ivailo_slavov Публикувано 27 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2014 (Редактирано) С това за стъклото е гарантирано че ще се активира , това го казвам за тези които още не знаят как да я използват функцията . Моя само от изключен econ и под 5 градуса неще. Ще пробвам с включване на предното стъкло и ще споделя. Ако я нямам тая екстра, нека здраве да е! Интересно ми е на кои модели е монтирано това чудо за зимата. Редактирано 27 Октомври 2014 от ivailo_slavov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drudge Публикувано 27 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2014 Да се включа и аз по въпроса с нагреватела при дизелите. При мен като запаля колата ми светва сам ECON бутона и не мога да го изключа ръчно т.е. след натискане изгасва за секунда и след това пак си светва, след определено време или при достигане на определена температура сам се изключва. Това означава ли че може да нямам нагревател или да проверявам за проблеми. Преди известно време в топло време имах същия проблем не можех да изключа ECON режима но на следващия ден си всичко си работеше както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 27 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2014 Някъде назад беше писано,че при дизелите го има.Аз съм с 1.9 и го имам - даже не е задължително на обдухване на стъклата,само екон да не е натиснат и на 30-40 сек започва да духа топло.С Мишо82 някъде из темите си бяхме споделяли кое как с тоя нагревател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b5 2.5 tdi Публикувано 27 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2014 Доста полезно е това с нагревателя и аз не го знаех ! Та имам и аз един въпрос монтирах си фаровете с лупата и ксенона всичко както трябва но не ми работят дългите вместо да светнат на дълги светва DRL , и немога и отделно него да го пусна ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Има обяснение в темата какво се окабелява и кодира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
savve Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Не намерих във форума друга такава тема? Става въпрос за Audi A4 1,9 2002г. 4x4 сутрин при тръгване за работа, като наблюдавам разходя на 100км. на борда започва от 15/100 и след около 6км пробег стига до 10/100. Нормално ли е. Карам го около от един месец повечето градско, не ми се е налагало извън градско за момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Нормално е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
savve Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Нормално еДори и при достигане на 90 градуса при около пробег градско 30 тина км. под 8,5-9/100км не пада. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Толкова харчат тия коли. 8-9 според зависи. С времето ще й свикнеш и ше ти падне малко разхода Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Колеги, от известно време се случва сутрин колата да запали за 5 секунди и да изгасне като след това трябва да въртя 5,6 пъти на стартер докато запали. Струва ми се, че не стига гориво понеже въртейки стартера оборотите бавно се вдигат и колата се тресе докато започне да работи.Грешки няма записани. Какво да гледам? Може ли помпата в резервоара да е проблема?Проблема с паленето е спорадичен, не съм забелязал закономерност. За пръв път се появи през Юли и тогава я гледа Цецо в Горубляне но не забеляза нищо нередно. Но сега от скоро за месец го направи три пъти... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Тандем помпата погледни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b5 2.5 tdi Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 (Редактирано) Има обяснение в темата какво се окабелява и кодира Окабелил съм вътре до буксата na 21 и 22 pin и съм кодирал за ксенон с DRL Редактирано 28 Октомври 2014 от b5 2.5 tdi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Тандем помпата погледни За теч ли да гледам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
savve Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Има ли разлика между А4 1.9TDI Avant 131к.к. и А4 1,9TDI Avant и каква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 116 коня/131 коня? Това ли имаш предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
savve Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 116 коня/131 коня? Това ли имаш предвид.А4 1.9 без червено и го дават по каталог 2002г. 131 коня а с червено не мога да намеря колко е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 131 е тавана на 1.9 мотор при б6 сток Няма както при голф и сеат 150 коня версия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
savve Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 (Редактирано) С две думи разликата е само в цвета на "и"-то Цитиране на предходен пост! Редактирано 28 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Дам. При б6 1.9 тди има два мотора 116 и 131 коня. 116 не е с червено I, с другите явно както се е паднало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udli Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 (Редактирано) Мисля че беше 100 или 101 и 131, при Б5 е 116кс. Цитиране на предходен пост! Редактирано 28 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Да да така е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 1.9TDI 85kw./115 коня/ има и при A4/B6/-BKE мотор помпа-дюза,вграждан и при А4/B7/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Момчета на B7 цата ми се вижда,ме двете задни гуми се износват от вътрешният край!Имат ръб не голям но има...Идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Реглаж, амортисьори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Да очаквах...Не съм правил реглаж днес ще я закарам мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts