RaDi_b4 Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Да, в конкретния случай няма как да не се съглася с теб. Тонка, няма да ти стигне черна ролка изолирбанд за шунтирането на тия лаНби ве!!!Честно, не го засилвай това толкова, страх ме е мен, тук на 300 и кусур километра дори. Тоя шум при 170 и нагоре от какво е?Като цяло не знам как ти е турбината, но мисля, че трябва да може повече тая кола. Виж например Пасата, който е с около 100 килограма над теб, как се справя от 130 до 200. Сонди смени ли, дебитомер и турбо как са?П.с. и му светят по-малко лаНби по таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 По-малко лампи спрямо какво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 (Редактирано) Ами ще ги премахим тези светещи лампи,нали махнах имобилайзера,но важното е,че буксата за диагностика работи,защото е имало случаи като се премахне и тя става неактивна.Стъклото на предната дясна врата беше леко отворено,късно го видях.Такива тестове повече няма да правя,не си заслужава риска.Може да ускорява бавно до 200,но на мен ми е достатъчно до 160,по-висока скорост е излишна.Не съм си изпразнил багажника още,вътре има към 80-100 кг. Пасата на предно ли е ? Редактирано 15 Април 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Що бе върви почти като АЦЕ-то Тони честита да ти е много да се возиш. Мани ги тия, добре си върви все пак е около 1450кг куатро. На газ как върви? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Последната а4 AJL QUATTRO която ми дойде ускоряваше доста по-бързо при положение че е с по-дълги скорости от 6А-то, прегледай хубаво двигателя и периферията. Когато насадих 2.2т с йерес сетъпа в компетишъна с неговите скорости демек късите, колата не влизаше в пътя има и доста свидетели във форума возели се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 (Редактирано) На газ как върви? С ГИ разликата е минимална Последната а4 AJL QUATTRO която ми дойде ускоряваше доста по-бързоАз съм с турбото от APU.Нямам представа какво точно да огледам,държи си добре обороти на празен ход,на 1 и 2 скорост превъртат гумите,но на видеоклипа това не се получи,дори в завой на втора,като натисна газта,задницата се завърта леко,дори на газ.Сложих стария съединител от 6А-то,който е на около 20 000 км,да не би там да е проблема.Имам демферен маховик, притискателен и феродов диск в добро състояние. Редактирано 15 Април 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Що бе върви почти като АЦЕ-то Тони честита да ти е много да се возиш. Мани ги тия, добре си върви все пак е около 1450кг куатро. Няма начин да тежи 1450кг, по-скоро 1370-1380кг.Имал съм А4 1.8Т AJL quattro и вървеше много приятно, сток 7 и нещо сек. 0-60мили и 15.7сек на 1/4миля даваше по Г-тек, без проблем биеше с доста от всякакво положение читав Голф ГТи 16V и Astra GSI C20XE :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Няма начин да тежи 1450кг, по-скоро 1370-1380кг. Имал съм А4 1.8Т AJL quattro и вървеше много приятно,Моето на електронен кантар веднъж показа 1480 кг,което значи без мен.Скоро пак ще навестя кантар,че ми елюбопитно какво ще покаже. С какво турбо беше твоя AJL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 (Редактирано) Напълно сток, такава кола няма как да тежи повече от 1370-1380кг (освен ако няма 50-60кила КИТ по нея), това го казвам на база няколко премерени Компетишъна и други подобни коли. А4 1.8Т куатро е 1370кг, S3 8L 1430-1440кг. Моя AJL беше напълно фабричен когато даваше тези времена. В Б4ка с 4цил. мотор и 5ск. кутия няма просто какво да тежи, освен ако не е S2/RS2. Редактирано 15 Април 2014 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Пълна бутлка с газ,20 литра бензин,резервна гума и 2 куфара с инструменти,които не съм махнал още.Кулера ми е от Форнета с мотор от БМВ 2.5 TDS.Някъде видях,че турбото на AJL е различно от това на АЕВ и APU,но в случая двете бяха еднакви,предпочетох това от пасата,защото беше в много по-добро състояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 ...Някъде видях,че турбото на AJL е различно от това на АЕВ и APU,... Объркал си се, ма важното е,че сега всичко е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 аз съм доволен,като за ежедневна кола,не търся високи скорости и бързо ускорение.Държи се много по-прилично от предишния мотор,тих с ГИ и по-пъргав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 На Съншайн комбито е 1450-1500кг. От там знам че толкова трябва да тежи. И двете имат по една газова на колите, и от там на там другото за разлика е горивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 (Редактирано) на тия ТКЗС-арски кантари дето се мерите може и +-200 кила да мърда Редактирано 15 Април 2014 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Моя компетишън тежеше 1390 кг с котвата премерено на точен кантар, с 1.8т трябва да е под 1350кг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Освен това на Съншайна коша тежи повече, понеже е Авант. А тук говорим за седан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 (Редактирано) Имал съм А4 1.8Т AJL quattro и вървеше много приятно, сток 7 и нещо сек. 0-60мили и 15.7сек на 1/4миля даваше по Г-тек, без проблем биеше с доста от всякакво положение читав Голф ГТи 16V и Astra GSI C20XE :-) Moя АJL пак по Г-тек дава абсолютно същите времена, на 1,1 налягане беше като мерих. А на клипа в ниските скорости май е прилично, но след 150 наистина е малко бавно. Редактирано 16 Април 2014 от DLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 ,на 1 и 2 скорост превъртат гумите,но на видеоклипа това не се получи,дори в завой на втора,като натисна газта,задницата се завърта леко,дори на газ Кажи честно че стоковица 1.8Т quattro върти гуми на 1ва и 2ра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 (Редактирано) Moя АJL пак по Г-тек дава абсолютно същите времена, на 1,1 налягане беше като мерих. А на клипа в ниските скорости май е прилично, но след 150 наистина е малко бавно.На моя буустметър http://tuningshopbg.com/8/20/103.html показва до 0,6,но понякога е стигало и до 0,8 Редактирано 16 Април 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Кажи честно че стоковица 1.8Т quattro върти гуми на 1ва и 2ра Кутията на АЦЕ-то е ужасно къса, купето е по-леко. Не е проблем да върти поизносени 205/55/16. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Не са износени гумите ми,карам ги втори сезон може би на около 20 000 км 195/65/15. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Не е проблем на това купе да ги върти, щом АБК куатро може на първа. Налягането на моя съм го гледал точно на същия уред, който от доста проби мисля, че е точен, но странното е доколкото се вижда от клипа поне, че разликата между ниските и високите километри е доста голяма. Не знам, може и да се лъжем нещо заради самото видео... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 По-ранното включвана на 5-та може би заблуждава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Баси ще взема да си изхвърля колата, не знаех че е нормално 180 коня куатро 1400кг да върти гуми на 2ра Аз съм с 02M кутия, която е 6 степенна - 1ва и 2ра са доста къси и едвам скръцват гумите на 1ва при сериозен старт.Тая кола може да буксува на 2ра само в някоя дълбока снежна преспа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 На втора няма шанс, но на първа без проблеми трябва да може. То дори А6 ще може ако съединителите не бяха толкова кекави. Говорим за 1-2 метра макс разбира се А сега се сещам да питам, не е ли прекалено ниско налягането за АJL? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване