Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

Ако имаш предвид кората под превключвателите - или кръстата, или еврейско Т8.

точно тази кора имам впредвид,много яко скърца от там,и мисла да му мацна крем за ръце.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако става дума за тази кора с номер 4 - винтовете (7 и 8) са + или * Т8. Не става с камък, защото са доста навътре. Ще трябва да си намериш Т8 на отвертка. Аз си намерих комплект с още няколко за 3-4 лв

 

2014-05-06-215031_pngrObox2Q.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Колеги имам питанка .... за да знам дали да действам ако случайно някой знае - взех едни счупени ОЕМ ксенонови фарове а моята кола няма такива ... въпросът е там че задните части са много счупени и искам да ги сменя .... Дали моята задна част на фара  е еднаква с тази на ксеноновите такива - на първо четене капачките са различни и много леко отзад формата ... има ли някой който да е отварял фара и да е виждал двата един до друг ?  

Предполагам няма да стане и ако е така ... то си мисля поне да взема ринговете и лупите и да ги вграда тях в моите фарове .... А ако и това не стане .... Моримото ме чака !!! 

Мнения и помощ ? 

Мерси 

 

не е еднаква задната част, капачките са различни също

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[emoji3] аз това го видях ... А дали поне карантиите вътре ще станат една на друга ... Ще опитам ако не ... То филма е ясен !

Sended from Iphone 4s

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не ще го разпродадеш и ще си на парите.

аз ще ти купя един баласт, друг крушка и така,. спока =)



в последствие загледах моите, пластмасовите коруби са доста по-широки(дълбоки) зад самата биксенонова крушка, за да може да се сложи там лупата и баласта.

 

аз щях да ти предложа да ги изградиш с пластмаса счупените парчета...ама не знам къде ще му дойде краят, съотвено не знам колко са счупени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте , има ли начин за изключване на чека за изгорелите крушки , защото едната крушка над номера не свети , нещо са прецакани пластинките и откачам с тази крушка на таблото дето излиза , също така ако сложа ксенон и лед габарити ще свети чека нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лед, ако има канбус няма да свети

ксенон-ако има залъгалки/ксенон уарнинг - няма да свети

крушките отзад-нов плафон-30-40лв оригинален, така се решава проблема

да изключиш индикацията-не става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен проблема не е в плафона , а в пластинките , които са от другата страна , просто са стопени и не могат да стигнат до пластинките на плафона , но за тях май се разглобява доста защото може би се разглобява от задната страна на капана за да се свали всичко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лед, ако има канбус няма да свети

ксенон-ако има залъгалки/ксенон уарнинг - няма да свети

крушките отзад-нов плафон-30-40лв оригинален, така се решава проблема

да изключиш индикацията-не става

Слагал съм няколко различни ксенона със и без товарни съпротивления за залъгване на компа,всички са светели без проблем.

Относно габаритите и аз съм с LED като дам на контакт първо започват да мигат и понякога светва чека,но като запаля светват нормално и изчезва грешката.

По принцип и за габаритите има съпротивления по магазините,които се свързват паралелно и не отчита грешка.

На задния номер имам LED светят без проблем,без съпротивления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте! Днес заредих климатроника с фреон. В системата имаше само 40 грама.Зареждането се направи с машина,която вкара 520 грама.Преди,когато пуснех климатроника ми се пускаше и перката веднага а сега НЕ. Въобще не духа студено! Имате ли представа от какво може да е проблема.Има ли вероятност да е от бушон.Само да уточня,че до сега само 5-6 пъти съм пускал клима. и всеки път се пускаше и въпросната перка.Не духаше много студено,но поне работеше.В един момент просто,когато го пуснах вече не духаше и леко хладно както преди.Помислих си,че е от липсата на фреон,но днес заредих и положението си е същото!? И когато се вгледах видях,че перката (тази на клима.) не се включва !

Ще съм благодарен за всеки съвет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове някой ми ожули капака и е за боя. Искам да сваля мокетенат кора отвътре на багажника. На авант знам как става, на седан обаче не, дайте някоя картинка и малко помощ. Колата е б7 седан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте! Днес заредих климатроника с фреон. В системата имаше само 40 грама.Зареждането се направи с машина,която вкара 520 грама.Преди,когато пуснех климатроника ми се пускаше и перката веднага а сега НЕ. Въобще не духа студено! Имате ли представа от какво може да е проблема.Има ли вероятност да е от бушон.Само да уточня,че до сега само 5-6 пъти съм пускал клима. и всеки път се пускаше и въпросната перка.Не духаше много студено,но поне работеше.В един момент просто,когато го пуснах вече не духаше и леко хладно както преди.Помислих си,че е от липсата на фреон,но днес заредих и положението си е същото!? И когато се вгледах видях,че перката (тази на клима.) не се включва !

Ще съм благодарен за всеки съвет!

Съвсем пресен пример имам за такъв случай - на моя приятел се оказа превъртял съединител на шайбата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове някой ми ожули капака и е за боя. Искам да сваля мокетенат кора отвътре на багажника. На авант знам как става, на седан обаче не, дайте някоя картинка и малко помощ. Колата е б7 седан

Ако е като на В6 - мокета е на метални щипки и няколко винта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем пресен пример имам за такъв случай - на моя приятел се оказа превъртял съединител на шайбата.

Може ли малко повече инфо.Какво е направено,за да се отстрани проблема.Ако твоят приятел е от София къде е ходил за ремонт.

Редактирано от predator_v_bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е като на В6 - мокета е на метални щипки и няколко винта.

Малко по-подробно ще обясня за Б6, трябва да е същото като на Б7.

Маха се светлоотразителния триъгълник, стойката за него се държи на 2 винта, има още един винт в дясно, в едно като дупка, после се издърпва, черната пластмаса, която предпазва ключалката, тя излиза с малко повечеко сила, няма нещо което да я държи.След това само се издърпва мокета на метални щипки е.Аз внимавам с тях да не ги счупя, понеже някой от тях излизат по трудно и ползвам отвертка, да напъна където е щипката, като я натискам в основата и.

П.П. http://www.audizine.com/forum/showthread.php/416541-B6-A4-License-Number-Plate-Light-Out-Mystery ето тук на мнение номер 35 има и снимки с отбелязаните места на винтовете и щипките.  :zustimm:

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно климатика, при мен се оказа модула, който контролира перката, над радиаотора стои, под въздуховода за въздушният филтър.

Захранващият кабел, който отиваше към него беше корозирал и се беше откъснала клемата.

 

033152508.jpg?r=0

 

 

Провери първо предпазителите. Ако са наред може да провериш дали перката работи, като и подадеш 12V директно (играчка си е). Ако не бачка се смъква иили се сменя или се ремонтира (ако са заминали четките). Ако и перката работи, може да е модула, който споменах беше при мен проблема.

 

При Б6 не е ли постоянно зацепен компресора на климатика? Така ми каза момчето което ми пълни моят поне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Постоянно зацепен е, но има оставен един гумен съединител - ако блокира компресора да превърти гумата, за да не скъса ремъка.



Може ли малко повече инфо.Какво е направено,за да се отстрани проблема.Ако твоят приятел е от София къде е ходил за ремонт.

От Ямбол е, казали са му 300 лева за нов съединител, ама ще му вземем цял компресор и ще ползваме само съединителя, щото клапана и той бил 150 лева нов...

И ще има резервни части :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци откъде мога да си намеря такава решетка която да става на б7 но да не е ес лайн като на фотото. Ако някой има линк нека сподели qyvyhama.jpg

Sent from my ST25i using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте, вече за втори път ми гори крушка на късите, нямам ксенон и не ми свети индикация :(((

Edit: Колата е A4 B6 2002 год. Фара е с лупа ако има значение.

Редактирано от ceckoguide
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...