Jump to content

Собственик на 2.4 мотор ,търси други колеги с такъв за дискусии


valioboy

Recommended Posts

Чнг банда, вече сме с травма новогодишно. Хидравликата каза че ще се прецаква. Като е студена колата бачка, загрее ли малко и само в обороти може да се завърти волана. Питането е помпата или рейката и къде се намира помпата? Студено ми е,не съм залягал да гледам. Чувам виенето отгоре пред всмукателния колектор. Моля за помощ, съвет и някой ако е брал ядове по същата точка да сподели. Поздрави и успешна 2015

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Свалих казанчето за антифриза и точно на разпределителния вал има една странна тапа?!?!

От там "тече" масло :-(

Гледах, тези тапи са по 10-15 лв, но каква е цялата процедура по сменяне?

Изглеждат гумени и би трябвало с една отверка за излезе лесно, но после новата със съликон трябва ли да се намаже преди да се сложи?

Ето и 3 снимки :-)

 

 

Ползвам информация от тук: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=409113&hilit=2.8+V6+%D1%82%D0%B0%D0%BF%D0%B8&start=15

 

Ето как се сменят тапите:

 

 

Тапите могат да се купят от VW и имат парт номер 078103113E

За поръчки от чужбина ползвайте в гугъл Camshaft Sealing Cap

Редактирано от nurv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте, с 2,4 AJG 163коня , аз смених от лявата страна тази тапа с гарнитурата на капакаи теча спря, сега трябва да се наканя да отворят и другата страна да сменят тази тапа с гарнитурата и да спре и оттам, макар че оттам са малки капки, ма се дразня. Последно смених кабели и свещи че ми прекъсваше на ниските обороти към 300 лева, и сега забелязах разхода че ми падна с поне 3 литра на газ. Извънградско с 110-120 км. ми гори 9-10 / 100. Само предно съм с ръчни скорости. А преди под 12 / 100 нямаше начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте, аз се добих ГИ декември 2014 ( турски ) струваше ми 1000 лв и мога Дакажа, че е добре колицата си върви перфектно и си гори така около 20 в града и към 14 извън града. Само да спомена, че съм куатро, автомат АЛФ-мотор 165 к.с. А колкото до течовете на масло няма какво да се коментира има ги доволно. На пролет мисля да обслужвам ДВГто, имам и термостат за смяна. Газаджията ме посъветва да не си хвърлям излишно париците за скъпо газово, това е с 2 години гаранция работи добре и не се оплаквам, колкото и да я настъпвам на бензин не ми е включвала и честно казано на газ колата ми върви повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, реших загубата на масло като смених маркучите за картерните газове. Като имах скъсан и наставян от предишния собственик, намиращ се най-отзад на двигателя (съжалявам че немога да го обясня по-подробно но не съм запознат а и не правих снимки). 

Искам да ви попитам друго отностно маслото. Сменено ми е а нещо ми се вижда ръздиво. Нормално ли е да си промени така цвета или как мислите. Ползвам кастрол магнатек 5W40.
Какво масло бихте ми препоръчали за да сменя моето или пак същото да му сложа?

Редактирано от mangov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Нов съм ама имам проблем с а6 2.4 AML има страно придръпване при ускорение или изкачване на баир свещи бобина кабели са нови има ли някои идея благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте колеги от 2 месеца съм горд собственик на а6 2.4 c5 165 к.с 1997 година, наблюденията ми са, че колата вози доста приятно, само е мудна до към 3000 оборота след това се развърта двигателя мисля, че е нормално, искам да питам за разхода на газ изминах 350 километра магистрално със скорост 130 километра в час и ми изгори 40 литра газ, бутилката ми е 60 литра а газовата ми е марка Тамона, газаджията ми каза, че е най евтината възможна, с газовото я купих колата, толкова ли трябва да гори на газ? :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, направила ти е разход 11.5 горе долу което е добре според мен за този двигател. Аз на моята под 13 средно не падам та 11 ми се струва добре за извънградско

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Зравеите колеги и аз преди около 4 месеца се сдобих с мечтаното ауди А6 Ц5 2.4 163 к.с 2002 фейс, куатро, автомат. Да попитам има ли някой който да е сменял маслото на автомата с машина и ако е как се държи след това.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
  • 4 years later...

И аз съм с 2.4 мотор AFL, Автомат на предно. Погорва си бензин добре над 13 в града, почнах да боря течовете един по един че голяма смрад в купето и как точно капе на тръбите на колектора че даже пуши. Смених гарнитурите на капаците на клапаните, а сега ще сменям капачките на валовете. Като че ли семерингите държат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен след смяната на гарнитурите изкара 1000км и пак текнаха. За късмет след ПТП ми се наложи да търся фарове, но не намерих преди фейс-а и затова оправих мойте, като забърсах стъклата и смених лупите с биксенон. Сега нощното каране не е такава мъка, старите лупи бяха изгорели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте, от скоро карсм А6Ц5 с 2.4 ALF мотор автомат. Направи ми впечатление при диагностика, че времената на впръскване на Банк 1 и Банк 2 имат разлика, Б1 2.2 а Б2 - 3.2милисекунди.   На какво може да се дължи това и  проблем ли е. Ланд сондите също корегират различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е същото положение, но така и не съм намерил решение. Самия двигател не ми прави впечатление да работи неправилно или да има претрисане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да кажа със сигурност, имам други които така и не смених за пробата, но ми е минавало през акъла. Работата на мотора как е,  на ГАЗ или на Бензин гледаш стойностите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензин, защото ми направи впечатление че на газ едната тройка е с по високи времена. И тогава включих и ваг кома и така разбрах. Не съм се сетил да изключа ланд сондите за да видя дали ще има промяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ги изключиш ще вдигне малко оборотите, ще върви една идея по-вече и ще харчи като змей, пробвал съм. Ще се радвам и други собственици да се включат и да споделят нещо ако знаят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ланд сондите за да видя дали ще има промяна.

Идеята  е да видя дали ще има промяна в разликите на бензиновото време на Банк1 и 2. Ако няма промяна в разликата макар повишена или намалена, значи проблема е на друго място

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко страничен въпрос, при тест на километражното табло с диагностика, уредите за напрежението и температурата на маслото реагират ли. Напрежението ми го показва, но температурата седи под 60гр. И не мърда. Пусках му тест преди време но не помня дали тези две стрелки реагираха при теста. Таблото е UN4 или нещо подобно беше, не е VDO. Може ли това табло да се смени с такова от А4 Б5 с фис и аналогов часовник, че моето е без фис и с аналогов часовник. Колата е 88г. 2.4 ALF . Все още не съм правил тест със сондите ще пиша. Вчера запалих заработи нормално и след това взе да прекъсва все едно работи на няколко цилиндъра а при подаване на газ препукваше в аспуха. Имаше грешка за втората сонда, банк едно твърде бедна смес, банк две твърде богата. Други грешки нямаше. Загасих, по скоро то изгасна, след това запалих и всичко бе нормално, работеше като часовник.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен температурата за маслото не се движи изобщо, при ремонт на генератора, майстора каза че кабела се е откачил от датчика и затова не показвал. При тест също не реагират и двете стрелки. Имам табло каквото търсиш, ако искаш ми пиши. Гърми в ауспиуха от богата смес или незатварящ клапан. Когато съм махал акумулатора за по дълго първото палене и при мен е било съпроводено с нещо подобно, но след това се оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте колеги наскоро се сдобих с A4 B5 2.4 tiptronic въпроса ми е следния колко масло събира скоростната кутия и какво трябва да бъде то и спецификация…

Взех колата с проблем със задна скорост когато включа задна скорост и колата потегля нормално при наклон или при опитване да бъде качена на бордюр на заден ход и единствено оборотите се вдигат и не иска да качи наклона.. 

Надявам се още някой колега да се е сблъсквал с подобен проблем и да даде адекватно мнение и дали ако се сложи добавка на хадо и се смени маслото в кутията да се оправи 😀😀

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
На 8.02.2023 г. at 19:17, Slafch0o0 написа:

 

Здравей колега,аз имам същия проблем с моята вече близо 10г(така я взех и в последствие разбрах за проблема).....Пробвах още в началото със смяна на масло....не се оправи...с добавка не съм пробвал.Доколкото знам от форума задната е на отделен пакет и може само той да се смени!Аз мислех да правя цялата кутия като се скапе,но тя пък не е мръднала толкова години [emoji6]

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...