Morskiq222 Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 Здравейте... При загрял двигател парното на максимални температури духа съвсем леко топло... зимата даже леко хладно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kabraksis Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 Запушен радиатор или разкъсани дунапрени на клапите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shawn Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 Хехехее къде го прати колега ... дай първо да си напълни фреон ако няма тогава му съобщавай тези новини... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 Какви фреони, той човека за парно пита, аз също клоня към вариант за дунапрените на клапите и по-малко към радиаторче макар и много вероятен вариант. Преди тея неща обаче погледни дали ти се мести моторчето на клапата за топло/студено, че веднъж за радост това се оказа проблема просто превъртат във остта и може да минеш без сваляне на табло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lkuzev Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 проблемът ти е в клапата за топло и студено както е написал по-долу колегата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 Само да вметна че на единият модел клапи, няма дунапрен и дупки, или да кажем че на една от клапите има 2см лента дунапрен. Иначе са изцяло пластмасови. Може да не се движи някоя клапа също така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 или една промивка на радиатора ,ако другото е наред,тия дни не е рядко срещано явление,покрай смяната на антифризи,наблюдавам все по често това явление,за което ,пускането на една чешмяна струя вода в обратна посока ,прави чудеса,последния ,колега от форума,наблюдаваше с мен,първоначално ,едвам църцореше,но като изби натрупаната гняс,рукна вода точно както се очакваше-ефекта в температурата на парно беше уауууууу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kabraksis Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 (Редактирано) Това с промивката как става, маркуч от чешмата в изхода и маркуч от входа да изхвърля някъде гняста? Или обратното. (понеже казваш обратна посока колега)Всъщност и аз съм със същия проблем... И се чудя как да го реша без да свалям таблото. Редактирано 1 Октомври 2013 от Kabraksis Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 обратна на посоката,от изхода към входа,трябва да се внимава със налягането,постепенно и разумно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kabraksis Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Смених термостат и парното се върна частично, не духа кой знае колко топло. Ако този уикенд е топло времето може и да му направя една промивчица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kojota Публикувано 2 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 На мен това с промивката ми помогна миналата зима само добавих и малко лимонена киселина за разкисване уж на гнязта , но сега пак се появи проблема - духа съвзсем леко топло, но докато вадех маркучите от радиаторчето на парното от едната тръбичка се отчупи парченце , слава богу не се счупи цялата и мисля че ще мога да надена маркуча но работата отива към смяна на радиаторчето май затова бихте ли ми напомнили какви бяха моделите на добрите радиаторчета за парно ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 2 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 Behr/Hella Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzatzo Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 здравей!когато купих моето ауди имах същия проблембях му свикнал даже на това парновозих един колега та той ме светначе парното не е в ред за да топли толкова слабо.оправих го срещу двеста лева втора употребабяха изгорели всички моторчета които отварят клапите за въздух и затова нетопли.клапите като са затворени нестава и бяха изгорели всички дупнапрени и запушили отворите.не се продават моторчетата отделно и в моргите продават цялото парно комплектсвалят таблото и ти го подменят и си на 6 Здравейте... При загрял двигател парното на максимални температури духа съвсем леко топло... зимата даже леко хладно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aihoaudi Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 А как можем да разберем дали проблема е в клапите или,в самото радиаторче за парно? На диагностика ще си покаже ли какво му е ТОЧНО? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 За радиатора няма да ти покаже нищо при диагностика с програма... трябва си диагностика с опипване. Клапите могат да се видят обаче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donvankata Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 е добре де, не може ли ръчно да я поместим тая клапа поне да се пробва дали ще е тя , че истинах днеска заради тоя студ дето е в колата и накрая ша вкарам печката вътре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bivolan Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 Мисля че клапите могат да се проверят на Ваг кома.Пуска им се адаптация на всички клапи и започва последователен тест на клапите една по една.Ако има проблем с някоя ще си каже,ако ли не адаптацията приключва успешно и следва да се насочим към друг причинител на проблема.Между другото сега в неделя правих промивка на радиаторче, не на Ауди, но пак по същата причина(слабо парно) и след всичката гняс, която излезе от вътре, сега в колата е сауна и топлото "идва" още на 3-4 минута.Много е важно при промивка на радиатора да се пълни с вода и да се разклаща енергично десетина пъти и пак промивка.Това го направих сигурно поне 30 пъти и тогава всъщност излязоха и най-големите боклуци от вътре - след разклащането..Но предполагам, ако се ползва хубав препарат против котлен камък или изобщо препарат за промивка, може би ще стане пак.Аз "работих" с оцет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 ДОбре мен мие интересно и следя такива теми и все забелязвам че това се случва на коли с 1.8 двигател,само при тях ли е разпространено това и от какво се запушва така тоя радиатор.Аз исъм да си сменя антифриза от син/зелен с червен ама като чета че това често се случва при смяна на антифризи се зачудвам с АФН 1.9 съм фейс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 Добре е да си го смениш с червения, че накрая ще ти замине радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aihoaudi Публикувано 5 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2013 на мене и двата маркуча към радиаторчето са ми топли това означава,че в него преминава антифриз...и в същото време нямам горещо парно (хладно с леки топлинни импулси) но не и горещо тип "Баня" както би трябвало да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bivolan Публикувано 5 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2013 А има ли разлика на празен ход и на по-високи обороти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donvankata Публикувано 5 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2013 накрая май ше направа е така хем и по евтино дори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aihoaudi Публикувано 5 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2013 А има ли разлика на празен ход и на по-високи обороти?незнам... май на по -високи обороти става малко по-топло ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 5 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2013 пробва със струя вода,обратно на движението на водата,не мн силна ,пускай спирай на тласъци,обикновено дава резултат,ако са ти здрави клапите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 6 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2013 на мене и двата маркуча към радиаторчето са ми топли това означава,че в него преминава антифриз...и в същото време нямам горещо парно (хладно с леки топлинни импулси) но не и горещо тип "Баня" както би трябвало да е Маркучите трябва да парят и показват единствено, че радиатора пропуска. Дали грее цялата пита е друг въпрос, а дали клапите се движат правилно... ептен друг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване