viksana_bch Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Здравейте момчета, искам да попитам понеже скоро мисля да си вземам кола и съм се насочил сериозно към Ауди А3 8P 2.0 TDI , но на места бях чел, че имали доста сериозни проблеми и не били читави ... Та въпросът ми е да си купувам ли 2.0 ТДИ или да се оглеждам за 1.9ТДИ същата ( става въпрос за кола 2003-та година ). Държа да е дизел заради икономичноста си. Ето и линк към една такава която ми грабна окото : http://www.cars.bg/c194251 ии дали ако не този 2.0ТДИ двигател, то поне другите читави ли са ? Благодаря, Ви много ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viksana_bch Публикувано 14 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Забравих да кажа, че разполагам с около 8-9 хиляди. Много дълго време съм ги събирал и искам да си взема нещо безпроблемно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 15 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 Първите А3-ки с 2.0TDI (2003-2004та) са печално известни с проблемите си с пукане на главите. Бих те посъветвал да се насочиш или към по-нова година или направо към 1.9 мотора, ако мислиш че няма да ти е слаб. Даже бих те посъветвал да потърсиш предния модел фейслифт (2001-2003та), щото за бюджета си ще можеш да вземеш доста добър екземпляр, ама предполагам държиш на 8Р модела, заради по-съвременната визия... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viksana_bch Публикувано 15 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 (Редактирано) Благодаря много за компетентния отговор Даа правилно предполагаш, държа да е 8Р модела заради визията си... но тези писания за 2.0ТДИ мотора направо ме отказаха директно. Значи 2003-та 1.9ТДИ мотора е корав така ли ? И искам да попитам този 1.9 ТДИ мотор същия като на старите А3-ки ли е ?И също искам да попитам има ли А3-ка 2004-та 8Р 1.9ТДИ само че над 130 коня и да не е чипосана, че намерих само една такава в карс бг и ми се стори доста странно. Редактирано 15 Юли 2013 от viksana_bch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 15 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 1.9 си е старо и изпитано желязо, нормално е последните му варианти да са максимално изчистени откъм дефекти и проблеми. За съжаление в 8Р се предлага само в един вариант и той е 105кс (с кодове на мотора BKC, BLS и BXE), предполагам за да не яде от продажбите на по-големия и по-нов мотор. Иначе най-проблемния 2.0TDI май e този с код BKD... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 15 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 Що не погледнеш бензините с директно впръскване- FSI. Приятна динамика и разход дават, а в дългосрочен план разходите по тях няма да са по- високи от дизеловите мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
owwyxw Публикувано 15 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 ФСИ само ако се гони някакъв вариант до 9 / 10 к.Става дума за 2.0ФСИ , той е приятен за каране.Така като се замисля за тези пари който е приготвил човека или 1.9 или 2.0ФСИ. Иво , най-проблемния е този който е бил каран душманската и когато колата не се обслужва когато трябва.И най-вече до късмет.Иначе правилно си го насочил към 1.9 , за тези пари май е правилния избор , въпреки че поддръжката не отстъпва много надолу от прословутия 2.0ТДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 15 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 1.6 FSI е алтернатива на 1.9 TDI, a 2.0 FSI на 2 TDI, но човекът търси икономия и ще трябва да се примири с дизеловото тракане, по- ниската динамика и цените на ремонтите. Но пък разхода ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viksana_bch Публикувано 15 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 Съгласен съм обаче 105 коня ми идват малко...все пак малко трябва и да си побягва а бензиновя двигател ... все пак е бензин няма как да е евтино Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Riviera Публикувано 15 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 Моя двигател е БКД и нямам никакви грижи и двигателят е на реални 200 000 километра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 15 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 Ако ще А3/8Р/-по добре да е 1.9TDI или бензинова модификация,2.0 TDI е много добър мотор,но след 2008 година/защото вече е комън-рейл/-аз карам такъв,но на VW TIGUAN 2.0 TDI CBBB мотора 4Motion и съм повече от доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viksana_bch Публикувано 15 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 Да ама не разполагам с толкова пари за чак толкова нова кола...сега ще проверя дали я има поне 1.9ТДИ 2003 година с по 130 коня... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 16 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2013 1.9TDI със 131кс има само в 8L, което и като цяло би било най-добрия вариант за теб с тоя бюджет. В 8Р 1.9 е само 105кс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freaky Публикувано 16 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2013 Аз така като гледам тия 2ки тди как са почнали да стават по-евтини от 8Л 131 си прави сметка колко са читави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 16 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2013 колега, един пълен фейс от 8Л със 131 кс и после един чип става бомба- 170 коня, нисък разход, здрава кола.. само умната като избираш, да е читава бройката и ще си шест! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 16 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2013 (Редактирано) Много ме кефи, как всеки иска хем да е евтино като нач инвестиция, хем да върви, хем да е здраво да не се троши, хем да не харчи, хем да е ауди щото е тарикатско... като искаш здрава евтина и да не се чупи-земи си хонда сивик и си ти. и тоя пост не е заяждане, а е пълен с мисъл, стига да го разбереш правилно Редактирано 16 Юли 2013 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 16 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2013 ... Което ми напомня за едно основно правило в рацинга: Cheap, fast, reliable - you can only pick two... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4 1.8 turbo Публикувано 16 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2013 Алтернатива 1.9 ТДИ 105к.с с един чип ще го докараш до 130к.с което си доволно, ако не си рейсър И все пак според мен немеца го е измислил 105 коня колата си движи доволно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viksana_bch Публикувано 16 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2013 Винаги ме е било страх от тея чипове... и предполагам, че никога не бих си сложил... ако беше 130 коня фабрично директно отивам и си я вземам ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 16 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2013 Да ама не разполагам с толкова пари за чак толкова нова кола...сега ще проверя дали я има поне 1.9ТДИ 2003 година с по 130 коня...Вземи си едно А3/8L/ фейслифтово ASZ мотор 131 коня 6 скорости ръчка 2002-2003 година и карай.Със малко мангизи за 8Р и то дизеляк си вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viksana_bch Публикувано 17 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2013 (Редактирано) Знаеш ли колега гледах стана тука колко дена и реших проблема. А4-ките 2002 година 1.9ТДИ 131 ПД кончета също ми грабнаха окото на визия пък и двигателя е от коравите. Говорих с един "майстор" вика ми - ти луд ли си това нещо гори над 10 дизел градско :?. Силно се съмнявам това да е истина, но вие какво ще кажете и като цяло за колата ? Редактирано 17 Юли 2013 от viksana_bch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 17 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2013 Тоз майстор сигурно прави само Москвичи . За тая кола има изписано за една гора хартия, потърси. Накратко - здрав мотор, ако е читав екземпляр и не гори над 10 градско, дори и зимата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viksana_bch Публикувано 17 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2013 Благодаря, колега точно това правех и в момента, това е добре, че е икономична Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 17 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2013 този майстор освен да затваря кепенците и да се занимава с нещо друго.На А4 131кс градско софия ми гори 7/100 - вече отдавна ми отмина желанието за стартови отсечки по сфетофарите,става дума за нормално каране,а не влачене в почти спряло състояние както много колеги разбират НОРМАЛНО.Извънградско диапазона 134-140 не повече от 5,2/100. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 17 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2013 Знаеш ли колега гледах стана тука колко дена и реших проблема. А4-ките 2002 година 1.9ТДИ 131 ПД кончета също ми грабнаха окото на визия пък и двигателя е от коравите. Говорих с един "майстор" вика ми - ти луд ли си това нещо гори над 10 дизел градско :?. Силно се съмнявам това да е истина, но вие какво ще кажете и като цяло за колата ? В София в задръстванията гори до 9. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване