Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

Не се налага ,спази си старата настройка( виж винтовете огоре да си опрът и всичко ще си е както преди да го свалиш)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

само някой да е оплюл 6-цата и нейната батерия ....  много съм доволен ... сега като хвана 5-ца в ръката малко ми се губи но ... намерих и начин да си качвам мп3-ки за мелодия всички програми които ползвам вървят супер така че 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли колко гориво остава в резервоара като светне индикацията на таблото? Май има разлика в обемите на резервоарите за  1.9tdi и 2.5tdi! Интересуваме колко литра събира резервоара и колко ми остават, като светне резервата - за моя модел е питанката?! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.5 TDI 155 коня /114 kw./ AYM,резервоара е 70 литра,a резервата,мисля беше 8 литра/не съм много сигурен/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.9 дават 70л,. а на 1.9 куатро 66л. Моята пред огасване и не е хващала повече от 60л. На 2.5тди 70л. според аутодата.нет

Редактирано от G.Stoqnov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро един приятел ми каза, че е сипвал на туби нафтата на 1.9, и все още не мога да си го обясня как е успял да събере 90 литра :o Колегата ми го бъзикаше, че му е спукан резервоара :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да си го провериш и през ваг ком в инструментите колко е моментното количество когато ти светне лампата , не знам колко е достоверно но си показва някакви литри в резервоара.

 

Да попитам , възможна ли е някаква проверка на подгряващите свещи (1,9 ПД) в домашни условия (пред блока с мултицет в ръка)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможна е проверката. Мериш омове. Новите( съответно старите, но здрави) свещи са около половин ом. Всяка стойност над 1 ом е вече на свещ за смяна. Моите бяха и 4-те заминали и ги смених преди няколко месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Наскоро брат ми взе Б7 3.0 тди куатро 2008 година.

 

Външен и вътрешен с-лайн, липска само ксенон, и съотвентно автоматичните фарове.

 

Някой ретро-фитвал ли е тази екстра, само нов превключвател на фароете и огледало със сензор ли е необходим или и нещо друго.

 

Мерси предварително,

Редактирано от Preslito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За датчици за нивото на колата и пръскалки се сещам аз и съм сигурен че има и друго 

Редактирано от Passi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да си го провериш и през ваг ком в инструментите колко е моментното количество когато ти светне лампата , не знам колко е достоверно но си показва някакви литри в резервоара.

 

Да попитам , възможна ли е някаква проверка на подгряващите свещи (1,9 ПД) в домашни условия (пред блока с мултицет в ръка)?

С едно кабелче от плюса на акумулатора допираш свеща и ако почне да грее значи работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Има и знам за колеги, които са слагали оригинални ксенонови фарове, за които бяха необходими някакви преходници, сигурен съм, че има повече инфо малко по-назад в темата, скоро беше писано за това от колегата stodi.

Което съответно води до нова броня, инсталации и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само преходници и кодинг

Пръскала за фарки не съм слагал щото си трябва и нова броня..нивомат на амортисьорите също нямам.

Sent from my ST25i using Tapatalk 2

Редактирано от stodi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички.

 

За фаровете е ясно долу-горе, кодинг и преходници. Не мисля да сменям броня заради едни пръскалки и авт. регулиране на нивото.

 

Интересно ми е как става с автоматичното потъмняване на огледалата, централното и двете странични. Както и със автоматичното пускане на ксенон и чистачките.

 

Това само с подмяна на централно огледало, врътка за фаровете и кодинг ли става или трябва и окабеляване и смяна на модули?

 

Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги магнезиевите джанти по-добри ли са от алуминиевите ,понеже търся 15" алуминиеви но попаднах  на магнезиеви такива ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички.

 

За фаровете е ясно долу-горе, кодинг и преходници. Не мисля да сменям броня заради едни пръскалки и авт. регулиране на нивото.

 

Интересно ми е как става с автоматичното потъмняване на огледалата, централното и двете странични. Както и със автоматичното пускане на ксенон и чистачките.

 

Това само с подмяна на централно огледало, врътка за фаровете и кодинг ли става или трябва и окабеляване и смяна на модули?

 

Мерси

Трябват си кабели, нов ключ и огледало. Доста разглобяване е, светлинния сензор е в огледалото и от там тръгва информацията и за потъмняването и за ауто режима на фаровете.

Ето окабеляването за огледалото - http://www.kufatec.com/shop/en/audi/a4/a4-b7-8e/auto-dimming-interior-mirror-harness-audi-a4-b7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги магнезиевите джанти по-добри ли са от алуминиевите ,понеже търся 15" алуминиеви но попаднах  на магнезиеви такива ?

 

Много по-леки са,но имай в предвид че имат ограничен живот в сравнение с останалите.......след което започват да се пукат и нямат оправяне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...