Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Много благодаря за бързите отговори. Още веднъж се извинявам за раздела, но както казах съм нов и се ориентирам.

 

Може би ще е най-добре да я видя на място. Това, което ме привлече е, че 2013г колата е била на 72К - потвърдено, а и швейцарците знаят как да поддържат коли. Там пара не се щади. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, смея да твърдя, че изчетох почти всяка тема в която става дума за резервен ключ, дубликат, програмиране на имобилайзер, автоключарски услуги и т.н., но навсякъде се стига само до ключове за Б5/Б6/Б7, нито дума за Б8. Някой може ли да ме насочи към място на което могат да ми прогрмират ново дистанционно за Б8. В ebay се продават такива с моя парт номер, "изтрити", които трябвало само да се програмират, но тук удрям на греда. Не ме интересува дали металното перо е нарязано за моята кола, то е само формалност, просто искам трето дистанционно.

Редактирано от nikolai.aleksiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам такава кола. Градско 12-14, извънградско 7-9. Това са границите, в които варира, 16-17 ще е в някакво зверско задръстване. Иначе на извънградското едно нормално каране с изпреварване е 8, за пенсионерите 7, по магистрала до 9 стига. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай нещо по подробно ако може.Двигателя как е?От колко време я караш?Приказка да става :)То този разход е като на моя трошляк 1.8Т-то :)

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам такава кола. Градско 12-14, извънградско 7-9. Това са границите, в които варира, 16-17 ще е в някакво зверско задръстване. Иначе на извънградското едно нормално каране с изпреварване е 8, за пенсионерите 7, по магистрала до 9 стига. 

 Не че искам да споря, но тоя разход който го даваш е напълно нереален за А4/А5 с 3.2 ФСИ... ще ти копирам мнение от съседната тема:

 

"Карам В8 2.7 мултитроник от три години, разхода в града през седмицата в задръстванията не ми е падал под 12л/100км даже отива към 13л. и нагоре. При извънградско което почти не ми се случва да шофирам разхода е от порядъка на 7.8-.8.3/100км. със скорост  150-160км." - тук говорим за кола в същото шаси, предно предаване, дизел, по-малка кубатура, автомат с възможно най-нисък процент на загуби... и човека има същия разход, като цитирания от теб

 

Моя мотор е със същия блок като на 3.2 ФСИ, до около 3000 об./мин работи в "атмосферен режим" - т.е. при ниска скорост и спокойно шофиране разхода е много близък... е 12/100 в София няма как да направиш, освен ако не кръжиш само по околовръстното и слизаш в града по "тъмни" доби... караш ли в час пик си 15+ винаги. тя по "спецификация" е 13.2 - 13.5/100 в града, а всички знаем как се мери каталожен разход

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм коментирал час пик и задръствания, защото избягвам да карам в такова време, но живея в центъра и не са ми чужди. Карам със 100 октанов бензин и гумите са ми чисто нови и с изключително ниско съпротивление. Същи така както знаеш разликата в екстрите може да доведе до сериозни разлики в теглото. Не казвам, че задължително е така. Моята работа не е свързана с пътуване по време на най- големите задръствания, но и също така няма никакъв смисъл да ви лъжа за разходите на колата. Колкото до извънградското, зимата ходих на почивка до Италия - 4000км, магистрали, планински пътища, градове, тунели, абе каквото се сетиш. Бяхме 4ма с куфар отгоре, натъпкани на макс, по магистралите съм карал със 140-160. Тотал разхода на колата ми е 10 за цялото пътуване. Но пак само съм 100 октана или 98 най- малко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се гали педала може да харчи 12, ако не се жали материал - може и 30/100. Важното е че на дълъг път харчи 8 л бензин (110-120). Ето това е показателят за разхода на един автомобил. Останалото е как караш.

Зимата на къси отсечки 18-20/100 с малко газ, т.е. може и нагоре. В едно а4 Б5 1.8i да не би да е много по-различно... На дълго +1 литър, в града +2 някъде, а конете са о`две.

Редактирано от Andy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

София - Враца, малко след Ботевград е снимката, смесен разход. Показани са километрите, за които е засечен разхода.

 

IMG_0710.JPG

 

Съдебна палата до НБУ, начало на пътуването 12.30 вчера. Показани са километрите, за които е засечен разхода.

 

IMG_0888.JPG

 

 

Градския е леко занижен, защото по Борис имах добър късмет със светофарите и в двете посоки, но после чаках 15мин. на кръстовището на бул. Македония и бул. Ботев.

За извънградското мога да кажа, че може да падне и още надолу, стига да се кара мегаспокойно и да няма магистрали.

 

* Вероятно тези снимки ще предизвикат вълна от смях  у Вас, за това замислям да направя едно градско каране и да го заснема с GoPro. Също така и други колеги с 3.2 могат да споделят разхода си, поне двама са ми писали. Не искам да се схваля колко малко гори и много върви, а да се събере малко качествена информация за двигателя и да се види, че почти не отстъпва по разходи на тройката дизел, а е малко по- надежден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Защо смях колега, напротив аз съм много доволен, че мога да видя различни мнения за различни двигател и да си направя извод за в бъдеще.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги, взех си новото на (17 000 км. от Порше Пловдив) A4, 2012 с мултитроник. Гледам, че е плюете кутията, но това е за старите модели, да имате информация относно новите? Моята е 8 степенна на 2.0 TDI. Много съм доволен, тихо работи колата, няма неудобство от превключване, а колата си върви невероятно. 

 

П.С. за хората които обсъждат разхода. Смесено под 7 не падам. Засякох бордовия, точен е до десетицата от литъра. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

София - Враца, малко след Ботевград е снимката, смесен разход. Показани са километрите, за които е засечен разхода.

 

 

Колега, карам по същия маршрут и съм постигал 6.2 л/100 км с 2.0Т...хубаво е да се хвалим колко малко ни харчат колите, но реалността е съвсем друга - по хемус има мноого дълго спускане след което има още едно 11-12 км. спускане до Ботевград, където най-вероятно като мен си карал без подаване на газ, демек на 0.0 л/100 км. Колко обаче от пътищата ни предоставят такава аванта, спускания от по 30+ км за 65 км трасе?

И аз мога да извадя снимка на 6.2л/100 км по този маршрут, но това не променя фактите, че по магистрала под 8л/100 км (2.0Т) не можеш да слезеш, ако имаш равен път при 140-150 км./ч. В града в задръстване разхода може спокойно над 15л./100 км да скочи.

Редактирано от drob4o
Цитиране на предишен пост със снимка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така  е, точно за това съм написал пътя, повечето са го карали и знаят за какво става въпрос, малко преувеличи за спусканията, не спомена и изпреварванията на тирове и че първите 20 км от София са катерене. Това беше показно за извънградско каране, по скоро, а не за магистрала. Едва ли съм си купил 3.2 да се хваля колко малко харчи, просто ме дразни, че тука всички карали не карали са на мнение, че тва харчи 20 ако ще жена ти да го бута.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, мисълта ми е някой да не си помисли, че тоя двигател е мега икономичния и да се прелъже. Всеки си има право на мнение и да мисли каквото си ще...харча на един двигател, особено с по-голяма кубатура е относително понятие и зависи от 1000 фактора...на гъзето дето кара на 2 км. колкото да вземе гаджето до съседното кафене и обратно разхода ще му е не 20л./100, а 30л./100. После това гъзе ще писне у форума как му харчи 30/100, като хитро си замълчи за какво разстояние е тоя разход, той цепи стотинката и тия 30 литра на дисплея му разказват играта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@galeksiev - Sayer е прав. На същия участък A6 3.0ТДИ автоматик, което е по тежко от Б8 съм го свалял на 5.9, но реалния разход по магистрала е друг та дай да не се залъгваме

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

109 литра дизел - един пълен резервоар и две доливания в БГ

Тръгване 7 ч от Варна, пристигане в Будапеща 20 ч местно време

Общо 1300 км засечено от наливането на пълния резервоар на Еко Петроелум на Траката преди Варна и по борд комп. остават още 70 км при спирането ми тука.

До Сл. бряг беше много влажно и мъгливо, а на АМ Тракия беше супер време, спокойно и слънчево и наваксах с по-висока скорост 180-200 забавянето.

Половината Сърбия беше доста гадно с дъжд на моменти много силен  и доста натоварена магистралата особено 100 км преди и след Белград и доста чакане на тол таксата преди града. По борд комп. общо времето времето за каране беше около 11 часа и половина, защото мери само времето с вкл. двигател.

По мои преценки разход от около 8 на сто е горе-долу добре при такъв път, време и динамика на шофиране. Иначе борд компа показваше литър по-малко усреден разход. Ако галя педала разхода в град при ненатоварено движение и малко кръстовища слизам и на 5 по борд комп, При по-натоварено показва 7-8, но явно отмита 0.5 до 1 л по-малко. Не му знам логиката каква е, но явно си има някаква зададена. Това от мен за разхода на 3.0 TDI. 240 кс. Вече имам 5к км с него, но на магистрала още му се радвам как при кик даун на газта , някой който се пъне отзад да те изпревари, само защото си решил за известно време да караш с разрешената скорост 130-140, остава замислен, защото това нещо изхвърча на 180-200 за 2-3 сек и прави дистанция 200 м :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-здрав е, но това на теория. Най-вече зависи как е карана и обслужвана

колата. На тази кутия се прави инспекция на всеки 60 000км., ако това не е спазвано

очаквай проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Май е време и аз да се разпиша. Нещо съм хвърлил око на S4 Avant и имам няколко въпроса. Има ли екстрите като от А6? Примерно подгрев на волана, вакум на вратите, двойни стъкла... Отностно музиката, B&O може ли да се сравнява с това при новата А6-ца? Цената ми се вижда твърде ниска при А4-та като екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...