Antares.bg Публикувано 15 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 Знам, че имаше почти сходна тема, публикувана тема наскоро, затова ме интересува разликата в разхода между двата мотора.По възможност от хора, които са карали някой от двата автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 15 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 А8 3.0ТДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Antares.bg Публикувано 15 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 Не е ли малко бе, човек! А-4 ката ми е 209 коня! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 15 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 На тез големи мотори, да питаш за разход е безмислено, защото зависи от ЗКУ. Може и 8, може и 18, въпрос на музиката по радиото Аз бих приел теoретично 2 литра надолу за дизела, смятай оттам насетне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Antares.bg Публикувано 15 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 (Редактирано) Става въпрос за минимален разход, не за максимален, ти ми кажи твоя какъв е и при какво каране. Освен това чувам за разлика от 10-ина литра, та затова. Редактирано 16 Септември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seriozen Публикувано 15 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 При пробег до 30 000км годишно - 4.2 FSI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 15 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 Особено дизела е доста скъп за обслужване, а и самата кола си е скъпа. Щом питаш за разход не е за тебе тая кола.А8 3.0ТДИИ после сменява генерацията, турбото и т. н. та да може да откине. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 15 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 За коли от сорта на А8 с тея мотори разхода трябва да не те вълнува много.При тоя пробег по добре бензина.Във 4.2 TDI само съм се возил-просто нямам думи за тоя въртящ момент на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 15 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 Става въпрос за минимален разход, не за максимален, ти ми кажи твоя какъв е и при какво каране. Освен това чувам за разлика от 10-ина литра, та затова.Аз не карам А8... при мен разликата между 4.2 fsi i 4.2 tdi се оказва около 3-4 литра, нещо такова очаквах и първоначално и затова се спрях на бензиновия вариант, който след година и половина установих че наистина може да гори под 12, макар че като ми го каза това предния собственик му се изсмях в лицето. Ето моята: сага http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=118688&hl= Разлика от 10 литра може би ще имаш на пълна газ по хубава магистрала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 За 8к годишно вземай бензиново. Тоя голям тукмак 4.2 тди не ти трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Незнам до колко са безпроблемни ФСИ-тата ма за тоя пробег май нЕма смисъл да рискуваш с дизел щото там си има доста "евентуални" ремонти..... Определено бих избрал бензина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 (Редактирано) За 8000 км/годишно не бих си купувал кола от тоя клас... даже бих минал изцяло на rent-a-car Ако бяхме "бяла" държава можеше да се ползват и услуги тип "car sharing" - те са измислени точно за хора, които карат малко и от време на време Редактирано 16 Септември 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 За такива пешеходни километри не си струва да заровиш 20 + евро.... Инъче Методи с 3ТДи си върви прилично то с 4.2\не фси\ не е кои знае ква ракета но за ежедневно каране си става особено ако е повечко градско.. Все едно да кажеш на колегите с а6 с6 дето са 99% с него мотор че не ги устройва а то разлика в динамиката има много малка между а6 и а8..... На магистрални скорости разликата не е 3-4 литра много повече особено ако се кара бързичко.. 4.2ТДИ при всички положения ти дава субективно усещане за по-голям вървеж което не се материализира на практика.....4.2 под 20 в града ще даде ама някой друг път докато за дизела 14-5 е реалистично... Поддръжката на дизела за такива километри е прахосничество бензина по-няма да го усетиш но пък в тая криза е близо до категорията вечно твоя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Що пишеш глупости ве главчо? На колегите с ц6 отдавна съм им казал. Моя стар мотор си правеше 16 на бензин градско, фси-то ще е по икономично. Това вече си зависи от градското. Извънградско с темпомат на 150 по новата магистрала ми даде 13 чесън. Разликата по кила е малка с а8. 10 разлика няма как да стане. Неколко литра макс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Да знаеш пълно е с а8 ци дето пъплят с по 150 4.2 дизелче да тая скорост би трябвало да даде 9-ка....\ вземи да покареш с по-нормална скорост както се карат тия бангии да видиш че под 16-7 извънградско нема да паднеш и стига си намесвал чесъна.