Jump to content

Ауди А4 Б5 1.8Т+


Recommended Posts

Здравейте Колеги,

искам да Ви задам един въпрос за съединител, че съм изпаднал в дилема.

Тъй като засилвам 1.8Т, и след 2 месеца сигурно ще ходя на дино да е настройват колата, и се чудя дали оригиналния ОЕМ съединител ще издържи(сменял съм го преди 2години, на около ~38000км.) или да го подменям с някой "подсилен" съединител.

 

1 вариант - да си закупя нов ОЕМ съединител "LUK", "Valeo" или "Sachs".

2 вариант - маховик от двигател 2.0, 16V ACE + притискател от S2 (2.2, 20V) ?

3 вариант - моя да го подкова с керамика

4 вариант - да си остана със сегашния съединител

 

Ако някой друг Колега предложи и други варианти съм готов да ги прочета и обмисля. 

 

Като крайна цел за коне който гоня не са много. Някъде около 230-250 коня на двигателя, като за приятна ежедневка.  Колата е 1.8Т APU, с предно задвижване.

 

Благодаря предварително на отзовалите се! :)

Редактирано от gamepoint
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоковия не понася по-сериозни тръгвания при 200+ коня.

Ето какво се случи с моя при едно такова.

 

img_0968_a6537_31220585.jpg

 

Сега съм с някакъв посилен кит за 1.8Т на Лук (Подсилен притискателен с едномасов маховик). Нямам оплаквания за първите 5К км.

 

Аз съм за вариянт (2) - маховик от двигател 2.0, 16V ACE + притискател от S2 (2.2, 20V)

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега  моля да ме изивиниш ,имам два въпроса извън темата.

Какво си сменил и каква сума си инвестирал за тези коне ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега  моля да ме изивиниш ,имам два въпроса извън темата.

Какво си сменил и каква сума си инвестирал за тези коне ?

Ще ти пиша на Л.С., защото както ти каза, че е извън темата.

 

 

Благодаря за отговора на Колегата Nightmarez, очаквам още мнения по темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти пиша на Л.С., защото както ти каза, че е извън темата.

 

 

Благодаря за отговора на Колегата Nightmarez, очаквам още мнения по темата.

Що не звънна да ме питаш. Слагай си оригинален SACHS чисто нов и си свиркай. Колата е на предно, а и тия коне, дето искаш да изкараш не са много. Мойта А4-ка беше 280 коня и се караше с оригиналния съединител, продадох я преди 1 година и от тогава всяка вечер е по гонките на Бояна, правила е сумати стартове и съединителя още държи. Ако чак толкоз имаш мерак за керамика, сложи си, ама не виждам смисъл, колата ти не е Quattro.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Някой пробвал ли е този тип съединител ... от тази обява в олх-а ?

Усилен притискател + керамичен диск ?

http://olx.bg/ad/keramichen-disk-usilen-priteskatel-vw-1-8t-g60-1-9tdi-ID34GCw.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадиш 1000 лв и си слагаш АСЕ маховик, престъргваш го и бодваш S2 комплект съединител.
Можеш да го тормозиш доволно. Аз съм с тръц 4х4 и никви драми не виждам при стартове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадиш 1000 лв и си слагаш АСЕ маховик, престъргваш го и бодваш S2 комплект съединител.

Можеш да го тормозиш доволно. Аз съм с тръц 4х4 и никви драми не виждам при стартове.

 

Да, аз още в началото на темата съм го описал и този вариант. Но все пак да изчерпаме всички опции..... но този в обявата май е за напречни двигатели или то май няма значение де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при горе-долу 200к.с. карам със сток съединител от АБК( 2.0 8в 115к.с. при ауди 80) и чак сега ми се струва, че почва да се предава- вече на 60-70к км, последните 10к с 1.8т. Със сток хубав съединител не мисля, че ще имаш драма с преднячка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при горе-долу 200к.с. карам със сток съединител от АБК( 2.0 8в 115к.с. при ауди 80) и чак сега ми се струва, че почва да се предава- вече на 60-70к км, последните 10к с 1.8т. Със сток хубав съединител не мисля, че ще имаш драма с преднячка. 

Да, ама сега съм вече с 340Nm.. и оригиналния преди няколко дена се предаде. И сега само газ до 1800-2000 об./мин. давам  

Редактирано от gamepoint
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

340 на вал ли? Толкова съм и аз горе-долу. 300нм на колела в ХЕЕД. Принципно от ес2 ти е силен вариант, както е написал по-нагоре НЕРВАКА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

340 на вал ли? Толкова съм и аз горе-долу. 300нм на колела в ХЕЕД. Принципно от ес2 ти е силен вариант, както е написал по-нагоре НЕРВАКА.

Да, на вала са. По принцип и аз клоня към S2 вариант-а, но чисто финансово излиза към 1000 лева, а този комплект който съм дал като пример в олх-а излиза на половина като цена + един лагер да купя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само,че комплекта от S2 не е 1000лв , а точно 500 заедно с маховика и преработката му и е по-добрия вариант,защото си работи като стоковия(Полусъединител и лекота при натискане)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само,че комплекта от S2 не е 1000лв , а точно 500 заедно с маховика и преработката му и е по-добрия вариант,защото си работи като стоковия(Полусъединител и лекота при натискане)

Че къде за 500 лева....  Тука при нас, за по-малко от 750-800лв. с отстъпка не можеш да го намериш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със съединител от С2,перка с 4 лъча и едномасов,пристърган маховик от Голф 3 2.0.

Последно смених само съединителя и платих около 250лв.

Колата е над 500нм на гумите 4х4 и единствено съм ограничен в старт от място.

Дори да изсипя всичката газ от 10км/ч ядове няма.

Педала е мек и става за нормално градско караме ИЗ разкопания Бурас :-/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S2 съединителя всичко около него излиза хилядарка. Самия съединител и притискател са 505 лв с отстъпки, иначе към 750 от маднес. Лагера е 50тина и към 20-30 бяха болтовете. Всичко само той излиза под 600, но трябва и маховик вървят на старо около стотачка. Толкова искат маднес и драгповер за престъргване. 20тина кинта транспорт до тепетата ей ги 800. Слагат го за 140тина и си съвсем близо до хилядарката. Па философите както искат да го смятат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя от С2 с твърд маховик как е на комфорт, по-точно има ли полусъединител като на шестаците след като е по-голям? Мен лично ако е твърд педала би ми било леко неприятно, но в пъти повече ме дразни хамалското зацепване подобно на оригиналния. Бих сменил оригиналния не толкова заради 300-те нютона, защото на толкова ще държи 1-2 старта примерно, а заради това че е е много глупав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя от С2 с твърд маховик как е на комфорт, по-точно има ли полусъединител като на шестаците след като е по-голям? Мен лично ако е твърд педала би ми било леко неприятно, но в пъти повече ме дразни хамалското зацепване подобно на оригиналния. Бих сменил оригиналния не толкова заради 300-те нютона, защото на толкова ще държи 1-2 старта примерно, а заради това че е е много глупав.

Имам цяла тема за това ,прочети я. Няма никакви драми. Екстра е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз питах по споро дали е по-светентна тая комбинация от стоковия понеже определено виждам шанс да бъде така. Мен не ми пречи толкова по-тежкия педал, но високото и рязко отделяне на фабричните при 1,8Т и другите 4 цилиндрови е някакъв ужас. Ако на 1,8Т може да се направи съединител като на 2,8 примерно ще е друга кола просто... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...