Jump to content

"Проблем с 1.8T след ремонт в Madness-motorsport"


Recommended Posts

Как какво се е случило - ако Маднес твърдят че не са пипали шайбата и не са наливали масло:

   - да кажат как успяха да свалят буталото без да махнат картера и шайбата отпред, че да знаем и ние (най вече как се сменя бутало без да отвориш картера - e това го чакат с интерес 258 369 сервиза и ще цакат по 10$ всеки да им обяснят - как се сваля бутало без да се точи и налива масло) 

  Ако шайбата просто се беше прецакала, а не скъсала болтовете - да кажеш дошло и е времето... ама да се скъсат болтовете... а дори и да беше свършила курса - тази шайба щеше да "тропа" поне 2-3 дена преди да хвърли и ремъка и да изпадне (почти) от КВ...

   Колкото до пробега на колата - извинявайте, ама те и 5-6 годишните Аудита, БМВта, Мерцове от автоморгите, пардон автокъщите са дори на повече, нищо че ги купуваме с километражи на по 130-150 к км... и също се чипосват и не гърмят съединения и не си сипят шайбите по пътя, а и не произвеждат масло докато работят..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 188
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

По-скоро го дайте на мене.... да врътна два три кръга през Бояна... 

 

 

А по-въпросите на Ради Б4 и НСОНСО... Мълчат си брат, защото не искат да идват ходят да ги плюят по пистите, да ги бутат някакви пълни смотаняци, които се въртят около майстора - кибици, да им се обясняват колко са смотани и прочие... Хората у нас са с такъв манталитет, че дори като поп да си плащаш, пак няма да ти направят колата, а ако нещо се счупи - шофьора е виновен ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Хората у нас са с такъв манталитет, че дори като поп да си плащаш, пак няма да ти направят колата, а ако нещо се счупи - шофьора е виновен ;)

Не са всички така, но няма значение просто не е хубаво да се слагат всички тунери под общ знаменател! Има си хора и хора!

 

По правило в една нормална страна, каквато за нещастие не е България, клиента винаги има право! Е, тук понякога нещата са малко на обратно, а понякога и много, но е трудно да се прецени кой прав и кой крив когато става дума за един физически поуморен автомобил. Без да искам да засегна никого, разбира се! Тунинга по начало крие своите рискове, стават грешки, къде за 100 къде за 1000лв, има го в зара и ако не си готов да цакаш до край, по добре си стой на дупата и си пръцкай с това което разполагаш! ;) Недоказуемо е, какво точно се е случило и какво не не е, поне по мое мнение! Спекулации и догатки можем да си правим колкото искаме.Малшанс е разбира се и на никой не би му било приятно да е на негов гръб и за негова сметка! Отговорност без доказани обвинения никой няма да поеме, това е гаранция!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, определено не всички са такива. Иначе до сега да се бях отказал отдавна от тунека :D 

 

Искам обаче само да се огледаш какво става в тази тема.

 

Човека отива за Чип, а накрая някакви хора го изкараха виновен, че е закарал стар автомобил.  Пич, твоя грешка, другия път да закараш нов! :D



Да, определено не всички са такива. И

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

ще говоря така или иначе да приберем колата при нас и да е оправим за наша сметка

Добре, за мен все пак остава неясно как е сменено това бутало, без да е свалян картера. За скъсания болт на шайбата също не става ясно, видяхте го и за това не свалихте шайбата, но не му казахте или ... евентуално тоя дето е страхувал по телефона момчето, просто си е замълчал, като го е скъсал сам. Също така някак неестествено ми се вижда да налеете същото масло, при положение, че главата е била сваляна, сменено бутало, всички боклуци си остават в маслените магистрали и картера, да ги върти помпата.

 

И като за последно, това отношение с прибирането на колата, е в резултат на популярността на скандала или просто добронамерен ход, от страна на себеуважаващ се сервиз?

Не на последно място, подсещам само, че има едно приложенийце за андроид, което записва всички разговори, проведени от телефон, автоматично, да не се окаже така, че това е черешката на тортата в тази тема и гласът да принадлежи на лице, което всъщност твъди противни неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Недоказуемо е, какво точно се е случило и какво не не е !

 Отговорност без доказани обвинения никой няма да поеме, това е гаранция!!

 ! - Пишман майсторите точно на това разчитат, ти го хващаш "със свалени гащи над димящо гомно" и той вика "не можеш да докажеш че аз съм го изцвъкал"

 !! - И да се докажат - пак чакай от умрял писмо... На 5 метра от сервиза да се троши  - пак шофьора е виновен, майстора винаги, ама винаги с капкомерчето мери масълцето, всичко, ама всичко с динамометричния ключ го затяга,..... и накрая ако няма на къде да бяга следва вечното оправдание "ама то за толкова пари - какво искаш" или "абе тая кошница си беше свършила и преди да дойде при мен" (нищо че преди това е казал - пушка е, дай 300 кинта и ще стане изтребител)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм случай ,когато ми падна същата шайба при надув 1.8бара и 200км/ч след работа по главата и блока и знам какво е.

И четирите болта,лекинко не бяха завити като хората.

Къде,кога и при кой е било ,си е за мен.

Имало е и други "дреболии",но е прието и е модерно да не се коментира нищо в тези среди,касаещо,чупене,проблеми и т.н. и това може да се потвърди от много хора.

Споменават се само положителни неща,повечето хора имащи проекти ,знаят защо.

Какво искаш да кажеш с това "прието е и е модерно да не се коментира нищо в тези среди"? Кой го е гласувАл и го е приел?  :lol:

 

По темата: гледам от вчера четат темата и други "доволни" от въпросния сервиз, клавиатурите ли ви се трошнАха ве?

 

пп Девилваса спами като бесен с тия реклами нон стоп, после на мене бан...не съм съгласен!  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Тунинга по начало крие своите рискове, стават грешки, къде за 100 къде за 1000лв, има го в зара и ако не си готов да цакаш до край, .....

 

Грешката на маднес е, че още в началото са се съгласили да правят кола, която очевидно ще създава проблеми - газова уредба, несъвместима с чипа и запушен катализатор.

За чипнат мотор почти цялата уредба е различна, не е въпрос само на настройки и те това трябва да го знаят много добре.

Запушения катализатор показва, че е дошло времето, когато всяко нещо по мотора ще започне да се "обажда".

Ок, полакомили са се веднъж....защо по-дяволите поемат ремонт на мотор, който е очевдино, че е най-добре да се разглоби и прегледа основно, но те само му сменят бутало, за да е "финансово изгодно"?

 И как, като е имало възможност сваления картер да бъде почистен и маслената помпа промита, собственика или сервиза пропускат да извършат цялостна профилактика и поне да сменят маслото - ей това не го разбирам, да сипеш обратно маслото, разтворило цялата тиня в картера.

 

Аз доколкото разбрах поводът за темата е откачената шайба. Последно - сваляна ли е и защо, ако не е свалян ремъка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво искаш да кажеш с това "прието е и е модерно да не се коментира нищо в тези среди"? Кой го е гласувАл и го е приел? :lol:

По темата: гледам от вчера четат темата и други "доволни" от въпросния сервиз, клавиатурите ли ви се трошнАха ве?

пп Девилваса спами като бесен с тия реклами нон стоп, после на мене бан...не съм съгласен! :hilezh:

Много добре знаеш,че такива неща не се споменават + името на тунингджийницата,не се прави и ти си виждАл и тииии

Ама добре,че видя ти хардуера,че да го видя после и аз :lol:

И аз съм чувал за други потърпевши,ама може вече да са страхувани и да не казват :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво искаш да кажеш с това "прието е и е модерно да не се коментира нищо в тези среди"? Кой го е гласувАл и го е приел?  :lol:

 

По темата: гледам от вчера четат темата и други "доволни" от въпросния сервиз, клавиатурите ли ви се трошнАха ве?

 

пп Девилваса спами като бесен с тия реклами нон стоп, после на мене бан...не съм съгласен!  :hilezh:

И мен това винаги ми е било интересно. Сигурно не искат да признаят колко са се преебали. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Робо, за 50 път ше напиша какъв е повода за темата. Шайбата просто преля чашата. тука един ремонт за 2 дни се прави 3 седмици. Аз възстанових кола от тежка катастрофа с вадене, разпарчатосване, шлайфане и сглабяне, на двигател за 20 дена,сменяне на прозорци , капаци калници и 3 багажника части, като я правих предимно нощеска като съм свободен и общо взето като е свободен монтьора.

После се налива масло и не се гледа колко му е нивото, сцепени маркучи и вакуми, скъсани болтове и паднали шайби... заплахи по телефона. Твърде много случайни неща станаха тука. Коли на по 500 000км се чипосват дивашката и си тръгват и се карат безгрижно, тука един кошник дето преди 6 000 км са му сменени всички дреболиики, след една елементарна интервенция ще се разпадне... чакай.  И се отрича ... ний нье сме...! пипали , с една дума Астор е направил рИмонта.

 

Мартинич какво е виновно момчето, че си счупил колата и е оставил да му я оправят и като си я прибира уж здрава , не може да мине 50км без да се наебе нещо? Да бяха казали , не с такива ремонти не се занимаваме , да си я товари на репатрака и я правим в София?

Редактирано от spitfire924
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виновен е първо, че е отишъл на 100 км да чипосва, след като в София има няколко такива места.

Виновен е че е надал цялата газ на газ след чипа.

Виновен е че като е приел колата в Пловдив не е гледал колко масло има.

 

От тук нататък има два пътя или тунингарите вземат кошера и му правят пълен ребилд за тяхна сметка (примерно труда без пари, частите наполовина) и си запазват доброто име, или става една голяма говорилня.

 

ПП: Смяна само на едно бутало допустима ли е от техническа гледна точка?

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе Марто за кво го е сложил този чип ако не е за да дава цялата газ ? Да си кара с 90 ли ? 

Виновни са от Маднес, че не върнали колата АКО е имала драми. После са виновни, че са осрали колата при ремонта.

Тия теории, че като се напъва на газ е станал проблем са пълна тъпотия. Но ако някой иска можем да го разчопкаме с голямо удоволствие.  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виновен е първо, че е отишъл на 100 км да чипосва, след като в София има няколко такива места.

Виновен е че е надал цялата газ на газ след чипа.

Виновен е че като е приел колата в Пловдив не е гледал колко масло има.

 

От тук нататък има два пътя или тунингарите вземат кошера и му правят пълен ребилд за тяхна сметка (примерно труда без пари, частите наполовина) и си запазват доброто име, или става една голяма говорилня.

 

ПП: Смяна само на едно бутало допустима ли е от техническа гледна точка?

 

За първите 2 неща съм съгласен , обаче за 3тото съм сигурен че познаваш хора дето не знаят от къде да си сипят течност за чистачки ( не казвам че той е такъв). Да кажем че не се е сетил, а и дори да беше я видял и да е било ок,това наднормено ниво на маслото говори за 2 неща. Източено е в съд в който е имало други лайна ( старо масло, трансмисионно масло и тн...) и после е налято или по кофтито е получило "присадка" от казанчето за антифриза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам че тунингарите настройват колите на бенц. Ако не е подготвена добре колата на газ за по високото налягане може и да стане бум. 

Това е трябвало да знае собственика и. И след чипа да иде на читав газаджия.

Вината на маднес е че са взели да сменят едно бутало. Това не е ремонт и оправдания от рода на, собственика беше скъсаняк и ние за това му уйдисахме, са смешни. Или отваряш мотора като хората, или друг да си чупи главата с него. 

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виновен е първо, че е отишъл на 100 км да чипосва, след като в София има няколко такива места.

Виновен е че е надал цялата газ на газ след чипа.

Виновен е че като е приел колата в Пловдив не е гледал колко масло има.

 

Аве русенско варено, що пишеш колко да не зАспиш? Къв е проблема, че е отишъл до Пловдив за чип, там офертата му е харесала, направил си е сметка и е отишъл. 

Кой е тоя дето сериозно се занимава с автософтуер и същевременно преглежда и газови? Егати глупостите. Настройва ти я на бензин, предупреждава те, че газаджийте трябва да ти я препипат на пръдня и те пуска да си ходиш. 

Аз съм ходил от София до Варна специално за чип, къв е проблема. Настрои се колата, един шут у гъзО и си заминах, всичко точно. Навъртял съм 70-80000 с тоз чип на газ, а дори не си направих труда да сменям изпарителя с по-голям, рейка и т.н. глупости докато бях с малкото турбо. Келеша ме е предупредил да внимавам с ръчкането на газ, и в крайна сметка колата така и никога не се счупи.

Това за пръднята и боята изобщо не искам да го коментирам, хоЙ метни една въдица НА Дунава и не се занимавай с несвойствени дейности като спам в подобни теми. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че познаваш хора дето не знаят от къде да си сипят течност за чистачки

Като е такъв има договори, фактури, касови бележки, КЗП и т.н.

Настройва ти я на бензин, предупреждава те, че газаджийте трябва да ти я препипат на пръдня и те пуска да си ходиш.

И ти я избушваш по магистралата на гняс, гориш бутало и вместо да отвориш моторя и да го видиш как е, искаш смяна само на въпросното бутало. Аз не разбрах ново масло сипвано ли е изобщо, или със старото е искано да се кара.

Това за пръднята и боята изобщо не искам да го коментирам,

Питай собственика, като удари калема, дали 200-та лв спестени от плоивския чип не са му излезли няколко пъти през носа.

 да сменям изпарителя с по-голям, рейка и т.н. глупости докато бях с малкото турбо.

Така е, всичкото газови са от един рафт в магазинЯ.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти обаче не знаеш или нарочно си пишеш така... масово сервизите работят на черно.  Сигурно една от най-тъмните дейности в бг...

 

Като настинеш директно инжекции в гъза ли ти бият?

 

То не е до спестеното , масово вървят по толкова освен разни избрани фирми, та нали уж Маднес са много добри, иначе е ги ХЕЕД, ей го и Богомил.

 

Газовата му e подготвена с дебели тръби и голям изпарител , просто му трябваше една пренастройка на картата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ти я избушваш по магистралата на гняс, гориш бутало и вместо да отвориш моторя и да го видиш как е, искаш смяна само на въпросното бутало. Аз не разбрах ново масло сипвано ли е изобщо, или със старото е искано да се кара.

 

Не се прави на 2 и 1/2 щото па ти конкретно щеше да питаш дали не могат да ти залЕпат старото бутало. ;)  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани колко е стара или нова колата, ама навсякаде в България е така - излезеш ли от магазина/сервиза, там квот е, и си си сам, няма гаранции няма нищо, пиеш си студената вода и продължаваш. Аз в сервиз бош уж ми смениха обтегача с шайбата, след 3 дена фърли ремака - отивам там - ооо незнам, всичко сме сменили, оправяй се, не ми бяха затегнали и болтовете на капака отгоре и целия двигател беше в масло, че сам си дозавивах болтовете пред нас.Извода е - или стоиш и гледаш и не се отделяш от колата, или нова кола от магазина щом искаш гаранция, то пък и там една гаранция , ти искаш тука на 3 та употреба някои да ти поеме гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто много измести фокуса, човека си призна в началото още къде е сбъркал, говорим за качество и отношение. И за неписаните правила, който ти се учи по колата, да те жулне с едни пари, а ти да си мълчиш за това, как са ти го боцнали.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със собственика на колата стигнахме до консенсус как ще процедираме при така стеклите се обстоятелства. даже не знам дали изобщо той пише тук, но се надявам както пусна темата, така и да напише какво ще правим в последствие. 

 

само за справка - картера на 1.8Т може да се свали без да се сваля демферната шайба.

маслото не е сменяно, защото колата е обслужена преди 6000 км. (така ни беше казано). за това, до къде е било нивото на маслото, също остана висящ въпрос.

 

чухме се с майсторите, които му правят колата в момента. те ще сменят, каквото е нужно според тях, за да кара. след което при евентуален проблем, по това, което ние сме правили, ще си поемем всички разходи по отстраняването му.

 

текущия ремонт се дели между нас и собственика, поради неизясненост, защо демфера е паднал, след като ние не сме се занимавали с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...