Jump to content

2.3 механичен инжекцион не работи на бензин


rsv

Recommended Posts

  • Отговори 53
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това не го разбрах,когато са извадени, помпата работи и ръчно се повдигне клапата на дебитомера няма как да не пръскат.Или колегата имаше впредвид, че държат налягането в тръбичките и не прокапват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да,когато са хубави ,здрави ,стегнати ,няма как без вакума на цилиндъра да отворя,помпата може да върти,но не трябва да капва от тях,дори и клапата да е до горе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей RaDi_b4.За някои от нещата си прав.1:Трябва да се насочи питащия.Т.Е. когато не ЗНАЕТЕ лили не сте сигурни по-добре не го обърквайте!Това ще го затрудни по всякакакъв начин дори и финансово.;за други- 2:Механичният инжекцион е с-ма прецизна ,лесна за настройка ,вече не е скъпа ,и когато ОБИКНОВЕННА газова уредба се настрои добре работи прфектно! 3:Теч на бензин в-ху въздушния филтър-изтича бензин от иглата.При някои инжекциони има система ,която го събира и го отвежда на вън ,но при други няма.Налягането може да падне в зависимост от интензивноста на теча.При Мецедесите капе в колекторите и се изгаря. 4:Най-слабото място на мех.инжекцион е потенциометъра ,но и той се ремонтира.Така че механичната инжекция е малко капризна ,но всъщност си е ОК.

Понеже вече един пост отиде по дяволите, искам да кажа, че и петак може да се преправи на ЕФИ, въпросът е, дали си заслужава. Ти, както и другия разградски индивид с лимитирана версия на ЕКУ тата, пишете глупости, без някой от двама ви да обърна съществено внимание на това, което момчето каза в началото. А именно - при контакт - бензин не тръгва от нито една от дюзите, освен от шестата за студен старт.

 

Остатъка от събитията са ясни, човекът е казал как се е справил. Въпросът е, че до тогава се напреварвахте да пишете тъпни и глупости кое как ставало, а кое не ставало. За мен това с механичния инжекцион е технология, която е инквизиция за всеки, който не знае какво да прави под капака. Не бих карал механичен инжекцион на газ с обикновена АГУ. Карал съм на бензин такова, доволен бях, много приятно върви. Газ на такъв механичен инжекцион не всеки може да сложи.

 

Забелязвам, че все по - малко са кадърните хора, които могат да дават точни и съществени мниния за механични инжекциони. Не такива, дето имат чип на тях или кака им е подарила ламбда сонда, това са системи, които например VBI обстойно е изследвал и описал. Не става само с чоплене и махане. За мен това не е лоша система, просто й е минало времето и ако се направи от до в нормите, иска един ГИ.

 

Никой не казва теч върху филтъра какво означава, а това е едно от много важните фактори, никой не мери налягания, само газ и кривим на око клапи и чукаме ако са криви.

 

Постове като твоя , Антоне и на Разградския индивид, от типа на тия две страници до тук, просто не помагат на никого.

 

Питам те, има ли ЕДИН СМИСЛЕН твой пост? Аз за последните три месеца не се сещам. Особен колорит си дори в извън темата за инвалидните МПС. Онова с процентите при недвижимите имоти пък съвсем. Моля те ! ! ! Назови една банкова сметка, по която да ти превеждаме пари, само и само да спреш да пишеш глупости ! ! !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая смислен пост в темата. Адмирации, колега. Нека добавим и навременна смяна на горивен филтър, състояние на ламбда сонда и не на последно място при ауди специално-реглажния винт. Това не е панацея за болежки и не бива всеки да върти там. Все още казвам, че това е една стара технология, диагностика на която е неточна, но работи доказано добре, ако е изправна.

Не бих ? се доверил вече, защото просто е морално остаряла, не че е лоша.

Но не мисля, че е редно хора, които нямат понятия от нея, да заблуждават останалите със своето невежество.

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, запали с извадена букса на ЕРН. Ако запали и заработи добре, докато работи двигателя опитай да я включиш обратно и виж дали ще изгасне.

За да работи правилно ЕРН изисква малко повечко гориво за да може да регулира. Т.е. ако с изваден куплунг на ЕРН настроиш да работи добре двигателя (това се прави само при 90С загрял двигател), преди да сложиш куплунга на ЕРН трябва да завиеш по часовниковата стрелка още 1/2 оборот - т.е. да обогатиш сместа. Това в случай, че някой е въртял реглажния винт на дебитомера. Излишно е да пиша, че и клапата на дебитомера трябва да е права и да си стои на мястото според зеленото етикетче със схемата. След това ако е в ред л-сонадата и ЕРН ще работи както трябва. Имай в предвид, че без ЕРН двигателя ще работи добре като загрее след 70-80С, но преди това ще придърпва сериозно заради липса на гориво. Докато е студен двигателя ЕРН обогатява сместа.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-подай ток на помпата да върти постоянно

2-махни гофрирания маркуч и виж дали когато помпата подава налягане,на клапата има съпротвление,тоест виж я дали не се движи свободно.

3-ако все пак има налягане в главата на инжекциона ,отвий някоя от тръбите на инжекторите и виж дали ще прокапе бензин.

след това пиши за резултатите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги значи да пробвам да запаля с махната букса на електричексия регулатор , правилно ли съм разбрал

Колега не знам колко си наясно с устройството на механичния инжекцион, затова ще се опитам да ти обясня по най лесния начин.

1. Помпата прави налягане нужно за да работи инжекциона мисля че трябва да е над 6.2 атмосвери, ако бъркам някой да ме поправи. Възможни проблеми- помпата не прави нужното налягане или запушен горивен филтър.

2.Ако налягането е в норми и достига до главата на инжекциона (това от което тръгват тръбите към дюзите и където е закрепен ЕРН.) Най общо казано бензина който е там се дозира прецизно от ЕРН и при подаване на газ от педала двигателя образува вакум който повдига една клапа наречена дебитомер (можеш да я видиш като извадиш гофрирания маркуч от страната на въздушния филтар), която пък бута една игла, която освобождава бензина под налягане да тръгне от главата на инжекциона към дюзите. Затова е хубаво както ти е написал колегата Nikieva да провериш тази клапа дали се вдига трудно или не (на рака) за да се знае до къде точно отива гориво. Ако в главата на инжекцижна има гориво клапата се вдига трудно поради налягането което трябва да преодолее бутайки иглата.

От друга страна пък при повреда на ЕРН-то или на някай от коппунентите от които взима сигнал пак може да няма гориво към дюзите, защото то може да стига до главата на инжекциона, но там има две камери и т.н. За това както аз и колегата VBI сме те посъветвали по-горе, опитай да запалиш или обърнеж от газ на бензин с разкачен куплунг на ЕРН-то.

Редактирано от mitko7121
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вече запалих колата смених горивния филтър и налях нов бензин на колата , много трудно то запали , и сега ми се струва че гори страшно много тази кола трябва да и се подава газ над 1000 оборота иначе гасне и ако оборотите са под 2000 работи неравномерно. Когато натисна газта по силно така че да отвори и другия дросел и колата заглъхва . Докъто работеше махнах буксата на регулатора и нямаше никаква промяна и за 15 минути работа на мотора изгори към 3 литра бензин , нормално ли е . на газ иначе колата работи идеално без да прекъсва изобщо и то на 600 оборота . Някой може ли да ми каже как е точно подреждането на кабелите на дистрибуторната капачка защото си мисля там да не е объркано нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега щом си запалил на бензин, но гасне под 1000об. и не работи равномерно на ниските, най вероятно смуче въздух от някъде. За 15мин. 3 литра е много и щом глъхне при отваряне на втория дросел най-вероятно има бедна смес. Провери да не изтича от някъде бензин и може да се наложи да врътнеш на дясно винта за сместа с четвърт оборот ама не бързай още. Ако кабелите на дистрибуторната капачка бяха объркани не ми се мисли какво щеше да става особено на газ, щом работи на газ не може да са разменени. 600об. на газ, че и на бензин е много малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са объркани кабелите и на газ няма да работи добре.Като начало е добре,че си успял да запалиш на бензин.Възможно самите дюзи да са спекли от това,че е карана само на газ.Ще има играчка докато се съживи този инжекцион.



 да се наложи да врътнеш на дясно винта за сместа

Какво става като се врътне този винт надясно и къде се намира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да напълно е възможно и дюзите да са спекли. Моята каляска, обаче не беше палена 2 години на бензин и си запали и заработи сякаш всяка сутрин е палена на бензин. Сега аз така правя и е препорачително всеки да си пали колата на бензин, но това е друг въпрос.

Имам предвид винта на главата на дебитомера за сместа. На дясно обогатява а на ляво обеднява сместа. За да се пипа обаче трябва да е сигурен, че не е пропаднала клапата на дебитомера. И все пак може да опита да го завърти половин или четвърт оборот на дясно и да види дали има разлика, ако няма да го върне. За реглажа на този винт се използва шестограмна отвертка 3мм. - бърка се във дупчицата между главата на инжекциона и гофрирания маркуч като се внимава, ако двигателя работи да не се натиска, защото винта е на рамото, на което е закрепена клапата на дебитомера и при натиск колата угасва. Ако няма дупчица, има тапа, а по някога дори няма отвор и се налага разпробиване на такъв. Бих качил и снимка, но не ми дава нещо.

П.п. оправих се ето и снимка.

post-85252-0-14991400-1390416741_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята мисля че няма дупка за този винт . От никъде не смуче въздух а възможно ли е да не работи този електрически регулатор защото като вадя буксата докъто работи колата няма никаква разлика 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е . Включи само на контакт и свържи амперметър последователно на един от двата кабела на ЕРН-то. Амперметъра трябва да показва 90-110ма. Ако е така значи ЕРН-то работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма ли да е по удачно да се иде на място където се знае какво се прави от колкото да се рови на слуки . това със случайното си е голямо е...не на нерви . този каже нещо и хоп разбутваме и така до около целта може би . всяка технология си изисква знания и подходящ за целта инструмент 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами може и да е по удачно ,ако се намират майстори,защото в Плевен никой не поглежда механичен инжекцион.

По темата,колега пробва ли с включена помпа и извадени инжектори ,при движение на клапата какво се случва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Колега при всички случаи е по одачно, но поне във Варна където и да съм ходил не искат да я правят, еле пък като видят че и газово има почват и да викат даже. Отделно, че ако те приемат някъде се започва същото бутане на инжекциона и накрая няма настройка. Само едни 100-200 лв по майстори, с които човек може да си вземе цял инжекцион та и 2 втора рака и да си го настрои. Не казвам, че ще стане перфектно, но и предвит че повечето караме тези коли на газ, бензина е достатъчен само за палене и предвижване при аварийни случаи. И аз като си взех колата и хабер си нямах от мех. инжекцион и честно казано точно с четене (главно във форума) и бутане тук там разбрах как функционира и сега си го подържам сам.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес тъй като нямах време да си играя с колата само пробвах да я запаля отново и запали от петия път на бензин , като преди това няколко пъти подкачвам с помпата за да може да запали . Пак има прекъсване и под 800 оборота пак работеше двигателя но аз му подавах газ иначе гасне но много неравномерно работи имам чувството че два от цилиндрите ги няма и като я форсирах пак след 4000 глъхне но като погледах отзад се вижда как при форсиране излиза черен пушек и звука и е буквално като на зил . Струва ми се че сместа на тази кола е страшно богата . Възможно ли е някой дюза да е заседнала отворена или незнам какво друго може да е колкото и да е разцентрован този инжекцион немисля че трябва да пуши черно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом пуши черно наистина идва като богата смес. Най-лесния начин е да пробваш да я покараш с добавка и 100 октана бензин щом не е палена дълго време на бензин. Ако имаш възможност вземи черно STP, не се залъгвай да вземеш евтина ще спестиш 5лв., ама няма да има ефект. И също така е хубаво да се покара извън градско на по високи обороти, то и градско ще е истинска мъка с такова прекъсване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Колега,колко пъти да ти пиша да извадиш инжекторите.да пуснеш помпата,и да движиш клапата,ако ти пикаят инжекторите няма как да стане ако ще и 10 добавки да слагаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Nikieva е прав, ако дюзите са много зле няма да стане с добавка. Аз казвам какво е хубаво да се направи, но наистина е най-добре да се провери в какво състояние са дюзите, ако има някоя или няколко, които да пикаят, нищо не може да се направи. При положение, че колата има газово има и по лесен начен да се проверят.

Изваждаш дюзите, една по една запушваш дупките им и палиш на газ. Някой друг подава газ до 3500об. и обръща на бензин като гледа да държи мотора в обороти за да не угасне, а ти през това време гледаш как пръска дюзата в едно бурканче.

Аз дори го правих сам, като гледах под капака, бях ги извадил всичките и сложил така, че да ги виждам.

Лошото е, че по-този начин докато проверяваш дюзите доста опръскват двигателя с бензин и ако има искра не ми се мисли. Затова е най добре да има втори човек който да държи педала на газта леко натиснат за да не угасне мотора когато обърнете на бензин и един който да вади една по една дюзите и да ги гледа как пръскат в едно бурканче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес и регулирах клапата и върнах доста онова болче между маркуча и изжекциона и мотора се поуспокои и започна да си държи нормални обороти но изгасна и повече не можа да запали сигурно бензина свърши , понеделник ще продължа експериментите с нея и ще пробвам да извадя тези дюзи макар че си мисля че за да ги извадя трябва да сваля половината смукателен колектор за да е по удобно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети темата на колегата VBI,за да се ориентираш какво правиш по колата.

Ето тази тема:

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=25746

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно!Прочети темата - моного е полезна.За изваждането на инжикторите не е нужно да разглобяваш.Ако имат зегерки ги махни и внимателно ги издърпаи без да отвиваш тръбата на инжектора.Добре е на някакъв ептап да ги изчистиш тези тръби, защото сигурно имат ръжда в тях.Преди изваждането на инжектора напръскай с WD40 или с друг подходящ спрей там където влизат в двигателя и изчакай малко ,защото може гумичките на ижектора да са запекли.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...