Jump to content

QUATTRO-ИНЕРЦИЯ


точилар

Recommended Posts

Здравейте на всички.Със сигурност ще се стори темата на професионалистите много смешна,но аз се рових и не можах да намеря отговор на питането си,а имено:

Работи ли куатрото на моята А4 Б5 когато съм изключил от скорост?

Моля модераторите при намиране на точния отговор да заключат темата,за да не се излагам прекалено... :wall: Благодаря Ви предварително!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свърши тя! Изложи се вече! :hilezh:

quattro е перманентно задвижване на 4-те колела. Независимо дали си на скорост или не quattro си е quattro. И по таван да я гътнеш пак си е quattro!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих се съгласил с някои неща - примерно ТОРСЕН -диференциалът се нуждае дори от минимален въртящ момент. Все пак е torque sensing differential - значи за да работи трябва да получава въртящ момент или от двигателя, или от колелата. При движение по инерция това не е съвсем така. Съответно, за да има ефект от него, колата трябва поне да е на скорост. Аз лично съм много доволен от възможността да спускам на скорост заледените участъци на завойте по Подбалканския път, при което колата никак няма склонност към занасяне. Торсена тушира проблемите в зародиш при разумно каране разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, зависи ти какъв ефект очакваш, защото въпросът ти е малко от областта на теологията или поне софистиката ;)

 

Допълнителен ефект е задното окачване, което има сериозни плюсове в завои.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

//offtopic

 

Недей да му се доверяваш много-много на quattro-то. Колкото повече му се довериш, толко по-голям трактор ще те дърпа после...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко се нaпрaви aнaлог с минaвaнето нa вaляците нa ГТП, когaто колaтa е стъпилa сaмо с предния мост и вaляците се въртят не се предaвa въртящ момент нaзaд т.е. колaтa се държи кaто тaкaвa сaмо нa предно и може дa се нaпрaви извод, че aко не е нa скорост двaтa мостa се въртят незaвисимо един от друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук ми се струва, че ще е поредната тема, в която ще се развият хиляди теории за куатрото!

Ще следя с интерес, може да има някоя, която още не съм чувал/чел!  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

//offtopic

Теорията за quattro-то в действие:  :flehan:  :hilezh:

 

fa038a88f913c900bfc58ff4d94d3928.png

Редактирано от proba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера се спусках по завоите на пътя Варна-Бургас до Дюлино и си мислих дали при изключена скорост само с кормило може да се компенсира някакво занасяне,или е по-добре да съм си на скорост.Винаги съм карал колите си при възможност по инерция за да давам малко почивка на двигателя(поне аз така си мисля,че си почива,може и да бъркам)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НИКОГА не карай така по инерция с изключена предавка!!! НЕ е по-икономично и торсена само се вози, трябва му товар за да е ОК!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1

Брат ми от както си взе куатро се мъчи да се претрепе по кръговите в града,веднъж дори успя да отлепи гума от джанта :hilezh:

Та в тоя ред на мисли ми сподели,че натисне ли съединителя в завой колата тръгва на страни .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че ако си на скорост е много по добре да минеш в завоя, куатрото си зацепва с инерцията, която заложената от теб скорост му дава, не съм много сигурен как изобщо би могло да ти помага при свободна предавка, тогава просто и 4те колелета се въртят и няма значение дали си с предно или задно.... те се въртят свободно. Тествал съм моята на сняг и ако тръгне да се носи и подам умерена газ (като казвам умерена имам предвид само да я докоснеш до 1300-1500 оборота) и колата се изправя, както след намесата на ESP, което по старите модели нямаме.

А снимката с безглавия шофьор на А8-цата не бих я коментирал, защото човека се е изкантарил.....което няма много общо с ефекта от куатрото, то за тази работа трябва и акъл, само пари за А8 не стигат..... :steinigung:  :steinigung:  :steinigung:  :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лека-полека започва да става интересна тема.

Може ли пояснение на най-добрия отговор, какво ще рече

трябва му товар за да е ОК!!!

Веднага се сещам много лесен начин за осигуряване на постоянен товар на торсена - различни гуми на преден и заден мост и ето ти товар. Само, че ми се струва това не е "ОК" за торсена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук не става въпрос за това как да окотим торсена, а как да работи оптимално и колата да има максимално добро сцепление, което няма как да се случи при движение по инерция с изключена предавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип ставаше въпрос...

 

Работи ли куатрото на моята А4 Б5 когато съм изключил от скорост?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,благодаря Ви за съветите.В крайна сметка за мен беше важно да науча това,че няма особена полза от 4х4 ако се движа на свободна предавка особено в извънградски условия и при по-висока скорост.Няма нужда да се задълбава в спорове.

Бъдете живи и здрави,още дълги години да мога да научавам важните неща за нашите автомобили.

:gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...