Jump to content

"Проблем с 1.8T след ремонт в Madness-motorsport"


Recommended Posts

АЗ съм я прочел не става въпрос преди 6к км братле

И като си я прочел я сподели на всички тука какво има да се проверява на ангренажен ремъм, който е на 6000 километра?!? Или да ти постна снимка на свален преди няколко дни афтърмаркет ангренажен ремък след 60 000 километра пробег и да се питаш нов ли е или не...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 188
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не знам как изчетох тая злоблива и завислива тема!!! Едно мога да кажа 100% тука в тоя форум е важно да се дрънка! Даваш посока и лайната почват да летят...няма морал, няма уважение, няма невинен си. Завистта взема преднина и почва да се бълва. 

 

Конкретно по двете обвинения:

 

-МАСЛОТО..Доводи без край. Докато аз сменям масло "понякога" щека не дигам. Гледам каталози, и мерителни деления на туби. Забранено ли е? На моя варел знам 3 туби по 1 литър и газ! Или тука верно целия форум поверва че Маднес не знаят как да сменят масло на 1.8т(даже само да ги сипят)??? А може ли като се е разтропала колата  човека да се притеснил, и да е измерил маслото в момент на паника, по тотално не правилен начин??? Не разбрах. В цялата тема лайна се хвърлят ама яснота по това няма! А докато на чист Български не се каже премерих го 2 пъти преди да говоря, аз как да повярвам че това въобще е вярно?

Относно сипването на масло на 6000км повторно ми е интересно какво се правите тука всичките на убоцкани??? Ще си помисля че половината А3-ки къде удрят картер се ново ли наливат. За какво е тая драма? Какво ще стане като се сипе повторно?.........Моя отговор е ако се съхрани надеждно че даже да влезе и прашинка(ма представяте ли си верно???) че няма стане нищо!!!! Ще подскажа и мен да насерете има "филтър" тая система. Той улавя доста много по-опасни нещица представете си че той улавя "финни" метални стружки отделяни по-естествен път в процеса на износване/сработване/работа на мотора??? Не припадайте, моторя пак ще ви се износи...турете си добавки!

 

-Развиването на шайбата също е много интересно. Понеже съм брал ядове с такъв проблем, там вариантите са много. Обикновено може да се разбере в първия момент след излитане, или разхлабване. Снимка не видях...Ама пак ме гложди един въпрос. След обслужване имаше ли раздаване на газ??? Или първото сефте беше след чипа? Сериозно питам, въпреки че хората казват че не са я пипали.

Ако някой не му се вярва да ми докара 1.8т и ще му покажа как се разглабя за глава, центрова ангренаж(не сменя ангренаж :) ), и сваля бутало с "монтирана" демпферна шайба. Ама ще покажа как се разглобява, а после да се оправя с обратната прецедура. 

 

Нападенията към pe6kata могат покажат единствено "добродушното" посрещане във форума. Така без никой да го познава веднага го увъргаляхте. Браво!!! Така се прави, нямаш ли 10000 мнения не си разбирач. Лошото е че и аз не го познавам, ама не мисля че човека някъде се изказа зле. Ако "тунинг" методите дето спомена ги беше казал някой Гуру от фирма дет ви е зел ХХХХлв за това, пак ли щеше да дигнете глави да плюнете? 

 

 

martinich

 

Човек ти къде живееш? Ако кажеш БГ няма ти повярвам. Почти всичко къде в тая тема не ти се вярва, е ВЯРНО!!!! В БГ всеки от всичко разбира, всеки е виновен до доказване на обратното! Тук(БГ) се чипират коли с гуми втора ръка, от собственици къде ми скочиха на бой че определих "чинелите"(по точното определение за преден диск в случая) за смяна. И ти искаш да автомонтьор да седне да спори с клиент за това как ще му ливне маслото с 4000км ресурс на боклука??? А ти знаеш ли че масово се движат камиони спиращи с по две колела, понякога не и на кръст по улиците? Е ако не знаеш, да знаеш. Не за всичко са виновни сервизите.

А и "тук, тука" = на България, не на АКБ, но и те. Като си проимаме ТюФ вече има надежда, въпреки че всичко трепери пред 20лв. 

 

 

Аз предпочитам да вярвам че истината е по средата. Вина има у двете страни. Всичко е ясно значи проблем вече няма. Моята кола, сегашната, и бъдещите ще ходи у Маднес стига да имам причини, и мераци! Нямам притеснения...ако имам първо тука ще пиша :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с тва трееше да започнеш,че истината е по средата,а не да четем тоо скрол брейкър ,дето можеше да го обобщиш и в две изречения!

за мене Маднес постъпиха по селски начин с тия телефонни разговори и с недостатъчно внимание,а от друга страна оунъра на тоя чиреп явно си е клош тийм,хем да е на газ,хем да е бегачка :hilezh: е не става таа работа ,е да....само с 1.8Т става ,ма е докъде :rolleyes: и още неколко факта от битието му ме навеждат на последното,та.....баш,истината е по средата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванката 84, на мен ми е ясно как стават нещата, въпроса е кое е правилното. Маднес са му взели 860 лв за смяна на буталото, да му бяха казали още 100 - 120 лв за ново масло и филтър. Така мисля е правилно от техническа гледна точка. Финансовата е друга раОта.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди два дни е изплатено дължимото според уговорката.

 

п.с. чаках сам да си каже (нали така беше написал, че ще направи, ама нещо е забравил явно ;) )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-Развиването на шайбата също е много интересно. Понеже съм брал ядове с такъв проблем, там вариантите са много. Обикновено може да се разбере в първия момент след излитане, или разхлабване. Снимка не видях...

Интересно е, защото това всъщност е поводът за темата. А информация никаква. Стана ясно, че при този ремонт шайбата не е нужно да се сваля.

Дали е сваляна и после не е стегната или просто са скъсали болтовете......да не четем после друга тема, в която собственика трябва да връща пари?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 пъти написах, че шайбата не се сваля при подобен ремонт и нямаме отношение към нея!!! но за да запазим добрия тон и да не взимаме крайна позиция се съгласихме на сегашното положение. 

 

все едно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

демфера е здрав и не е сменян, казаха софийските майстори.

сменили са само малкото зъбно колело, което държи ангренажа и стои зад шайбата, защото имал един скъсан болт в него. взели са го от морга за 60 лева :)

нова демферна шайба за 1.8Т струва към 180 лева (не от Порше БГ)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...