Jump to content

Audi A8 4.2FSI или 4.2 TDI 2006 при 8000 км годишно. Разлика в разхода?


Recommended Posts

Знам, че имаше почти сходна тема, публикувана тема наскоро, затова ме интересува разликата в разхода между двата мотора.

По възможност от хора, които са карали някой от двата автомобила. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тез големи мотори, да питаш за разход е безмислено, защото зависи от ЗКУ. Може и 8, може и 18, въпрос на музиката по радиото :lol:

Аз бих приел теoретично 2 литра надолу за дизела, смятай оттам насетне. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за минимален разход, не за максимален, ти ми кажи твоя какъв е и при какво каране. Освен това чувам за разлика от 10-ина литра, та затова.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Особено дизела е доста скъп за обслужване, а и самата кола си е скъпа. Щом питаш за разход не е за тебе тая кола.



А8 3.0ТДИ

И после сменява генерацията, турбото и т. н. та да може да откине.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За коли от сорта на А8 с тея мотори разхода трябва да не те вълнува много.При тоя пробег по добре бензина.Във 4.2 TDI само съм се возил-просто нямам думи за тоя въртящ момент на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за минимален разход, не за максимален, ти ми кажи твоя какъв е и при какво каране. Освен това чувам за разлика от 10-ина литра, та затова.

Аз не карам А8... при мен разликата между 4.2 fsi i 4.2 tdi се оказва около 3-4 литра, нещо такова очаквах и първоначално и затова се спрях на бензиновия вариант, който след година и половина установих че наистина може да гори под 12, макар че като ми го каза това предния собственик му се изсмях в лицето. 

Ето моята: сага http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=118688&hl=

 

Разлика от 10 литра може би ще имаш на пълна газ по хубава магистрала. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам до колко са безпроблемни ФСИ-тата ма за тоя пробег май нЕма смисъл да рискуваш с дизел щото там си има доста "евентуални" ремонти..... 

Определено бих избрал бензина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 8000 км/годишно не бих си купувал кола от тоя клас... даже бих минал изцяло на rent-a-car

 

Ако бяхме "бяла" държава можеше да се ползват и услуги тип "car sharing" - те са измислени точно за хора, които карат малко и от време на време

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За  такива пешеходни километри не си струва да заровиш 20 + евро.... Инъче Методи с 3ТДи си върви прилично то с 4.2\не фси\ не е кои знае ква ракета но за ежедневно каране си става особено ако е повечко градско.. Все едно да кажеш на колегите с а6 с6 дето са 99% с него мотор че не ги устройва а то разлика в динамиката има много малка между а6 и а8.....

 

На магистрални скорости разликата не е 3-4 литра   много повече особено ако се кара бързичко.. 4.2ТДИ при всички положения ти дава субективно усещане за по-голям вървеж което не се материализира на практика.....4.2 под 20 в града ще даде ама някой друг път докато за дизела 14-5 е реалистично... Поддръжката на дизела за такива километри е прахосничество :biggthumpup: бензина по-няма да го усетиш но пък в тая криза е близо до категорията вечно твоя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що пишеш глупости ве главчо? На колегите с ц6 отдавна съм им казал.

Моя стар мотор си правеше 16 на бензин градско, фси-то ще е по икономично. Това вече си зависи от градското. Извънградско с темпомат на 150 по новата магистрала ми даде 13 чесън. Разликата по кила е малка с а8. 10 разлика няма как да стане. Неколко литра макс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знаеш пълно е с а8 ци дето пъплят с по 150 :biggthumpup:  4.2 дизелче да тая скорост би трябвало да даде 9-ка....\ вземи да покареш с по-нормална скорост както се карат тия бангии да видиш че под 16-7 извънградско нема да паднеш и стига си намесвал чесъна....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, Благодаря за мненията, но все пак не разбрах колко горят двата мотора, не съм за рент-а-кар, защото съм с 3 деца, затова излизам от А4, НО НЕ ИСКАМ ДЖИП. Не ми харесва да карам фургон с колела. освен това разходите им са най-големи, става въпрос за голям клас джип, не за някакви градски изгъзици с 3 врати и малко моторчета. харесва ми А8, карах А8 Л и това ми е единият вариант - 190х.км. от мой познат от града, колата е перфектна, но ми се струва, че е жива сватба. в този смисъл съм съгласен с мнението на оптимиста. Гледам ги пък и по-старите, които подлежат на лесна газификация, не се продават с години. С години. сега гледам една 4.2 тди на 150 х. км., за 30 х. лв., ще я проверя по рама, мисля, че на 150х. надали ще никнат ремонти, или бъркам? А6 също ми е труден вариант, тъй като отзад не е много по-широко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензинката е на 24 х. лв. Цената е доста добра, сама за себе си. Честно казано, извън града, на можах да я сваля под 12.4, със скорост 100 км.ч. !? В града е нещо страшно, а аз въртя предимно градско. Не можах да разбера точно колко гори, моментен разход се движеше около 18, а при засичане показваше безумия от рода на 24 и т.н. Относно динамика - бензина на директ е пълен кит, не съм пробвал на спорт, предполагам е добре, кикдауна на извънградско ми хареса. Вече не карам идиотски като едно време, но все пак... между другото, каква е разликата в обслужването на двата мотора? Части и цени, орентировъчно, пробег и т.н. Благодаря предварително.   И.... Никалайчо, я вземи ми звънни да се запознаем, че си ми градски и си сериозен фен, няма да съжаляваш... 0888604170 - Чавдар

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз казах само,че съм се возил в А8-ца 4.2 TDI на мой приятел.Преди нея той караше 3.0 TDI на А6-ца и ми вика,че и двете правят среден разход 10 литра,а разликата е от земята до небето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се виждаш в А8 с 3 деца при положение, че отзад А8 има 2 места само? Според мен си за А6 Avant като мен и правилния двигател е 3.0Т, но те почват от 2009 година, което е към 40к лв. Помисли за този вариант, А6 отзад е идея по тясно от А8, но ти ще возиш деца там все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влад, как можа да кажеш, че А8 имало две места от зад?

И не е една идея по тясно, а поне няколко идеи!!!

Да не говорим, че отпред разликата е от Земята до Луната.

 

А за прехваления 3 литров компоресор - смея да твърдя, че този мотор е не по - малко капризен от дизел и изисква само висококтанов бензин, което доста оскъпява разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тоя преход на година, аз бих търсил максимално запазеното, ново и с история А8 за бюджета ми без оглед на моторизацията.

На тия автомобили разхода на гориво им ев последна грижа, особенно ако ще се карат  по 8000 км на година. Провери колко струва обслужването на автомата, подмяна на окачване, турбини при дизела, гуми, накладки.

ПП: Какво ти пука, че ще спестиш 10 лв /100 км (800 лв на година) от дизела, ако бензина който е можело да купиш е с нови гуми за 2000 лв, примерно.

ПП2: Най евтиното 4,2 тди на 150 х.км, което се продава от Махмуд или Сергей в немското мобиле, струва 17 к. евро.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизел на такъв клас автомобил 2-ра ръка - никога, особено ако е внос от белите държави. При градско каране дизел не си струва - за малките разстояния не може да загрее хубаво и си похапва повече нафта (поне на Q7 3л дизел е така). Вярно е, че дизела "рита" повече в ниските и създава усещане за повече ускорение, но и бензина не е никак, ама никак зле.

Иначе не мисля, че може да има каквото и да е сравнение между А8 и А6 като вътрешно пространство. При 8 000км годишен пробег, каквато и кола да вземеш ще и плащаш само обезценяването, затова поне вземи каквото на теб ти хареса най-много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...