veselin velchev Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 (Редактирано) Ламбдата е забила на 0.45,което означава,че не работи и ЕКУ-то определя горивната смес по предварително зададени стойности колкото да не останеш на пътя.Колата е мудна и разхода е завишен.Подкрепям мнението на Ради за умрела ламбда. Редактирано 22 Май 2014 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Развой нещо?Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 А бе да питам като има толкова проблеми с л-сонда, с коя бенз.помпа е тая кола??? Че и аз имам един НЕ разрешим проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 28 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Началото на другия месец ще си сложа оригинална ламбда сонда за самия двигател,защото нямам доверие на тези,които наричат универсални.Бензиновата помпа си е оригиналната,регулаторът за налягане на горивото в рейката работи добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Бензиновата помпа е оригинална на кое на АЦЕ или AJL? Идеята ми е че си си създал проблем точно като мене. Помпата на мех.инж. е много голям дебит. Регулатора за налягане на ел.инж. не може да разтовари до работно налягане, евентуално колата работи на по-високо налягане...От там инж.време не е това което трябва да е, от там ламбдата дава сигнали за "различна" смес....От там грешки... При мен на студен двигател колата работи стабилно на празен ход, но не може да се кара. Като дадеш газ забива муцуна. След 5-10 тръгне ли л-сондата 1-2 минути след това се оправя все едно нищо не е било. И ми се струва че точно заради по-високия дебит става всичко. Грешки нямам, но и компа не е толкова умен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 С AEB без чип, с помпа от АЦЕ имам над 1000км без никакъв проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 28 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Бензиновата помпа е оригинална на кое на АЦЕ или AJL?От АСЕ-то е и никога не съм имал проблем.Вече съм на 2500 км.На бензин/газ като настъпя педала за газта докрай,винаги е хуквала,никога не е забивала муцуна.При мен ламбдата изобщо не е активна.Едва ли компетишъните с 1.8Т са сменяли бензинови помпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 29 Май 2014 Доклад Share Публикувано 29 Май 2014 Аз не съм.Т.е. съм, но я смених със същата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 3 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 (Редактирано) Днес сложих нова оригинална ламбда сонда NGK,която взех от Жоро/gsb,вече на диагностиката се вижда как постоянно се променят процентите и напрежението.Сега ще видим ще има ли разлика в разхода в града.Извън онзиден ми даде 11/100 трима души+доста багаж. Редактирано 3 Юни 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 След смяната на ламбда сондата има голямо подобрение.Двигателя вече е на 3000 км, навъртяни за 2 месецаhttp://vbox7.com/play:522ddd9830 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 5 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 Според клипа си около 6с до 100... Няма ли вече да оправиш дискотектата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 (Редактирано) ами трябва да го отворя да махна крушките,а на мигащия дисплей ще откача буксата Редактирано 5 Юни 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 6 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2014 Ако изтекат водите и някои други неща, как ще разбереш като махнеш буксата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2014 (Редактирано) На дисплея нищо не се вижда,фиса му е заминал,ще съм все едно със старото табло,имам уреди за масло,антифриз,за температурите им,скоро ще свържа уреда за налягане на маслото на двигателя. Редактирано 6 Юни 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 6 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2014 Мой съвет е да го възстановиш, а не да изключваш.Иди при някой да ти "пипне" с едно VCDS и да ти изгаси разни мигащи лаМби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 6 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2014 (Редактирано) На дисплея нищо не се вижда,фиса му е заминал,ще съм все едно със старото табло,имам уреди за масло,антифриз,за температурите им,скоро ще свържа уреда за налягане на маслото на двигателя. А защо не върнеш старото табло направо Редактирано 6 Юни 2014 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 6 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2014 Антоне, ще си строшиш мотора така, преди да си строшиш главата. Дано не си стопил буталата с тая газ и неработещата сонда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 6 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2014 Обърни сигнала на датчика за антифриза и ще се оправи На имото залепи черно тиксо под плаките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 6 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2014 Точно и за имото е съвета ми за софруерна намеса (без никви тикса, лепенки, ваденки и компания). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2014 (Редактирано) На два пъти писах че съм с нова ламбда сонда и след смяната й надува до 0,9,а преди да я сменя,едва отиваше до 0,5-0,6 атм,като се изчисти грешка от ламбдата до 0,8 надуване на турбото Редактирано 6 Юни 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 6 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2014 Един колега си чипна колата, но газовата бе монтирана преди това и не и ъпдейтна сетингите.Раздава газ 60-70 км и... тотал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2014 Най-вероятно си е била тотал....но още не го е знаел(а) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2014 (Редактирано) Мотора вече е на 5000 км,ще ме намразят вече съгражданите. с 44 литра изминах 355 км, 210 извън /динамично/ и 145 лв градско каране=12,4/100. Редактирано 7 Юли 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 22 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 (Редактирано) Изминах 12 000 км вече и чак сега получих отговор за какво служи този клапан.Преди никой не можа да даде отговор в темата. http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-VW-NEW-VR6-ENGINE-OIL-NON-RETURN-VALVE-2-8-2-9-CORRADO-GOLF-AAA-ABV-/330919674741 Чудно ми е какво ще стане,ако клапана не е на мястото си и къде точно е монтиран Редактирано 22 Януари 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Това аз не бих бързал да си го монтирам на двигател, в който фабрично не е бил предвиден.Защото ми изглежда като поредната СИЛНА предпоставка за запушване на маслените магистрали... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване