gamepoint Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 (Редактирано) Здравейте Колеги,искам да Ви задам един въпрос за съединител, че съм изпаднал в дилема.Тъй като засилвам 1.8Т, и след 2 месеца сигурно ще ходя на дино да е настройват колата, и се чудя дали оригиналния ОЕМ съединител ще издържи(сменял съм го преди 2години, на около ~38000км.) или да го подменям с някой "подсилен" съединител. 1 вариант - да си закупя нов ОЕМ съединител "LUK", "Valeo" или "Sachs".2 вариант - маховик от двигател 2.0, 16V ACE + притискател от S2 (2.2, 20V) ?3 вариант - моя да го подкова с керамика4 вариант - да си остана със сегашния съединител Ако някой друг Колега предложи и други варианти съм готов да ги прочета и обмисля. Като крайна цел за коне който гоня не са много. Някъде около 230-250 коня на двигателя, като за приятна ежедневка. Колата е 1.8Т APU, с предно задвижване. Благодаря предварително на отзовалите се! Редактирано 24 Февруари 2014 от gamepoint Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Стоковия не понася по-сериозни тръгвания при 200+ коня.Ето какво се случи с моя при едно такова. Сега съм с някакъв посилен кит за 1.8Т на Лук (Подсилен притискателен с едномасов маховик). Нямам оплаквания за първите 5К км. Аз съм за вариянт (2) - маховик от двигател 2.0, 16V ACE + притискател от S2 (2.2, 20V) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Колега моля да ме изивиниш ,имам два въпроса извън темата.Какво си сменил и каква сума си инвестирал за тези коне ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 24 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Колега моля да ме изивиниш ,имам два въпроса извън темата.Какво си сменил и каква сума си инвестирал за тези коне ?Ще ти пиша на Л.С., защото както ти каза, че е извън темата. Благодаря за отговора на Колегата Nightmarez, очаквам още мнения по темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kopeldaka Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Ще ти пиша на Л.С., защото както ти каза, че е извън темата. Благодаря за отговора на Колегата Nightmarez, очаквам още мнения по темата.Що не звънна да ме питаш. Слагай си оригинален SACHS чисто нов и си свиркай. Колата е на предно, а и тия коне, дето искаш да изкараш не са много. Мойта А4-ка беше 280 коня и се караше с оригиналния съединител, продадох я преди 1 година и от тогава всяка вечер е по гонките на Бояна, правила е сумати стартове и съединителя още държи. Ако чак толкоз имаш мерак за керамика, сложи си, ама не виждам смисъл, колата ти не е Quattro. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 25 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Тия дни ще те преслушам, да пием едно кафе Изкарай я таз твоята бегачка се повозим поне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 колегата е написал, че я е продал..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 8 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 колегата е написал, че я е продал..... Знам.Сега е с по-голяма бегачка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 18 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2015 Някой пробвал ли е този тип съединител ... от тази обява в олх-а ?Усилен притискател + керамичен диск ?http://olx.bg/ad/keramichen-disk-usilen-priteskatel-vw-1-8t-g60-1-9tdi-ID34GCw.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 18 Август 2015 Доклад Share Публикувано 18 Август 2015 Вадиш 1000 лв и си слагаш АСЕ маховик, престъргваш го и бодваш S2 комплект съединител.Можеш да го тормозиш доволно. Аз съм с тръц 4х4 и никви драми не виждам при стартове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 18 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2015 Вадиш 1000 лв и си слагаш АСЕ маховик, престъргваш го и бодваш S2 комплект съединител.Можеш да го тормозиш доволно. Аз съм с тръц 4х4 и никви драми не виждам при стартове. Да, аз още в началото на темата съм го описал и този вариант. Но все пак да изчерпаме всички опции..... но този в обявата май е за напречни двигатели или то май няма значение де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 18 Август 2015 Доклад Share Публикувано 18 Август 2015 при горе-долу 200к.с. карам със сток съединител от АБК( 2.0 8в 115к.с. при ауди 80) и чак сега ми се струва, че почва да се предава- вече на 60-70к км, последните 10к с 1.8т. Със сток хубав съединител не мисля, че ще имаш драма с преднячка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 18 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2015 (Редактирано) при горе-долу 200к.с. карам със сток съединител от АБК( 2.0 8в 115к.с. при ауди 80) и чак сега ми се струва, че почва да се предава- вече на 60-70к км, последните 10к с 1.8т. Със сток хубав съединител не мисля, че ще имаш драма с преднячка. Да, ама сега съм вече с 340Nm.. и оригиналния преди няколко дена се предаде. И сега само газ до 1800-2000 об./мин. давам Редактирано 18 Август 2015 от gamepoint Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 18 Август 2015 Доклад Share Публикувано 18 Август 2015 340 на вал ли? Толкова съм и аз горе-долу. 300нм на колела в ХЕЕД. Принципно от ес2 ти е силен вариант, както е написал по-нагоре НЕРВАКА. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 18 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2015 340 на вал ли? Толкова съм и аз горе-долу. 300нм на колела в ХЕЕД. Принципно от ес2 ти е силен вариант, както е написал по-нагоре НЕРВАКА.Да, на вала са. По принцип и аз клоня към S2 вариант-а, но чисто финансово излиза към 1000 лева, а този комплект който съм дал като пример в олх-а излиза на половина като цена + един лагер да купя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 18 Август 2015 Доклад Share Публикувано 18 Август 2015 Само,че комплекта от S2 не е 1000лв , а точно 500 заедно с маховика и преработката му и е по-добрия вариант,защото си работи като стоковия(Полусъединител и лекота при натискане) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 18 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2015 Само,че комплекта от S2 не е 1000лв , а точно 500 заедно с маховика и преработката му и е по-добрия вариант,защото си работи като стоковия(Полусъединител и лекота при натискане)Че къде за 500 лева.... Тука при нас, за по-малко от 750-800лв. с отстъпка не можеш да го намериш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 18 Август 2015 Доклад Share Публикувано 18 Август 2015 С отстъпка ще е на друга цена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 18 Август 2015 Доклад Share Публикувано 18 Август 2015 Аз съм със съединител от С2,перка с 4 лъча и едномасов,пристърган маховик от Голф 3 2.0.Последно смених само съединителя и платих около 250лв.Колата е над 500нм на гумите 4х4 и единствено съм ограничен в старт от място.Дори да изсипя всичката газ от 10км/ч ядове няма.Педала е мек и става за нормално градско караме ИЗ разкопания Бурас :-/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 19 Август 2015 Доклад Share Публикувано 19 Август 2015 S2 съединителя всичко около него излиза хилядарка. Самия съединител и притискател са 505 лв с отстъпки, иначе към 750 от маднес. Лагера е 50тина и към 20-30 бяха болтовете. Всичко само той излиза под 600, но трябва и маховик вървят на старо около стотачка. Толкова искат маднес и драгповер за престъргване. 20тина кинта транспорт до тепетата ей ги 800. Слагат го за 140тина и си съвсем близо до хилядарката. Па философите както искат да го смятат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 19 Август 2015 Доклад Share Публикувано 19 Август 2015 Съединителя от С2 с твърд маховик как е на комфорт, по-точно има ли полусъединител като на шестаците след като е по-голям? Мен лично ако е твърд педала би ми било леко неприятно, но в пъти повече ме дразни хамалското зацепване подобно на оригиналния. Бих сменил оригиналния не толкова заради 300-те нютона, защото на толкова ще държи 1-2 старта примерно, а заради това че е е много глупав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 20 Август 2015 Доклад Share Публикувано 20 Август 2015 На мен ми е ОК.Имам си полу такъв и си маневрирам спокойно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Съединителя от С2 с твърд маховик как е на комфорт, по-точно има ли полусъединител като на шестаците след като е по-голям? Мен лично ако е твърд педала би ми било леко неприятно, но в пъти повече ме дразни хамалското зацепване подобно на оригиналния. Бих сменил оригиналния не толкова заради 300-те нютона, защото на толкова ще държи 1-2 старта примерно, а заради това че е е много глупав.Имам цяла тема за това ,прочети я. Няма никакви драми. Екстра е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Аз питах по споро дали е по-светентна тая комбинация от стоковия понеже определено виждам шанс да бъде така. Мен не ми пречи толкова по-тежкия педал, но високото и рязко отделяне на фабричните при 1,8Т и другите 4 цилиндрови е някакъв ужас. Ако на 1,8Т може да се направи съединител като на 2,8 примерно ще е друга кола просто... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване