Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

НЕ!

няма и няма Power Unit при мене дейбах и тъпата елза

 

Качих и 2014.06, качих и 2015.01

 

какво правя грешно ?

трябвало е да почна инсталациите с Елза 3.9  и Audi 01.2011 или даже още по драстичко с Елза 3.6 и Audi 01.2009 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

октомври месец смених всички носачи отпред, но остана едно притропване много леко което в последствие се увеличи и сега си тропка,прави ми впечатление ,че най-много тропа като съм завил леко и преминавам през неравности

 

мисля си да сменя биалетките и кормилните накрайници... ударете едно рамо .. 

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени първо биалетки и външни накрайници. После виж аморт. После гледай вътрешните, рейката и кормилния прът. Накрая тампони на мотор. Това е алгоритъма според мен.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос към колегите с B6 Avant ... Кората на багажника, понякога при преминаване на по-сериозни неравности с малко по-висока скорост, се откача и се прибира. Случва ли се и при вас?

Приемам го за конструктивно недомислено, защото улейчетата, в които влиза за да се закрепи, са доста плитки. Чудя се в момента за някакво решение не проблема, което да не е така да се каже "побългаряване" (най-лесно ще я хвана с едни телове).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

октомври месец смених всички носачи отпред, но остана едно притропване много леко което в последствие се увеличи и сега си тропка,прави ми впечатление ,че най-много тропа като съм завил леко и преминавам през неравности

мисля си да сменя биалетките и кормилните накрайници... ударете едно рамо ..

Пробваи с тампони на макферсона

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос към колегите с B6 Avant ... Кората на багажника, понякога при преминаване на по-сериозни неравности с малко по-висока скорост, се откача и се прибира. Случва ли се и при вас?

Приемам го за конструктивно недомислено, защото улейчетата, в които влиза за да се закрепи, са доста плитки. Чудя се в момента за някакво решение не проблема, което да не е така да се каже "побългаряване" (най-лесно ще я хвана с едни телове).

 

Навий малко изолирбанд. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм залепил от вътрешната страна на улейчета самозалепваща лента, която се използва за изолация против скърцане в колите (една мъхеста). Така кората влиза по плътно, а и не скърца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте.От скоро съм собственик на Б6 1.9 130к.с и забелязах че тече масло от егр клапана,след това че е счупен актуатора,а след това виждам че егр клапана е застопорен с телчица в отворено положение.Та се чудя сега какво е правено там??? ПОМАГАЙТЕ!!!!

post-58104-0-54462300-1429116165_thumb.j

post-58104-0-10407000-1429116189_thumb.j

post-58104-0-83062100-1429116204_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали го този клапан,изчисти го хубаво с обезмаслител някакъв.

Задължително  му смени гумения О-пръстен,понеже се изпича и става като камък.

И при мене цапаше ЕГР-ра,след почистването и смяната на О-пръстена изминал съм 10 000км,нямам зацапване с масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходно мнение!

Ами, честно казано не знам как да разбера дали е истински или не. Дано на румънския пише, че е произведен там. :)

На другия мисля, че пишеше че е произведен в Румъния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам за Ауди а4 авант с шибедах/люк/.Отваря се само при положенията, които са отбелязани на копчето с големи правоъгълници-1/3 1/2 и напълно.Остават едни първоначални отметки на панела, които незнам за какво са или поне при мен не работят. Възможно ли е както при другите люкове да се вдига само задната част , както ми беше на Б3/с ръчно управление/.Книжката е на иаталиански и немога да да разбера кое -как. Извинявам се за объркания пост, но незнам как да обясня по-разбираемо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали го този клапан,изчисти го хубаво с обезмаслител някакъв.

Задължително  му смени гумения О-пръстен,понеже се изпича и става като камък.

И при мене цапаше ЕГР-ра,след почистването и смяната на О-пръстена изминал съм 10 000км,нямам зацапване с масло.

Колега а от къде си купи о пръстена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да питам ако чете...кой е колегата който продава това 2т 

ако е форумно нека се свърже с мен на лични 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11429171546473617&slink=9ett1d

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да питам ако чете...кой е колегата който продава това 2т 

ако е форумно нека се свърже с мен на лични 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11429171546473617&slink=9ett1d

 

тя на 1 милион километра :o  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...