точилар Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Здравейте на всички.Със сигурност ще се стори темата на професионалистите много смешна,но аз се рових и не можах да намеря отговор на питането си,а имено:Работи ли куатрото на моята А4 Б5 когато съм изключил от скорост?Моля модераторите при намиране на точния отговор да заключат темата,за да не се излагам прекалено... Благодаря Ви предварително!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Свърши тя! Изложи се вече! quattro е перманентно задвижване на 4-те колела. Независимо дали си на скорост или не quattro си е quattro. И по таван да я гътнеш пак си е quattro! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Погледни все пак дали изобщо имаш 4x4 или само емблема quattro и такива коли съм срещал доста често Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Не бих се съгласил с някои неща - примерно ТОРСЕН -диференциалът се нуждае дори от минимален въртящ момент. Все пак е torque sensing differential - значи за да работи трябва да получава въртящ момент или от двигателя, или от колелата. При движение по инерция това не е съвсем така. Съответно, за да има ефект от него, колата трябва поне да е на скорост. Аз лично съм много доволен от възможността да спускам на скорост заледените участъци на завойте по Подбалканския път, при което колата никак няма склонност към занасяне. Торсена тушира проблемите в зародиш при разумно каране разбира се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
точилар Публикувано 29 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Значи ефект от quattro само на скорост,така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Е, зависи ти какъв ефект очакваш, защото въпросът ти е малко от областта на теологията или поне софистиката Допълнителен ефект е задното окачване, което има сериозни плюсове в завои. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
proba Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 //offtopic Недей да му се доверяваш много-много на quattro-то. Колкото повече му се довериш, толко по-голям трактор ще те дърпа после... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Aко се нaпрaви aнaлог с минaвaнето нa вaляците нa ГТП, когaто колaтa е стъпилa сaмо с предния мост и вaляците се въртят не се предaвa въртящ момент нaзaд т.е. колaтa се държи кaто тaкaвa сaмо нa предно и може дa се нaпрaви извод, че aко не е нa скорост двaтa мостa се въртят незaвисимо един от друг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Тук ми се струва, че ще е поредната тема, в която ще се развият хиляди теории за куатрото!Ще следя с интерес, може да има някоя, която още не съм чувал/чел! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Да-ще следим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
proba Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 (Редактирано) //offtopicТеорията за quattro-то в действие: Редактирано 29 Декември 2013 от proba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 прайте си по едно 3 в 1 и почвайте да четете за куатрото,има бая изписано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
точилар Публикувано 30 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Вчера се спусках по завоите на пътя Варна-Бургас до Дюлино и си мислих дали при изключена скорост само с кормило може да се компенсира някакво занасяне,или е по-добре да съм си на скорост.Винаги съм карал колите си при възможност по инерция за да давам малко почивка на двигателя(поне аз така си мисля,че си почива,може и да бъркам) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 НИКОГА не карай така по инерция с изключена предавка!!! НЕ е по-икономично и торсена само се вози, трябва му товар за да е ОК!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 +1Брат ми от както си взе куатро се мъчи да се претрепе по кръговите в града,веднъж дори успя да отлепи гума от джанта Та в тоя ред на мисли ми сподели,че натисне ли съединителя в завой колата тръгва на страни . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
H7NightBreaker Публикувано 31 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 Разбира се, че ако си на скорост е много по добре да минеш в завоя, куатрото си зацепва с инерцията, която заложената от теб скорост му дава, не съм много сигурен как изобщо би могло да ти помага при свободна предавка, тогава просто и 4те колелета се въртят и няма значение дали си с предно или задно.... те се въртят свободно. Тествал съм моята на сняг и ако тръгне да се носи и подам умерена газ (като казвам умерена имам предвид само да я докоснеш до 1300-1500 оборота) и колата се изправя, както след намесата на ESP, което по старите модели нямаме.А снимката с безглавия шофьор на А8-цата не бих я коментирал, защото човека се е изкантарил.....което няма много общо с ефекта от куатрото, то за тази работа трябва и акъл, само пари за А8 не стигат..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Лека-полека започва да става интересна тема.Може ли пояснение на най-добрия отговор, какво ще речетрябва му товар за да е ОК!!!Веднага се сещам много лесен начин за осигуряване на постоянен товар на торсена - различни гуми на преден и заден мост и ето ти товар. Само, че ми се струва това не е "ОК" за торсена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 Тук не става въпрос за това как да окотим торсена, а как да работи оптимално и колата да има максимално добро сцепление, което няма как да се случи при движение по инерция с изключена предавка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 По принцип ставаше въпрос... Работи ли куатрото на моята А4 Б5 когато съм изключил от скорост? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
точилар Публикувано 3 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 Момчета,благодаря Ви за съветите.В крайна сметка за мен беше важно да науча това,че няма особена полза от 4х4 ако се движа на свободна предавка особено в извънградски условия и при по-висока скорост.Няма нужда да се задълбава в спорове.Бъдете живи и здрави,още дълги години да мога да научавам важните неща за нашите автомобили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване