Иван Баев Публикувано 31 Май 2014 Доклад Share Публикувано 31 Май 2014 Без да буташ във Ваг-ком каквото и да е покарай няколко дни само на бензин и да видим дали продължава проблема. Пробвай също така да запалиш няколко сутрини само на газ и виж дали прави проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Big Bo Публикувано 31 Май 2014 Доклад Share Публикувано 31 Май 2014 То на газ не може да запали, защото електрониката не му позволява, трябва изпарителя да достигне 30 градуса температура за да обърне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Big Bo Публикувано 1 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2014 Само да добавя, че съм със газов инжекцион СТАГ 300 премиум с изпарител Томасето и инжектори на Валтек. Този компютър го водят адаптивен, така че не ми се вярва да се шашкат двата компа, както някои съфорумци са писали като вариант за проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 1 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2014 И моя прехвърля на 35 градуса ама си има функция за аварийно запалване на ГАЗ. Задръж преди да запалиш бутона на превключвателя който ти е в купето и виж какво ще се получи Всички ГИ-та го имат тва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 22 Август 2014 Доклад Share Публикувано 22 Август 2014 Така да събудя малко темата,ето какво забелязах в моята кола,ако напомпам спирачката преди да завъртя да запаля пали в 80% от случайте от първият път,нз какво общо има най-вероятно някой вакуум,но е факт.Давам на контакт и напомпвам спирачката докато не се втвърди и въртя да паля!В 8 от 10 пали,а иначе в 2 от 10 палеше!Май съм за серво,че от време на време педала си ми е твърд като се кача в колата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 И аз да се добавя. Моята кочина дето хем се оправяше, хем се влошаваше... абе общо взето докато бях решил, че проблема е решен и всяко чудо за 3 дни. Както вече бях споменал назад във времето, забелязах че със стария ми дебитомер, който беше дал фира не ми правеше проблемите. След като сложих новия, който съответно не е оригинален а заместител въпреки и немско производство проблема излезе. Дълго време така и накрая се изнервих и намерих друг дебитомер за 60 кинта втора употреба оригинален какъвто си ми беше на колата. След смяната вече 4000 километра и 3 месеца каране никакви грижи. Пали от раз, държи си оборотите сутрин, падат си на 800 след като загрее, не глъхне и не се опитва да гасне. Така че ако някой има откъде да вземе такъв от изрядна кола без проблеми и да го пробва за 2-3 дни нека да опита. В крайна сметка сега имам един работещ дебитомер, който явно не се разбира с моята кола и ми седи в шкафа. Интересното е че преди да си купя тоя за 60лв. взех за проба от едно аверче неговия (ОЕМ) и му дадох моя Заместител. Той обаче няма ГИ. Карахме така една седмица. Нито моята кола с проблем нито неговата. Това ме навежда на мисълта, че и новия ми иначе дебитомер бачка ама не се разбира точно с моята кола. Чудна работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KostovG Публикувано 7 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 Здравейте колегиАз като вас съм със същият проблем с АГН, но при мен след като запали нормално колата започва много силно да мирише на бензин. Някой да има идея от какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dodimo Публикувано 10 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2014 Здравейте колеги.От миналата година зимата имам същия проблем като вас, но времето се затопли и не му обръщах много внимание, а и колата си палеше нормално. Сега обаче температурите започват сутрин да падат и проблема започва пак да се появява. Моят майстор се опитва да ме убеди, че за смяна е ламда сондата, но не ми дава гаранции, а и не ми се дават 300 лева на вятъра. Имам същата кочинка като колегата Иван Баев Audi A3 8L но без газ. Мисля първо да пробвам с някоя хубава добавка за почистване на дюзите. После ще се ориентирам към смяна на дебитомер и накрая ще е ламбда сондата.Пожелайте ми успех. Ще пиша отзиви ако има някаква промяна в състоянието на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 11 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Колега, защо не опиташ с една диагностика, за да видиш какви грешки отчита? Моята също при студените дни малко прекъсва мотора докато загрее и обърне на газ, но мисля, че е от датчик на разпределителния вал(показва го като грешка). Карам също 1.6, но още не съм се заканил да го сменя въпросния датчик. Редактирано 12 Септември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dodimo Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Два пъти я закачаха на компа ( 1 път студена и 1 път загряла ) и не отчете никакви грешки. Проблема е че колата не трябва да се пали повече от 8-10 часа за да се появи проблема. Иначе като загрее сутринта, после в периода през деня дори да е стояла 3-4 часа и я запаля студена, проблема не се появява, независимо че температурата навън е -5 или -10 градуса. Редактирано 12 Септември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 (Редактирано) Ако искаш, ето ти една алтернатива.0878555158 - Ники.Човека е диагностик. Заведоха ме при него по повод на мойта колица (проблем с паленето, а колата не набиваше грешки). Закачи се за колата и след малко каза: На места имаш ненормарни стойности, по екуто на тази кола е пипано. Свали ми горивните карти и каза, че ще ги сравни с оригиналните. На татък вече няма нужда да пълня темата, но беше прав, пипани бяха горивни карти.Другото, към което бих те насочил е да прегледаш горивната помпа в резервоара. Цедките се затлачват и запушват (от хубавото ни гориво). Моята имаше това (а махнах доста гняз, преди да се сетя да снимам, а от вътре на цедката също беше страшно): Редактирано 12 Септември 2014 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 Друго, което се сещам е, ако ти е кофти акумулатора (това че върти, не значи че вдигаш нужните обороти, за да разреши екуто запалване) или позатегнал стартер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 Цитиране на предходен пост!Два пъти я закачаха на компа ( 1 път студена и 1 път загряла ) и не отчете никакви грешки. Проблема е че колата не трябва да се пали повече от 8-10 часа за да се появи проблема. Иначе като загрее сутринта, после в периода през деня дори да е стояла 3-4 часа и я запаля студена, проблема не се появява, независимо че температурата навън е -5 или -10 градуса.Ами другото което ми е в главата, че когато на майтап чистихме дроселовата клапа на моята... след чистенето работата и се оправи, започна да работи по-изпънато... отвори пък погледни за какво става на въпрос, ако е зле взимай един спрей за карбуратори, парцали и започвай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 18 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2014 И моята от време на време пали трудно сутрин. Вероятно тандем помпата изпуска и като влезе въздух в системата, нафтата се връща. Сутрин като се мъчи, това е докато докара нафтата. Така ми обясниха като обясних каква е случката. ( пали трудно, след това си пали ок, след дълъг престой пак бавно). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 18 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2014 Цитиране на предходен пост. Чета с "нафтова печка" си. Ако мотора е BKD, хвърли едно око на това, което ще пейстна.---------------------------------------------------------------------------------------------------- Audi A3 2.0TDI 140hp BKD 03G906016DT 0281011892 390999: It is SW version 9883, more info about update: Customer statement / workshop findingsCold engine difficult to start, misfiring and white smoke or sporadic blue smoke. The engine has nocoolant loss.Technical background1) The fuel quantity at the start is too low.2) The diesel fuel quality does not meet the specification of DIN EN590.Production change1) Optimised engine control unit software.2) ---MeasureTry to reproduce the customer complaint so that it can be clearly assigned to this TPI.The following repair must only be carried out, if all the criteria (model/type, chassis number,engine/gearbox code, PR number(s), software version, code etc. ) match exactly. Otherwise thissolution won't work and repeat repairs may be necessary. In such a case, we may reject the warrantyclaim and redebit the parts.To locate the cause of the complaint remove the plug from the coolant temperature sender (G62). Ifthe cold engine starts correctly, update the engine control unit.-------------------------------------------------------------------------------------------------------- Все още не съм и го дал това "хапче" на колата, но вече запладнява и е време да пробвам. Текущата версия на софта ми е 03G906016DT 0281011892 372603. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pharmacist Публикувано 20 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2014 При моята А3 97 автомат, паленето се подобри значително след като започнах да ползвам Кастрол ТBE, имаше и едно леко претрисане при изключване на мотора вече почти го няма предполагам при мен проблема е бил в може би запушена дюза и то леко, знам ли, но определено след 150 км каране с добавката нещата отиват към осезаемо подобрение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dodimo Публикувано 29 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2014 Здравейте отново. Както по-рано бях споменал, имах проблеми с работата на двигателя след като запаля ( неравномерна работа в хладно и студено време, все едно работи на 2 цилиндъра ). Преди около 20 дена сложих добавка Redex и двигателя започна да работи значително по-добре. Днес сутринта температурата при нас беше 5 градуса, колата запали от раз ( това обикновено не е било проблем ) и закова оборотите на около 1000 ( това беше проблема в студеното време ). Това много ме обнадеждава, че ще се размина със смяната на части, без да е много ясно какъв точно е бил проблема. Надявам се и при по ниски температури количката да ме слуша така добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 19 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 Та последни новини около моето не палене,вчера почистих дюзите на ултазвук и стенд при Дунев преди почистването имаше съществена разлика на стенда при две от дюзите и се зарадвах,почистихме ги и станаха еднакви след процедурата,викам си екстра.Обаче днес сутринта филма е същия пали от втория-третия път така ,че елиминирах и дюзите сега се чудя от къде да намеря манометър да си премеря пак помпата че я мерих преди година и нямаше проблем,но да видим!Нямам други идеи с откачен дебитомер е едно и също и не знам вече какво да правя,но чистенето не помогна,е колата е по-вървяща на бензин сега,но до там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 19 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 Мерих и налягането с манометър на входа на рейката,какво да ви кажа нещо там е проблема като дам на контакт налягането е няма и 2 бара,но пали може би защото е топла нз,като запали налягането става към 2.5 и като изгася остава там.Супер ниско е,ако всичко съм вързал като хората,но все си мисля,че няма какво да сме объркали просто преди рейката сложих един тройник с манометър,от тройника излизаха едни къси маркучи дето вързах към рейката и входящия бензин и те бяха прозрачни,като дадохме на контакт бензина бавно бавно изпълваше маркуча и отиваше към рейката,а все си мисля че трябва да го напълни бързо и налягането да е около 3.5 бара по това дето чета по форума,както се вика търся колега самарянин дето да има помпа за проба да я сложа за 1-2 дни и да видим дали след престой ще пали,че сега колата си пали въпреки това налягане,но утре като престои,сутринта ще е мъка 100%! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 6 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2014 Имаме напредък при мен.Понеже акумулатора ми въртеше слабо и ако я оставях 1-2 дни безда я паля не се знаеше дали ще запали та си купих една варта с 610А стартов ток и колата естествено пали много по лесно.А от няколко дни и хванах цаката давам на контакт докато спре помпата връщам чакам 5-6 секунди и пак давам на контакт и докато още се чува помпата паля.Става от всеки път от както смених акумулатора няма празно вече 4 дни сутрин и вечер.Та налягането си е проблема явно и си ми трябва помпа ща кача клип скоро какво ми показа манометъра като го закачих преди рейката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
damagemaker Публикувано 9 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2014 Колеги решение на проблемът със студения старт при Б4 съм описал на стр.8 и 9 от същата тема, предполага се, че и при А3 е същото! Пробвайте и пишете! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redji14 Публикувано 9 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2014 Колеги аз имах същият проблем преди време, смених дроселовата клапа с друга втора употреба, и до сега не съм имал проблем дано и да нямам . Когато е студена сутрин пуши като комин и държи 1100-1200 оборота, малко я изчаквам пада на 800 -900 оборота и е готова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 9 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2014 10 000 километра вече нямам проблем с паленето сутрин. Пали си чакмак без да се чуди на колко оборота е, без да глъхне и да гасне. Тва е както казах след като смених дебитомера с такъв на БОШ. Проблема се беше появил непосредствено след поставяне на нов дебитомер от друг производител, но колата нещо не се разбра с него явно. Ония ден от интерес реших да пробвам пак да върна него и да видя какво ще се случи и на следващия ден пак мъка. Та в крайна сметка су върнах БОШ-а и смятам сагата за мен да е приключила.... да чукна на дърво. Ся имам други саги с ламбда сонди ама за тва друга тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 (Редактирано) Айде и аз съм в клуба на трудно палещите. Откакто пак започнах да карам аудито след зимата, когато не го карах, колата пали трудно. Пали студена на третия път, и то след подаване на газ. След като запали, няма проблеми в работата на мотора. Топла пали докато помирише ключа. Отдадох го на стария акумулатор...занулен на няколко пъти. Обаче скоро смених акумулатора, и пак същата история. Започнах със смяна на свещи, тогава замерих и компресията, сложих резервния комутатор за проба, почистих със спрей датчика за температурата и дроселовата клапа, сложих манометър на рейката - налягането е 3 бара, колкото е и фпр-а...не е и от налягането на бензина! Дотук никакъв прогрес в откриването на причината за трудното палене. Извадих маркуча на вакуума от изпарителя...пуска газчица, неговата мама - оказва се, че това е причината колата ми да пали трудно студена. Ходих до газаджиите ми, потвърдиха че е от изпускането на газ във вакуумните маркучи. това пропускане се лекувало, ако разбира се не е скъсана мембраната, като се извади мембраната и се начука металния гергелек по средата на мембраната за да уплътни. Още не съм го направил, но предстои тия дни.Така че колегите които имат газови и студено трудно палене, да си проверят за изпускане на газ от щуцера за вакуум на изпарителя. Редактирано 21 Април 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 1 Май 2015 Доклад Share Публикувано 1 Май 2015 (Редактирано) Преди няколко дни смених мембраната на изпарителя ми, беше се повтвърдила и понацепила - явно газта е преминавала през пукнатините в мембраната. След това имам три студени старта на двигателя - вече пали на втората секунда - както и преди, проблема при мен е решен! Редактирано 1 Май 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване