Jump to content

Audi A6 2.5TDI 155 к.с Типтроник 2002???


Recommended Posts

Мисля да си купя  Audi A6 2.5TDI 155 к.с Типтроник 2002.От Италия е.Взимам го от човек не от прекупвач. Искам да попитам дали няма да се прецакам защото доста хора казват че това са доста проблемни двигатели? Аз не разбирам и ако може някои да ми разясни темата. Какво трябва да гледам в смисъл кои са най често срещаните дефекти и дали си струват парите - 6000 лв ? Доста се притесних защото в един форум видях че типтроника ще трябва да сменявам, че ще ми трябват 2.5 хиляди за да я подкарам и т.н.

 

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен лично в комплект с типтроника ,това е най-големия боклук на Ауди . Може би без автомата е не чак толкоз кофти ,но като цяло не се вкарвай в този филм ще побелееш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не е чак толкова зле положението - в най-лошия случай ще дадеш още 6000 и ще стане кола за каране.

А също така може да потърсиш из множеството теми за 2.5 ТДИ какви са основните им проблеми.

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото я пробвах и много ми хареса как върви и затва се чудя доста .

 

Иначе мерси за мненията.

Редактирано от vFuyDs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако оставим майтапа настрана, колата не е лоша по идея, но въпросът е как е поддържана. Ако не е обгрижвана редовно, те чакат солидни инвестиции. Така че прецени си сам и пак ти казвам, прочети това-онова за този мотор - има много писано.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно затова започнах тази тема защото не разбирам а в обявата пише стептроник,типтроник.



Ако има някои да каже по темата за скоростната кутия защото главно това ми е притеснението.и двигателя .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ 1 , 155к.с. на предно е 100% мултитрошляк в комбинация с 2.5тди.....бЕгай далече.......  :biggthumpup:

 

напиши в търсачката "душегуб" и ще прочетеш достатъчно по темата.

няк'си е мноо глупаво кола струваща 5-6К пълно обслужване да и е 1000лв +/- 100-200лв  и с евентуални ремонти за 2-3К лв......

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе какъв типтроник на предно на А6-ца 2002 година--туй си е чист мултитроник.Аз го карах същия мотор 114 KW/155 коня/-код на мотора е AYM-само,че на А4/В6/.Моята беше ръчна кутия и освен ГНП и един тампон на мотора,друго не съм барал за тея години при мене,като беше.Обслужването си е ебало майката-сега да ми го подаряват не го ща.Иначе навънка си вървеше доволно тоя ДУШЕГУБ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай стига бе-ти такова си карал или чул само,че е дроб колата.Трошлива е и толкова,ама всичко е до човека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм имал/карал и е пепел..... при това нашата беше в точно същата комбинация 155к.с. с мултитроник....... нЕма да ми стигне 1 страница да изпиша всичко което сме правили по колата за сравнително малкият пробег който и навъртяхме. Новият собственик обаче си я търкаля вече 30-40К километра и е доволен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехх най-добре щеше да е ако покажеш снимки, кажеш малко повече за  колата. Не знам само защо го нападате човека така... Защо не помислите примерно че щом човека вече е карал колата и му е харесало как върви може би е в перфектно здраве? Че може би колата е обслужвана редовно и както трябва? Че може би е с чисто нов мултитроник? Всичко е възможно нали? По-добре достатъчно компетентните да кажат на момчето какво да провери а не само да го плашим с това колко е зле този "душегуб"... Ето аз си взех душегуб и съм доволен! Ако колата е обслужвана навреме и с качествени авточасти и масла двигателя си е страхотен за времето си!!! А и защо пък не някой да е решил след като мултитроника се е скапал да е сложил наистина типтроник? Не съм специалист и не знам дали е съвместим този двигател с типтроник, но ако са и това е възможно! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се насади типтрошляк, защото тогава трябва да присади и quattro

 

Може да се мине на ръчка, но борбата за намиране на донори е жестока :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то има типтроник на предно ..... ма май само на б5 

 

 

а тва да си вземеш кола и да се успокояваш че винаги можеш да си насъдиш ръчка......и тайничко да се надяваш твоята да е една от поддържаните..... безценно  :all_coholic:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че може би е с чисто нов мултитроник? Всичко е възможно нали?

 

..... двигателя си е страхотен за времето си!!!

 

А и защо пък не някой да е решил след като мултитроника се е скапал да е сложил наистина типтроник? 

Прав си, всичко е възможно. Защо да няма Дядо Коледа? :)

 

Не знам за кое време говориш, но почти никога двигателя не е бил "страхотен за времето си". Замества легендарен 5 цилиндров агрегат, с цената на 20-30% по-висок разход, 20-30% по-високо тегло и понижена надеждност. А скоро след това се пуска 1.9 ПД във версии до 150кс, които просто го разбиват по всички параметри. Не случайно А6-ца с 1.9ПД струва до 3 пъти повече от душегуб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А скоро след това се пуска 1.9 ПД във версии до 150кс.

 

Че дори и 160 в най-долния сегмент.

 

И все пак остава нерешен екзистенциалният въпрос, защо тогава е конструиран 2,5 тди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предвид възможностите на 2.5 по-скоро въпросът е - защо само 150кс? Какъв е смисълът от В-образен 6 цилиндров толуп, бъкан от електроника, за само 150кс. Защото проблемите с 2.5 не са звързани с натоварването му, т.е. и да се натовари повече, няма да има повече проблеми от стоков вариант....освен може би, че ще хвърля по един мултитроник със смяна на маслото:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен с първите 2,5 тди конструкторите са се надявали да оставят огромни резерви, но така или иначе двигателя показва мнго слабости в газоразпределението, чак до AKE - 180 к.с. Дори повишената мощност според мен му е малко за да е ефективен, да оправдава относително високия разход на гориво и разбира се разходите по поддръжката.

Според мен с този мотор Ауди правят първи плах опит на прага на ерата на ве-образните дизели и като всяко начало има доста издънки.

От друга страна БМВ например не се "подлъгват" да се хврълят в генерално нова конструкция и развиват постепенно редовите шестаци до перфектното ниво от 2002-3 до днес.

През това дизеловите V6 на Ауди се развиват и подобряват занчително в годините, но остават по-нискоефетивни от редовите дизели на БМВ.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да си купя  Audi A6 2.5TDI 155 к.с Типтроник 2002.От Италия е.Взимам го от човек не от прекупвач. Искам да попитам дали няма да се прецакам защото доста хора казват че това са доста проблемни двигатели? Аз не разбирам и ако може някои да ми разясни темата. Какво трябва да гледам в смисъл кои са най често срещаните дефекти и дали си струват парите - 6000 лв ? Доста се притесних защото в един форум видях че типтроника ще трябва да сменявам, че ще ми трябват 2.5 хиляди за да я подкарам и т.н.

 

Мерси предварително.

НЕ НЕ НЕ и ПАК НЕ НЕ НЕ!

Точно тази моторизация и модификация - категорично НЕ!!!

 

Влизаш в много неприятен филм!

За душегубът 2.5 ТДИ си чувал, чел и гледал, така че НЕ!!!!!

Е не е чак толкова зле положението - в най-лошия случай ще дадеш още 6000 и ще стане кола за каране.

А също така може да потърсиш из множеството теми за 2.5 ТДИ какви са основните им проблеми.

Поздрави,

Е това нормално ли е според теб????

Да даде още 6 000 лева за да я направи годна за каране????

Да я плати изцяло още един път.....Това просто би ббило малоумно....

Евала Александров, че си му описал картинката в реално финансово изражение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Извинявам се , че е толкова късно ,но си купих колата въпреки всички отрицателни мнения(такъв ми е характера като си го наумя не се спирам - лоша черта попринцип) но искам да кажа ,че я имам вече 9 месеца и направих само смяна на масло и филтри сле покупката.И след това пари не съм давал освен за консумативи (гуми,бензин крушки) колата си върви добре миналия собственик доста добре се е грижил за нея имаше козметични забележки(драскотини на някои места) иначе съм много доволен от колата. Искам да попитам друг въпрос сега.Когато купих колата седалките се издуваха преди 1-2 месеца незнам защо реших да си вкарам ръката в седалката(дясната - пасажерската) и явно съм прекъснал някой кабел.Някой знае ли как мога да я поправя защото момчето което се занимава с електроника и сарача си прехвърлят топката и всъшност се оказва , че неможе да се стигне до механизма и да се поправи.Ако има друг начин да се направи или да ида при друг сарач или майстор щото на тези просто не им се занимава не ,че не могат да го направят.Пак казвам НЕ разбирам и затова питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...