Jump to content

Помощ за избор на дискове и накладки (среден клас)


Recommended Posts

Добре бе колеги, какво толкова се застъпийте за тия пари. Аз ви питам коя марка е по-добра от 2-те вие ми обясняеате, че били евтини. Ми добре ква ми е гаранцията ако дам 100 лева на диск и ги зема без отстъпка да кажем от Ауто+ или от теб Buzzi, че щеса оригинални. Гаранция - Франция... Оригинални знаем всички къде се продават, но на повечето от нас не са ни по джоба. Купувал съм и носачи по 160 лева парчето и накладки по 85 и съм оставал крайно разочарован. Магазина към който имам отстъпка не е някой квартален. По форумите има добри отзиви, и го водят като една от най-големите вериги. Според мен 46 лева с отстъпка от 45% си е добра цена. Без отстъпка диска е около 85 лева. Колко очакваш да е. Моята кола е с плътни дискове, не с вентилирани. А и са 280 мм. Ако ги сравняваш с цената на дискове за твоето Б6 е нормално да са по-евтини. Според теб колко реално струва 1 диск ТРВ, говорим без отстъпки ? Реална цена от магазин ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 70
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

братко,грешиш ,по горе писах не се сърди,такава отстъпка няма ,единствената ми презумпция е че има нещо гнило в цената,не че тя е определяща,а ако имаш такава отстъпка то тя е мечта за всеки сервиз,изобщо не искам да ти продавам нищо ,защото обикновено се ангажирам с резервната част ,ако излезе проблем ,поне  ми сменят частта,не че и най скъпата част не може да се съсипе при монтажа..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не се заяждам, а те питам от най-искрен интерес - каква разлика очакваш да има между дискове за 32 и 46 лева бройката, при положение, че истинските дискове за пъти по-скъпи?

Може ли аз да ти отговоря ? . :)

Аз лично очаквам огромна разлика между двата диска, защото говорим за сравнение на Ремса с ТРВ ..

А такова сравнение е неуместно, защото двата диска са от съвсем различни класове, нищо че автора на темата е вкарал и ТРВ  в ниския клас .. И ако се замисли малко човек, при цена 30- 40 лв.  разлика от 14 лв. си е доста сериозна, изразена в проценти .. ;)

На мен друго ми е чудно, коя е тази фирма дето дава 45% отстъпка на човек, който  се чуди кое да избере между ТРВ и Ремса .. :huh:

Обикновено хората с големи отстъпки от вносителите знаят много добре, кой от двата диска да изберат .. :biggthumpup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка ще се спра на комбинацията Дискове - АТЕ или TRW + накрадки TRW. Колкото до отстъпката... имам приятел, който работи в магазина и отстъпката е за него. Той ме съветва за TEXTAR.  Чуденето ми за дисковете е, че чета в някой форуми за изкривени дискове на TRW. А пък освен 1 тема тук в нашия форум за прецакани Remsa, другаде негативно не съм видял. За това ми беше колебанието. Последно ще заложа на дискове ATE / TRW и накладки TRW.  Благодаря за мненията.

 

П.С. Buzzi сега си прочетох предното мнение. Звучи малко грубо, но не съм искал да те убидя или нещо такова. Да не останеш с грешно впечатление. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега има много фирми който могат да дадът такава отстъпка за определени части в АУто + плевен аз имам такава отстъпка е в бургас немам никва от никъде освен АУТОАКЦЕНТ и там е пак според частите.

това кой как се е уредил вече е друга бира. въпроса е дали проблема е в дисковете или в сиситемата където има много по- разбиращи от мен в тази облас.

според мен това е най- голямата грешка да се престъргват дискове - от нагряването и се ебава м-....та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези пари не получавате която и да е от тези марки, а някакъв китайски брак.

 

Тези стоки пристигат на контейнери в насипно състояние, а тук им печатат кутиите и ги продават на тези цени.

 

Няма да се учудя, даже се обзалагам, че двата диска са еднакви - ако има мераклии да вземем по един и да ги дадем на Жоро Хондата за анализ и веднъж завинаги да видите за какво става дума. А и Жоро ще намаже, че ще вземе Нобелова награда за откриването на невъзможни сплави!

 

Каква Ремса, какъв ТRW.. за посочените пари получавате МЕНТЕ на МЕНТЕТАТА.

 

ОК, не може да дадете 500 лева за нормални по някаква причина, но поне не се заблуждавайте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да не ми се иска да е вярно , се съгласявам напълно с колегата писал над мен ... Всичко е менте в лъскава опаковка в БГ .

Веднага давам пример , когато си купих колата предните накладки бяха за смяна отивам в ТЕХ - КО понеже имам читава отстъпка там и ми предлагат ТРВ и някакви други по евтини сигурно са били ДЕЛФИ , естествено взимам ТРВ - то . Вече 35 хил. км. накладките си седят почти като нови , което значи , че ще изкарат поне 150 хил. км. ако не и повече ... За сметка на това вече са ми криви дисковете , те са оригиналните вярно ...Не съм от най - спокойните шофьори , използвам си спирачките .

Редактирано от Milanski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тия РЕМСА не знам защо ма на всеки втори продавач са в устата.....за дисковете не знам, ма накладките са "камък". На практика с такива накладки ще карате вечно и ще сменяте дисковете вместо тях....за спиране няма какво да се говори.... И като чета за какви цени става дума тука и започвам да се чувствам като последния идиот дал близо 300 лева за предни дискове АТЕ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм пред дилема на какви дискове да заложа. Проблема е, че цената у нас доказано не може да е ориентир. Спокойно може да купиш нещо скъпо и то да се окаже "скъп боклук". Понякога залагам не на най-марковата част, ами за част за чийто произход съм сигурен. Много от големите марки са поръчвани некоректно от търговците в България и качеството далеч не е като името им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се казва "цената не е ориентир" е важно не да се сравняват цените 36 и 42 лева на детайл, който струва всъщност 200 лева.

ОК, да го купите за 150 - с компромис, но 5-6 ПЪТИ по-евтино - това не е същата стока просто - както надуваема кукла с лицето на Памела Андерсън не е като с истинската..

 

Затова и колегите показват тези счупени и изкривени детайли - при стоманите и обработката им се иска изключителна прецизност и скъпа техника - все неща, които струват пари, но срещу тях получавате по 5-10-20 метра по-къс спирачен път, което може да е разлика между това да се размажете или да спрете пред пешеходеца.

Едни дискове траят години - при повечето стари коли ще ги смените за последно в живота на колата. Не си играйте на шикалки - колата ви може да е поевтиняла с времето, ама животът ви не!

 

P.S. Колега Хъгси, ако настоящите ти дискове са оригиналните, то те ще изкарат и ще спират по-добре от тези, които си замислил.

Пиша в темата, не за да те засегна, а най-добронамерено, даже загрижено ;)

Редактирано от Stanley_S
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Оригиналните са да. Утре ще ги измеря да видя колко мм са. На тях пише мин: 11мм. Ако са 11 или 12 ще ги оставя и ще сменя само накладките и спирачната течност. Поздрави. :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да не ми се иска да е вярно , се съгласявам напълно с колегата писал над мен ... Всичко е менте в лъскава опаковка в БГ .

Веднага давам пример , когато си купих колата предните накладки бяха за смяна отивам в ТЕХ - КО понеже имам читава отстъпка там и ми предлагат ТРВ и някакви други по евтини сигурно са били ДЕЛФИ , естествено взимам ТРВ - то . Вече 35 хил. км. накладките си седят почти като нови , което значи , че ще изкарат поне 150 хил. км. ако не и повече ... За сметка на това вече са ми криви дисковете , те са оригиналните вярно ...Не съм от най - спокойните шофьори , използвам си спирачките .

Сега остава да обясниш, как точно са повлияли накладките за изкривяването на дисковете ти и ще се съглася и аз с теб и с колегата над теб .. :)

Когато дисковете изтънеят се прегряват много по лесно и се кривят,  независимо с какви накладки си, та ако ще и супер- оригинални  дискове да са от 500 лв... :hilezh:  Хората за това препоръчват, като слезе диска на определена дебелина да се заменя ..

Освен това, като кажете с колегата над теб "оригинални" и направо ме хвърляте в размисъл, и започвам да се чудя, кога точно Ауди са спрели да ползват дискове на АТЕ, ТРВ и т.н.. за оригинално вграждане и са започнали сами да си ги произвеждат .. :eusa_think:

Човекът каза, че това са цени със сериозни отстъпки, а иначе

Без отстъпка диска е около 85 лева. Колко очакваш да е. Моята кола е с плътни дискове

 

а според Стенли един такъв диск трябва да струва 150- 200 лв. :huh:

Интересно тогава колко би струвал един вентилиран, перфориран и нарязан диск, защото там техниката за производството му е още по скъпа, отколкото тази за производство на най обикновен  плътен диск ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, обяснението как скапаните накладки кривят дисковете е в топлината. Неефективните накладки работят по-дълго време и съответно генерират повече топлина за единица работа.

 

Оригинални дискове значи такива, за които фирмите-производителки да знаят, че са произведени от тях ;) Не виждам защо се лъжете, че диск за 36 лева може да е на каквато и да е марка, та ако ще тя поначало да е ментелива марка.

Отделно самата марка произвежда различни качества - в България по-високо качество се продава само от офиц. представители на авто-марките, по простата причина, че ги пласират на гаранционните или по-платежоспособните клиенти. Всички останали внасят след 3-то качество и то не защото са измамници, а защото търсенето е за дискове по 36 лева. И това да купиш 3-то качество на някоя марка пак е добрият вариант и тези части не са по 36 лева, а доста повече.

Няма да спра да обяснявам, че 85% от нещата влизат у нас в контейнери - даже не са в пликове. След голямо ровене се изпращат за брандиране - печатат се лога, гравират се номера срещу стотинки и според търсенето на "надеждни марки" в момента.

 

Понеже хобито ми е металообработка, да ви кажа, че една що-годе качествена стомана е с цена над 12 лева килограма - колко тежи един диск, че да струва 36 лева с 20% ДДС, с поне 30% печалба за продавача и поне 30% за производителя? Сещате ли се какво купувате..?

И тази цена от 12 лева е за НЕОБРАБОТЕНА плоча, а на нас ни трябва диск, нали? ;)

Че едно водно рязане на тази окръжност е 3-4 лева и то при количества, бе, момчета! До тук сметнахте ли само материалите колко са?

 

Абе по темата може още много да се каже.

Само пледирам да си правите сметката, защото ако помислите, ще видите, че плащате почти толкова скъпо, колкото за истински части, а си късате нервите, губите дни висене по сервизите и си рискувате живота на всяко спиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дисковете са отливки от високолегирана стомана - т.е. стомана с молибден, ванадии, никел и т.н. за получаване на точно определени качества.

Чугуна е сплав на желязо с въглерод.

 

И в двете по-скъпа е правилната термична обработка - именно тя липсва при евтините дискове - затова и на 5К километра се кривят.

 

Но съм съгласен с едно - тези от 36 лева може и чугун да са.. никой не знае, то затова и цената им е такава - един вид производителят споделя риска с клиента ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си карам с дискове от 80лв за 288мм и не намирам разлика от оригинални  Няма сила която да ме накара да дам 300лв за искове Яко ви сапунисват с цените на частите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова има форуми - човек да види различни мнения и да прецени.

 

В крайна сметка и пишман-леярите искат да ядат и все някой трябва да им осигурява ориза.

 

Аз водя този диалог САМО и единствено защото твоята и моята кола се движат по един и същи път.

 

Всеки път като ми се наложи да спра по-рязко и се чудя този зад мен дисковете му от 36 лева ли са или от 42...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Абе по темата може още много да се каже.

 

 

Ама ти най-важното си пропуснал, как т.н. официални вносители понякога купуват от тези дето внасят с контейнери. :glare:  Само дето надценката там е огромна.

Аз също като колегата горе не съм видял разлика на дискове от 80 и 300лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е малко се поуляхте ми се струва - има разлика между "контейнерни" накладки+дискове и съответните оригинални такива ... или скъп афтърмаркет като EBC brakes

 

Разликата е толкова голяма, че нямат нищо общо - евтинджосите спират 2-3 пъти и след това си като товарен влак, спираш през 2 гари в трета

 

Недейте така, много ви се моля ... основния проблем в ситуацията е, че в БГ голяма част от т.нар. "средна ръка" марки са абсолютно същите боклуци както и евтинджосите и ако човек няма пари да си купи нещо добро (което струва колкото оригинални консумативи), никога няма да разбере колко не му спира колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... и ако човек няма пари да си купи нещо добро (което струва колкото оригинални консумативи), никога няма да разбере колко не му спира колата

В случая не е точно така. Разликата между ТРВ и АТЕ за 280мм вентилирани дискове е 16лв и намирам дискусията за излишна.

 

 

Разликата при накладките е почти двойна и там може да има колебание.....но само за хора, които не са пробвали нормални накладки (под нормални разбирам "с не по-ниско от ОЕМ качества").

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се надявам темата да остане по някакъв начин във форума, защото сме жертви на непрекъснати измами с тези части.

Продават ни се опасни неща, но най-вече умишлено се насажда, че и ОЕМ-ите са същите, ама "онези от Порше печелят".

 

Че печелят, няма спор, но търговците на боклуци печелят в пъти повече и то без никаква отговорност към вас. Колко автомарки си изтеглиха стотици хиляди автомобили заради ПОТЕНЦИАЛНА опасност? А колко търговци от Симеон са ви подменили боклука защото не е изкарал и една година?

 

Ами майсторите, които даже не крият ползата си от ментетата, че хем си взимат 30-35% от цената на частта, хем ви я сменят не веднъж на 5 години, а на всеки 7 месеца - т.е. 1 месец след "гаранцията", написана на вестник..?

 

Научихме се да клошариме и не си даваме сметка, че ние клошарим за авточати, лекарите клошарят за друго, инженерите за трето и в крайна сметка всики ходим разцепени на принципа "Хитрата сврака с двата крака".

И последна мъдрост - "Бедните винаги плащат най-скъпо".

Да нямаш възможност да си купиш части и да направиш изключение с менте - ОК, ама като гледам тези изключения за 95%..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...