Jump to content

Трудно палене при Ауди А3


soooobiesk1

Recommended Posts

Здрабейте Колеги! Из Форума има някъкви изкази по същата тема но НЕ и конкретни отговори!!! Така, че моля който е разрешил следният проблем при ауди а3... трудно палене когато колата е студена, при мен обикновенно сутрин се получава! КОлата е АУДИ А3/ 1.6 Газов Инжекцион S3 изпълнение! На газ няма никакъв проблем! Само на бензин е трудно паленето! Колата пали от 2 3 път, гасне и се получава някъкво пукане, тряскане при самото запалване на колата и като подам леко газ е пак готова да изгасне!?Но преди да дам на контакт натискам педала на газта, да пропадне леко, завъртам да паля и запалвам, получава се много леко зачудване да изгасне колата, но не загасва и даржа педала на газта докато поработи малко!!!! Но не ми допада този вариант да го правя всеки път!!! Смени съл: температурен датчик, дросел клапата е чистена, дебитомерът работи перфектно, бензинова помпа сменена кабели на свещи, свещи!   Моля някой да каже точно в какво е проблема, че идва зимата и сутрин паленето ще стане невъзможно!!! а си я Love колицата и искъм да разреша проблема;) Благодаря ви предварително ето я и мойта прелест : с мерак съм си я правил ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

трябва да се прочете компа,махни газта изцяло,откачи маркуча и затапи,провери дали има разлика при паленето,чистене дросел,накъсани вакуми все неприятни работи

Edited by buzzi
Link to comment
Share on other sites

Колата когато я закупих беше с обикновенна газ с плочка!!! Някъкви тъпи малумници са и инсталирали тази тапа плочка която е пълен абсурт за такава кола!!! Но вече е с инжекцион от скоро и  нз как да я махна газта.....  палил съм я принодително на газ и си пали без проблем... ВЕДНАГА Пали! Имам съмнения за : Датчик на ХОЛ, колата е без катализатор с права траба е след ландсондата, да не би там да бърка въздуха?! съмнения за горивен клапан.. НЗ ;|

Link to comment
Share on other sites

Избягала адаптация.

Можеш и сам да провериш - запали колата на бензин и я остави да работи малко на бензин.

При загрял мотор виж с vcds времето на бензин, докато работи на бензин.

Примерно 2.7мс на празен ход и загрял мотор.

Обърни на газ и сподели колко е времето на бензин при работа на газ.

 

Бас ловя, че ще е различно с повече от +- 0.2мс разлика :)

И предлогам сутрин като и подадеш газ отива да гасне :)

Link to comment
Share on other sites

Избягала адаптация на кое точно?! :)  Така като и подам газ сутрин съвсем леко гасне! Но самото и запалване е мъкааа пука тряска незнайно каквоо.... хмммм! всеки майстор ми казват все различни неща.... :S Затова и се допитвам до вас.. някой който се е сблъскал със същият проблем! :)

Edited by soooobiesk1
Link to comment
Share on other sites

На бензиновото ЕКУ.

 

Най-просто казано, газовия инжекцион "шашка" бензиновия комп и от там ти идват ядовете.

 

Стандартна болежка на повечето газифицирани от кой да е газаджия автомобили :)

Link to comment
Share on other sites

Здравей колега!!! Преди време и аз бях публикувал подобна тема. Като решение за проблема колегите казаха смяна на датчик на ХОЛ. Но и так не съм го сменил все още ( все пак е 150 кинта, е има и за 50 ). При мен не го прави всеки път това. Забелязал съм, че ако я държа в гаража тоя проблем го няма, не знам защо така. Ще следя темата !!! Да спомена само че и аз съм с 1.6 АКЛ и с газов инжекцион ;)

Link to comment
Share on other sites

Да Колега чел съм я и аз твойта тема, затова един от вариантите който си мислех, че е проблема е точно този Датчик на ХОЛ! Но този принцип на изклиучването.... Излиза доста слъп... Затова и съм побликувал пак такава тема ;) Този Датчик на ХОЛ може ли да се провери по някакъв начин да ли е фред??? По принцип лятото когато са топли сутрините, си пали от раз и няма никълви проблеми.... Но с идването вече на по студените дни става паленето кофти!!! При запалване вече на колата и при тругване се усеща че колата няма мощност в ниските уборои и не ускорява........ :|

Link to comment
Share on other sites

Така е колега колкото по - студено става толкова по трудно пали. Запалва разтриса се и изгасва и така 1- 2, а понякога и 5-6 пъти го прави. Аз нищо не съм сменял, мислех си да почна от кабели и свещи, но като ги свалих и огледах си бях ОК. Дано и някой друг колега да сподели нещо по въпроса, не вярвам да сме единични бройките сблъсквали се с подобен проблем. А и проблема е само при 1во палане ( ако не съм я карал 12ч. и повече иначе си пали от раз). Почти сигурен съм че този датчик на ХОЛ ще е проблема. Ама нещо не ми се затварят 150 кинта само да пробвам. Пък и работата по смяната не е малко. Доста време ще отнеме докато разкача всичко и после пак зацепване на ремък и т.н. ;)

Link to comment
Share on other sites

Точно така само първото палене е проблем.... после пали от раз!!! Ако каже някой, че найстина е точно този Датчик на ХОЛ.... ще го сменя в името на тази прословута загадка... която тормизи мен и теб !!! Но не ми се изтрелва още един патрол в безкрайността.... без да знам че ще има попадение с точно този Датчик на ХОЛ!!! надявам се в най - скоро време да се намери отговор на този въпрос!!! както да удоволетворим нас.... и хората който са сблъскани и ще се сблъскат с проблема..... ;)

Edited by soooobiesk1
Link to comment
Share on other sites

А3 1,6 доколкото виждам има датчик КВ - индуктивен, разбирай аналогов.

 

Така наричания датчик на Хол е датчика на разпределителния вал - цифров.

Ето му формата:

screenshot_141.jpg

 

Проверете го с оцилоскоп и го елиминирайте като опция. Ама все си мисля, че това дето ви казах по-рано е по-лесно за правене.

 

От време оно знам и съм проверявал с прост светодиод.

На всеки оборот диода трябва да гасне за кратко.

Link to comment
Share on other sites

И при мен миналата зима се наблюдаваше същия проблем. Смених горивен филтър, темп.датчик,чистих дебитомер,дросел, какво ли не .. Проблема си остана. Предполагам,че като застудее ще се появи отново.
Ще следя темата с интерес! 

Link to comment
Share on other sites

Хмммм... само тоя мизерен датчик на ХОЛ ще ни прави мръсно...!!!! Един колега сподели в една от темите, че след смяната на въпросния датчик проблема е изчезнал! Риск печели, риск губи :D

Link to comment
Share on other sites

Да не би просто да не задържа горивото след дълъг престой и затова да не пали от първи път? Проверете дали няма бензин във вакуумното маркуче на регулатора на налягането на рейката. Това с датчика на Хол не ми се вижда много вероятно - да пали и да гасне. Като се развали въпросния датчик обикновено изобщо не запалва или пали когато си иска.

Link to comment
Share on other sites

В VW форума споменаха също,че проблеми е бил решен при смяна на мембрана на изпарителя на газовото .... 

Link to comment
Share on other sites

Да не би просто да не задържа горивото след дълъг престой и затова да не пали от първи път? Проверете дали няма бензин във вакуумното маркуче на регулатора на налягането на рейката. Това с датчика на Хол не ми се вижда много вероятно - да пали и да гасне. Като се развали въпросния датчик обикновено изобщо не запалва или пали когато си иска.

Колега има определено логика.... ще го проверя да ли няма бензин в това вакумно маркуче на регулатора на налягането на рейката :) а за Датчика да го сменя и да се окаже че не е от него........... ще е голяма греда

Link to comment
Share on other sites

Здравейте аз съм с 1.8Т ARX и го имам същият проблем,като не съм я карал 8-12 часа и е малко по-студено(но не е задължително) пали,притриса и гасне и пак така,ако подам газ някой път закача и стабилизира,по едно време ми се струваше че ако тръгна да паля докато чувам все още бенз. помпа пали по-лесно,но както застудя не става.Няма бензин в маркучето на клапана,сменил съм бубините,бенз,филтър,няма ефект!Всеки казва,че налягането от помпата трябва да е 3-4 бара или нещо такова и ако падне малко трудно пали,как точно се мери това налягане на рейката?Ще следя темата и аз,до сега никой не е намерил никакво решение просто се примиряваме,а пък и е твърде вероятно на всеки да е различно!Пробвайте да въртите да запалвате малко преди да спре бенз.помпа!Поздрави!

Link to comment
Share on other sites

Дано да намерим решение на този проблем защото взе да ми писва честно казано това въртене всяка сутрин!!! Тези дни съм малко на път, но като се прибера и аз почвам да ровя и да замервам!!! Че те първа започват големите студове и както поне моята стои навън не знам какво ще става....  :stumm:

Link to comment
Share on other sites

Ок, защо не проверите проклетия датчик на Хол?  В някаква тема бях чела, че колега е взел на заем само за проба, което пак е вариант, ако не ви се дават на сляпо 100лв. :) До преди дни и аз бях в същата ситуация, палех супер трудно, гаснеше ми колата и т.н. След смяната всички проблеми изчезнаха. Успех!

Link to comment
Share on other sites

Здравей, Колежке! От прочетеното разбрах, че и ти си сменяла въпросния датчик, или се лъжа? Ако е така със същите проблеми като нас ли беше? А за проверката с друг датчик става малко сложно, защото до колкото разбрах трябва да се маха ангренажния ремък и става дълга и широка след това. Дано да го решим този проблем, че това май е "болежка" на А3 1.6 !!!!

Link to comment
Share on other sites

Здравей колега, Да, освен това присъствах на смяната, нямаше откачане на ангренажа, вдигнаха колата с крик, махнаха стария и сложиха новия. Иначе всички проблеми, може би малко повече от подробно :) съм описала тук: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=148875

Колега от форума ме беше посъветвал да погледна и релето за запалване, К20 се води, около 60лв от Порше ;) Ето и една тема за това http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=88701

:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...