Христо Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 (Редактирано) Колеги искам да попитам някой знае ли за какво е въпросната букса от снимката.Колата е ауди а6 4f 3.0tdi 2004г.седан буксата се намира във багажника зад десния капак. Редактирано 2 Март 2014 от Христо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 на някой коли съм виждал там запалка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 ако е това което виси, това не е букса а бушон. ръгни там един бушон и ще видим какво ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 ще изгори..... кафявия кабел е маса а жълтия плюс.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 То обикновено "ръгни там" подхода до това води Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 На буксата трябва да има номер.Напиши го в ЕТКА и виж за какво ще излезе тази букса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 (Редактирано) Нищо няма да излезе, това е номера на самата букса, а такиав има хиляда в колата сигурно. Така като гледам някой модул е останал без ток. Може би парктроник модула?! Може и колата да е имала хладилна чанта примерно там или запалка и предния собственик да си я е прибрал.. Редактирано 4 Март 2014 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 ще изгори..... кафявия кабел е маса а жълтия плюс.може би не е е маса защото кабела е кафяво/бял, а с жълт кабел (ремонтен) обикновено се замества негоден стар кабел. От друга страна, ако е бушон единствения самотен такъв, който се поставя на допълнителните щипки отдолу е за подгрева на задното стъкло на по-старите версии до 10.2005г. А точно такъв виждам на 40А вече закачен там. Другото за което се сещам е ако колата е с рядката "паник" система, но пак не би трябвало от там да се вее така, или да е слагано допълнително ГПС проследяване в страната на произход и после да е откачен бушона да не хаби ток с напразно набиране. Ако колегата направи един VCDS скан може и да излезе нещото ако е оригинал и да сподели тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 дали ?То обикновено "ръгни там" подхода до това води Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Тази букса обикновено е за стоп мъглата на десния стоп ,защото повечето коли имат само от ляво ,но всичко е подготвено от дясната страна за поставянето аз на Б4 имах същата букса и просто вземах от другата кола фасунгата щракнах буксата и светна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Много е вероятно да е както казваш колега. Единствено за дясната мъгла, според Елзата кабелите са бяло-син и кафяв за моделите с тази опция. Ами... трябва да се пробва . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Христо Публикувано 5 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 (Редактирано) Колеги парктроника си работи реотаните на задното стакло също , за маглата не е мерих го преди малко при включена светлина за мъгла няма никакво напрежение. А като гледам кабела си е заводско бандажиран затова ми е интиресно за какво е. Редактирано 5 Март 2014 от Христо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 В крайна сметка, идва ли напрежение изобщо и кога Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Христо Публикувано 5 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Не няма никакво напрежение независимо дали е на контакт или на каквото и да е . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Абе колеги да ви го нарисувам ли с пластелин да разберете.... 2 кабела по 2,5 квадрата са за допълнителна запалка в багажника (за хладилна чанта примерно..) и си има бушон 20 ампера...И е на букса щото се сваля капака отстрани при сервизни дейности...Ако няма захранване просто е изваден бушона.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Остави ги да умуват още 2-3 страници Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Не няма никакво напрежение независимо дали е на контакт или на каквото и да е .На черната бушониера петия бушон отдолу нагоре липсва - виж дали има пинчета там и сложи един бушон на 20А, да я видим тая запалка ще тръгне ли. Мойта запалка (при авант) не е на този сервизен капак, който се сваля, а е фиксирана на кората в близост до задната врата, но така или иначе Арсов е прав че на 2,5 са запалките . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Да бе, 30А направо. Експерементира се с 5-10. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 На всички запалката е там, където пише MSM - не на капака, а пред него, на колонката между бронята и отвора за капака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване