Nikieva Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Ако имаш предвид кората под превключвателите - или кръстата, или еврейско Т8.точно тази кора имам впредвид,много яко скърца от там,и мисла да му мацна крем за ръце. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Ако става дума за тази кора с номер 4 - винтовете (7 и 8) са + или * Т8. Не става с камък, защото са доста навътре. Ще трябва да си намериш Т8 на отвертка. Аз си намерих комплект с още няколко за 3-4 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Да,тамън за тази кора говорим,надявам се под нея да ми е скърцащия проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Ми под нея има един стиропор и една ламарина, освен превключвателите и модула за волана...Номера 16 и 17 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balkanski_171 Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Колеги имам питанка .... за да знам дали да действам ако случайно някой знае - взех едни счупени ОЕМ ксенонови фарове а моята кола няма такива ... въпросът е там че задните части са много счупени и искам да ги сменя .... Дали моята задна част на фара е еднаква с тази на ксеноновите такива - на първо четене капачките са различни и много леко отзад формата ... има ли някой който да е отварял фара и да е виждал двата един до друг ? Предполагам няма да стане и ако е така ... то си мисля поне да взема ринговете и лупите и да ги вграда тях в моите фарове .... А ако и това не стане .... Моримото ме чака !!! Мнения и помощ ? Мерси не е еднаква задната част, капачките са различни също Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 [emoji3] аз това го видях ... А дали поне карантиите вътре ще станат една на друга ... Ще опитам ако не ... То филма е ясен ! Sended from Iphone 4s Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 ако не ще го разпродадеш и ще си на парите.аз ще ти купя един баласт, друг крушка и така,. спока =)в последствие загледах моите, пластмасовите коруби са доста по-широки(дълбоки) зад самата биксенонова крушка, за да може да се сложи там лупата и баласта. аз щях да ти предложа да ги изградиш с пластмаса счупените парчета...ама не знам къде ще му дойде краят, съотвено не знам колко са счупени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buky Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 здравейте , има ли начин за изключване на чека за изгорелите крушки , защото едната крушка над номера не свети , нещо са прецакани пластинките и откачам с тази крушка на таблото дето излиза , също така ако сложа ксенон и лед габарити ще свети чека нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 лед, ако има канбус няма да светиксенон-ако има залъгалки/ксенон уарнинг - няма да светикрушките отзад-нов плафон-30-40лв оригинален, така се решава проблемада изключиш индикацията-не става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buky Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 а новият плафон и двете лампички ли хваща , смисъл сменя се цялото от вътрешната страна на капака така ли/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 плафон: имаш два такива на задния номер.ляв и десен - различни са - нарезите на стъклата са с различна насоченост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buky Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 при мен проблема не е в плафона , а в пластинките , които са от другата страна , просто са стопени и не могат да стигнат до пластинките на плафона , но за тях май се разглобява доста защото може би се разглобява от задната страна на капана за да се свали всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 лед, ако има канбус няма да светиксенон-ако има залъгалки/ксенон уарнинг - няма да светикрушките отзад-нов плафон-30-40лв оригинален, така се решава проблемада изключиш индикацията-не ставаСлагал съм няколко различни ксенона със и без товарни съпротивления за залъгване на компа,всички са светели без проблем.Относно габаритите и аз съм с LED като дам на контакт първо започват да мигат и понякога светва чека,но като запаля светват нормално и изчезва грешката.По принцип и за габаритите има съпротивления по магазините,които се свързват паралелно и не отчита грешка.На задния номер имам LED светят без проблем,без съпротивления. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
predator_v_bg Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Колеги помагайте! Днес заредих климатроника с фреон. В системата имаше само 40 грама.Зареждането се направи с машина,която вкара 520 грама.Преди,когато пуснех климатроника ми се пускаше и перката веднага а сега НЕ. Въобще не духа студено! Имате ли представа от какво може да е проблема.Има ли вероятност да е от бушон.Само да уточня,че до сега само 5-6 пъти съм пускал клима. и всеки път се пускаше и въпросната перка.Не духаше много студено,но поне работеше.В един момент просто,когато го пуснах вече не духаше и леко хладно както преди.Помислих си,че е от липсата на фреон,но днес заредих и положението си е същото!? И когато се вгледах видях,че перката (тази на клима.) не се включва !Ще съм благодарен за всеки съвет! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Пичове някой ми ожули капака и е за боя. Искам да сваля мокетенат кора отвътре на багажника. На авант знам как става, на седан обаче не, дайте някоя картинка и малко помощ. Колата е б7 седан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Колеги помагайте! Днес заредих климатроника с фреон. В системата имаше само 40 грама.Зареждането се направи с машина,която вкара 520 грама.Преди,когато пуснех климатроника ми се пускаше и перката веднага а сега НЕ. Въобще не духа студено! Имате ли представа от какво може да е проблема.Има ли вероятност да е от бушон.Само да уточня,че до сега само 5-6 пъти съм пускал клима. и всеки път се пускаше и въпросната перка.Не духаше много студено,но поне работеше.В един момент просто,когато го пуснах вече не духаше и леко хладно както преди.Помислих си,че е от липсата на фреон,но днес заредих и положението си е същото!? И когато се вгледах видях,че перката (тази на клима.) не се включва !Ще съм благодарен за всеки съвет!Съвсем пресен пример имам за такъв случай - на моя приятел се оказа превъртял съединител на шайбата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Пичове някой ми ожули капака и е за боя. Искам да сваля мокетенат кора отвътре на багажника. На авант знам как става, на седан обаче не, дайте някоя картинка и малко помощ. Колата е б7 седанАко е като на В6 - мокета е на метални щипки и няколко винта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
predator_v_bg Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 (Редактирано) Съвсем пресен пример имам за такъв случай - на моя приятел се оказа превъртял съединител на шайбата.Може ли малко повече инфо.Какво е направено,за да се отстрани проблема.Ако твоят приятел е от София къде е ходил за ремонт. Редактирано 8 Май 2014 от predator_v_bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 (Редактирано) Ако е като на В6 - мокета е на метални щипки и няколко винта.Малко по-подробно ще обясня за Б6, трябва да е същото като на Б7.Маха се светлоотразителния триъгълник, стойката за него се държи на 2 винта, има още един винт в дясно, в едно като дупка, после се издърпва, черната пластмаса, която предпазва ключалката, тя излиза с малко повечеко сила, няма нещо което да я държи.След това само се издърпва мокета на метални щипки е.Аз внимавам с тях да не ги счупя, понеже някой от тях излизат по трудно и ползвам отвертка, да напъна където е щипката, като я натискам в основата и.П.П. http://www.audizine.com/forum/showthread.php/416541-B6-A4-License-Number-Plate-Light-Out-Mystery ето тук на мнение номер 35 има и снимки с отбелязаните места на винтовете и щипките. Редактирано 8 Май 2014 от bobitovn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 да, и аз го видях това, ще действам по тоя начин, ако има друго ще Ви напиша.мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 Точно така се сваля кората Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tolkata Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 Относно климатика, при мен се оказа модула, който контролира перката, над радиаотора стои, под въздуховода за въздушният филтър.Захранващият кабел, който отиваше към него беше корозирал и се беше откъснала клемата. Провери първо предпазителите. Ако са наред може да провериш дали перката работи, като и подадеш 12V директно (играчка си е). Ако не бачка се смъква иили се сменя или се ремонтира (ако са заминали четките). Ако и перката работи, може да е модула, който споменах беше при мен проблема. При Б6 не е ли постоянно зацепен компресора на климатика? Така ми каза момчето което ми пълни моят поне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 Постоянно зацепен е, но има оставен един гумен съединител - ако блокира компресора да превърти гумата, за да не скъса ремъка.Може ли малко повече инфо.Какво е направено,за да се отстрани проблема.Ако твоят приятел е от София къде е ходил за ремонт.От Ямбол е, казали са му 300 лева за нов съединител, ама ще му вземем цял компресор и ще ползваме само съединителя, щото клапана и той бил 150 лева нов...И ще има резервни части Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 Момци откъде мога да си намеря такава решетка която да става на б7 но да не е ес лайн като на фотото. Ако някой има линк нека сподели Sent from my ST25i using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 (Редактирано) Колеги помагайте, вече за втори път ми гори крушка на късите, нямам ксенон и не ми свети индикация ((Edit: Колата е A4 B6 2002 год. Фара е с лупа ако има значение. Редактирано 8 Май 2014 от ceckoguide Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts