Wolfgar Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Просто излиза със по- ниско ниво на оборудване, а кабеляците няма сметка да са различни, всичко е едно в такъв тип аксесоари.Мога ли тогава да си сложа auto светлини само със смяна на конзолата със такава от модел 2008 да речем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Мисля , че там трябва някъв модул за тия светлини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 12 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Не, не можеш. А и коя конзола имаш предвид? Централната няма общо с никакви авто светлини... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 конзолата, от която се пускат фаровете, сиреч въртеливото копче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 12 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Е на това "конзола" ли му викаш? Просто ключ.Автоматичните светлини изискват светлинен сензор, иначе няма от къде да има интелект кога влизаш в тунел и дали е ден или нощ. Т.е. е въпрос на цяла липсваща инсталация/система, която е екстра, а не просто на ключа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Да не говорим къде се намира оригинално този сензор и че се налага смяна на цялото огледало за задно виждане отделно от липсващата инсталация разбира се! С две думи, трябва да си досат амбициозен ентусиаст за да предприемеш подобен ход! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 12 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Прави се, не е невъзможно... но не е баш plug&play и по-точно plug-инга не е толкова прост и нещата не се свеждат само до един компонент. Освен огледалото се прокарват и кабели, мисля и модул и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Много сложно стана нещо.... А в автокъщата, като купувах колата, ми казаха, си било заложено и само се сменял ключа с такъв с автоматична позиция и се активира.....Големи лъжци.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Припадам! Заложено е разбира се...ама само в джобчето им! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 12 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 ... ами отиди, плати им за 1 ключ и да го направят Доста далече от истината...Пак казвам - не е от mission impossible ретрофитите, но далеч не е толкова просто, колкото просто да смениш ключа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Мерси за информацията, но мисля да не се наемам на този етап Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 15 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 Ре-пинване на AUX входа за да работи и на RNS-Е-то Свързване на RNS-E-то с микрофона, ако искам релано да ползвам SDS-а. В момента за съжаление нямаме "чуаваемост" Горните 2 точки свързани с ъпгрейда към RNS-E са прясно изпълнени и всичко е точно По първата точка - общо взето просто упражнение, като изключим това, че е нужен допълнителен конектор: Втората е малко по-трудничка и изисква прокарването на 4 нови жици от Quad-Lock-а на RNS-E до микрофона в тавана. За радост се оказа, че имам просто перфектния кабел за целта - 4-жилен с външна изолация, подходяща дължина и завършващ точно на пиновете, които ми трябват за Quad-Lock-a: След необходимото проучване реших да си изготвя една диаграма за мое улеснение, която съдържа на едно място всичката ми нужна информация за връзката, наличните цветове кабели и тяхното разпределение и правилно свързване към микрофона и към конектора. Този начин на свързване отговаря напълно и на фабричния, когато SDS е наличен от завода. Прилагам я в случай, че може да бъде полезна на някой в бъдеще: Ефектът от двете неща:AUX работи отново, а колата се снабди със сладкодумна кака, с която човек може да си говори когато реши почти на всякакви теми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 15 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 Много добра работа, поздравления! Да им се кефиш със здраве на тези екстри! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 15 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 Благодаря А иначе зад RNS-E-то и климатроника вече и хлебарка не може да мине Главно заради Audi Sound Plus, но и всички останало слагано допълнително... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 Въх, тука много сложни работи правите.Аз си изтърках с една шкуркичка волана и топката онзи ден и ги боядисах на ново, днес ще сложа втори пласт и тия дни трети /не я карам често колата тия дни, та е супер да хване добре/.Чудя се ако изтъркам и ръчната спирачка и нея да я боядисам дали ще стане? МАй не е кожена, а нещо като гумена.Също си поръчах две оригинални хромирани огледала от ес-ка и утре ги чакам, следващите дни ще има монтаж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 Снимай да видиме крайния резултат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Той волана не е готов още, трябва още две ръце да му мина, но нямам време всеки ден.Довечера ще снимам как е до сега.Огледалата дойдоха, страхотни са. Не знам кога ще имам време да сменя. Имам въпрос- някой от вас с тди сменял ли е кулера, с какъв и колко излезе за части? Имаше ли осезаем резултат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 (Редактирано) Евентуално в комбинация с по-голямо/хибридно турбо и други интервенции включително ремап/чип би имало смисъл от по-голям кулер бил той челен или от S3. По-голям дебит на кулера подсигурява по-добро охлаждане на въздушния поток и съответно по-добра производителност, но само неговата смяна реално не би дала осезаема разлика! Редактирано 20 Февруари 2014 от Tsvetkov83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 20 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Всъщност на практика никаква според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lowforce Публикувано 21 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2014 Той волана не е готов още, трябва още две ръце да му мина, но нямам време всеки ден.Довечера ще снимам как е до сега.Огледалата дойдоха, страхотни са. Не знам кога ще имам време да сменя. Имам въпрос- някой от вас с тди сменял ли е кулера, с какъв и колко излезе за части? Имаше ли осезаем резултат?Ако слагаш голям кулер от тези, където се движат пет метра пред колата може и да има негативен резултат. Принципно сток кулерите след 2 тежи ръна от 0 до колкото може вече са тотално неефективни - всички знаем какъв размер са и как се "охлаждат" от насрещния поток -пълна пародия.Та от тук си мисля, че ако успееш да намериш нещо малко по-голямо като размер от стока и същевременно да е монтирано зад ножа, за да може да се охлажда добре,със сигурност би имало осезаем резултат. Друг е въпроса, колко си струва, да набиваш пари само в това. Както колегата Tsvetkov83 спомена, смяната на кулера върви със смяна на турбо и ремап. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 21 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2014 Моите наблюдения до момента са точно такива след 2 тежи ръна от 0 до колкото може вече са тотално неефективни - всички знаем какъв размер са и как се "охлаждат" от насрещния поток -пълна пародия. и за това ми се иска нещо по- голямо да ръгна. Един колега препоръча 550/230, а друг 550/180- вие какво ще кажете?Гледам едни сетове за челен кулер в ибея, там кулерите са 420MMx160MMx65MM- дали е по- подходящ размер?Не ми се иска да сменям турбината /и нямам и пари сега/, а към настоящите 166 коня да добавим още малко, с пренастройка и на софта според новата част /кулера демек/? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 21 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2014 Да попитам и аз нещо..Скоростния лост от S3 8L става ли за TDI 1.9 131hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 21 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2014 Би трябвало да пасва, те отвътре се захващат с едни скобички.ама по гот- търси си фейслифтова топка да е само кръгла с 6 скорости без да пише ес.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 21 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2014 Да точно нея съм си харесал.Изглежда същата като моята,само че е новa и е оригинална Лесно ли се сменя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 21 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2014 Приемайки, че не е по-различно от A3 8P - смяната е за 5 до 10 минути ако имаш всичко необходимо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване