Jump to content

Какво Ауди Б7, 2007г. 1.8Т бензин или 2.0 дизел


Recommended Posts

Aз на 1.8Т освен да се сменят турбини и проблем с бобините, друго не съм чувал да се прави...

Докато дизела не стига, че 100% ще е на повече километри, ми освен "консуматива" турбина има още и проблеми с баланс шафта, пука глави, фалшивата нафта преебава дюзите... и на вървеж е по-слаб, а за отвратителния звук да не говорим. Така че, 2.0тди няма никакви предимства пред 1.8Т освен може би един разход, който може би ще се изравни в сервиза :hilezh: Пък и варианта "газова" винаги го има :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 113
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Така е :) и аз съм по навит за 1.Т вариант с Газов инжекцион

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не търсиш постоянно максималната скорост,може и да се окажат достатъчни.1.9 BKE/BRB ,който е със същия въртящ момент както 130 коновия AWX,което ще рече,че на практика ще доускорява по същия начин при нормално каране до определена скорост и единствената разлика ще е в по-ниската максимална скорост заради по-малкото коне.Хората със 130 коня в В6 не съм чул да се оплакват,че не им стигат в ежедневието,както между впрочем преди това и със аефеня със 110,който пък летял .От настойчивите ти въпроси за дизелите,ми се струва,че търсиш повече икономия и безпроблемност съчетани с дизел,отколкото някаква бясна динамика и максимална скорост,така,че 115 коня са си напълно достатъчни в ежедневието из града,както и за някой друг преход по магистралата с позволените 140 ,а също и за безпролемно изпреварване на тирове на 5-а.Естествено с този мотор не трябва да очакваш да караш звяр,както е и положението с 2.0ТДИ,който също е далеч от някакво чудо на динамиката и ниския разход.

Редактирано от 4ring avus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

принципно уцели точно в десетката - искам икономия и безпроблемност съчетани в дизелов мотор, но многото изчетени неща казани за 2.0тди много ме наплашиха.

бензиновите мотори са здрави, но пък разхода там вече е доста по голям

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A4 B7 1.8T 163HP вярно харчи доста.... на 140км разхода скача над 12 литра , но повярвай с него ще имаш много по-малко

проблеми отколкото с нафтовата печка 2,0... При 1,8Т го няма гадното тракане и доста по евтин за поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A4 B7 1.8T 163HP вярно харчи доста.... на 140км разхода скача над 12 литра , но повярвай с него ще имаш много по-малко

проблеми отколкото с нафтовата печка 2,0... При 1,8Т го няма гадното тракане и доста по евтин за поддръжка.

Винаги може и да се сложи Газов инжекцион, а и не съм голям привърженик на бързите скорости. В града сигурно с нормално каране ще погорва 10/100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A4 B7 1.8T 163HP вярно харчи доста.... на 140км разхода скача над 12 литра , но повярвай с него ще имаш много по-малко

проблеми отколкото с нафтовата печка 2,0... При 1,8Т го няма гадното тракане и доста по евтин за поддръжка.

Не съм съгласен, със 140км./ч. разхода да е 12.

Моята Б7ца харчеше 10-12 градско, 7-9 на дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Моята Б7ца харчеше 10-12 градско, 7-9 на дълго.

Аз мога да го потвърдя това и за моята кола. Само на извън градско при мен харчи 9-9,5/100.

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно караш по-бързо, аз само един път постигнах 9.1 и то с климатик, бързах за една сватба, но определено не съм карал на макс.

При този според мен приличен разход за тази кола и вървеж е грехота да се слага газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При този според мен приличен разход за тази кола и вървеж е грехота да се слага газ.

Грехота е за еднократна инвестиция от хилядарка или по-малко да караш на цена 12 лева за 100 километра? Ок :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И той не знае :lol:/>

да не знам само дето го карам вече четири години и то от нова.

и само сега дадох два бона за маховик и съединител,и колата е на 80000км и маховика здаде багажа.

и да кажа колата,passat cc 2.0tdi 140ks K.R.

А да не говорим за клапанчета ел.не знам си какво..... :stupid:

и сега пак е в сервиза за счупена ролка на пистовия ремък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хора изреваха с бензинки на газ как разбираш ли колата върви еднакво и харчи еднакво...

Близък приятел с 1.8т самоче Пасат с газов инжекцион Ланди извън града под 12-3 газ не му пада и то при скорости 100-120, а в градски цикъл е около 15-6... при такъв разход и скорости дизела ще е по-евтин няма да е давал 1200-300 за такива помии.

А от бензин и от газ при старт от място на гнязта е по-бавен с 5-6 коли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A4 B7 1.8T 163HP вярно харчи доста.... на 140км разхода скача над 12 литра , но повярвай с него ще имаш много по-малко

проблеми отколкото с нафтовата печка 2,0... При 1,8Т го няма гадното тракане и доста по евтин за поддръжка.

Какви са тези небивалици, където ги приказваш за разхода :eusa_liar:/>

В града ми харчеше от 11-14 литра при спокойно каране, а извън градско до 120км/ч си харчи идеално.(това за АЕБ-мотора)

да не знам само дето го карам вече четири години и то от нова.

и само сега дадох два бона за маховик и съединител,и колата е на 80000км и маховика здаде багажа.

и да кажа колата,passat cc 2.0tdi 140ks K.R.

А да не говорим за клапанчета ел.не знам си какво..... :stupid:/>/>

и сега пак е в сервиза за счупена ролка на пистовия ремък.

Тц тц... и К.Р. щом е толкова зле, много кофти :eusa_think:/>

Редактирано от GENIUS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензин със 120 му дърпа 9 литра с предимно 100 7.5... уж всичко му е окей.

Подобен разход ми даде а6 1.8т 180 коня...

Редактирано от agrogrind
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да си види колата и най-вече да си погледне инжекциона , настройки ... и моята в началото не падаше под 11 извън града и 16-17 градско ... след ходене при няколко майстора ми я настроиха идеално 8-9л газ при 100км/ч , 10 при 120-130 ... нагоре рядко карам продължително време ... във Варна средно 14л . колата е б6 1.8т с чип , предно и ръчка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много харесвам да карам дизелови мотори, но в случая по-добрия избор е бензина. Ако може и куатро, за да стане истинско Ауди, още по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изтърва само да кажеш, след куатрото - А6 4ф 3.0 тди :bia:/> :hilezh:/> :lol:/>

ПиснА ми да пиша за 2.0 тди из форума и за това започвам обратното

Взимай 1.8 ТQ :wall:/>

И двете са супер коли, пич, взимай по запазената и на малко км. Няма по-хубав и по-лош мотор купиш ли си кола все ти е в г@за разходи има.Кеф цена няма :bia:/>

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно 1.8Т е по-надежден от 2.0 ТДИ, но разликата в разхода на гориво компенсира... Ако караш 20000 км. на година - средно 800 литра повече, т.е. около 2000 лева повече за гориво, което покрива екстра разходите за ремонти на дизела. Да чукна на дърво, аз още не съм ремонтирал нищо! Обслужване и застраховки са 1:1. Идва малко "танто за кукуриго", но стоково 1.8Т - 163 кс не може да се мери с 2.0ТДИ - 170кс... за 140 нямам идея.

Редактирано от Proff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ги сметна 800литра , че нещо ми убягва тази аритметика и то за едва 20 000км... :gruebel:/>

Изтърва само да кажеш, след куатрото - А6 4ф 3.0 тди :bia:/> :hilezh:/> :lol:/>

:hilezh: ПропуснАл съм верно...

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами - в града дизела 8.5 с/у 12.5-13-14-15 бензин! Разликата е 4-4.5 л/100. Тази разлика по 200... прави 800-900 литра за 20 к км. Извън града разликата е 2.5 / 3 литра... Иначе спор няма, че бензина е по-приятен за града. Аз си търсих, 2.0Т, но попаднах на моята и за сега съм доволен. Озни ден пак я засякох - 8.235 л/100 Шел В-пауър, а е куатро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до сега винаги бях залагал на бензина и чат пат газ. Взех си А6 с този същия мотор. Всичко опира до това каква кола вземеш и как я поддържаш. Една кола не е само двигател, имаш окачване, скорости, интериор, екстри и тн. Не ставай роб на това кой е уж по-безпроблемния форумно двигател! Вземи колата, която е гледана по-добре, която няма някакви сериозни удари, която е на по-малко километри и има повече екстри. На мене дизеляка ми гори 25лв на 100км смесено. Като дадеш 20лв на година за добавка профилактично и не слагаш крадена от някое ткзс нафта и си решаваш проблемите с дюзи и тн. Като си слагаш оригинално масло, помпи ремъци и тн. колата върви и мърка. Говорим за коли по на 5-8 години, няма как нещо да не се строши, въпроса е да го смениш на време и да не правиш компромиси, щото почнеш ли пет за четири и икономийки проблемите рязко зачестяват...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..На мене дизеляка ми гори 25лв на 100км смесено. ...

Това е доста за средно/9.75л на 100/.

A6 (4F,C6) / 2.0 TDI (140 Hp)

"Максимальная скорость 210 км/час

Время разгона (0-100 км/ч) 10.3 с

Расход топлива в городе 8 л/100 км

Расход топлива на шоссе 4.8 л/100 км

Расход топлива Смешанный цикл 6 л/100 км

"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...