Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

Аз на 8.5Ж съм с 235 и това и минимума за тази джанта ;) не ди и помисляй 225 ако няма да ги гледаш разпънати

И сега върпос към Бобу Стоян или който е слагал Би-ксенон на колата си - купих си фарове и преходници - малко напътствия за това как да ги сложа ?

Нещо специално при бронята или преходника ?

Мерси предварително

Sended from Iphone 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

9 ж съм с 235 гума... Грозна работа е...

Митак..довечера -имам линкове от боби...

Ще ти ги пратя

Sent from my ST25i using Tapatalk 2

Редактирано от stodi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръскалките за чистачките на предното стъкло регулират ли се по някакъв начин или направо се сменят? Дясната пръска не на място.  :huh:  За Б7 ми е питането с подгряване са. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали буксата отдолу и замери с мултицет идва ли ток. Ако да-разглабвнр на седалката на тапицер да намери прекъснатия реотан

Но според мен е буксата

Ако няма ток в буксата смрни бушона и копчетата на климатроника

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес на студен двигател (AWX) (околна температура 7 градуса) , закачих компютъра и пуснах модула на двигателя първи канал. Показваше температура на антифриза 10 градуса.  Потеглих и до около 75 градуса показанието от първи канал и стрелката на таблото вървяха заедно + - 1 градус. След това когато на компютъра стигна 80 градуса , стрелката тъкмо стигаше 90 градуса. В този момент имаха 10 градуса разлика .След няколко минути и на компютъра си показа 90 - 91 градуса и така си останаха . Термостатът е нов. Няма грешки . Явно му е дошло времето на датчика.

 

Какъв датчик да си взема?  Марка , цвят ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам датчика ( стрелката за температурата) е направена винаги да по казва 90'С а реалната температура да варира от 80 до 100'С

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове сложих слайнови седалки, старите ми бяха с кантар на пасажерската седалка, новите са ми без, избива ми грешка и свети аирбаг-а.

грешката е:

1 Fault Found:
01579 - Signal for Seat Occupied Sensor; Front Passenger Side (G128)
            010 - Open or Short to Plus - MIL ON       

 

Въпросът ми е - как да я излекувам:

1.Съпротивление - какво и как точно да го сложа

2.Рекоде : - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_%288E%29_Airbag_9.41#Coding

 

 

Давайте съвети, че ако продължи да свети ще си продам колата

 

hohoho

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по втория начин не става

 

кажете какво съпротивление да сложа, за да отчита нон стоп кантара че има гъз на седалката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти отчита нон-стоп ще ти свири и свети алармата за колана. Виж през аирбаг модула адаптиране на въпросния сензор на седалката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премери какво съпротивление дава старата седалка без и с натоварване. След това премери същото на новите седалки. В зависимост от резултата може да сложиш последователно резистор към датчика на седалката (в самия куплунг). Пиши какви стойности си отчел за да сметнем какъв да е резистора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам следния проблем десният ми преден габарит ту светеше, ту гаснеше размених ляво и дясно крушките и проблем се премести отляво.Реших че проблема е в крушката, смених крушката и проблема си остана.Светва че ми е заминала крушката слизам и не свети.Гася колата паля и си светва, след 10-20-30 мин каране пак свети че е изгоряла, като паралелно с нея ми светва, че и отзад е заминала и гасне и тя.Днес реших да видя къде е проблема и оставих колата да работи на място като седят пред нея и гледах, и крушката отпред започна да премигва и след няколко секунди спря да свети.Възможно ли е проблема да е някъде в буксата?Крушките са от тези диодните, но отдясно нямам проблеми, вътре в купето съм пак с такива и също няма проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От крушките е.

И при мен е така,като дам на контакт започват да мигат.

Като запаля си светват нормално,но като потегля с след известно време ми писва фис-а за изгоряла крушка.

Слизам гледам не свети,гася паля и пак отново.

По принцип диодните крушки имат малко съпротивление,затова ако не са направени да лъжат пищялките се слага допълнително товарно съпротивление на успоредно самата крушка и проблема изчезва.

Иначе не е изключен и лош контакт,но той се проявява при задните светлини и мигачите във фара.

Пръскаш с контактен спрей и се оправя,поне при мен така беше.

Редактирано от Васил
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък чат пат ми свети изгоряла крушка за задна скорост - иначе пък свети - нормална крушка е

Sended from Iphone 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oправих го с рекоде на 0

 

  • 0x3?xxx: Options'
    • 0 = with/without Belt Warning (PR-4UE+9P0/9P1)
    • 1 = Passenger Airbag with Key Switch / Belt Warning (PR-4UE+9P0/9P1)
    • 2 = Passenger Airbag with Seat Occupation Detection / Belt Warning (PR-4UB+9P5)
    • 3 = with Belt Warning (PR-4UE+9P3) OR Passenger Airbag with Seat Occupation Detection / Belt Warning (PR-4UB+9P3)
    • 4 = Passenger Airbag with Key Switch / Belt Warning (PR-4UF+9P3)

 

 

Обеснявам си го, че по тоя начин колата не търси сигнализация (кантар ли е какво ли е - имат го седалките с аларма за колан, този кантар дава информация веоятно и на аирбаг)дали на седалката има човек или не. Лампата на аирбаг-а угасна.

 

Горното би било необходимо,ако някой се ъпгрейдва със салон, който няма сигналзиация за колан на дясната седалка....или ако на някой ми се прецака кантара на седалката.

 

@VBI мерсаж за готовността за помощ =)))

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...