Jump to content

Audi A3 8P 2.0 TDI 2003


Recommended Posts

Здравейте момчета, искам да попитам понеже скоро мисля да си вземам кола и съм се насочил сериозно към Ауди А3 8P 2.0 TDI , но на места бях чел, че имали доста сериозни проблеми и не били читави ... Та въпросът ми е да си купувам ли 2.0 ТДИ или да се оглеждам за 1.9ТДИ същата ( става въпрос за кола 2003-та година ). Държа да е дизел заради икономичноста си. Ето и линк към една такава която ми грабна окото : http://www.cars.bg/c194251 ии дали ако не този 2.0ТДИ двигател, то поне другите читави ли са ? Благодаря, Ви много !

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да кажа, че разполагам с около 8-9 хиляди. Много дълго време съм ги събирал и искам да си взема нещо безпроблемно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите А3-ки с 2.0TDI (2003-2004та) са печално известни с проблемите си с пукане на главите. Бих те посъветвал да се насочиш или към по-нова година или направо към 1.9 мотора, ако мислиш че няма да ти е слаб. Даже бих те посъветвал да потърсиш предния модел фейслифт (2001-2003та), щото за бюджета си ще можеш да вземеш доста добър екземпляр, ама предполагам държиш на 8Р модела, заради по-съвременната визия... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря много за компетентния отговор :) Даа правилно предполагаш, държа да е 8Р модела заради визията си... но тези писания за 2.0ТДИ мотора направо ме отказаха директно. Значи 2003-та 1.9ТДИ мотора е корав така ли ? И искам да попитам този 1.9 ТДИ мотор същия като на старите А3-ки ли е ?



И също искам да попитам има ли А3-ка 2004-та 8Р 1.9ТДИ само че над 130 коня и да не е чипосана, че намерих само една такава в карс бг и ми се стори доста странно.

Редактирано от viksana_bch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 си е старо и изпитано желязо, нормално е последните му варианти да са максимално изчистени откъм дефекти и проблеми. За съжаление в 8Р се предлага само в един вариант и той е 105кс (с кодове на мотора BKC, BLS и BXE), предполагам за да не яде от продажбите на по-големия и по-нов мотор. Иначе най-проблемния 2.0TDI май e този с код BKD... 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Що не погледнеш бензините с директно впръскване- FSI. Приятна динамика и разход дават, а в дългосрочен план разходите по тях няма да са по- високи от дизеловите мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ФСИ само ако се гони някакъв вариант до 9 / 10 к.Става дума за 2.0ФСИ , той е приятен за каране.

Така като се замисля за тези пари който е приготвил човека или 1.9 или 2.0ФСИ.

 

Иво , най-проблемния е този който е бил каран душманската и когато колата не се обслужва когато трябва.

И най-вече до късмет.Иначе правилно си го насочил към 1.9 , за тези пари май е правилния избор , въпреки че поддръжката не отстъпва много надолу от прословутия 2.0ТДИ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6 FSI е алтернатива на 1.9 TDI, a 2.0 FSI на 2 TDI, но човекът търси икономия и ще трябва да се примири с дизеловото тракане, по- ниската динамика и цените на ремонтите. Но пък разхода ... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм обаче 105 коня ми идват малко...все пак малко трябва и да си побягва :D а бензиновя двигател ... все пак е бензин няма как да е евтино

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще А3/8Р/-по добре да е 1.9TDI или бензинова модификация,2.0 TDI е много добър мотор,но след 2008 година/защото вече е комън-рейл/-аз карам такъв,но на VW TIGUAN 2.0 TDI CBBB  мотора 4Motion и съм повече от доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама не разполагам с толкова пари за чак толкова нова кола...сега ще проверя дали я има поне 1.9ТДИ 2003 година с по 130 коня...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, един пълен фейс от 8Л със 131 кс и после един чип става бомба- 170 коня, нисък разход, здрава кола.. само умната като избираш, да е читава бройката и ще си шест!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ме кефи, как всеки иска хем да е евтино като нач инвестиция, хем да върви, хем да е здраво да не се троши, хем да не харчи, хем да е ауди щото е тарикатско...

 

като искаш здрава евтина и да не се чупи-земи си хонда сивик и си ти.

 

и тоя пост не е заяждане, а е пълен с мисъл, стига да го разбереш правилно

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алтернатива 1.9 ТДИ 105к.с с един чип ще го докараш до 130к.с което си доволно, ако не си рейсър :D И все пак според мен немеца го е измислил 105 коня колата си движи доволно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги ме е било страх от тея чипове... и предполагам, че никога не бих си сложил... ако беше 130 коня фабрично директно отивам и си я вземам ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама не разполагам с толкова пари за чак толкова нова кола...сега ще проверя дали я има поне 1.9ТДИ 2003 година с по 130 коня...

Вземи си едно А3/8L/ фейслифтово ASZ мотор 131 коня 6 скорости ръчка 2002-2003 година и карай.Със малко мангизи за 8Р и то дизеляк си вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Знаеш ли колега гледах стана тука колко дена и реших проблема. А4-ките 2002 година 1.9ТДИ 131 ПД кончета също ми грабнаха окото на визия пък и двигателя е от коравите. Говорих с един "майстор" вика ми - ти луд ли си това нещо гори над 10 дизел градско :?. Силно се съмнявам това да е истина, но вие какво ще кажете и като цяло за колата ?

Редактирано от viksana_bch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз майстор сигурно прави само Москвичи :). За тая кола има изписано за една гора хартия, потърси. Накратко - здрав мотор, ако е читав екземпляр и не гори над 10 градско, дори и зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този майстор освен да затваря кепенците и да се занимава с нещо друго.На А4 131кс градско софия ми гори 7/100 - вече отдавна ми отмина желанието за стартови отсечки по сфетофарите,става дума за нормално каране,а не влачене  в почти спряло състояние както много колеги разбират НОРМАЛНО.Извънградско диапазона 134-140 не повече от 5,2/100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли колега гледах стана тука колко дена и реших проблема. А4-ките 2002 година 1.9ТДИ 131 ПД кончета също ми грабнаха окото на визия пък и двигателя е от коравите. Говорих с един "майстор" вика ми - ти луд ли си това нещо гори над 10 дизел градско :?. Силно се съмнявам това да е истина, но вие какво ще кажете и като цяло за колата ?

 

В София в задръстванията гори до 9.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...