katzo Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Misho 82 , Как да ти обясня , че това е повърхностно Ти някога отварял ли си ТКА и виждал ли си работела Турбина ? Ако беше така IHI / IHI-ABB / MAN Turbo Service нямаше да изискват Turbo/Charger Overhaul - със задължителен Динамичен Баланс и задължително се използва Maker T/C Overhaul Set И ако не го извършиш , забрави за подновяване на Годността на Оборудването и ........................ А без подновени Сертификати си автоматично вън от бизнеса ! Те тогава щяха да изискват - FOT Additive и автоматично щяха да подновяват Сертификатите за годност А ако големите играчи в този бизнес , го изискват задължително - дали не са прави , а ? И пак не четете - в начален стадий - всичко е ОК , дори аз го препоръчвам горещо ! Но за осрани - вече е късно Сигурен ли си , че колите ти който си оправил , ще минат немските сервизни тестови за експлоатация ? ADAC или как му е там името . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Няма как да съм сигурен щото те се карат в България...Със сигурност най-доброто почистване е ръчно но това означава ли че всички трябва да сваляме турбини и не само..За тотално осрани коли нови турбини това е няма спасение..Факт е че въпросната добавка е силно препоръчана и продавана в Белгия където в почти всеки сервиз можеш да я намеришА за немските сервизи..еми Katzo силно се надявам че всички ние един ден ще караме с техните горива!Тогава всичко ще бъде различно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Katzo, сега вече почвам да разбирам откъде разминаването, поне при мен. Ти гледаш нещата от гледна точка на изискванията за индустриални агрегати, на които се прави редовна и скъпа профилактика, защото винаги трябва да работят перфектно и надеждно.Колите ни обаче, колкото и поддържани да са, съм сигурен, че никоя не е в такова състояние, в каквото предполагам е един такъв агрегат.Има разлики в начина на работа между колите ни и тези агрегати, които също създават предпоставки за по-лошо състояние на моторите на колите ни спрямо индустриалните агрегати.На мен ми е много интересно това, което казваш, но може би не е адекватно да се прилага спрямо автомобилите ни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 А тези отлагания от турбината след използването на добавката къде отиват? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Изгорелите газове къде отиват В Атмосферата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Или изгарят или се издухват назад в ауспуха. Ако имаш ДПФ, се молиш да не оплеска него и след това да не може да ги изгори там, ако нямаш, си свиркаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 ......На мен ми е много интересно това, което казваш, но може би не е адекватно да се прилага спрямо автомобилите ни?Аз бих обобщил така:Добавките са хубаво нещо, но ако преди това си свалил, пипнал и почистил турбината, дюзите, егр-а и т.н.Т.е. да не се налага пак да сваляш, чистиш и прочее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 13 Март 2015 Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 (Редактирано) Какво мислите за тези показатели на дюзите? 1.9 ТДИ 105 коня 2006г БКЦ двигател. Address 01: Engine (03G 906 016 CB)13:06:07 Group 001: Injection Quantity819 /min Engine Speed (G28)4.7 mg/str Injection Quantity 6.6°KW Injection Duration (specified)81.0°C Coolant Temperature (G62)13:06:07 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1-0.31 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 20.02 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 30.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4 От близо 2000км.ползвам на всяко зареждане добавка на Лики Моли СПИД незнам си какво.Опаковката е 1л. мисля.Сипва се по 25мл. на 10л.гориво. Редактирано 13 Март 2015 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 13 Март 2015 Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 Добри са ти като показатели, ама то интересното е преди/сега. Приемрно аз на най-умрялата ми дюза свалих от -1 на -0,5 и то след като съм махнал добавката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katzo Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 (Редактирано) При цялото ми уважение TDI_Fan на каква база оцени , че показателите са ОК? Нормите за оценка на производителя са : - отлични - +/- 1.5 % - допустими - +/- 3.0 % Я сега да смятаме - - 0,31:4,7 = 6,6 % А ако трябва да бъда точен - оценката се прави на база Pi - средно Индикаторно Налягане, kg/cm2 ! А най-точен на крайна Цилиндрова Мощност - PI , kWТова че Цикловата Порция е с 6,6 % по-малка въобще не е показател за оценка на Работен Процес на ДВГ Едва като свалиш Индикаторна Диаграма и я обработиш , може да оценяваш ДВГ ! Я пак накратко - изпиканото ( уж впръсканата ) количество гориво каква ефективност може да доведе ? А като почне да тресе на празен ход , кой ще е виновен ? А забравих - лошата нафта в БГ ! Редактирано 14 Март 2015 от katzo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 Не разбрах, katzo, препоръчваш на човека да почисти или смени дюзите си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 При цялото ми уважение TDI_Fan на каква база оцени , че показателите са ОК?Нормите за оценка на производителя са :- отлични - +/- 1.5 %- допустими - +/- 3.0 %Я сега да смятаме - - 0,31:4,7 = 6,6 %А ако трябва да бъда точен - оценката се прави на база Pi - средно Индикаторно Налягане, kg/cm2 !А най-точен на крайна Цилиндрова Мощност - PI , kWТова че Цикловата Порция е с 6,6 % по-малка въобще не е показател за оценка на РаботенПроцес на ДВГЕдва като свалиш Индикаторна Диаграма и я обработиш , може да оценяваш ДВГ !Я пак накратко - изпиканото ( уж впръсканата ) количество гориво каква ефективност може да доведе ?А като почне да тресе на празен ход , кой ще е виновен ?А забравих - лошата нафта в БГ !И аз не разбрах колега.Може ли да обясниш на малко по прост език какво виждаш ти в тези показатели.Защото ако разбирах така обясненото от теб едва ли щеше да ми се налага да питам въобще Но на доста места питах за тези показатели и навсякъде ми казват че е добре.Колата няма никакви проблеми.Просто питах профилактично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Идеята на Katzo е, че ако ще се ползва някаква добавка, трябва да се започне от самото създаване на автомобила...ако ли не...просто парите отиват на вятъра, че може и проблеми да се създадат. Затова, според мен, няма смисъл да се задълбочава в тия показатели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 (Редактирано) При цялото ми уважение TDI_Fan на каква база оцени , че показателите са ОК? Ами оцених я на база на това, че според мен на човека колата не му е "за боклука". Ти как я оценяш? Защо реши , че показателите за smooth idle control са индикатор само за дюзите (или изобщо за горивния процес в конкретния цилиндър)?Защо реши, че процентното отклонение расте правопропорционално когато автомобила е под товар и отклонението все ще е 6%?Защо прие ,че цилиндъра които мерим е с намалена мощност, а не че този спрямо които мерим е с повишена? Редактирано 16 Март 2015 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 (Редактирано) Аз примерно не съм съгласен с това което казваш колега.На нова кола няма смисъл да се слага добавка,докато на по стара принципно би трябвало да има.Факт е че със стечение на времето се получават някакви отлагания и зацапване на дюзите,и ако добавките ги отмиват би трябвало да има смисъл от тях.Дали е така аз не знам.А относно показателите да дюзите които бях постнал,нямаха общо с това ,че съм сипвал добавка.Това за добавката го написах просто за информация.Мисълта ми беше просто някои който разбира от тези данни да каже дали показателите са добри(във норма)или не.А че колата не е за боклука е сигурно И последно колега petio_venkov,според теб в кой данни трябва да се задълбочиш за да разбереш какво е моментното състояние на дюзите.То по този принцип от диагностика няма смисъл. Редактирано 16 Март 2015 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 А че колата не е за боклука е сигурно А що бе - katzo от едно твое писане вече я запрати на "Белканто" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Това с моментното състояние на дюзите е толкова относително, че вече няколко пъти карам майстора да ги замери и ме отказва всеки път. Ако си карал 5-600 км. извънградско, ще са на едно дередже...ако си я въртял из града като гламав - на съвсем друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katzo Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 По данните , които си качил не може да се прави диагностика. От там се вижда за режима които си свалил само че най-голямото отклонение за Цикловата Порция Гориво е 6,6 % от средната стойност. За да оцениш ДВГ ти трябва Индикаторна Диаграма и Обработка на данитеТова в БГ никой не го прави ! Ни Оторизирани Сервизи , ни никой! Там горе пише - pi и PIpi - Средно Индикаторно Налягане PI - Индикаторна Мощност - на един цилиндър Те тогава се прави оценката на ДВГ ! Нормите ги написах по-гореИ минимум 80 % MCR - Натоварване на ДВГАбе като се върна в БГ може да спретна една тема за Диагностика на ДВГ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Как да го прави на тия стари коли дето никога няма да му се изплати техниката с парите, които можем да дадем за ремонти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 (Редактирано) Тук нещата станаха сложни за мен.Явно няма смисъл от диагностика с ВЦДС.А щом и дилърите не правят такава сложна диагностика,направо вече не знам как можеш да си хванеш евентуален проблем без някои ракетен инженер да ти е зад гърба.Това е в кръга на майтапа.Само не знам за чии х....и са ми тези данни дето съм ги постнал,и дето ги изкарва програмата.А това за темата за диагностика сигурно ще е полезно за доста хора.Не е нужно да си в БГ.То доста хора вече не сме там Редактирано 16 Март 2015 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 http://www.ebay.de/itm/Original-VW-Mehrzeckadditiv-fur-Diesel-Kraftstoff-Pumpe-Duse-/181474759790?pt=DE_Autoteile&hash=item2a40bd146e Явно би трябвало да има смисъл от добавки,след като и производителя ги предлага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване