Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

Това при запален дв? Защото моя модул се включва когато зареждането на акумулатора мине 13 волта

Sent from my ST25i

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да при запален двигател и пуснати фарове тока в габарита играе, съответно като вържа DRL-a не му намаля интензитета на 30% а почва да премигва. На буксата на фара намерих още 1 + но той е постоянен и при пуснати и при спрени фарове....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно... Ако ти трябва модул намалящ на 30 % имам.. Може да го закачиш за проба..или пробвай от друг източник..

Sent from my ST25i

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С седан ли си? Кората само на щипки ли е и лесно ли се сваля мене ме притеснява да не заминат щипките ...

Кората има мисля че 3 винта.Махаш аварийния триъгълник и държача му там е единия, другия се пада в една ниша в дясно горе като го отвориш, другите са видими.След това са само щипките, те са метални и не се чупят, 3 пъти я свалях и слагах.Имаше снимка из форума, но не мога да я открия.Ако искаш утре мога да ги снимам и да ти я пусна.Самия детаил с ключалката и плафона се държи на гайки и се отвиват за да може поне леко да го завъртиш, така че да се разпробие главата на болта, но без да се махне номера, няма да излезе целия.Дано при теб успеят да се отвият, че така със силикон е кофти, не се знае, кога ще изпадне по пътя :-) .

Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно... Ако ти трябва модул намалящ на 30 % имам.. Може да го закачиш за проба..или пробвай от друг източник..

Sent from my ST25i

 

ми ще го мисля утре че съм снощен и още ми е тегаво.

устройството си работи на 100% в момента в който му се подаде + и намалява светлината на DRL-a проблема е че не мога да намеря + който да се появява с пускане на фаровете и да изчезва със спирането им. 

 

По закон задължително ли е да се намалява интензитета при пуснати фарове ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кората има мисля че 3 винта.Махаш аварийния триъгълник и държача му там е единия, другия се пада в една ниша в дясно горе като го отвориш, другите са видими.След това са само щипките, те са метални и не се чупят, 3 пъти я свалях и слагах.Имаше снимка из форума, но не мога да я открия.Ако искаш утре мога да ги снимам и да ти я пусна.Самия детаил с ключалката и плафона се държи на гайки и се отвиват за да може поне леко да го завъртиш, така че да се разпробие главата на болта, но без да се махне номера, няма да излезе целия.Дано при теб успеят да се отвият, че така със силикон е кофти, не се знае, кога ще изпадне по пътя :-) .

Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk

Е ти като го разпроби защо не си сложи болт после а го хвана със силикон? И ако сваля номера и го нитосам с друг нит после дали ще забележат катаджиите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като разпробих моите ги хванах с малки рапидки на мястото на болта.Оригиналните винтове са със ситна резба и запичат в алуминия.Нита на номера отвътре го стискаш с клещи,а след това го приплескай внимателни само към номера.Нита си остава същия.

Редактирано от ianely
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте ,днес забелязах под колата маслено петно. Когато отворих капака видях,че щеката за маслото е излязла цялата заедно с долната част, която влиза в блока на двигателя! Бутнах щеката и долната част,усетих как леко щракна.Имате ли представа защо ми е изхвърлило и двете!? Още утре ще ходя да купя долната част,не че тази е счупена но да я сменя.Някой има ли представа колко струва в Ауди(само долната част не щеката) ?

Ще ми препоръчате ли читав сервиз където да сменя маслото и филтрите в София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разпробих само главите им, те останаха вътре, не успях да ги развия, за да навия новите :-) .Нита не може да се смени, тези от Кат си имат щампа и ще се вижда.Смотана работа е това.

Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми е Б6 1,9 ТДИ 130 к.с. куатро. Доста търсих из нет-а, включително и тук, но не можаха да намеря еднозначен отговор. Въпроса ми е - сменя ли се и на какъв интервал маслото в куатро системата?

Благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги,имам проблем със скоростната кутия и навсякаде чета за всемогъщич Мишо (от горубляне)може ли да ми кажете актуален телефон на който да го намеря.благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Колата е а4 б6 1.9tdiQ

1.Когато карам и превключвам на ниски обороти между 1-2х. оборота се чува едно сухо триене отпред докато падат оборотите, също става и на свободна при форсиране леко, при по-високите не се чува.Преди 2 дена я обслужих  масло и филтри ,това триене се чува след смяна на масло с Тотал 5w40 за пд. Преди време като карах с Тотал пак се чуваше триенето и след смяна на маслото с лики моли не се чуваше и бях забравил,но ето сега пак същата история с това масло.Какво може да е ? Има ли възможност да са ми набутали менте масло от Косер, направиха ми отстъпка почти 50% от клиентската......

 

2.Днес запалих завъртях волана и нещо изтропа и почна да бие (като жулеща перка на вентилатор в желязо само че по-заглъхнало),за секунди огасих , погледнах под капака нищо не видях след което я запалих и работеше добре седнах форсирах я много леко и пак почна да тропа и бие и огасих. Ролки и ангренажен ремък са на 30 000км, а пистов ремък, шайбите около него и компресор на климатика са сменени миналото лято. 

Редактирано от G.Stoqnov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми е Б6 1,9 ТДИ 130 к.с. куатро. Доста търсих из нет-а, включително и тук, но не можаха да намеря еднозначен отговор. Въпроса ми е - сменя ли се и на какъв интервал маслото в куатро системата?

Благодаря ви предварително.

това е доста интересен въпрос и за мен ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно първия проблем,най-вероятно е от турбото.

Има много писано назад в темата и при много от нас го има това стържене.

Лятото изчезва,като захладнее времето пак се появавява а зимата постоянно стърже като превключваш от 2-ра на 3-та.

 

Относно втория,незнам но може да е в следствие на първия.

Може да има счупена лопатка,изкривена ос на турбото или Бог знае какво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги имам проблем със скоростната кутия на ауди А4 момчето от което яв взех каза че са фрикциони,чета по форума че мишо от горубляне е най-добрия,но ако някой може да ми препоръча добър сервиз в стара загора ще съм му мн благодарен,благодаря!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно първия проблем,най-вероятно е от турбото.

Има много писано назад в темата и при много от нас го има това стържене.

Лятото изчезва,като захладнее времето пак се появавява а зимата постоянно стърже като превключваш от 2-ра на 3-та.

 

Относно втория,незнам но може да е в следствие на първия.

Може да има счупена лопатка,изкривена ос на турбото или Бог знае какво.

 Стърженето се чува на всяка скорост и при свободна при форсиране до 2000оборота, а и днес беше 27 градуса. И аз си мислех първо че е от турбото, но се чува от лявата страна май. Ще покарам пак с тоя тотал, и после ще смена с лики моли пак да видя ще изчезне ли стърженето като миналия път.

 А за 2рия палих пак и гледахме, май е една от ролките отпред, точно тия където ги сменявах преди няма и година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги имам проблем със скоростната кутия на ауди А4 момчето от което яв взех каза че са фрикциони,чета по форума че мишо от горубляне е най-добрия,но ако някой може да ми препоръча добър сервиз в стара загора ще съм му мн благодарен,благодаря!!!

 

да не те отчайвам ама пробвай в търсачката с ключова дума мултитроник....... :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги имам проблем със скоростната кутия на ауди А4 момчето от което яв взех каза че са фрикциони,чета по форума че мишо от горубляне е най-добрия,но ако някой може да ми препоръча добър сервиз в стара загора ще съм му мн благодарен,благодаря!!!

Не мисля, че в Стара Загора ще ти помогнат. Единствено в Автохит може да пробваш, но там фактурираните сметки в края са меко казано солени. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих в автохита,те горките не могат да усетят проблема дори като я покараха а той си е ясно уловим,смених маслото на скоросната кутия,на което му беше времето и без това, с надежда да се оправи, но не стана,и на диагностиката не излиза нищо,явно ще се кара на Мишо :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам проблем с климатроника.Карам си нощно време при 20 градуса външна температура.Настроил съм климатика на 21 и духа топло.Компресора го бях изключил.Пробвах на low, но ефект нямаше, освен че увеличи скоростта на вентилатора.Към моторчето на климатроника ли да се насочвам?

Лятото шофирах с инфраред термометър в мен, насочвайки го към въздуховода при пуснат компресор на климатика, ми изкарваше 10-13 градуса.Много рядко около 6.Най вероятно проблема съм го имал и тогава, но мислех че просто, трябва да се допълни фреон.

Къде се намира въпросната клапа и моторчето, да се заиграя с тях, като намеря време?

Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой може ли да ми снима долната част на пръчката за маслото (моркова),където влиза в блока.Днес си купих оригинален "морков" от колегата Райно (много точен човек) .Колата е Б6 1.9 131коня 6 скорости AVF мотора. Много ще съм благодарен,защото на самия "морков" долу има един "палец" той някъде закача ли се? Моля някой ако знае нека да драсна един ред.

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слабо

кое?

сложи си ръчка ако смяташ да я караш още колата, при нас едно 2.5 тди след ремонт за една камара пари и 70К километра по късно пак се прееба....тая кутия от тия години е най лошото нещо произведено от ауди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой може ли да ми снима долната част на пръчката за маслото (моркова),където влиза в блока.Днес си купих оригинален "морков" от колегата Райно (много точен човек) .Колата е Б6 1.9 131коня 6 скорости AVF мотора. Много ще съм благодарен,защото на самия "морков" долу има един "палец" той някъде закача ли се? Моля някой ако знае нека да драсна един ред.

Благодаря.

Незнам на кое му сложи име морков :D ама снимах и двата края

post-90183-0-79597200-1412153107_thumb.j

post-90183-0-75544100-1412153111_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...