Swimsas Публикувано 24 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2015 Колеги ако си закупя ето тази джаджа http://m.ebay.co.uk/itm/291566633361?_mwBanner=1Ще мога ли да го включа към моята кола a3 2005 sportback плеара ми е concert И едно друго въпросче колата е регистрирана декември 2005 г . Вчера и проверих вин номера в един сайт там пишеше model year 2006 Как трябва да го разбирам това Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 24 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2015 (Редактирано) Моделгодината зависи от датата на производство! Всяко Ауди произведено от Юни нататък дадена година е МоделГодина следващата. Пример: кола произведена Август 2006-та е МоделГодина 2007 и включва всички подобрения/изменения/екстри типични за МГ2007. Кога колата ти е регистрирана за първи път за движение по улиците е абсолютно нерелевантно. Това може да е и година и повече след като е произведена. Типично обаче 4-12 седмици.За това и когато говорим за екстри споменаваме МГ, а не година на производство или първа регистрация защото особено последното няма никакво значение за конфигурацията. Датата в талона е просто дата, от която колата се движи по улиците.П.с. Този въпрос е оффтопик тук. Имай предвид в бъдеще Редактирано 24 Септември 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 24 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2015 Да извинявам се ,но мислех ,че няма да е проблем да го вмъкна към първия си въпрос .а относно него ,дали ле подържа моята красавица тази джаджаSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2015 Дай малко информация за последователността на действия при LHПърво спираш, после гасиш двигателя, гасиш фаровете, дърпаш ключа - дотук е както аз го правя, предполагам, че в момента в който отворя вратата трябва да светнат или когато заключа колата , кога и как да го чакам повреме на тестовете. Каква е последователността.Ето какво направих. При отворена шофьорска врата, натиснах бутона за активиране (ключът си седеше в ръката ми). CH веднага се активираха и след като заключих, късите ми останаха да светят още приблизително 30 секунди. Когато отключих с дистанционното колата, LH се активираха, докато не отворих шофьорската врата. Предполагам и CH ще се активират чак при отворена врата, но нямах време за експерименти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 (Редактирано) Логично, жабката отново се счупи. Откъсна се парче от пластмасата между дупките за телта. Пробих нови дупки надолу, но не можеше да се стегне. Тогава стана много интересно. Все пак съм си шопска упорита глава и не се отказах. Залепих пластмасата много хубаво. Пробих нова дупка в пластмасата на жабката, успоредно (а не напречно) на амортисьора. С тел не стана..... Тогава взех сезален конец (с него си връзвам лозето или нижа чушки), който е много здрав. Прекарах го през всички 5 направени дупки и работата стана бетон.Амортисьора го разглобих и изчистих от греста. Напръсках го много хубаво със смес от WD40 и силиконов спрей за гумени уплатнения. Въпреки маслената баня, отново има лека тегавина в самото начало на отвяряне на вратичката след като е седяла престояла затворена известно време. Не знам защо е така, но все пак няма нищо общо с преди. Направи ли 2-3 см ход и става супер плавен и гладък хода, а след това и първите см са ок. За сега е това, ще видим колко ще издържи. Редактирано 27 Септември 2015 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Казах ли ти да махнеш греста, преди да си го счупил пак!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 (Редактирано) Реално се счупи при опит да махна отвратителни щифт.... Така и не успях и с пинсети и с тънки клещи... Да питам нещо. Иска ми се да покарам колата още някоя година, но вече ми е много бавна. Тя и без това с адска мъка вдига 180 максимална скорост, което май не е нормално за тоя двигател.Какво мога да направя, за да я подсиля прилично. Нещо чип? Гледах тия в Годеч дават увеличаване на конете и въртящия с по 10, което е нищожно и няма да се усети. Да сложа спортен филтър? Турбина може ли да ѝ се засади? Редактирано 27 Септември 2015 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Щом се е счупил при толкова малко натоварване, значи така или иначе щеше да ти се счупи скоро. Откъсна се парче от пластмасата между дупките за телтаТи отворите с какъв диаметър ги направи? Да не си пробил кратери и да си направил пластмасата крехка по този начин. Аз при мен, пробих отвори с бургия 1 mm и ползвах стоманизирана тел отново 1mm. Това го направих с цел, да отслабя пластмасата минимално. И до ден днешен, близо година и половина след ремонта на жабката, нищо не е мръднало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 2мм. Това беше най-малката бургия, която имах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Колега с 1.6 FSI не е нормално да вдигаш "едвам" 180 километра....Аз с моят 1.6 I спокойно си правя 210 максимални...търси проблема в двигателя. Явно ресурса му си е към края. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Е уж като му гледах историята в Порше излиза на приблизително 160к километра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 28 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 (Редактирано) Далеч не е за тук дискусията, но 210 с 1.6.... Хубав наклон определено или доста сериозно отклонение на километража! Дори на 2.0 TDI е под 210. 180 по колометраж с мъки също не звучи нормално. Макс. ск. 1.6 - 185 км/чМакс. ск. 1.6 FSI - 196 км/чИ двете са реални скорости, а не по километраж, и на равно. Тунинг на атмосферен двигател = пари на вятъра, търси техн проблем ако е наистина с "мъки". Нормално при теб би било около 200-205 по километраж с известна доза търпение при залепен до долу педал.Но нека се придържаме към темата моля, тя не е за силов тунинг. За него има и отделен раздел във форума или най-малкото други теми в раздела. Редактирано 28 Септември 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Ох....не искам да правя експерименти но съм ги вдигал на магистралата....не съм засичал по Gps, не съм и гледал наклоните. А колкото за 180 километра правя ги преспокойно...даже се плаша че се увличам така някой път.Изпратено от моят LG-D855 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 (Редактирано) Благодарение на колегата bsdnikolov мога да се похваля с инсталирани светодиодни крушки в интериора. Получи се мега добре и е много красиво. Ето снимки, но на живо е много по-красиво Редактирано 6 Октомври 2015 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 7 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2015 От около половин година съм с диоди от bsdnikolov - много съм доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 7 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2015 (Редактирано) Да се похваля. Вчера се сдобих на доста сносна цена с една оригинална пръскалка с подгрев, тип "мъгла" (5M0 955 986 C). Бях спазарил и двете, но за съжаление, някой бе избушил подгрева на другата и отказах я купя . Но, една е по-добре от николко. В събота или неделя, ще сложа пръскалката и ще проведа някой друг тест с нея. Ще постна и клипче, как овлажнява стъклото . Редактирано 7 Октомври 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_Ch Публикувано 7 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2015 (Редактирано) И аз днес получих моите пръскалки тип 'мъгла'. Тръгнах да ги сменям и се оказа, че сегашните са с подгрев, а новите без... и си останах със старите двуструйни. Интересно, че миналата зима не ми направиха впечатление, че са подгряващи. Сега като стане по-студенко ще обърна внимание. Кофтито е, че пръскалките 'мъгла' с подгряване са бая скъпички, но ще дебна някоя по-поносима оферта. Редактирано 7 Октомври 2015 от Ivan_Ch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 7 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2015 И мен това ме възпираше (цената), но като успях да ги спазаря за 15 лева парчето, си ударих гъза в тавана. Но уви, пълно щастие няма. Като ги смъкнах от размазания пасат, втората се оказа пипана. Нищо, остава само втората. Без подгрев, зимата е кофти. Даже и със силен концентрат, на другата си кола сутрин имам проблеми със пръскалките мъгла, поради липсата на подгрев. За това, продължавам да търся за Ауди-то втора с подгрев. Също така ще продължавам да търся оригинална, защото китайките пръскат кофти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 8 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2015 На а3- оригинално не вграждат с подгрев така ли?Интересно ще е и да засечеш, дали по-бавно ще свърши течността за чистачки, защото предполагам, че количеството което се впръсква ще е по-малко. а окабеляване допълнитело ли се пуска, или има изведено (ако се предлага фабрично на нашия модел). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2015 (Редактирано) На а3- оригинално не вграждат с подгрев така ли. Точно обратното. Всички 8Р, които съм виждал са с подгрев (фабрично). Разбира се, чувал съм и за изключения. Предполагам логиката е, има подгрев на огледалата, има и подгряване на дюзите за чистачките. Но, това е лично предположение.А относно разхода на течност, на другата си кола поставих такива пръскалки и разхода ми на течност падна, тъй като пръсвам веднъж и целия джам става на ситни капчици. Не е нужно да се пръска по няколко пъти докато се разнесе, както е при струйните. Редактирано 8 Октомври 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 8 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2015 Това не мога да го разбера на ВАГ- на Фабията ми това е серийна екстра. За разлика от дръжката за отваряне на багажника отвън Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_Ch Публикувано 8 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2015 (Редактирано) ... Предполагам логиката е, има подгрев на огледалата, има и подгряване на дюзите за чистачките. Но, това е лично предположение....При мен няма подгрев на огледалата,а има на пръскалките.. Мистерия Редактирано 8 Октомври 2015 от Ivan_Ch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 8 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2015 Отделни екстри са добре дошли в света на "премиум" марките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 8 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2015 Да, дори има 'бъг' в серийното оборудване на всички шкоди- от 2001г серийно се слага щипка за сваляне на тасове на всички Фабии и Октавии, независимо дали са поръчани с метални или алуминиеви джанти. Чак 2007- ма го откриват и минимизират разходите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 8 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2015 Смяяятай за какво разхищение става дума Иначеотносно пръскалките, коментирано е и преди, но лично за мен и двата вида имат предимства и недостатъци. "Мъгла"-та те заслепява за милисекунди, освен това няма напора на 2-ката или 3-ката за да подпомогне почистването на нещо размазано върху предното стъкло. За сметка на това разпределя течността по-равномерно по стъклото. Не бих инвестирал пари за да мина от едните на другите или обратното Най-важната екстра там е подгряването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване