Jump to content

ГАЗ или МЕТАН на А4


Recommended Posts

още малко щеме обедите че е напално безвредно дасе зложе гас на ауди след 95г имам само един вапрос:зашто на всички коли от vw-grup като сиги купиш чистак барсак им пада гаранцията като им сложиш гас нали е без вредно а и защо нито юнитреид нито в порше нито в аутотехника неискат да правят коли на гас

много интересно в тези сервизи защо неги правят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 82
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Странно, моята няколко пъти съм я разхождал до Юнитрейд и Аутотехника, нито думичка не са ми казали за газовата... Естествено, ако ги помолиш да ти центроват газовата, може да те изгледат тъпо.

Уизарде, въпроса беше принципен, и ауди, и фолксваген са коли, не мога да се сетя за бензинов двигател, който да не може да мине на газ.

Редактирано от Audi V6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, моята няколко пъти съм я разхождал до Юнитрейд и Аутотехника, нито думичка не са ми казали за газовата... Естествено, ако ги помолиш да ти центроват газовата, може да те изгледат тъпо.

Уизарде, въпроса беше принципен, и ауди, и фолксваген са коли, не мога да се сетя за бензинов двигател, който да не може да мине на газ.

естествено ако си отишал дати сменат носача никои няма дате варни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той човека искаше съвет, ние го обърнахме на война. Няма да кажа нищо повече по въпроса освен това, че е показателно, че по газта плюят предимно тези, които НЕ карат на газ, а защитниците на идеята карат всички на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още малко щеме обедите че е напално безвредно дасе зложе гас на ауди след 95г имам само един вапрос:зашто на всички коли от vw-grup като сиги купиш чистак барсак им пада гаранцията като им сложиш гас нали е без вредно а и защо нито юнитреид нито в порше нито в аутотехника неискат да правят коли на гас

много интересно в тези сервизи защо неги правят

пич, няма да е лошо да наблегнеш на правописа малко :) ама Ш+Т едно до друго ?? .. за тази цел има Щ ! ...

провери и за ГАС .. дали не се пише ГАЗ ... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич, няма да е лошо да наблегнеш на правописа малко :D ама Ш+Т едно до друго ?? .. за тази цел има Щ ! ...

провери и за ГАС .. дали не се пише ГАЗ ... :hilezh:

немога да свикна с бг буквите на клавиатурата ама мисля че несме седнали да се учим на правопис :) благодаря за поправката щесе опитам дасе старая повече :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за биодизела да вметна - когато имаш желание да караш на биодизел новото си TDI го заявяваш на дилъра си и получаваш малко по-различна цена и различен надпис на капачката на резервоара..

На другите стандартно пише "Не е за биодизел :hilezh:" Предполагам, че се правят некакви дребни конструктивни промени - маркучи за гориво от различен материал, гарнитури..

А иначе на новота ни служебна помпа-дюза пише точно така - Не е за биодизел..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

немога да свикна с бг буквите на клавиатурата ама мисля че несме седнали да се учим на правопис :) благодаря за поправката щесе опитам дасе старая повече :D

е нищо лично, ако пишеш на БДС наистина е трудно, аз ползвам Фонетичната подредба и ми е по-лесно.

:)

sorry за off-topicа :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май вярно много се задалбахме всеки си има кола и може дасия кара с каквото иска по добре дасе по интересуваме накаде ще ходят цените на горивата след няколко месеца някой ако открие някакви прогнози нека да е така добар и даки предостави вав форума :)

е нищо лично, ако пишеш на БДС наистина е трудно, аз ползвам Фонетичната подредба и ми е по-лесно.

:)

sorry за off-topicа :hilezh:

:D
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...на новота ни служебна помпа-дюза пише точно така - Не е за биодизел..

Ми аз така, отворих капачката, видех, че не пише да не се кара на газ, и му шибнах уредбата :hilezh:

И нали съм Тома неверни, и по двигателя проверих за съмнителни табелки, пак не се споменаваше газ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато фактите говорят и боговете мълчат....

Факт е, че в цялата тази дискусия никой не даде пример за кола, която да е била повредена от каране на газ. Става дума за правилно монтирана уредба - при лош монтаж, лоши кабели и т.п. има доста коли повредени от детонации....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодяря на всички за коментарите. Нямаше ме няколко дни и изпуснах дискусията и затова не мога да отговоря на всеки. Относно защо е бензинова, а не на нафта. Ами такава имаше в Германия и беше на сметка. Иначе от 12 год. караме само дизелови автомобили. А защо искам да й сложа газово - ами работя в София, а съм от Варна и километрите, които се натрупват са около 30 000 годишно. Мисля, че какъвто и да е инжекциона все ще се изплати. Малко и за разхода - на дълъг път около 7.5 литра, в града може и да стигне 14 литра при 10 км. средна скорост. Някой беше казал, че цената на нафтата и бензина е почти равна. Да - на бензиностанциите е така. Но в нашия край се намир аи на 1-1.20 лв.:) От тази нафта Форд-чето е изгорило около 8 тона за по-малко от четири години. Който иска да изчислява километрите. Та имам оше десетина дни да мисля за газов инжекцион, тъй като ми похвалиха някакви руски около 1200 лв. На пазара са от няколко месеца и били по-добри от италианските. И на накрая не съм фен на газта, но се налага.

Поздрави на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не говорим че и дизел вече не е евтино. По-малко харчи за сметка на по-чести обслужвания а и с тая наша кръщавана ,,нафта,, която е далече от истинската нафта му се ебава майката на съвременния дизел. Парите ги даваш не за гориво а за дюзи, помпи и кво ли още не

Просто дали ще караш нафта или бензин е все тая и двете вървят много но аз кола с газ да върви нормано все още не съм срещнал.

Единствено бакшишите ползват газ но бакшиш не се става, такъв се раждаш - МИЗЕРНИК. Мой приятел собственик на сервиз казва че бакшиша като си вкара колата на ремонт иска най-евтините части, ако може и пари да му се дадат на ръка затова че си е вкарал колата в сервиза

Аз смятам че си абсолютно си прав ама много хора няма да те разберат защото нещата опират до начин на мислене а знаеш начини много. И за съжаление подобни теми вече не са от типа "Да сложа ли газ или не" а са като тази "Газ или метан" :)

А кола на газ върви нормално само според собственика и. Но като това ги устройва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кола на газ върви нормално само според собственика и. Но като това ги устройва...

Каня ви в Пловдив някой уикенд да ми покарате колата и да ми обясните как не ще да върви на газ:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не само според самите собсвеници, а и според собственици на only бензинки колата е добре, особено у студовете като беха увесили замръзнали цифки понеже им беше замръзнал бензинеца и си имаха паметници пред блока, нооо на бензин. :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивото L.P.G. постъпва в двигателя в газообразно състояние, поради което не отмива масления филм от стените на цилиндрите и не разрежда маслото в картера. Това намалява износването на цилиндрите и увеличава експлоатационния ресурс на двигателя

L.P.G. лесно се смесва с въздуха и равномерно пълни цилиндрите на двигателя с еднородна гориво-въздушна смес, поради което двигателят работи устойчиво и тихо. Гориво-въздушната смес изгаря почти напълно, поради което не се образува нагар по буталата, клапаните и запалителните свещи. Срокът за смяна на свещите се увеличава значително

Високото октаново число на L.P.G. (103 - 105) практически изключва появата на изключително вредните за двигателя детонации

L.P.G. изгаря малко по-бавно в сравнение с бензина, поради което се намалява натоварването на буталната група и коляновия вал, но се намаляват (2 - 5%) и динамичните свойства на двигателя. Препоръчва се предварението на момента на запалване да се увеличи с 3 - 5° , с което частично се компенсира намалената динамика на автомобила

Ето това пишат всички,а дали е достоверно...?

Аз лично винаги ще карам на бензин,независимо от цена/разход и т.н. Всичко е въпрос на лично мнение все пак. С тези спорове не помагате на никой!

http://www.dnesplus.bg/Science.aspx?f=109&d=136442

Ето типичен пример за съвременен автомобил с вградена газ(метан) система!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не само според самите собсвеници, а и според собственици на only бензинки колата е добре, особено у студовете като беха увесили замръзнали цифки понеже им беше замръзнал бензинеца и си имаха паметници пред блока, нооо на бензин. :(

Искам да направя леееека добавка с Ваше позволение , разбира се .

Точно в "тези студове" ми се наложи да се прибирам от Германия и трябва да Ви споделя, че не разбрах зима ли е , лято ли е ! Гледах термометъра на таблото и си мислех , че сънувам.

Е , верно че не карах на газ!

Сигурно немския бензин го мешат с антифриз.

Хайде със здраве ! :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да направя леееека добавка с Ваше позволение , разбира се .

Точно в "тези студове" ми се наложи да се прибирам от Германия и трябва да Ви споделя, че не разбрах зима ли е , лято ли е ! Гледах термометъра на таблото и си мислех , че сънувам.

Е , верно че не карах на газ!

Сигурно немския бензин го мешат с антифриз.

Хайде със здраве ! :steinigung:

Никога не ми се е случвало от три години насам да бутам зиме колата. Сложих Монбат 62ач усилен,бензин само от Лукойл и само газ. За моя радост,не ми е замръзвал никога,незнам с какво го мешат но е факт. Вилата е високо в Стара планина,там сутрин е -28 паля и тръгвам без проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отношението ми към газта колеги е свързано с прекия ми опит, а той е с един Сеат Толедо който беше в ужасно състояние и за 9м. му налях около 2000лв., и все по-зле ставаше..., та аз отдадох до голяма част проблемите си на газовата уредба...

Оттогава 2г. карам на бензин 2-ра читава кола и вече прочитайки стотици мнения на хора който са доволни от газовата си уредба и ощетолкова на хора който нямат газ, но въпреки това хулят наред съм твърдо убеден да газифицирам моя АБК...

Факта че въртя 50-90 до 100км. на ден е достатъчен лично за мен!

И още нещо колеги, можете да изкажете мнението си за газта в ТАЗИ тема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм нов във форума, но ако разбрах добре човека пита какво да сложи а не дали да слага и каква е разликата м/у различните видове. А вие какво направихте? Уплюхте му темата и в крайна сметка момчето не получи отговор на въпросите. Нали този форум е да си помагаме а не да се плюем кой кво кара и кво може да кара. Харесала му е колата купил си я , иска да се вози евтино и да не кара дизел (както и аз) слага нещо. По скоро му дайте отговори на въпросите ако въобще ги знаете щот май повечето лаят без да знаят защо ама някой им е казал нещо. И аз почвам да се замислям като сметнах, че за една година съм дал повече от 5000лв за бензиз а ако бях на газ щяха да са 3000 и ако за някой 2000лв на вятъра на година не са пари за други са. И кво от цялата работа да се гъзареем и да се правим на баровци к'во само пълним гушата на Г-н Валентин Златев.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега май нещо неси доразбрал в крайна сметка избора си е твой има доволни и недоволни от алтернативните горива :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...