Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Колеги ако си закупя ето тази джаджа

http://m.ebay.co.uk/itm/291566633361?_mwBanner=1

Ще мога ли да го включа към моята кола a3 2005 sportback плеара ми е concert

И едно друго въпросче колата е регистрирана декември 2005 г .

Вчера и проверих вин номера в един сайт там пишеше model year 2006

Как трябва да го разбирам това

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моделгодината зависи от датата на производство! Всяко Ауди произведено от Юни нататък дадена година е МоделГодина следващата. Пример: кола произведена Август 2006-та е МоделГодина 2007 и включва всички подобрения/изменения/екстри типични за МГ2007.

Кога колата ти е регистрирана за първи път за движение по улиците е абсолютно нерелевантно. Това може да е и година и повече след като е произведена. Типично обаче 4-12 седмици.

За това и когато говорим за екстри споменаваме МГ, а не година на производство или първа регистрация защото особено последното няма никакво значение за конфигурацията. Датата в талона е просто дата, от която колата се движи по улиците.

П.с. Този въпрос е оффтопик тук. Имай предвид в бъдеще :)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да извинявам се ,но мислех ,че няма да е проблем да го вмъкна към първия си въпрос .а относно него ,дали ле подържа моята красавица тази джаджа

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай малко информация за последователността на действия при LH

Първо спираш, после гасиш двигателя, гасиш фаровете, дърпаш ключа - дотук е както аз го правя, предполагам, че в момента в който отворя вратата трябва да светнат или когато заключа колата , кога и как да го чакам повреме на тестовете. Каква е последователността.

Ето какво направих. При отворена шофьорска врата, натиснах бутона за активиране (ключът си седеше в ръката ми). CH веднага се активираха и след като заключих, късите ми останаха да светят още приблизително 30 секунди. Когато отключих с дистанционното колата, LH се активираха, докато не отворих шофьорската врата. Предполагам и CH ще се активират чак при отворена врата, но нямах време за експерименти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логично, жабката отново се счупи. Откъсна се парче от пластмасата между дупките за телта. 

Пробих нови дупки надолу, но не можеше да се стегне. Тогава стана много интересно. Все пак съм си шопска упорита глава и не се отказах. Залепих пластмасата много хубаво. Пробих нова дупка в пластмасата на жабката, успоредно (а не напречно) на амортисьора. С тел не стана..... Тогава взех сезален конец (с него си връзвам лозето или нижа чушки), който е много здрав. Прекарах го през всички 5 направени дупки и работата стана бетон.

Амортисьора го разглобих и изчистих от греста. Напръсках го много хубаво със смес от WD40 и силиконов спрей за гумени уплатнения. Въпреки маслената баня, отново има лека тегавина в самото начало на отвяряне на вратичката след като е седяла престояла затворена известно време. Не знам защо е така, но все пак няма нищо общо с преди. Направи ли 2-3 см ход и става супер плавен и гладък хода, а след това и първите см са ок. 

За сега е това, ще видим колко ще издържи.

Редактирано от Wolfgar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално се счупи при опит да махна отвратителни щифт.... Така и не успях и с пинсети и с тънки клещи... 

Да питам нещо. Иска ми се да покарам колата още някоя година, но вече ми е много бавна. Тя и без това с адска мъка вдига 180 максимална скорост, което май не е нормално за тоя двигател.

Какво мога да направя, за да я подсиля прилично. Нещо чип? Гледах тия в Годеч дават увеличаване на конете и въртящия с по 10, което е нищожно и няма да се усети. Да сложа спортен филтър? Турбина може ли да ѝ се засади?

Редактирано от Wolfgar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом се е счупил при толкова малко натоварване, значи така или иначе щеше да ти се счупи скоро.

 

Откъсна се парче от пластмасата между дупките за телта

Ти отворите с какъв диаметър ги направи? Да не си пробил кратери и да си направил пластмасата крехка по този начин. Аз при мен, пробих отвори с бургия 1 mm и ползвах стоманизирана тел отново 1mm. Това го направих с цел, да отслабя пластмасата минимално. И до ден днешен, близо година и половина след ремонта на жабката, нищо не е мръднало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега с 1.6 FSI не е нормално да вдигаш "едвам" 180 километра....Аз с моят 1.6 I спокойно си правя 210 максимални...търси проблема в двигателя. Явно ресурса му си е към края.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Далеч не е за тук дискусията, но 210 с 1.6.... Хубав наклон определено или доста сериозно отклонение на километража! Дори на 2.0 TDI е под 210. 180 по колометраж с мъки също не звучи нормално.

Макс. ск. 1.6 - 185 км/ч

Макс. ск. 1.6 FSI - 196 км/ч

И двете са реални скорости, а не по километраж, и на равно.

Тунинг на атмосферен двигател = пари на вятъра, търси техн проблем ако е наистина с "мъки". Нормално при теб би било около 200-205 по километраж с известна доза търпение при залепен до долу педал.

Но нека се придържаме към темата моля, тя не е за силов тунинг. За него има и отделен раздел във форума или най-малкото други теми в раздела.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох....не искам да правя експерименти но съм ги вдигал на магистралата....не съм засичал по Gps, не съм и гледал наклоните. А колкото за 180 километра правя ги преспокойно...даже се плаша че се увличам така някой път.

Изпратено от моят LG-D855

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Благодарение на колегата bsdnikolov мога да се похваля с инсталирани светодиодни крушки в интериора. Получи се мега добре и е много красиво. Ето снимки, но на живо е много по-красиво

image_51f87bf019119078f0cb5f619a3da8d444

image_c241bbfd4ff11748009b57bd35a2d4d6ea

image_62644d25efe0a8f797159e050d2166af16

image_64666256018b70fbce8be6fb9432c842ea

Редактирано от Wolfgar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля. Вчера се сдобих на доста сносна цена с една оригинална пръскалка с подгрев, тип "мъгла" (5M0 955 986 C). Бях спазарил и двете, но за съжаление, някой бе избушил подгрева на другата  :(  и отказах я купя . Но, една е по-добре от николко. В събота или неделя, ще сложа пръскалката и ще проведа някой друг тест с нея. Ще постна и клипче, как овлажнява стъклото ;).

 

Jets00.jpg

 

Jets01.jpg

 

Jets02.jpg

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз днес получих моите пръскалки тип 'мъгла'. Тръгнах да ги сменям и се оказа, че сегашните са с подгрев, а новите без... и си останах със старите двуструйни. Интересно, че миналата зима не ми направиха впечатление, че са подгряващи. Сега като стане по-студенко ще обърна внимание. Кофтито е, че пръскалките 'мъгла' с подгряване са бая скъпички, но ще дебна някоя по-поносима оферта.

Редактирано от Ivan_Ch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен това ме възпираше (цената), но като успях да ги спазаря за 15 лева парчето, си ударих гъза в тавана. Но уви, пълно щастие няма. Като ги смъкнах от размазания пасат, втората се оказа пипана. Нищо, остава само втората.

Без подгрев, зимата е кофти. Даже и със силен концентрат, на другата си кола сутрин имам проблеми със пръскалките мъгла, поради липсата на подгрев. За това, продължавам да търся за Ауди-то втора с подгрев. Също така ще продължавам да търся оригинална, защото китайките пръскат кофти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На а3- оригинално не вграждат с подгрев така ли?
Интересно ще е и да засечеш, дали по-бавно ще свърши течността за чистачки, защото предполагам, че количеството което се впръсква ще е по-малко.  :hilezh: а окабеляване допълнитело ли се пуска, или има изведено (ако се предлага фабрично на нашия модел).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На а3- оригинално не вграждат с подгрев така ли.

Точно обратното. Всички 8Р, които съм виждал са с подгрев (фабрично). Разбира се, чувал съм и за изключения. Предполагам логиката е, има подгрев на огледалата, има и подгряване на дюзите за чистачките. Но, това е лично предположение.

А относно разхода на течност, на другата си кола поставих такива пръскалки и разхода ми на течност падна, тъй като пръсвам веднъж и целия джам става на ситни капчици. Не е нужно да се пръска по няколко пъти докато се разнесе, както е при струйните.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не мога да го разбера на ВАГ- на Фабията ми това е серийна екстра. За разлика от дръжката за отваряне на багажника отвън :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Предполагам логиката е, има подгрев на огледалата, има и подгряване на дюзите за чистачките. Но, това е лично предположение....

При мен няма подгрев на огледалата,а има на пръскалките.. Мистерия

Редактирано от Ivan_Ch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, дори има 'бъг' в серийното оборудване на всички шкоди- от 2001г серийно се слага щипка за сваляне на тасове на всички Фабии и Октавии, независимо дали са поръчани с метални или алуминиеви джанти. Чак 2007- ма го откриват и минимизират разходите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяяятай за какво разхищение става дума  :hilezh:

 

Иначеотносно пръскалките, коментирано е и преди, но лично за мен и двата вида имат предимства и недостатъци. "Мъгла"-та те заслепява за милисекунди, освен това няма напора на 2-ката или 3-ката за да подпомогне почистването на нещо размазано върху предното стъкло. За сметка на това разпределя течността по-равномерно по стъклото.

 

Не бих инвестирал пари за да мина от едните на другите или обратното :) Най-важната екстра там е подгряването. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...