Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

С това за стъклото е гарантирано че ще се активира , това го казвам за тези които още не знаят как да я използват функцията . 

Моя само от изключен econ и под 5 градуса неще. Ще пробвам с включване на предното стъкло и ще споделя. Ако я нямам тая екстра, нека здраве да е! Интересно ми е на кои модели е монтирано това чудо за зимата. 

Редактирано от ivailo_slavov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да се включа и аз по въпроса с нагреватела при дизелите. При мен като запаля колата ми светва сам ECON бутона и не мога да го изключа ръчно т.е. след натискане изгасва за секунда и след това пак си светва, след определено време или при достигане на определена температура сам се изключва. Това означава ли че може да нямам нагревател или да проверявам за проблеми. Преди известно време в топло време имах същия проблем не можех да изключа ECON режима но на следващия ден си всичко си работеше както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде назад беше писано,че при дизелите го има.Аз съм с 1.9 и го имам - даже не е задължително на обдухване на стъклата,само екон да не е натиснат и на 30-40 сек започва да духа топло.С Мишо82 някъде из темите си бяхме споделяли кое как с  тоя нагревател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста полезно е това с нагревателя и аз не го знаех ! 

 

Та имам и аз един въпрос монтирах си фаровете с лупата и ксенона всичко както трябва но не ми работят дългите вместо да светнат на дълги светва DRL , и немога и отделно него да го пусна ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не намерих във форума друга такава тема? Става въпрос за Audi A4 1,9 2002г. 4x4 сутрин при тръгване за работа, като наблюдавам разходя на 100км. на борда започва от 15/100 и след около 6км пробег стига до 10/100. Нормално ли е. Карам го около от един месец повечето градско, не ми се е налагало извън градско за момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, от известно време се случва сутрин колата да запали за 5 секунди и да изгасне като след това трябва да въртя 5,6 пъти на стартер докато запали. Струва ми се, че не стига гориво понеже въртейки стартера оборотите бавно се вдигат и колата се тресе докато започне да работи.

Грешки няма записани. Какво да гледам? Може ли помпата в резервоара да е проблема?

Проблема с паленето е спорадичен, не съм забелязал закономерност. За пръв път се появи през Юли и тогава я гледа Цецо в Горубляне но не забеляза нищо нередно. Но сега от скоро за месец го направи три пъти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има обяснение в темата какво се окабелява и кодира

 

Окабелил съм вътре до буксата na 21 и 22 pin и съм кодирал за ксенон с DRL

Редактирано от b5 2.5 tdi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета на B7 цата ми се вижда,ме двете задни гуми се износват от вътрешният край!

Имат ръб не голям но има...

Идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...