ivan_penev Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 Според мен 3.0тди на б8 върви много и мисля,че единствено си заслужава да се замене с с4. 3.2мотора е като 3.0тди само дет гори 2 пъти пове4е(съвсем малко по бърз е,но не си заслужава заради това да ръгаш толково бензин )А и дизела се усеща пове4е като го настъпиш.Нямат много общо двата мотора, понеже по някой път съм подкварвал и 3.2 освен, че имам и 3.0тди. Разхода е най много 2-3 отгоре, но много по приятно се кара. Всичко е плавно и приятно. Разбира се липсват типичните проблеми с 3.0тди които за радост и мен не са застигнали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 Според мен 3.0тди на б8 върви много и мисля,че единствено си заслужава да се замене с с4. 3.2мотора е като 3.0тди само дет гори 2 пъти пове4е(съвсем малко по бърз е,но не си заслужава заради това да ръгаш толково бензин)А и дизела се усеща пове4е като го настъпиш.3.2 е по-бърз само на хартия! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan_penev Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 И на хартия и на пътя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 TFSI -тата са по-шумни точно от дюзите.Заради тракането на дюзите или заради тези дюзи е толкова режещ звука като даваш газ? Ако е само тракането, то не се чува в купето и даже не е проблем за мен, едно 3,2 тествах където направо си беше тихо като 1,8Т отвън. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 И на хартия и на пътя.Не съм се нареждал, но за справка може да погледнеш времената от драга на събора. Там 3.0тди не чипнато дава 15ка, а чипнато 14ка.Виж сега колко дава 3.2 и размисли на ново, а ако имаш под ръка може да го сравним с тройката дизел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 (Редактирано) 2009 Audi A4 3.2 Quattro 5.900 14.400 Road & Track http://myquartermile.com/qtrmile.php?make=Audi За резултатите на 1/4 миля има много фактори, които могат да повлияят на крайния резултат. Като както знаеш, че при FSI натрупването на саждите намалява мощността. Така че е тъпо да се вярва сляпо на драгове на автомобили с различен пробег, бензин, колко екстри има колата и тн. Редактирано 1 Март 2014 от galeksiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 (Редактирано) Ето ти резултатите:https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ArxlrY_Z_RcGdDBWY3FIOV9xVXVhYjVxbGZMRWdyN0E#gid=14 209 D 1 Стефан Трайков Лидански kpematop Audi S6 DRAG 14.39 14.56 156 D 2 Иван Ангелов Семерджиев angelov_pl Audi S3 DRAG 14.97 15.19 14.97 198 C 1 Радослов Тодоров Радилов А5 DRAG 14.74 14.57 14.57 199 C 2 Радослов Тодоров Радилов А6 DRAG 14.85 14.68 14.68 Извинявам се на колегите за постнатите резултати, но като чуя, че 3.2 върви повече от 3ка дизел и ми става много весело. Редактирано 1 Март 2014 от baba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan_penev Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 Пробвал съм колега, такива глупави резултати е безсмислено да постваш. Намери си някой с 3.2 и пробвайте. Ще останеш изненадан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 Пак ще го обясня щото се правиш на тъп. Не съм казвал кое върви повече. Нали се сещаш, че разликата от екстрите може да достигне 150кг. Също така ти казах и други реални доводи и няма как да ме обориш с някакви неясни замервания, аз тези хора не ги познавам, не съм им виждал колите и се съмнявам в правотата на тези измервания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 Колега резултатите не са глупави!Засичани са с професионална техника от хора знаещи какво правят.Както виждаш А5-та на колегата от Сливен разбира се доста по-лека от на Стефчо еската почти се доближава до времето на S6 Galeksiev аз пиша на ванката.А резултатите са от събора на форума в който пишеш и повечето списващи тук са им свидетели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 baba този е някаква нова звезда, доста компетентен и влиза резко :-) внимавай :-) ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan_penev Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 Колега резултатите не са глупави!Засичани са с професионална техника от хора знаещи какво правят.Както виждаш А5-та на колегата от Сливен разбира се доста по-лека от на Стефчо еската почти се доближава до времето на S6Galeksiev аз пиша на ванката.А резултатите са от събора на форума в който пишеш и повечето списващи тук са им свидетели.На кое викаш професионална техника колега ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 За техниката на Tuningbg. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venci Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 baba, точно тези двете 3.0 TDI няма как да ти защитят тезата, сам знаеш . И двете бяха доста далеч от сток и вървяха много добре. Със сигурност бяха с ремап и генарации. Може да са имали и други жокери.Ако намериш времена на сток 3.0 TDI и 3.2 FSI ще е доста по-представително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 И аз онзи ден гледах една кола 11.2011г. на 245 000к.Къде ги минават тези километри не знам )Сега ще ти кажа....Имам 3колиПравя им общо около 60-70к на година !Тук в Бг.Не са служебни!За 7м направих на Олроуда 25к,чуда се кога и къде?Макар ,че онзи ден за 7ч му направих 1200км...За немско не ми се мисли по колко въртят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 (Редактирано) Всичко зависи къде и каква работа работи! Някой, който е регионален мениджър на нещо си сигурно навърта и повече, сравнено с някой магазинер или офис служител, лекар и т.н.! Аз лично бих избрал 3.0 TDI пред бензиновия 2.0 TFSI! Редактирано 4 Март 2014 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Нямат много общо двата мотора, понеже по някой път съм подкварвал и 3.2 освен, че имам и 3.0тди. Разхода е най много 2-3 отгоре, но много по приятно се кара. Всичко е плавно и приятно. Разбира се липсват типичните проблеми с 3.0тди които за радост и мен не са застигнали.Точно така, напълно съм съгласен, даже в повечето случаи разхода е още по-малък като разлика.На тези, на които им предстои покупка на Б8 с 3.2 да внимават с коли с код на двигателя CALA, ако могат направо да го избегнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Защото от всичките кодове на мотор 3.2 при Б8 и А5 този е единствения, за който казват че може да има проблем с покритието на блока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване