Jump to content

Качествени дискове и на каква цена за а4 б5 quattro ?


k0mara

Recommended Posts

Ми вземи се успокой малко,че става дразнещо всеки стори коментар да чета твойте!

Все едно аз като си сложил дискове втора употреба 4бр за 100лв значе карам каруца? :)

Редактирано от sex_niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

А какво стана последно - колко ти излезе масрафа? поне колегите да прочетат и те малко полезна информация, не само моите богохулствания и заклеймявания на последователите на Хо Ши Мин ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Седнал си да ми говориш за това, че ако не карам с оригинални значи карам с боклуци! Ти да не работиш в порше? АТЕ power disk и накладки ментета ли са?

Не се ядосвай колега, защото после ще вземе да ти мине .. :)

Стенлито не работи в Порше, просто ти завижда леко, че в момента си с по хубави спирачки от неговите .. :D

Пък и малко по долу е казал, че обича да спори, ей тъй за спорта .. :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпроса да си гледаме на кой спирачките са по-хубави ;), важното е да спираме когато и както трябва! На един безотговорен състезател ако щеш и най-спиращата кола да му се даде, пак ще направи белята . Не съм игнорирал мнението на VBI, просто при моя случай с мерцедеса беше такъв, че ползвах меки накладки които сменях по често, но колата наистина си спираше много добре с тях. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма смисъл от спора,мини на кафе ,ще  кача колата  на валяците и техниката да си каже думата,сложи резултатите тук и готово, симеон ,козлодуй.....уй ....уй ,от давна не се пазарува от там,не че не съм минал по тоя път

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето един такъв тест би дал реална информация.

Редактирано от Stanley_S
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма смисъл от спора,мини на кафе ....

То не е спор щото само мнения на един човек се набиват в очите,че всичко що не е ОЕМ  е боклук и как мега космическия му кораб спирал много бързо и чак  го е страх да си натиска спирачките от 800+ лева, щот спира за отрицателно време и други даже не трябва да карат зад него да не се притеснява ще спрат ли,няма ли  ....

Отделна Стнли -лента трябва да има,за да си спира без да скифти  в огледалото щот другите не пазаруваме от Порше и сме с локумени спирачки и спираме с подметките  по 200м от 100км/ч.

А що се отнася за опита с "тонове евтини части" - няма друг такъв .

Ако ще се оплюват всички автърмаркет части по-добре споделете опит с наистина животозастрашителни ситуации.Например от рода на "счупи се диск "и т.н.,но не как някой рейсър  вместо за 40м спрял за 41,5м и марката ????? била боклук.Кривите дискове досега се визират като основен проблем,което не го намирам за животозастрашаващо за Стенли.Банално е някой да споменава след всяко мнение че си е купил оригинални части и видиш ли само той е участник в движението с читав автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

младостта не е порок,само аз ли съм със ясни спомени от комунизма в тая тема,или стенли е пропуснал да чете някои неща http://manoleo.snimka.bg/automobiles/spirachki.772846.31622974

 от тук http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=149600&hl=%D1%80%D0%B5%D0%BC%D1%81%D0%B0&page=2

само да вметна че показанията на предните кола на моята кола са ,първите цифри са 5..... на предните колела,на задните 3......,и всичко е афтермаркет,не е лошо и стенли да ни покаже как спира......както казах младостта не е порок

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето един такъв тест би дал реална информация.

Абсолютно .. :zustimm:

Даже най интересно ще е и ти да участваш в теста и да се видят резултатите и на двамата ..

Тогава хем ще спиш спокойно, че тези зад тебе могат също да спират, хем ще спрем безсмисленият спор, който с теб продължаваме  да водим даже на ЛС.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не е спор щото само мнения на един човек се набиват в очите,че всичко що не е ОЕМ  е боклук и как мега космическия му кораб спирал много бързо и чак  го е страх да си натиска спирачките от 800+ лева...

 

Извинявай, че не блея в хора  ;)  

 

Buzzi, ти не се ли занимаваш професионално с автомобили?

Аз затова чета с уважение постовете ти, още повече че те до голяма степен защитават тезата ми. 

 

Както и да е, казах, каквото имаше - проведохме даже конструктивен диалог с колегите, с които това беше възможно.

Аз не съм си преглеждал скоро спирачната система - ще го направя тези дни, защото имам да сменям едни накрайници (купих ги от Вер Вай Ми - много свестен китаец - напечатал е на тях страхотна марка, а не нЕкое менте) и ако всичко е наред по системата ще мина на едни валци да ги видим.

 

Знам, че това няма да промени мнението ви, нито пък моето ;) но ще ми е забавно да се върна в студентските години и да проверя тезата на професора си по психология, че хората не променят мирогледа си, независимо какви неоспорими доказателства са им преведени - това важи и за мен ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аз не съм си преглеждал скоро спирачната система - ще го направя тези дни, защото имам да сменям едни накрайници (купих ги от Вер Вай Ми - много свестен китаец - напечатал е на тях страхотна марка, а не нЕкое менте) и ако всичко е наред по системата ще мина на едни валци да ги видим.

 

Въх иди ,че се притеснявам някой с пренабита марка накрайници да не спре у мен.След толкова разпалено хвалене на ОЕМ части не очаквах това да го напишеш.

То хич не е животозастрашаващо за живота на семейството ти де  ;) .

P.S   - "Не се сърди, аз просто така си споря - по-разпалено от необходимото." ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..ако колата ти спира с бързината, с която мозъка ти обработва думите ми, то можеш да се наредиш до товарния влак за мини Перник ;)

 

P.S. - и да се сърдиш, дреме ми ;) ако ще спорим по темата - дай с доводи и аргументи. Заяждания също приемам, но не на толкова ниско ниво ;)

Редактирано от Stanley_S
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вземата да поспрете с евтинките заяждания, че някой може да си вземе принудителен отпуск! То бива доводи и аргументи, но вашето заприлича на спор на радиоточки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с логиката, колега! НО с две нотки - масовото производство е когато на пазара са пуснати 2 милиона автомобила и годините на активната им употреба, а не когато в цял свят са останали 100 000 бр. 20 годишни коли, нали?....

Това не са части само за 20 годишните кошници. Това са части влагани в модели на ФВ, Сеат и бройките, които се търкалят са доста над 100хил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт е, че с поевтиняване на автомобилите поради възраст, новите им притежатели вече нямат същите финансови възможности и това води до създаването на огромен пазар на части за хора с не толкова добри финанси.

 

Важно е тези хора да знаят, че плащат по-ниска цена и съответно получават компромис с някой или всички параметри.

Не мога да повярвам, че по този въпрос може да има спор ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма, бе! аз съм добронамерен и ми е интересно мнението ви.

Затова и поддържам спора, та белким се роди истината.

 

Хрумна ми, че може да поискаме мнение и на производителите на частите. Ще гледам следващата седмица да им пиша с молба за повече информация относно това къде е здравословната граница и как да различаваме ментетата.

 

Те трябва да имат готова информация по темата. Няма да ги питам за цени, а за материалите, подложките и т.н.

 

Докато го водихме този спор доста прочетох за накладките - те наистина са високотехнологичен продукт. Мисля, че малко се знае от масовия потребител за това.

 

Тъй че ако покажа колко сложна и мислена структура и технология има в накладките, това ще защити тезата ми, че с тях трябва да се внимава, а не да се взимат от бунището и моргите. С други думи мисля, че най-интересно за всички ще е, ако успеем да намерим долната граница на разумност и нямам предвид Ники ;)

Редактирано от Stanley_S
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иха , то станало интересно тук ;) . След няколко дни ще споделя лични впечатления от избора който направих за моя автомобил(аз и сега мога да ги споделя, но да не прибързвам ;) ). Ако трябва ще я качиме където трябва за да има показателите черно на бяло , за тези които се съмняват, както сподели колегата buzzi . Просто , ще се наложи да измина повечко км. за да не се притеснявам да натискам спирачката по-сериозно от сега. И смятам , че хората които защитават автърмаркетите, не го правят защото са достъпни като цена, а и защото също има качествени показатели или са ги изпробвали и т.н. А за оригиналните части е някакси задължително да оправдаят очакването на купувача като качество(макар не винаги да е така ;) ). Тук видях и спорове за това защо цените на колите поевтинявали и определено смятам , че годината на производство не е основния фактор. Не е нужно да давам примери за марки и модели които са с по 5-10год. по стари коли от моята , а цената на пазара за 2ра ръка автомобили е два пъти по-висока от колкото на аудито ми ;) . Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това вече е сериозна приказка ;)

 

Предлагам ти да изчакаш поне 1000 км след като си ги сложил и да я качиш на валците.

 

След това постваш резултата, заедно с марката накладки и дискове, както и цената.

 

Така всеки желаещ може да види реално за какво става дума и ще има субективност само по отношение на

 

как отчитат различните машини.

 

Другото е празни приказки в женски стил "аз чувствам, че спират добре" - няма чувствам, има данни.

 

Подкрепям! Аз също ще кача колата, че и една 6-ца, дето има колегата - тя също се поддържа в Порше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

бях се решил да си купувам дискове Брембо. След като прочетох темата малко се колебая.

Все пак се чуда как може една добре развиваща се фирма да продава такива ментаци.

ако може да ми кажете на какви цени сте си взели дисковете...

Днес питах на официалния сайт за Германия за обикновенни и спортни дискове на Брембо (http://www.hsmotorsport.de/)

Цените за обикновени са 87евро на диск, а за спортните Брембо Макс - 97,50евро на диско (със шлици или "geschlitzt"),

накладните, които предлагат са едни, около 96,90е. цените са без ДДС или +19%. мисля че на самия сайт цените бяха по евтини.

питах и във Порше Запад за ОЕМ части (понеже не искам да правя компромис) и там цените на диск са 180лв с ДДС, а накладките са

220лв. та явно цените са горе долу същите. във Порше не предлагат спортни дискове и се чудя дали има смисъл да си слагам такива.

Но разлика в цената е малка...

Питах и за Цимерман (по интернет), които комплект със накладки са 170евро, а на други места 160 само дисковете и отделно 40 накладките.

Питах и в http://www.stahlgruber.de/, магазин като АутоПлюс и Еврото, там са Брембо около 180е 2та диска и отделно около 100е накладки.

'препоръчаха ми" АТЕ, които не ги бях чувал, които са 150е и 50е накладки. Това обаче са цени без ДДС и с отстъпка 15-25%,

защото работя в фирма, на която продават с преференциални цени. Най-вероятно ще взема от тях.

 

Та се обаждах и във АутоПлюс мисля че беше, там цените на дискове наистина са по 50-60лв, което не ми се вижда реално.

и във Ebay има по 40евро комплекта, но някак си им нямам доверие.

 

Явно тук става въпрос за "афтермаркет на афтермаркета". В Германия излизат около 200е цена и качество. В България

обаче става и на 50%, т.е. за 200лв. Всеки сам си преценява. Сега се чуда дали да ги сменям изобщо.

Моите над 140 тресат. иначе нямам проблеми с тях. т.е. не са ми належащи.

 

Поздрави,

Владо

 

П.С. Колата ми е 1999г. фейслифт А4 Б5 АЖЛ Турбо Куатро с дискове 288мм и минимална дебелина 25мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...