Jump to content

Турбината изключва


Golf-hater

Recommended Posts

Здравейте колеги.Колата е А6,душегуб,150 к.с. Проблема се изразява в това,че след 140 km/h колата забива и скоростта започва да пада-давам пълна газ на 2ра,3та върви доста добре,на 4та след 100 km/h ускорението всякаш леко намаля и като включа 5та колата умира и започва да губи скорост,след което влиза в авариен режим и няма никаква тяга.Първо смених управляващия клапан на турбината,след като не даде резултат днес свалих турбината,почистих я от нагар,раздвижих кученцата,но проблема си остана.За мен единственото възможно обяснение остана MAP сензора.Вие какво мислите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато не го видиш с ВАГ-Ком-а може половината мотор да смениш и пак да е същата работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вакумните маркучи ги провери - за пробив преди н75 и след него до турбото и от студенаия охлюв към н75 пак , виж и как е маркуча към компютъра и маркучето вътре в компа .

Другия вариант е н75 колега , виж и малкото клапанче което държи вакума само в еднат посока .
Поздрави и успех .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 до турбото и от студенаия охлюв към н75 пак , виж и как е маркуча към компютъра и маркучето вътре в компа .

.

Колега, става дума за душегуб във темата, там няма нищо общо със 1z :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грешиш,изобщо поста ти е грешен като смисъл,няма турбо което да изключва,всяко едно турбо се върти докато мотора работи,но дали се управлява и взима под влияние работата която върши е друга работа,ако нямаш вакуми ,няма да има кой да управлява и да чува турбото,тоест, ще се получава ефекта на аварийния режим,който предпазва да не си купиш ново турбо ,което е колкото една кола като цена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Направо (facepalm)!Добре,дори заглавието да не е правилно толкоав ли е важно?В поста съм обяснил подробно всичко.Моля без повече безмислени постове!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешки няма,а доколкото знам MAP сензора неможе да се засече като грешка :question:

При 1.9ТДИ може предполагам и при теб може Извади му буксата и виж как ще се държи колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без  диагностика никога няма да разбереш къде е проблема,а със предположения само ще изтънява джобчето ,трябва да се направи  лог ,и ако не можеш да го разчетеш ,качи го тук във форума и все някой от знаещите ще ти помогне,ще ти обясни какво показват "цифричките" и къде е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Грешките които има записани са за дебитомера,но в случая те не важат,защото колата е барана и е направена да върви без него(изключен е)и също така има една ''Start of Injection Regulation'', но тя я дава от как я имам колата и неможе да я от нея пък и си подсказва за какво е.За тези,които ще питат,колата е с чип,но този проблем със забиването го има от няколко месеца а чипа е от преди седмица.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,моля да ме извините има още една грешка и изглежда доста подозрително   00575 - Intake Manifold Presure
                                                                                                                                                          08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката ти е от пренадуване или недонадуване!Колегите ти даддоха много насоки и вместо да се правиш на интересен и да се "зъбиш" ненужно можеше да ги послушаш и ТОЗИ ,който ти е "барал" колата да ги провери едно по едно,а как мислиш?

Вакууми не се гледат ,а се мерят с вакуумметър!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно са пипали настройката на геометрията механично или пък новия софтуер не е в ред.

 

Как може с наличен проблем да ти сменят софтуера преди да е отстранен проблема. И как са проверили какво са направили? НИКАК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен е разтоварващия клапан на турбината,т.е. за смяна.Сменях такъв с оригинален нов на Пиербург.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня,че това забиване при скорост от 130-140 km/h се получава само когато ускорявам през предавките на пълна газ.Ако се движа нормално например със 100 km/h на 6та и започна да ускорявам проблема не се появява,снощи стигнах до 180.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моля ви помагайте!Смених MAP сензора,но проблема остана.Ще допълня малко инфо:тази грешка "00575 - Intake Manifold Presure" я има от доста време още от зимните месеци,но тогава нямаше такъв проблем.Това губене на скорост и липса на реакция при подаване на газ се появи през месец май(не съм взимал мерки тогава,защото тогава колата почти не я карах).Какво си спомням от тогава-карам си нормално например 110-120km/h и почва да пада скоростта изведнъж,изключвах от скорост и се форсираше само до 3400RPM или там някъде,не стигаше до 4К и като включех пак на скорост продължаваше да пада скоростта,чак след още няколко секунди се оправяше. Любопитното е,че преди това забиване го правеше по-често и при движение с различна скорост-случвало ми се е и при 80km/h,докато след скорошната намеса това нещо става само при ускорение на пълна газ и то не винаги.Снощи например изпреварих като от 5та слезнах на 4та,ускорявах до 4К и после когато включих 5та,колата продължи да ускорява без проблем.И да допълня,че това забиване се оправя в движение чрез рестартиране-изпреварвам,забива, гася,паля и пак тръгва да върви.Малко дълго стана,но исках да обясня подробно.Незнам вече,реостата на педала за газта-възможно ли е да е от него?Благодаря на всички изказали мнение,а колегата nasko1978 на никой не съм се зъбил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,подведох ви.Проблема си е същия както преди.Това забиване се появява и сега дори и при нормално каране със съвсем малко газ,но главно при скорост над 100km/h.Също така се оправя и само в движение-примерно карам с 110,скоростта започва да пада,спирам на светофар и като тръгна е в нещо като авариен режим-едвам се движи,но после се оправя и пак почва да върви без проблеми.... :steinigung:

Редактирано от Golf-hater
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...