hahy Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Чнг банда, вече сме с травма новогодишно. Хидравликата каза че ще се прецаква. Като е студена колата бачка, загрее ли малко и само в обороти може да се завърти волана. Питането е помпата или рейката и къде се намира помпата? Студено ми е,не съм залягал да гледам. Чувам виенето отгоре пред всмукателния колектор. Моля за помощ, съвет и някой ако е брал ядове по същата точка да сподели. Поздрави и успешна 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 7 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2015 (Редактирано) Свалих казанчето за антифриза и точно на разпределителния вал има една странна тапа?!?!От там "тече" масло :-(Гледах, тези тапи са по 10-15 лв, но каква е цялата процедура по сменяне?Изглеждат гумени и би трябвало с една отверка за излезе лесно, но после новата със съликон трябва ли да се намаже преди да се сложи?Ето и 3 снимки :-) Ползвам информация от тук: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=409113&hilit=2.8+V6+%D1%82%D0%B0%D0%BF%D0%B8&start=15 Ето как се сменят тапите: Тапите могат да се купят от VW и имат парт номер 078103113EЗа поръчки от чужбина ползвайте в гугъл Camshaft Sealing Cap Редактирано 7 Януари 2015 от nurv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bulgaran Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Здравейте, с 2,4 AJG 163коня , аз смених от лявата страна тази тапа с гарнитурата на капакаи теча спря, сега трябва да се наканя да отворят и другата страна да сменят тази тапа с гарнитурата и да спре и оттам, макар че оттам са малки капки, ма се дразня. Последно смених кабели и свещи че ми прекъсваше на ниските обороти към 300 лева, и сега забелязах разхода че ми падна с поне 3 литра на газ. Извънградско с 110-120 км. ми гори 9-10 / 100. Само предно съм с ръчни скорости. А преди под 12 / 100 нямаше начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kori Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 Здравейте, аз се добих ГИ декември 2014 ( турски ) струваше ми 1000 лв и мога Дакажа, че е добре колицата си върви перфектно и си гори така около 20 в града и към 14 извън града. Само да спомена, че съм куатро, автомат АЛФ-мотор 165 к.с. А колкото до течовете на масло няма какво да се коментира има ги доволно. На пролет мисля да обслужвам ДВГто, имам и термостат за смяна. Газаджията ме посъветва да не си хвърлям излишно париците за скъпо газово, това е с 2 години гаранция работи добре и не се оплаквам, колкото и да я настъпвам на бензин не ми е включвала и честно казано на газ колата ми върви повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mangov Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 (Редактирано) Колеги, реших загубата на масло като смених маркучите за картерните газове. Като имах скъсан и наставян от предишния собственик, намиращ се най-отзад на двигателя (съжалявам че немога да го обясня по-подробно но не съм запознат а и не правих снимки). Искам да ви попитам друго отностно маслото. Сменено ми е а нещо ми се вижда ръздиво. Нормално ли е да си промени така цвета или как мислите. Ползвам кастрол магнатек 5W40.Какво масло бихте ми препоръчали за да сменя моето или пак същото да му сложа? Редактирано 16 Февруари 2015 от mangov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sistemata212 Публикувано 9 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 Нов съм ама имам проблем с а6 2.4 AML има страно придръпване при ускорение или изкачване на баир свещи бобина кабели са нови има ли някои идея благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silvestar1 Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Здравейте колеги от 2 месеца съм горд собственик на а6 2.4 c5 165 к.с 1997 година, наблюденията ми са, че колата вози доста приятно, само е мудна до към 3000 оборота след това се развърта двигателя мисля, че е нормално, искам да питам за разхода на газ изминах 350 километра магистрално със скорост 130 километра в час и ми изгори 40 литра газ, бутилката ми е 60 литра а газовата ми е марка Тамона, газаджията ми каза, че е най евтината възможна, с газовото я купих колата, толкова ли трябва да гори на газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mangov Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 (Редактирано) Колега, направила ти е разход 11.5 горе долу което е добре според мен за този двигател. Аз на моята под 13 средно не падам та 11 ми се струва добре за извънградско Редактирано 5 Юни 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silvestar1 Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 (Редактирано) Благодаря колега Редактирано 5 Юни 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobito37 Публикувано 15 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2018 Зравеите колеги и аз преди около 4 месеца се сдобих с мечтаното ауди А6 Ц5 2.4 163 к.с 2002 фейс, куатро, автомат. Да попитам има ли някой който да е сменял маслото на автомата с машина и ако е как се държи след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milkos Публикувано 13 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2018 Здравейте колеги! Някой сменял ли е дебитомер и ако да, моля да споделите каква марка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 9 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2022 И аз съм с 2.4 мотор AFL, Автомат на предно. Погорва си бензин добре над 13 в града, почнах да боря течовете един по един че голяма смрад в купето и как точно капе на тръбите на колектора че даже пуши. Смених гарнитурите на капаците на клапаните, а сега ще сменям капачките на валовете. Като че ли семерингите държат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grishitu Публикувано 10 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2022 При мен след смяната на гарнитурите изкара 1000км и пак текнаха. За късмет след ПТП ми се наложи да търся фарове, но не намерих преди фейс-а и затова оправих мойте, като забърсах стъклата и смених лупите с биксенон. Сега нощното каране не е такава мъка, старите лупи бяха изгорели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 23 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2022 Здравейте, от скоро карсм А6Ц5 с 2.4 ALF мотор автомат. Направи ми впечатление при диагностика, че времената на впръскване на Банк 1 и Банк 2 имат разлика, Б1 2.2 а Б2 - 3.2милисекунди. На какво може да се дължи това и проблем ли е. Ланд сондите също корегират различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grishitu Публикувано 23 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2022 При мен е същото положение, но така и не съм намерил решение. Самия двигател не ми прави впечатление да работи неправилно или да има претрисане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 29 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2022 Възможно ли е този проблем а ко е проблем да е свързан с ланд сондите, те също показват различни стойности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grishitu Публикувано 30 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2022 Не мога да кажа със сигурност, имам други които така и не смених за пробата, но ми е минавало през акъла. Работата на мотора как е, на ГАЗ или на Бензин гледаш стойностите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 30 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2022 На бензин, защото ми направи впечатление че на газ едната тройка е с по високи времена. И тогава включих и ваг кома и така разбрах. Не съм се сетил да изключа ланд сондите за да видя дали ще има промяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grishitu Публикувано 1 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2022 Като ги изключиш ще вдигне малко оборотите, ще върви една идея по-вече и ще харчи като змей, пробвал съм. Ще се радвам и други собственици да се включат и да споделят нещо ако знаят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 1 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2022 (Редактирано) Ланд сондите за да видя дали ще има промяна. Идеята е да видя дали ще има промяна в разликите на бензиновото време на Банк1 и 2. Ако няма промяна в разликата макар повишена или намалена, значи проблема е на друго място Редактирано 1 Декември 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grishitu Публикувано 2 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2022 Ще се радвам да споделиш резултатите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 4 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2022 Малко страничен въпрос, при тест на километражното табло с диагностика, уредите за напрежението и температурата на маслото реагират ли. Напрежението ми го показва, но температурата седи под 60гр. И не мърда. Пусках му тест преди време но не помня дали тези две стрелки реагираха при теста. Таблото е UN4 или нещо подобно беше, не е VDO. Може ли това табло да се смени с такова от А4 Б5 с фис и аналогов часовник, че моето е без фис и с аналогов часовник. Колата е 88г. 2.4 ALF . Все още не съм правил тест със сондите ще пиша. Вчера запалих заработи нормално и след това взе да прекъсва все едно работи на няколко цилиндъра а при подаване на газ препукваше в аспуха. Имаше грешка за втората сонда, банк едно твърде бедна смес, банк две твърде богата. Други грешки нямаше. Загасих, по скоро то изгасна, след това запалих и всичко бе нормално, работеше като часовник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grishitu Публикувано 5 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2022 При мен температурата за маслото не се движи изобщо, при ремонт на генератора, майстора каза че кабела се е откачил от датчика и затова не показвал. При тест също не реагират и двете стрелки. Имам табло каквото търсиш, ако искаш ми пиши. Гърми в ауспиуха от богата смес или незатварящ клапан. Когато съм махал акумулатора за по дълго първото палене и при мен е било съпроводено с нещо подобно, но след това се оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slafch0o0 Публикувано 8 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2023 Здравейте колеги наскоро се сдобих с A4 B5 2.4 tiptronic въпроса ми е следния колко масло събира скоростната кутия и какво трябва да бъде то и спецификация… Взех колата с проблем със задна скорост когато включа задна скорост и колата потегля нормално при наклон или при опитване да бъде качена на бордюр на заден ход и единствено оборотите се вдигат и не иска да качи наклона.. Надявам се още някой колега да се е сблъсквал с подобен проблем и да даде адекватно мнение и дали ако се сложи добавка на хадо и се смени маслото в кутията да се оправи 😀😀 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
treloufo Публикувано 9 Юни 2023 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2023 (Редактирано) На 8.02.2023 г. at 19:17, Slafch0o0 написа: Здравей колега,аз имам същия проблем с моята вече близо 10г(така я взех и в последствие разбрах за проблема).....Пробвах още в началото със смяна на масло....не се оправи...с добавка не съм пробвал.Доколкото знам от форума задната е на отделен пакет и може само той да се смени!Аз мислех да правя цялата кутия като се скапе,но тя пък не е мръднала толкова години [emoji6] Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Редактирано 10 Юни 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване