integrale45 Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Оказва се,че задните ми спирачки не работят,понеже с изключен ABS остават следи само предните гуми.Дисковете ми са на 15 000 км,накладките на 2000.Пробвах да обезвъздуша да видя ще има ли промяна.Колата е вдигната на крик,натиска се педала на спирачката,но гумата не мога да завъртя на ръка,като се пусне педала,се движи свободно.По един и същи начин са и двете задни колела.Тествах отново спирачките на асфалт,търкат се само предните гуми и като ги поглеждах,продължаваха да се въртят.До работата ми има пункт за ГТП,пробвахме я на валяците,но задните гуми не ги спират,а предните направо изхвърлят колата.Къде да търся проблема,в спирачните апарати или в спирачната помпа за втория кръг/така ми казаха от пункта/.Ръчната спирачка работи по същия начин,като спра на наклон,с леко дръпната спирачка колата не помръдва,а на валяците не оказва никакво влияние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Да не би просто така да е направена самата спирачна система. Задните спирачки да са с по-малко усилие и да не блокират....за предните е ясно, че блокират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Ами освен някой с В4-ка да пробва дали и 4-те гуми ще се търкат в асфалта при натиснат докрай педал на спирачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 (Редактирано) Кантарчето се грижи за тази работа - нормално е да не блокират задните спирачки на валяците и при "асфалтовите" тестове. Просто си има стойности на спирачно услилие, които трябва да покриват - какво каза човека от ГТП, в норма ли са? Ако дръпнеш ръчната на валяците трябва да изхвърли колата ако всичко е ОК. Редактирано 14 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 (Редактирано) Не изхвърля,следобед мисля да отворя апаратите и да ги почистяТехниката в ГТП е от миналото хилядолетие с най старите апарати,които съм виждал. Редактирано 14 Ноември 2013 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iordan Chobanov Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 На старата б4-ка съм пробвал дали блокират и задните и не оставяха следи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Това, че не ти изхвърля на ръчна Тони може да проблем в жило или самия механизъм - не означава непременно, че при натискане на педала не работят както трябва задните апарати. Много си далече, иначе Пепи (buzzi) е твоя човек за ръчната или рециклиране на задни апарати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 (Редактирано) Не ми е проблем ремонта,с един приятел сме правили основно обслужване на задни апарати на едно купе куатро,почистване цилиндър,водачи и смяна на гумички,но просто не сме правили тестове на асфалта.На ръчната спирачка скоро проверявах как са жилата,преди година едното го почистих и напълних с масло,но както казах,вдигнато колело с дръпната ръчна или натиснат педал не мога да го завъртя,ще пробвам колко усилие ще ми трябва като опитам да завъртя колелото с щанга.Най вече ме интересуваше,дали при всички В4-ки се пързалят задните гуми на асфалт.По късно ще видя колко се завърта буталцето като се дръпне ръчната,по принцип тя като не се ползва дълго време те блокирват,а аз ръчна спирачка изобщо не използвам,завъртам гумите към тротоара. Редактирано 14 Ноември 2013 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Здравей Тони. На първо време според мен трябва да направиш пълно обслужване на задните апарати, с ремонтен комплект, ако не си го правил това скоро. Знаеш че тези апарати създават проблеми, ако отдавна не са пипани. Виж водачите да не са изсъхнали. Аз се стремя на 2 години да си сменям спирачната течност, защото тя събира влага. Скоро минавах на преглед, но нямам спомен крачната спирачка на задния мост дали ме изхвърли от валовете, проверяващия нямаше забележки. Друго важно нещо се сещам, виж накладките да не влизат много плътно в супортите, трябва да са свободни, защото там се събира ръжда и в един момент почти не мърдат. Аз когато си правих обслужване на задните апарати, накладките ги извадих от супорта с чук, така бяха залепнали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 И след ремонта на спирачните апарати разлика няма да има, спирачната система е така консруирана(ако става дума за В4 куаттро). При мен беше същото положениер след спирачната помпа на задната линия има ресриктор който е 0.7-8мм(аз в момента съм с 2.6), стойностите се завишиха със 100%, но измерване е правено след смяната и на апарите с такива с 43мм бутала. ако искаш засилване на задното усилие това варянта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 (Редактирано) Имах някакво предположение,че куатрото има връзка,но не бях сигурен.При обезвъздушаване между предни и задни спирачни апарати разлика в налягането няма.Явно кантарчето или този ресриктор нещо объркват нещата.Карах А4 на предно и има много по добри спирачки от моите.Утре ще почистя апаратите,че рано се мръкна.От спирачната ми помпа излизат 4 щуцера,но само от двата отиват тръбички към ABS-а,другите две са затапени. Редактирано 14 Ноември 2013 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 (Редактирано) Този рестриктор или регулатор(каквото и да му е наименованието) съм го махнал.Без него задните спирачки действат много по добре.Колата има АБС и никога не са ми блокирвали задните спирачки или не се е отразявало отрицателно че го няма.На бившата 80-ка също го бях махнал и там не е имало проблеми.Проблема според мен не е в задните апарати,а в това че до тях достига много слабо налягане.Махай го тоя регулатор. Редактирано 14 Ноември 2013 от swetli4ko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Къде точно се намира и как да го изолирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Не твоя мотор но тази снимка успях да намеря.Ограденото с червено го има и при теб само че е закачено на АБС-а.Махаш го и тръбичката която от помпата отива в регулатора я завиваш директно в АБС-а. Ей така трябва да изглежда при теб: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 И аз 5 години се чудя какво е това чудо на чудесата.Мерси много,утре ще си поиграя малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 (Редактирано) Не мисля, че редовно трябва да се пипат и смазват спирачните апарати. При положение, че маншоните са здрави и няма мръсотии и корозия, спирачната течност и тя сменена на 2-3 г....всичко е ОК. Аз минах преглед преди около 1 мес. и 4-те ми колела са с ПЕРФЕКТНИ стойности....Колата е при мен над 80 000 км. отпред съм сменил веднъж дискове, накладки и маншончета на водачи на десен апарат( дори имаха още грес и нямаха износване), че бяха скъсани....отзад едва утре или вдругиден ще сменявам накладки за сефте. Скоро като сваляха гумите огледах маншончетата на жилата за ръчната и тези на спирачните апарати, нямаха никакво напукване или др. нередности.Обаче колата ми беше внос от Италия и затова шасито се е запазило от корозия и поражения, за разлика от австрийски и немски внос. И какво като е 20 годишна кола.... Редактирано 14 Ноември 2013 от tanuco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 Махането на рестриктора за налягане към задните спирачни апарати може да предизвика голям проблем. Единственото нещо, което ограничава налягането след махането му е АБС-а, а той в един момент може да дефектира (на тези годинки е нормално) и тогава особено при мокро време и в завой колата може да заприлича на пумпал . Един датчик да даде грешка на АБС-а и ще се изключи и ако това се случи в движение не ми се мисли какво може да стане. Аз лично съм много против махането на рестриктора и кантарчето отзад - това са спирачки все пак. На по-новите модели кантарче няма, но там и АБС-а е друг и спирачните апарати са други - т.е. предвидено е какво ще се случи ако спре АБС-а по някаква причина. Мой съвет е да не си махаш рестриктора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 (Редактирано) Не мисля да изолирам какъвто и да е компонент от спирачната система за сега,щом инженерите са го сложили,има причина да е там.Ще пробвам с нова спирачна течност.Вземам 1 литър,надявам се да стигне,изхвърлям старата и наливвам нова,докато излезе същата каквато наливам,че сега е червена.Днес смъкнах накладките,почистих ги отстрани от ръждата че да не запират в супорта.Водачите се движат много лесно,няма блокирване.Нямаше въздух в системата,но има много слабо налягане,не като на руските коли да хвърчи 50 см струя.Слагам 2 болта на главината,натиска се педала и аз с една щанга се опитвам да я завъртя,трябва ми доста усилие,но колелото превърта,по същия начин е и на другия спирачен апарат.Ръчната спирачка е натегната,движат се лесно жилата,но не блокирва на 100 % колелото,трябва ми същото усилие,като това с педала.При дръпната ръчна и натиснат педал,няма завъртане с щангата.Налягането на спирачната течност на предните колела и задните е едно и също,пробвах спирачките при запален и угасен мотор. Редактирано 16 Ноември 2013 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gasko Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Оказва се,че задните ми спирачки не работят,понеже с изключен ABS остават следи само предните гуми.Дисковете ми са на 15 000 км,накладките на 2000.Пробвах да обезвъздуша да видя ще има ли промяна.Колата е вдигната на крик,натиска се педала на спирачката,но гумата не мога да завъртя на ръка,като се пусне педала,се движи свободно.По един и същи начин са и двете задни колела.Тествах отново спирачките на асфалт,търкат се само предните гуми и като ги поглеждах,продължаваха да се въртят.До работата ми има пункт за ГТП,пробвахме я на валяците,но задните гуми не ги спират,а предните направо изхвърлят колата.Къде да търся проблема,в спирачните апарати или в спирачната помпа за втория кръг/така ми казаха от пункта/.Ръчната спирачка работи по същия начин,като спра на наклон,с леко дръпната спирачка колата не помръдва,а на валяците не оказва никакво влияние.според мен това си е от автомобила. Засили колата назад и натисни спирачките, ако спира нямаш проблеми, но ако не... лошо.Преди една година ходих на ГТП и ми казаха, че нямам задни спирачки. Смених всичко, но резултата си остана същия, прочетох някъде, че съотношението към спирането на автомобила е 60 към 40 % за предните спирачки - т.е. ако натовариш багажника на колата малко повече и натиснеш спирачките, то тогава мисля, че ще видиш че задните колелета спират, ако е празна няма как да го видиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 17 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Мисля да източя цялата спирачна течност и да продухам леко системата с компресор.Ще налея нова качествена,но малко ме притеснява обездушаването на цялата система+ съединителя.Правил съм го много пъти на коли без ABS,но тук май е малко по различно.Какви съвети ще ми дадете за тази процедура,чел съм че някои оставят отворени винтчетата за обезвъздушаване.Казаха ми,че не е било добре ABS-а да остава без течност,че там имало някакви клапанчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 то за 30 мин без течност нищо му няма на АБСа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Аз когато си сменях спирачната течност миналата година си обезвъздуших системата по стандартният начин въпреки,че имам АБС.Спирачките ми работят много добре.Октомври месец бях на годишен преглед и на валяците се представиха добре спирачките.И предните и задните.И ръчната. И съединителя обезвъздуших с новата течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 22 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2013 (Редактирано) Нямам намерение да махам кантарчето,защото...............просто нямам такова.Явно при куатрото са преценили,че регулатора трябва да бъде след ABS-a.Като се замисля,коли,които са с цял заден мост-греда,имат възможност да са с кантар,защото целия мост се движи нагоре-надолу,а при куатрото е независимо окачване,няма как да се сложи н всяко колело по едно кантарче.Днес огледахме добре този регулатор и видях от долната страна,че сълзи.Ще се позанимавам малко с него,смяна н течността и обезвъздушаване. Редактирано 22 Ноември 2013 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2013 Да, на quattro няма кантарче, но има регулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 (Редактирано) ако натовариш багажника на колата малко повече и натиснеш спирачките, то тогава мисля, че ще видиш че задните колелета спират, ако е празна няма как да го видиш.Така е при колите,които задният мост е греда и имат кантарче,аз съм куатро с независимо окачване и при мен няма.Сега след като махнах ограничителя,колата спира много по добре.Не знам защо са преценили,че през отвор по малък от топлийка да преминава налягане със спирачна течност към задните спирачни апарати.Почистих апаратите,водачите,които си бяха в добро състояние,смених спирачната течност,обезвъздуших и нямаше никаква промяна,след премахването на този регулатор,колата спира много добре,на асфалт,сняг и лед не се занася изобщо.Ако някой има идея защо е сложен този ограничител при В3 и В4 куатро от 0,8 мм да сподели. Редактирано 11 Декември 2013 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване