6 с този същия мотор. Всичко опира до това каква кола вземеш и как я поддържаш. Една кола не е само двигател, имаш окачване, скорости, интериор, екстри и тн. Не ставай роб на това кой е уж по-безпроблемния форумно двигател! Вземи колата, която е гледана по-добре, която няма някакви сериозни удари, която е на по-малко километри и има повече екстри. На мене дизеляка ми гори 25лв на 100км смесено. Като дадеш 20лв на година за добавка профилактично и не слагаш крадена от някое ткзс нафта и си решаваш проблемите с дюзи и тн. Като си слагаш оригинално масло, помпи ремъци и тн. колата върви и мърка. Говорим за коли по на 5-8 години, няма как нещо да не се строши, въпроса е да го смениш на време и да не правиш компромиси, щото почнеш ли пет за четири и икономийки проблемите рязко зачестяват... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 20 Април 2013 Доклад Share Публикувано 20 Април 2013 ..На мене дизеляка ми гори 25лв на 100км смесено. ...Това е доста за средно/9.75л на 100/. A6 (4F,C6) / 2.0 TDI (140 Hp)"Максимальная скорость 210 км/час Время разгона (0-100 км/ч) 10.3 с Расход топлива в городе 8 л/100 км Расход топлива на шоссе 4.8 л/100 км Расход топлива Смешанный цикл 6 л/100 км" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 20 Април 2013 Доклад Share Публикувано 20 Април 2013 Крака е тежък... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts