Jump to content

с4 2.5 tdi AEL тресе на празен ход


stakito

Recommended Posts

Здравейте колеги!От доста време кмам този проблем.когато работи на място колата,и усещам вибрация в купето.не е постоянна а на интервал от няколко секунди.Мислих че е защото една гумичка на Гнп беше протекла и взимаше въздух но след смяната и проблемът остана.Прочетох какво ли не във форума,от маховик до счупена ГНП.Някакви други идеи?колата върви много добре,но при работа на двигателя чувам едно чукане,като метал в метал.никой до сега не може да ми каже от какво е,всеки майстор казва че се вманиачавам.но съм чувал и други двигатели като моя и това чукане го няма.Сменях вакуум помпа защото ми казаха че може да е от нея.пак си остана чукането.колата като изключим това,мърка.и страшно много се дразня когато я запаля суррин и се чува още по отчетливо.просто се чудя дали няма връзка между чукането и това тресене!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 144
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

не е от центровката.била ми е и минус 9 градуса и плюс 16 градуса,всякакви некадърници са си оставяли ръцете.но чукането винаги го има.в момента е на 3.2 градуса,и работи перфектно.но при студен двигател трака здраво.ако е дюза може да се обясни като цяло и тресенето.качвам клип. със загрял мотор.утре сутрин ще кача и със студен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.dropbox.com/s/ygffiquscx9oq7p/20140219_115601.mp4

забелязах че когато тресе,стрелката на оборотомера се мърда с половин милиметър.ако е от значение;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам едно метално тропане, не го чух при теб. Ти не знам за какво по-различно говориш.

Моето излиза малко извън ритъма и се чува най-вече като си отпред. Ако си отстрани почти не се усеща.

При мен го има от 5 години и си мисля, че се появи като ми сменяха ремъците и шайбата, но може и преди това да не съм го чул и да си е било винаги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заслушай се в началото на клипа.утре на студено ще го чуеш още по добре.даже маската ми отпред вибрира от това.и аз имам чувството че когато ги смебих ремъците за първи път се появи.когато си докарах колата от германия беше толкова тиха.мисля че за същото тропане говориш.всеки ми казва изобщо да не се занимавам.но ме дразни афски много.даже тресенето не ме дразни толкова колкото това чукане.и съм се хванал този път да разбера.ти повдигачи сменял ли си?

откъм всмукателните тръби ми се чува най отчетливо.явно кънти в кухините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такъв звук като повдигачи ,издава в повечето случай , прочутата  на този двигател вакуум помпа  :)  А тампоните как са , моята като е студена сутрин и зимно време , също тресе и не е много приятна за слушане ма си знам от какво е ...

Редактирано от Монк
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен също ми тресе колата, особено като загрее. И не говоря само за вибрациите от двигателя, ами има едно претрисане отвреме навреме, сякаш няма хубава центровка. Или дюза или ГНП. Ще ходя да гледам уж, ама все не ми остава време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

вижте тази как трака,колегата пише по долу ,че проблемът му е бил в неправилна центровка.моето тракане не е така със сигурност:)



 

моето по докарва на чукането на тази...но пак не е съвсем същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моето е подобно - металното чукане.

 

На студено е нормално да чука повече. При мен даже онова металното не се чува като е студен мотора - или го заглушава или го няма.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ееее на всички дето ни тропа така,няма да са ни заминали бутални болтове ;)

който иска да сваля подгревите един по един и да слуша на кой цилиндър ще изчезне ,разбирасе ако е бутало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,днес реших въпросът с тресенето на празен ход.:)оказа се че по прозрачнето маркуче от горивния филтър ,вървят мехурчета.То беше толкова зацапано че не се виждаше ясно.Като го зачистих се видя въздухът,идваше от първата скоба до филтъра.Превърташе и винтчето и не можеше да стяга добре,смених я с нова.Спряха мехурчетата и сега като съм в купето спи.:)Почти мърка както искам ,но остава това гадно чукане,което като загрее едва е доловимо,но аз го чувам,знам че е там:))Днес я слушах студена,клоня почти към повдигач,ама все пак ако някой има клип или звук от тракащ повдигач да го постне,да сравня поне.Не съм чувал тракащ повдигач и не знам как звучи.И да я отварям и да търся причината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вакуум помпата :)

изрично обясних още в началото че вакуум помпата я сменях скоро,резултат никакъв.

 

 ето как трака вакуум помпа,същия двигател ,само че на VW Т4,нищо общо с мойта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей такова е моето тракане, но не толкова силно. За ей това неравномерното говорех.

 

Ти откъде си сигурен, че това тракане от вакуум помпа?

 

Ти откъде взе вакуум помпа и за колко? Знаеш ли какво точно се разтраква? То някакво тракане може да е нормално, защото има 1 бутало, което натиска едно вътре в помпата.

При мен освен това е наранен и разпределителния вал, където натиска вакуум помпата и не знам колко още ще изкара.

 

Може ли да ми дадеш старата си вакуум помпа да видя дали ще се подобри, щом не е тракала и ще ти я върна или ще се разберем да я купя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах проблем с вакуум помпата, не можех да спирам добре. Бях се наканил да си търся втора употреба, понеже нова е много скъпа, но тук колеги ме разубедиха и ми казаха, че се продава ремонтен комплект с клапанчета. Понеже ремонтния комплект не е за тази кола обаче - стават само клапанчетата, самата мембрана - не.  Така, че според мен по-добре вместо да си купуваш вакуум помпа си смени клапанчетата само и ще се оправи. Ако мембраната е зле - тогава вече си намери вакуум помпа втора употреба и виж преди да я вземеш състоянието на мембраната. Дано съм бил полезен.

 

П.С. Всъщност като прочетох какво съм написал и разбрах колко тъпо звучи .. :)) Ако тракането е от помпата - с клапанчетата няма да се оправи :)

Редактирано от kickerbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оправи спирането, Преди това при настискане на спирачката 2-3 пъти и ми се втвърдяваше педала и колата само намаляше, не можех да спирам рязко. Дори не сменихме всички клапанчета, защото не знаех, че са повече отколкото взех, а и двата бяха под мембраната, която не е била в цветущо здраве и ми казаха, че има опасност да се счупи, ако я разбутат. Така, че тея под мембраната не са сменени за сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На клипа пише че е тракане от вакум помпа,човека си го е написал на английски.А моята помпа е алтернативна от ebay,излезе ми към 200 лв,не помня точно, от англия.оригиналната на пиербург е 600лв,така че:)иначе моята не спираше и се втвърдяваше педала точно както е описал колегата.сега е добре,но пак не е както беше оригиналната.Иначе вътре има една втулка,която поема движение от гърбичката на разпределителния вал,и да тя ако е надрана трака така.Отворя ли двигателя ще я видя и тая гърбица в какво състояние е.но като чух този клип и повече клоня към повдигачи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...