kocta Публикувано 13 Март 2014 Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 Наскоро си купих така желания още от дете автомобил. Колата е Audi Coupe Quattro 2.6 v6 ABC мотор ,10-ти месец 95-та година. Колата не беше карана 3 години и поради тази причина има разни нещица за дооправяне но като цяло е в сравнително добро състояние. Най-важното е,че е доста добро изпълнение с доста глезотийки като стъклен ел. шибидах,дигитален климатроник,2 ейрбега и С волан,4 ел стъкла (задните триъгълници също се отварят ел с копче) Дълбоки седалки с опция сгъване на горната част около водача и пасажера (стават по-дълбоки един вид) и други. Мотора работи доста добре за момента и тръгва още от 3500 оборота.В момента е с нови бели мигачи,задна брония от кабрио 99-та година и разни консумативи. Плановете е да се оправят проблемчетата и след това вече ще следват подобренията.Плана ми е да се мине към 5х112 главини със спирачки и джанти 17",друго окачване(coilovers или статично) и полеретанови тампони. За мотор в момента съм се спрял на 1.8T 20V поради ниската му цена,големия му капацитет и набор от части и ниското тегло , както и сравнително лесния му монтаж в коша.Отворен съм за съвети и предложения от по-опитните колеги!!!Прилагам и няколко снимки: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
М.Митев Публикувано 13 Март 2014 Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 Купето е много хубаво колега,много искам и аз такава машина,но за сега се задоволявам с седановия модел Да си го караш със здраве,много безаварийни и дано всичко където искаш да го постигнеш с нея!Успех и поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 13 Март 2014 Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 Нещеш ли да му боднеш на тоя туч отпред един механичен компресор и да видиш какво ще изкараш от този мъртвец преди да са му се разлетели биелите? Винаги ме е блазнела тази идея, просто има правено доволно коли с какви ли не турбо сетъпи но механичните са силно не популярни из нашите ширини ми се струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 13 Март 2014 Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 (Редактирано) Евала купе с 4 ел стъкла Редактирано 13 Март 2014 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Март 2014 Доклад Share Публикувано 14 Март 2014 (Редактирано) Здравей,честито за новата придобивка.Не бих казал,че съм опитен колега,но минах по този път.Може да прегледаш темата,която е под твоята и ще разбереш какво съм направил.Препоръчвам ти, като закупуваш двигателя,да смъкнеш главата пред продавача /така или иначе ще и правиш ревизия/ и да видиш състоянието на блока-луфтове на буталата,повърхността на цилиндрите и каквото още се сетиш.Може да си останеш с оригиналното табло,но аз предпочетох да поставя това, от което взех двигателя,тъй като в него беше имобилайзера,който по късно премахнах,но ще се възползвам от екстрата на бордовия компютър.Ако останеш с твоето табло,за да показва правилно оборотомера, се поставяла допълнително някаква платка за да ти отчита правилно оборотомера,а за бензиномера се правили настройки-по-запознатите ще кажат.От лявата страна на двигателя сложих "лапата" от стария си мотор -6А/АСЕ,защото пасва точно на блока и влиза без проблем в тампона.На дясната трябва да преправя ъгъла на тампона,защото там останах с "лапата" от 1.8Т.Ти може да провериш,дали твоята от АВС ще пасне.Има вече доста усъществени присаждания,аз докато публикувах моята тема,ми писаха 8 души,че в момента подготвят същата трансплантация.На мен ми попадна случайно мотор с код на двигателя AJL,който е 180 кс фабрично,а масово се поставя в В4 и В3-ките АЕВ,който е 150 кс.Сам си преценяваш как ще процедираш.Пожелавам ти успех Редактирано 14 Март 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 14 Март 2014 Доклад Share Публикувано 14 Март 2014 Тука в раздела има или имаше от 6-так към 1.8т. Човека каза че и магаре се сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifanatic Публикувано 14 Март 2014 Доклад Share Публикувано 14 Март 2014 Много хубаво Купе ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Март 2014 Доклад Share Публикувано 15 Март 2014 Тука в раздела има или имаше от 6-так към 1.8т. Човека каза че и магаре се сменя.Защо се сменя и магарето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 15 Март 2014 Доклад Share Публикувано 15 Март 2014 (Редактирано) Нормално е да се сменя и магарето, все пак V6 няма почти нищо общо с R4.Моето предложение по темата е да бъде монтиран 2.7Т. С него ще бъде запазено условието V6, но ще има много повече мощност, пък и голяма база за развите. Отделно от това, се придава уникалност на проекта. Редактирано 15 Март 2014 от S8_TDI Vasko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 16 Март 2014 Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 А как предлагаш да се разшири и удължи торпедото за този 2.7 бете?С малки наставки и заварчици, където е нужно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir Burgas Публикувано 16 Март 2014 Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 Първо към автора, евала колата е страхотна, много рядка и поне на снимките изглежда доста запазена. За 2.7ТТ май имаше тема в s2forum-а, но за да се напасне в коша има доста рязане и заваряване, смяна на магарето, местене на турбините и всичко става толкова плътно набутано, че при последващи ремонти ща пада и предница и мотор. Като че ли по-добрия вариант е 2.8 с чарджър или 1.8Т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 16 Март 2014 Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 Аз пък не разбрах защо трябва да се сменя магарето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 16 Март 2014 Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 Положението на тампоните за двигателя на редови 4 (четири) цилиндров и V-образен 6 (шест) цилиндров мотор еднакво ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 16 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 (Редактирано) http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=69591 И все пак колата трябва да може и да завива.Целта не е драг или магистрален прихващач. Минуса на 1.8Т е лага. Редактирано 16 Март 2014 от kocta Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 16 Март 2014 Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 (Редактирано) + са еФтиното подковаване! Не знам сменя ли се магаре, тука в раздела го пишеше! Тука съм го чел. Вместо 2.7 малко тунек на изпускателните колектори и 2.6т докато държи ...така и така ще се слага кулер и тн. поне да се види и тоя колко може. Коста много кофти е Б4 към завиване! Ако я направиш да завива шапка ти свалям. Според мен без цялостна подмяна на предното окачване няма да стане. Поне добавяне на горни носачи, и къстам шенкели. Редактирано 16 Март 2014 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 (Редактирано) Как е колега,спори ли работата по купето? Редактирано 21 Март 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 22 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 Вече е на мое име с технически и перфектен ляв фар(за което благодаря на Алекс Доминагора).Сложих и кожения салон,сменихме тампони на задни носачи,маншон външно каре,тампони на генерацията,свещи и тн. Днес минах пълен реглаж преден и заден мост при Тошко Дунев, който даде някоя идея за окачването.Днес даже я разходих до работата. За сега съм на етап реставрация и събиране на инфо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 22 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 И малко снимки:Тук по време на реглажа преди финната настройка при Тошко:Мотора вече измит и мърка доволно:Малко кожиляк:И тук една семейна Отпред има още работи по напасване на броня,купуване на халогенни,лайсна под фара и решетка но почва да добива някакъв вид: Следващата стъпка е минаване на 5х112 главини,дискове и апарати от S4B5 ако е възможно де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dekzz Публикувано 22 Март 2014 Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 (Редактирано) Днес видях как това чудо се "изстрелва" от място. Точно като след шут в г*за тръгва (както споменах на собственика по-рано) - за части от секундата прикляква отзад и в следващият момент скача цялата кола напред като "}|{YBoTHo" и то сякаш без усилие. Двигателят в момента мърка... Много странна система без дебиломер и мап е 2.6, но ми харесва! Дано като му дойде времето да се насади новият мотор някой го хареса този. М/у другото "пу за мене джантите"!Пък някой да каже на колегата дали ще стане лесно да се мине на 5 по 112... Редактирано 22 Март 2014 от dekzz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 22 Март 2014 Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 Веднага понасяш критика- не ми харесва как е направен салона- криви шевове, неизпъната кожа, грешни кройки (кожата стои издута на места, където е скроена да 'потъне'). Кой го прави салона, ако не е тайна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 22 Март 2014 Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 Недей с критиките,собственика не е настроен добре към тях,а не ми се вижда лошо момче и нема нужда,иначе и аз имам какво да кажа в тая насока.....Щом го кефи човека,нека да е така...но няма общо,дори поне малко , с визията на другото му Ауди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Приличат ми на първоначалните творения на ей този върл ентусиаст: София - Дървеница, Жоро +359 (877) 777716, lio@tapiceriood.com, http://tapiceriood.com/ http://bgcrafters.eu/http://www.facebook.com/pages/Sofia-Bulgaria/Tapiceri-OOD/148128791871672http://www.facebook.com/pages/bgCrafters/424368570985055 Все пак, сякаш е по-добре от хипер-изстрадалия ор'гинален салон... Май... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 23 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Салона го купих 2-ра ръка за 180лв. Оригиналния сега го ползва колегата Dekzz. И на мен не ми харесва много кройката и шева но е по-добре от синия. След време ще бъде заменен с 2 корита и вече ще е без голямо значение. Някой може ли да ми каже дали мога да сложа спирачки и главини от S4 B5? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 23 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Замислям се и за смяна на цвета към бяло и черно: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Ако ше слагаш корита,недей изобщо да се заиграваш с външен вид... А ако искаш добре изглеждаща олд скуул кола,не се заигравай с коритА!Sent from my iPhone 6S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване