coresnet Публикувано 26 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 Благодаря за отговорите! Няма да пипам нищо тогава На загрял мотор ми дава 1 ATDC искано от компа, както и давано от помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorezzz Публикувано 20 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2014 Специфичното на центровката на 2,5 TDI е че се гледа на 4-ти канал ,но не на Measurments block(той е за следене какво иска компа в реално време), а на Basic settings! Когато включиш на Basic settings на канал 04 помпата почва първо да работи на закъснение (на второто поле изписва Late) и после на предварение (изписва Early). ATDC е след горна мъртва точка или - градуси, BTDC е преди горна мъртва точка или + градуси. В поелто за закъснение заводската настройка е -2 (2ATDC) +-2 градуса с цел от автосалона колата да излиза с тих звук. Като натрупат километри нашите милионници е добре да се настройва помпата около 0-та за да палят и вървят нормално макар и леко по дрезгави. Важно е също на cold start valve при закъснение да дава 100,2% - това означава че ремъка е настроен правилно и да не се колебае повече от 0,2 градуса. При предварение помпата гони 14,4-15 градуса (BTDC) Ето от къде съм чел обширно:http://www.briskoda.net/forums/topic/269698-skoda-superb-25-tdi-giving-me-a-lot-of-trouble/ Ето и как се настройва самото предварение:http://www.briskoda.net/forums/topic/142684-superb-v6-tdi-injection-pump-timing-a-walkthrough/ На мен заради пустото предварение ми смениха помпата за спорта и ме караха и акумулатор да сменям.P.S.Колега Volodka смени и датчика за температурата на водата - при мен доста се подобриха нещата от него. Какви стойности ти дава с новите дюзи на 13ти и 14ти канал?Привет колеги,При мене се появява следния проблем. При студовете сега сутрин бая върти стартера преди за запали (3-4 секунди) и като запали разтрисва няколко секунди и съответно изпушва бял дим. Като се успокои колата, спира и пушека. Предполагам трябва да видя свещите, но реших първо да си видя центровката. Става въпрос именно за 2.5TDI V6 180 коня. Колата е с чип, ако има значение това. Тъй като и в Early и в Late ми дава само BTDC, реших да ви покажа със скрийн шот. Това е при 90 градуса на празен ход.Наред ли изглеждат нещата? Cold Start Valve е на 100.2% което е добре доколкото виждам. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 20 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2014 По принцип си дори леко извън нормите на "предварение" така че не е от там проблема с паленето. Гледай свещите и след това дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 20 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2014 И аз съм за свещи...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorezzz Публикувано 20 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2014 (Редактирано) По принцип си дори леко извън нормите на "предварение" така че не е от там проблема с паленето. Гледай свещите и след това дюзите.Има ли смисъл да пипам по това предварение да влезе в норма или не?А свещите да ги измеря с както са си сложени или? На този двигател са бая тегавина май... Редактирано 20 Декември 2014 от jorezzz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 21 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2014 Тегави са - провери ги с кабел от акумулатора.Не знам дали има смисъл - принципно си извън спецификацията на 2,5 ТДИ, но пък 1,9 дават до 2 градуса предварение. Аз карам на 0,5 предварение което пак е извън спецификацията но с малко (максимум 0 градуса). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorezzz Публикувано 21 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2014 Аз нещо явно не се оправям с това разчитане. Значи в early ли ми е разминаването и колко трябва да изписва? На мястото на 15.2 BTDC ли?Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katzo Публикувано 21 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2014 1-4-3-6-2-5Без сваляне на предница,няма как да провериш дали има изместване на ремъка,освен това ти е нужен целия набор от скоби и ключалки.Тогава идва VAG,но само за проверка и евентуално лека намеса.Ако не си го правил или нямаш нужния инструмент и познания не се захващай.Ако са ти сменяли ремъка с маркер,бягай при механик който знае какво прави,иначе разход,шумен мотор,димене,трудно палене,недостигане макс.скорост,и ремонт на глави и после мотора бил лош,лош е като го караш с евтини консумативи и подръжка от некомпетентни механици с претенции.Я каква правда ! Стига само са плюли , ами да вземат и да се научат да работят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 21 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2014 На Early ти е добре, по спецификация там трябва да е >12*BTDC. На Late трябва да е 0 .. 4*ATDC, при теб е 1.4*BTDC (все едно -1.4*ATDC). Хубаво е да си я нагласиш както трябва, т.е. поне 1.5-2 градуса закъснение да й дадеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorezzz Публикувано 21 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2014 Това става от някакъв болт, нали? Поне това гледах в youtube:D, но не виждам при мене къде е хмммИначе проверих свещите и 3 от тях ги няма никакви, 2 са със съпротивление 75 и 200 ома и само една е ОК Някой да препоръча добри като марка/цена? Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v_0 Публикувано 22 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 Свещи Беру по двайсет и няколко лв с отстъпката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 22 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 +1 за Беру Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 22 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 На 3-та страница от тази теам съм дал линк към английски форум където е описано как се настроива помпата. В този форум ако се разровиш също има писано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване