Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

Колко напомпани трябва да са 18ки гуми? Днес ми се стори че ми вози твърдо и спаднах гуметата до 2,5 . Бяха на 3 атм. :wacko:

Sent from my ST25i using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Aз и 16ките и 17ките ги държа на 2.5, това за Авант.

За 18ки предполагам е добре 2.6-7 за седан, но при условие, че не се товари автомобила и не се возят повече от 1-2 души иначе трябва да варира според килограмите натовареност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми возя 2 малки деца и жената... По често се возя сам но 3атм. ми се стори много :mellow: Не бях ги проверял до сега, явно гумаджията още мин година ми ги е напомпал така но дали не е много?

Sent from my ST25i using Tapatalk 2

Редактирано от stodi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега а с Ваг-ком може ли да се направи този ъпдейт или само с програма професионална ?

Изпратено от мобилния

И да го може - софтуера го ограничава. Дефакто - не може, поне за сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

значи правилно съм се ориентирал ;) мерси

Sent from my ST25i using Tapatalk 2

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI гледам в другата тема, ама пиша тук че да не цапам - честита да ти е придобивката, много добре изглежда :) Много щастие да ти донесе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ето как стана таблета в колата. цък

Браво за ентусиазма, за без пари получаваш доста добра функционалност.Не мога да кажа, че ми харесва повече от оригинална РНС, но за цената си е трепач  :zustimm: .И аз мислех да слагам таблет, но се оказа, че няма да го побера, понеже съм с единичен DIN.И сега си слагам таблета на средната конзола, пред скоростния лост, виждам си идеално и няма да преработвам нищо по таблото.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели стъпките и компонентите, рамка и другите допълнителни части, ако накой реши, да има инфо:)

Sent from my iPhone using Tapatalk 11.a

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изискванията като цяло бяха:
1.Таблета да е 7 инча защото рамката която имах бе 2дин и след мерене на рамката прецених че най лесно ще влезе 7 инча дисплей.
2.Таблета да е с ефирно ФМ радио задължително.
3.Волумето на таблета да се държи усилено на макс и слагане на потенциометър на удобно място за усилване и намаляне.
4.Извеждане на външен бутон за включване и изключване на таблета както и угасяне на дисплея принудително.

Отворих таблета и изведох първо паур бутона, след това два кабела за зареждането, след това изведох и стерео жака с кабел.
За зареждане ползвах обикновено зарядно за телефон за кола 5волта 2Ампера като го разглобих изведох му нужните кабели и го опаковах в голям термосвиваем шлаух, като съм го вързал да зарежда само когато ключа е пъхнат в патрона.
Аудио сигнала от таблета минава през стерео потенциометър изведен на мястото на запалката както и бутона за включване.след потенциометъра сигнала минава през галваничен филтър за избягване на шумове и бръмове. И накрая влиза в усилваеля. Забравих да спомена че колата е с оригинална система БОСЕ като всички колони минават през усилвателя + буфера. Ремуута на усилвателя е вързан към + на захранването на таблета така че при пъхане на ключа таблета се зарежда и усилвателя се включва. 

post-87135-0-01333500-1396165035_thumb.j

post-87135-0-06520500-1396165051_thumb.j

КЛИП

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво много добре се е получило.Който разбира може и сам да се справи.За жалост аз не съм от тях.Още не мога да накарам радиото да работи като хората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена кои са елементите необходими за осъществяването:

 

1.Стерео логаритмичен потенциометър 47кома (подчертавам логаритмичен защото ако не е няма да се намаля докрай звука ,а ще остава тихичко да се чува)

2.Микро бутон (който иска може да сложи и голям такъв.

3. Аудио кабел + кабел двужилен за ключето.

4.Audio Главаничен филтър (Ground Loop Isolator)

5.Зарядно за таблет за кола( става и за телефон ако мислите че вади около 2А може и малко по-малко, но ще се зарежда по бавно)

6.2дин рамка( аз я взех от Авител)

7.Таблет 7''(ползвам prestigio 7'' prime duo 3g с ФМ радио купен от продавалник.ком)

И вече поялник,термошлаух и мн нерви защото кабелите стават много и....става плетеница.

И най-важното трябва да сте с 2дин рамка защото инъче трябва да сменяте и други работи.

Ако някой мисли да почва подобен проект съм готов да помагам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Demoncho , таблета успя ли да го затвориш , след това окабеляване по платката му, или си стои така отворен?

Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Да затворен е.Има място кабелите се събират.Разпоил съм стерео жака и от неговата дупка излизат кабелите.

Сега мисля за извеждане на камера за задно виждане

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги , трябва ми малко помощ за смяна на няколко крушки по колата , че всети една ужасна лампа и много ме дразни.

Става въпрос за преден ляв халоген , преден ляв габарит , лампа осветление заден номер и лампичката в жабката , днес се опитвах но като не знам дали има някакъв "чалъм" и ме беше страх да не счупя нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако говориш за фара за мъгла, сваля се кората, отдолу се бърка

 

габарит, ако успееш може без да махаш фара, ако нe  - го махно(ако си с  б6 се маха за 2 мин-4 болта всички видими, ако си с б7 се маха бронята, след това се сваля фара). другият вариант е да разглобиш зад него, ако не може да бръкнеш.

 

заден номер - ако ти е прецакана главата на болта, често се слува-купи си нов за 24лв, а старият го разпробий, махни, дори и да го счупиш.

 

лампата в жабката, рядко гори, няма индикация на борда за нея, чест проблем е амортисорчето на вратата, ако се счупило и вратата на жабката пада свободно, проблема е от амортисора. ако наистина е изгоряла лампата на жабката, подпъхни тънка отверка от единия й край и ще почне да излиза.

 

та общо взето чалъми няма - само търпение и желание.

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги заслужава ли си махането на катализатора? Какви са плюсовете и минусите от махането му? И като цена как вървят? Колата е А4 B6 Avant quattro 1.9Tdi 131hp AVF

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако говориш за фара за мъгла, сваля се кората, отдолу се бърка

 

габарит, ако успееш може без да махаш фара, ако нe  - го махно(ако си с  б6 се маха за 2 мин-4 болта всички видими, ако си с б7 се маха бронята, след това се сваля фара). другият вариант е да разглобиш зад него, ако не може да бръкнеш.

 

заден номер - ако ти е прецакана главата на болта, често се слува-купи си нов за 24лв, а старият го разпробий, махни, дори и да го счупиш.

 

лампата в жабката, рядко гори, няма индикация на борда за нея, чест проблем е амортисорчето на вратата, ако се счупило и вратата на жабката пада свободно, проблема е от амортисора. ако наистина е изгоряла лампата на жабката, подпъхни тънка отверка от единия й край и ще почне да излиза.

 

та общо взето чалъми няма - само търпение и желание.

 

някой да е попадал на клипче - как се сваля фар на B7? ....гледах едно за B6 и си мислих,че е същата работа, но явно не е...това сваляне на бронята леко ме притесни,че и на мен ми предстои това упражнение :)

Редактирано от borgbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с Б7 съм , значи заради габарита трябва да сваля фара , защото вчера се опитах но не мога да бръкна , а има ли как да се изключи чека за да не ме дразни тая лампа и да си гледам радиото ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...