Jump to content

Качествени дискове и на каква цена за а4 б5 quattro ?


k0mara

Recommended Posts

Здравейте колеги ! Налага ми се да сменя предни дискове , защото ако ги снимам да ги видите ще ме изгоните от форума та даже и колата ще ми вземете сигурно :hilezh:  . За съжаление така я взех . Та идеята ми е да ме насочите към марка и качество с което няма да съжалявам и да сменям дискове след 5000км. Може и някое мнение и за накладки да дадете . Ще се радвам и ако някой колега ползва отстъпка за дискове и накладки , та да може да си позволя нещо по-качествено от което ще съм доволен . Дайте мнение и за накладки . Колата е А4 б5 1.9tdi(116hp) quattro 2000г , до колкото разбрах предните ми дискове били винтилирани. Благодаря предварително, поздрави :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте колеги ! Налага ми се да сменя предни дискове , защото ако ги снимам да ги видите ще ме изгоните от форума та даже и колата ще ми вземете сигурно :hilezh:  . За съжаление така я взех . Та идеята ми е да ме насочите към марка и качество с което няма да съжалявам и да сменям дискове след 5000км. Може и някое мнение и за накладки да дадете . Ще се радвам и ако някой колега ползва отстъпка за дискове и накладки , та да може да си позволя нещо по-качествено от което ще съм доволен . Дайте мнение и за накладки . Колата е А4 б5 1.9tdi(116hp) quattro 2000г , до колкото разбрах предните ми дискове били винтилирани. Благодаря предварително, поздрави :zustimm:

Според един- двама колеги в темата която е постнал колегата  Петков, качествени дискове в БГ няма, освен т.н. от тях "оригинални", така че не си прави трудът изобщо да търсиш, защото всичко идвало в контейнери и тук се опакова и продава под различни марки .. :hilezh:  Отивай направо и давай 500 кинта за "оригинални" ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Посочените колеги са пълни измамници и нищо чудно да са на процент в Порше ;)

 

В цял Свят осмиват немските инженери и препоръките им и величаят майсторите на Тата и Хон Гил Дон, които успяват с един бракуван чушкопек и купчина ръждива ламарина да докарат отливки за Ауди, които спират колата както погледът на красива блондинка спира люлински дистарикат с дънки от Илиянци.

Това мнение е потвърдено и от милиони българи, които нееднократно са чували, че братовчед на един човек в рейса за Бусманци имал колега, на който баща му си сложил оригинални от И-бей и не бил доволен ;)

 

(с най-добри чувства)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ate, Trw, Brembo, Febi. textar не ти ги казвам като вариант, защото като цена е по-скъп от Trw и Ate, а Ate се слага заводски в Audi и Vw.Ако искаш мога да видя да ти направя цена, пиши ми на лично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм сложил АТЕ керамик дискове с накладки АТЕ за отпред и текстар дискове с накладки ате отзад. Комбинацията е много добра и спира уникално. Това на б5-цата, а преди на 4ф-ката и отпред и отзад бях сложил АТЕ и отново беше супер спирането. Да, наистина цената е малко по висока, но пък спира мн добре. Колкото повече ги загряваш, толкова повече спират. Доста километри съм минал с 4ф-ката и нямам нито едно оплакване. На б5-цата съм от месец с тях и поведението им е мн добро.

ПП: Споделям лично мнение и не се опитвам да се налагам

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk now Free

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то излиза все едно малко на късмет , сякаш ще си купувам кола на старо !!! А не е като да дадеш 20лв. и да не те е яд ако се окажат боклуци или ментаци :dogeyes: . То тогава може би някой да ме ориентира към кои магазини да се обърна , на които им се носи славата ,че продават качествени части! Благодаря на всички за мненията.Ще се спра на Ате, ТРВ и Текстар и ще трябва да се надявам да изтегля късата клечка ! А да ви попитам и за накладки. Не е ли по-добре да са меки от колкото твърди?! На старата ми кола ползвах само меки и бях много доволен, само джантите ми цапаха но не ми ядяха дисковете ! Поздрави. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни този линк, колега:

 

http://www.audi.bg/files/bg/element/file_download/audi.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото колега , но нямам 700лв. за смяна на предни дискове и накладки. Колата ми е 13-14 годишна и тази цена е доста висока за толкова стар автомобил. Разбирам , че сигурно в ауди ще ми сменят дисковете и накладките с най-доброто и няма да съжалявам , но съм приготвил около 300-350лв за тази гимнастика. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От мен един плюс за Брембо, на две от колите сложих такива и вече доста километри нямам оплаквания, като Аудито е с автоматични скорости и спирачките се използват доста по-интензивно и често :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

повече от добро спиране е това с което съм сега.АТЕ PОWER  DISK и оем накладки отпред,задни всичко АТЕ,мисля че няма по добро на пазара от АТЕ,друго по малко известно open part ,надупчените са екстра и не съм чул за рекламации,ако бюджета е разумен ,ще спираш повече от добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото колега , но нямам 700лв. за смяна на предни дискове и накладки. Колата ми е 13-14 годишна и тази цена е доста висока за толкова стар автомобил. Разбирам , че сигурно в ауди ще ми сменят дисковете и накладките с най-доброто и няма да съжалявам , но съм приготвил около 300-350лв за тази гимнастика. Поздрави

 Бюджета за смяна на предни дискове "Open parts" (вентилирани, надупчени) и накладки Ate (оем накладки отпред). Другия вариант е дискове Ate и накладки Ate (оем накладки отпред)

Обърни се към Пепи !

Тоз над мен където ме изпреварил с минута  :hilezh:

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един от служебните автомобили купихме дискове(не знам каква марка бяха), покарахме я съвсем малко и се изкривиха, приятел майстор си купи 2 комплекта предни дискове за един месец и се отказа. Клиент негов, който пътува редовно до Германия си купи дискове от там - лично той е влязъл в магазина и си ги е купил, бях там когато му ги монтираха и след 200 - 300 километра дисковете вече бяха криви. Шефа ми си купи за Киа Соренто нови дискове и накладки - предни и задни, след седмица дисковете се изкривиха. Спирам с примерите щото има още хора, които са пред очите ми и страдат с новите дискове. Аз отидох в морга, купих си дискове, които очевидно бяха сменявани щото бяха почти нови без никакъв ръб, монтирах си ги и отидох в представителството на Тойота, където имат машина за шлайфане на дискове. Всичко се оправи, а вече съм минал поне 6-7 хиляди. Машината ги шлайфа без да ги сваля от главините. Цената за лека кола е 75 лв., като след това съм водил още няколко човека там и резултата е положителен. За джип цената беше 90лв. Това е моя опит със спирачните дискове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички колеги за мненията . Ще да са Ате дискове и накладки . Отзивите са добри и явно сте доволни от марката. Като цяло не съм агресивен driver така,че надявам се да остана доволен. Старата ми кола беше мерцедес 124-ка и за 100000км не ми се е налагало да сменям дискове и за това съм като в небрано лозе. Благодаря отново на отзовалите се :zustimm:  . Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Задължително. Нека ги сменя и покарам няколко хил.км и ще споделя впечатленията си :zustimm: . Най-вероятно още от начало ще има разлика като знам , как ми потропва педала сега и как се усеща  колата като цяло от спирането със сегашните дискове !

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички колеги за мненията . Ще да са Ате дискове и накладки . Отзивите са добри и явно сте доволни от марката. Като цяло не съм агресивен driver така,че надявам се да остана доволен. Старата ми кола беше мерцедес 124-ка и за 100000км не ми се е налагало да сменям дискове и за това съм като в небрано лозе. Благодаря отново на отзовалите се :zustimm:  . Поздрави.

Погледни пак постове 12 и 13 и помисли, дали да не дадеш 10- 15 лв. отгоре и да се оборудваш с двойно вентилирани дискове Open parts и накладки АТЕ или ТРВ Котек, само трябва да внимаваш после много когато спираш рязко, Стенлито да не е зад теб  .. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хехехехехе, ей, пак заваляха камъни в моята дзен-градинка ;)

 

Нищо, ще черпиш една бира да ги преглътна по-леко, а кюфтаците са от мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни пак постове 12 и 13 и помисли, дали да не дадеш 10- 15 лв. отгоре и да се оборудваш с двойно вентилирани дискове Open parts

"Open parts" по-добри ли са от "обикновено" АТЕ? .... Въпросът ми е риторичен. Истинските надупчени и/или прорязани дискове не са 10-15лв "отгоре".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що заблуждаваш хората така бе, колега?

 

Колко да струват едни дупки! за мен и 10 лева са им много ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Open parts" по-добри ли са от "обикновено" АТЕ? .... Въпросът ми е риторичен. Истинските надупчени и/или прорязани дискове не са 10-15лв "отгоре".

По добри са заради допълнителната вентилация, по малко загряват и вероятността да се изкривят е по малка ..

Щом искаш да сме максимално точни, 14 лв. повече им е разликата от обикновеното АТЕ, това с отстъпките естествено ..

 

Стенли, няма проблем и 2 бири да те черпя, ама след като направиш първо пробите при Жоро хондата и  си признаеш, че не всичко в БГ идва в контейнери .. :P

Има си фирми които държат на имиджа си и никога няма да прибегнат до тези прийоми . ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добри са заради допълнителната вентилация, по малко загряват и вероятността да се изкривят е по малка ..

Ако ще си говорим общи приказки - и аз мога:). Примерно - "явно са много зле, след като им трябват дупки, за да не се кривят".

 

 

 

Карам с оригинални и АТЕ. Имал съм неколкократни спирания от 230-250 до почти 0, минавал са през локви, от които после пуша като парен локомотив.....сменил съм доста коли и досега не съм кривил дискове.....а вие (невярващите, че има разлика между дисковете) продължавайте с експериментите:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкарваме колите с оригинални или поне по-качествени части, а после се започват едни експерименти.. докато не се стигне до философски изводи: "ауди имат скапани носачи", "защо да си купувам оригинални дискове, като и тези за 36 лева са кръгли" ;)

 

Подкрепям колегата Robobug - не ми се е случвало да изкривя диск или да ми свирят накладките - или поне тези, купени от Порше, а преди това и от Мото Пфое, че търкалях едно волво.

 

А някои колеги ги кривят като юфки, свирят като оркестри, сменят със същите боклуци, плащат 3 пъти едно и също и се чудят какво става ;)

 

P.S. Марто, кажи ги кои са тези фирми - аз не искам да плащам 600 лева, като мога да дам 120, но нека е за същите качества, а не защото си приличат.. на вкус ;)

Редактирано от Stanley_S
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...