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Antares.bg Публикувано 16 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Пичове, Благодаря за мненията, но все пак не разбрах колко горят двата мотора, не съм за рент-а-кар, защото съм с 3 деца, затова излизам от А4, НО НЕ ИСКАМ ДЖИП. Не ми харесва да карам фургон с колела. освен това разходите им са най-големи, става въпрос за голям клас джип, не за някакви градски изгъзици с 3 врати и малко моторчета. харесва ми А8, карах А8 Л и това ми е единият вариант - 190х.км. от мой познат от града, колата е перфектна, но ми се струва, че е жива сватба. в този смисъл съм съгласен с мнението на оптимиста. Гледам ги пък и по-старите, които подлежат на лесна газификация, не се продават с години. С години. сега гледам една 4.2 тди на 150 х. км., за 30 х. лв., ще я проверя по рама, мисля, че на 150х. надали ще никнат ремонти, или бъркам? А6 също ми е труден вариант, тъй като отзад не е много по-широко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Antares.bg Публикувано 16 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Бензинката е на 24 х. лв. Цената е доста добра, сама за себе си. Честно казано, извън града, на можах да я сваля под 12.4, със скорост 100 км.ч. !? В града е нещо страшно, а аз въртя предимно градско. Не можах да разбера точно колко гори, моментен разход се движеше около 18, а при засичане показваше безумия от рода на 24 и т.н. Относно динамика - бензина на директ е пълен кит, не съм пробвал на спорт, предполагам е добре, кикдауна на извънградско ми хареса. Вече не карам идиотски като едно време, но все пак... между другото, каква е разликата в обслужването на двата мотора? Части и цени, орентировъчно, пробег и т.н. Благодаря предварително. И.... Никалайчо, я вземи ми звънни да се запознаем, че си ми градски и си сериозен фен, няма да съжаляваш... 0888604170 - Чавдар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Аз казах само,че съм се возил в А8-ца 4.2 TDI на мой приятел.Преди нея той караше 3.0 TDI на А6-ца и ми вика,че и двете правят среден разход 10 литра,а разликата е от земята до небето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 17 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2013 Как се виждаш в А8 с 3 деца при положение, че отзад А8 има 2 места само? Според мен си за А6 Avant като мен и правилния двигател е 3.0Т, но те почват от 2009 година, което е към 40к лв. Помисли за този вариант, А6 отзад е идея по тясно от А8, но ти ще возиш деца там все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 17 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2013 Влад, как можа да кажеш, че А8 имало две места от зад?И не е една идея по тясно, а поне няколко идеи!!!Да не говорим, че отпред разликата е от Земята до Луната. А за прехваления 3 литров компоресор - смея да твърдя, че този мотор е не по - малко капризен от дизел и изисква само висококтанов бензин, което доста оскъпява разхода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 17 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2013 (Редактирано) С тоя преход на година, аз бих търсил максимално запазеното, ново и с история А8 за бюджета ми без оглед на моторизацията.На тия автомобили разхода на гориво им ев последна грижа, особенно ако ще се карат по 8000 км на година. Провери колко струва обслужването на автомата, подмяна на окачване, турбини при дизела, гуми, накладки.ПП: Какво ти пука, че ще спестиш 10 лв /100 км (800 лв на година) от дизела, ако бензина който е можело да купиш е с нови гуми за 2000 лв, примерно.ПП2: Най евтиното 4,2 тди на 150 х.км, което се продава от Махмуд или Сергей в немското мобиле, струва 17 к. евро. Редактирано 17 Септември 2013 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 17 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2013 Добре 2 идеи, ама 4 зоновия ти климатроник след първата почивка ти става двузонен отвсякъде... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BiH Публикувано 17 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2013 Дизел на такъв клас автомобил 2-ра ръка - никога, особено ако е внос от белите държави. При градско каране дизел не си струва - за малките разстояния не може да загрее хубаво и си похапва повече нафта (поне на Q7 3л дизел е така). Вярно е, че дизела "рита" повече в ниските и създава усещане за повече ускорение, но и бензина не е никак, ама никак зле.Иначе не мисля, че може да има каквото и да е сравнение между А8 и А6 като вътрешно пространство. При 8 000км годишен пробег, каквато и кола да вземеш ще и плащаш само обезценяването, затова поне вземи каквото на теб ти хареса най-много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1948 Публикувано 17 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2013 Какво имаш предвид под това, че щом е внос от белите държави дизела трябва да се избягва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 17 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2013 По-скоро е пропуснал кавичките... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване