Милчев Публикувано 21 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 Не се налага ,спази си старата настройка( виж винтовете огоре да си опрът и всичко ще си е както преди да го свалиш) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 21 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 мерси колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lizard Публикувано 22 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 Колеги, може ли някои да услужи с диск за BNS 5.0 да сменим езика на плеъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 22 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 само някой да е оплюл 6-цата и нейната батерия .... много съм доволен ... сега като хвана 5-ца в ръката малко ми се губи но ... намерих и начин да си качвам мп3-ки за мелодия всички програми които ползвам вървят супер така че Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 22 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 Точно на място Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 22 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 За B5 и B6 говориш нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 22 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 За 5-цата не разбрах преди или след фейслифта? ))Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 22 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 Някой знае ли колко гориво остава в резервоара като светне индикацията на таблото? Май има разлика в обемите на резервоарите за 1.9tdi и 2.5tdi! Интересуваме колко литра събира резервоара и колко ми остават, като светне резервата - за моя модел е питанката?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 22 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 На 2.5 TDI 155 коня /114 kw./ AYM,резервоара е 70 литра,a резервата,мисля беше 8 литра/не съм много сигурен/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 22 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 Така е и на 1.9Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G.Stoqnov Публикувано 23 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 (Редактирано) На 1.9 дават 70л,. а на 1.9 куатро 66л. Моята пред огасване и не е хващала повече от 60л. На 2.5тди 70л. според аутодата.нет Редактирано 23 Октомври 2014 от G.Stoqnov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 23 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 Скоро един приятел ми каза, че е сипвал на туби нафтата на 1.9, и все още не мога да си го обясня как е успял да събере 90 литра Колегата ми го бъзикаше, че му е спукан резервоара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manturbo Публикувано 23 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 Може да си го провериш и през ваг ком в инструментите колко е моментното количество когато ти светне лампата , не знам колко е достоверно но си показва някакви литри в резервоара. Да попитам , възможна ли е някаква проверка на подгряващите свещи (1,9 ПД) в домашни условия (пред блока с мултицет в ръка)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 23 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 Възможна е проверката. Мериш омове. Новите( съответно старите, но здрави) свещи са около половин ом. Всяка стойност над 1 ом е вече на свещ за смяна. Моите бяха и 4-те заминали и ги смених преди няколко месеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 23 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 На 2.0 ТДИ изгорелите свещи могат да се видят и с VCDS Engine модул. Показва точно коя свещ не работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 23 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 (Редактирано) Здравейте колеги, Наскоро брат ми взе Б7 3.0 тди куатро 2008 година. Външен и вътрешен с-лайн, липска само ксенон, и съотвентно автоматичните фарове. Някой ретро-фитвал ли е тази екстра, само нов превключвател на фароете и огледало със сензор ли е необходим или и нещо друго. Мерси предварително, Редактирано 23 Октомври 2014 от Preslito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 23 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 (Редактирано) За датчици за нивото на колата и пръскалки се сещам аз и съм сигурен че има и друго Редактирано 23 Октомври 2014 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 23 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 Може да си го провериш и през ваг ком в инструментите колко е моментното количество когато ти светне лампата , не знам колко е достоверно но си показва някакви литри в резервоара. Да попитам , възможна ли е някаква проверка на подгряващите свещи (1,9 ПД) в домашни условия (пред блока с мултицет в ръка)?С едно кабелче от плюса на акумулатора допираш свеща и ако почне да грее значи работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 23 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 Има и знам за колеги, които са слагали оригинални ксенонови фарове, за които бяха необходими някакви преходници, сигурен съм, че има повече инфо малко по-назад в темата, скоро беше писано за това от колегата stodi.Което съответно води до нова броня, инсталации и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 23 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 (Редактирано) Само преходници и кодингПръскала за фарки не съм слагал щото си трябва и нова броня..нивомат на амортисьорите също нямам. Sent from my ST25i using Tapatalk 2 Редактирано 23 Октомври 2014 от stodi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 23 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 Мерси на всички. За фаровете е ясно долу-горе, кодинг и преходници. Не мисля да сменям броня заради едни пръскалки и авт. регулиране на нивото. Интересно ми е как става с автоматичното потъмняване на огледалата, централното и двете странични. Както и със автоматичното пускане на ксенон и чистачките. Това само с подмяна на централно огледало, врътка за фаровете и кодинг ли става или трябва и окабеляване и смяна на модули? Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G.Stoqnov Публикувано 23 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 Колеги магнезиевите джанти по-добри ли са от алуминиевите ,понеже търся 15" алуминиеви но попаднах на магнезиеви такива ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 23 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 Естествено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 23 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 Мерси на всички. За фаровете е ясно долу-горе, кодинг и преходници. Не мисля да сменям броня заради едни пръскалки и авт. регулиране на нивото. Интересно ми е как става с автоматичното потъмняване на огледалата, централното и двете странични. Както и със автоматичното пускане на ксенон и чистачките. Това само с подмяна на централно огледало, врътка за фаровете и кодинг ли става или трябва и окабеляване и смяна на модули? МерсиТрябват си кабели, нов ключ и огледало. Доста разглобяване е, светлинния сензор е в огледалото и от там тръгва информацията и за потъмняването и за ауто режима на фаровете.Ето окабеляването за огледалото - http://www.kufatec.com/shop/en/audi/a4/a4-b7-8e/auto-dimming-interior-mirror-harness-audi-a4-b7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 23 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 Колеги магнезиевите джанти по-добри ли са от алуминиевите ,понеже търся 15" алуминиеви но попаднах на магнезиеви такива ? Много по-леки са,но имай в предвид че имат ограничен живот в сравнение с останалите.......след което започват да се пукат и нямат оправяне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts