VIKING_WARRIOR Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 Колкото и да изкарат....сега съм с унироял на 6години,и го няма никакъв.Та две лета да изкарат съю доволен. Само да попитам, не е ли опасно да се кара толкова дълъг период от време със каквито и да била марка гуми? 6(шест) години не е ли твърде дълъг период от време и не става ли процентът висок от опасност гумата я да гръмне я да се разпадне поради остарял материал?.... Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 На теория- сигурно. На практика- маса народ карат със стари гуми поради невъзможност да си купят нови. Виждал съм коли и с 8-10годишни гуми и карат по цял сезон с такива гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 (Редактирано) Няма такава теория. Мишлен споменават нещо за 8 години. Едит: " As a precaution, if the tyres have not been replaced 10 years from their date of manufacture (see how to read a tyre sidewall), Michelin recommends replacing them with new tyres. Even if they appear to be in usable condition and have not worn down to the tread wear indicator. " Редактирано 13 Март 2016 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 Не карам с гуми на 6 години,,,с такива взех колата имаха грайфер,но видях дота и отидох да ги сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIKING_WARRIOR Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 Ясно и Благодаря! Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hidalgo Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 А принципно има ли и каква е разликата между SU1 и SU4? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pharmacist Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Писано е по-назад в темата каква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 3 Април 2017 Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 Я кажете от къде ги поръчвате тия Нексени. Къде е доба цената? В Медина мед ги няма, в Автогуми има само един модел. Интересува ме SU1 или SU4 225/45/17. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 http://www.gumi7.com/bg/tires.html?tire_width=225&tire_height=45&tire_diameter=17&brand_id=35&tire_type=2&brand_class=0&search_type=1&page=1&submitSearch=Търси&tire_price_fromhttp://www.gumi7.com/bg/tires.html?tire_width=225&tire_height=45&tire_diameter=17&brand_id=35&tire_type=2&brand_class=0&search_type=1&page=1&submitSearch=Търси&tire_price_from Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 При мен много странно се получи, че N8000 ми допадна повече от SU1 - много по-тиха (въпреки че ги дават с едно ниво на шум), с идентично пътно поведение. И двете на дъжд се държат супер добре, даже бих казал впечатляващо Много ме кефи, че имат големи надлъжни канали, което много помага да се изхвърли водата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 7 hours ago, HannoSLM said: N8000 ми допадна повече от SU1 -.... с идентично пътно поведение. това сравнение лично на мен ми беше доста полезно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Ае да питам и аз нещо. Одеве говорих с един немец, който продава гуми и ми каза, че Нексените били много изгодни, но карали много малко. Тоест бързо се износват. Има ли нещо такова? Освен това много повече ми похвали Фалкен пред Нексен, а разликата в 16 цола е 10 лв. Някой да има мнение по въпроса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Преди 8 часа, HannoSLM написа: При мен много странно се получи, че N8000 ми допадна повече от SU1 - много по-тиха (въпреки че ги дават с едно ниво на шум), с идентично пътно поведение. И двете на дъжд се държат супер добре, даже бих казал впечатляващо Много ме кефи, че имат големи надлъжни канали, което много помага да се изхвърли водата. N8000 е стар модел, но в друг клас...UHP, също като новия модел SU4...просто спрямо SU1 в Туринг клас няма база за сравнение, за тишината си в грешка, просто си ги карал на различни коли като клас и почти сигурно n8000 е много по-шумната гума. @Schnura Поне кажи модели за сравнение, че иначе само по марки е малко трудно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Утре ще погледна мейла с офертата и ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 1 hour ago, DStealth said: N8000 е стар модел, но в друг клас...UHP, също като новия модел SU4...просто спрямо SU1 в Туринг клас няма база за сравнение, за тишината си в грешка, просто си ги карал на различни коли като клас и почти сигурно n8000 е много по-шумната гума. @Schnura Поне кажи модели за сравнение, че иначе само по марки е малко трудно... И двете са карани като нови по около 2-3 хил. км. на д2ката (със su1 вече доста повече). Единствената разлика беше че N8000 беше на 18ка а сега su1 е на 19ка. И аз очаквах като сложа su1 колата да стане по-тиха, но стана точно обратното. И на мен ми е странно .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Сега ме объркахте. Кое да поръчвам? N8000, SU1 или SU4? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Преди около 2 месеца взех от Автогуми 225/45/17 SU1 - цена 125 лв/бр. Доволен съм от поведението на гумите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 12 hours ago, GLS said: Сега ме объркахте. Кое да поръчвам? N8000, SU1 или SU4? На хартия SU4 трябва да е най-доброто. Ако можеш тях да намериш на добра цена, действай. В дброс имам спомен, че имат няколко комплекта su4 можеш с тях да се консултираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 Ето това са гумите: 205/50 R16 87V Falken ZE914 235/50 R17 96W Falken ZE914 205/50 R16 87V Nexen NBlue Ама той не сравнява модели, а направо марките гуми. Бъ ли го... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 Преди 12 часа, GLS написа: Сега ме объркахте. Кое да поръчвам? N8000, SU1 или SU4? Ако има в твоя размер SU4 е най-добрата гума. Schnura При тези модели действително Фалкен е по-добрия избор, Nblue е еко гума, внимавай обаче с ZE914 носи им се слава на изключително меки като борд гуми, ако ще се карат в БГ...правят балони при най-леко влизане в дупка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 Евентуално тук ще се карат да. Немеца ми разправя, че най добрите били Пирели и Мишлен, като са правили тестове и Мишлените карали с по около 20 000 км повече от другите гуми. Това за тях, които минават ежедневно по 250-300 км е ок. Общо взето се различават мненията, с тези тук... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 Нормално е да се различават мненията...тук си купуваме гумите да държат и да са здрави, а колите да вървят, а не като тях с разни "зелени" модели да карат по 100к км с тях и да няма никой като сцепление или някакви 1.6/2д мотори на по 1.5-1.8 тонни купета ставащи единствено за придвижване т.А->т.Б...Това защото сме масони, а не циции като тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 1 hour ago, Schnura said: Мишлените карали с по около 20 000 км повече от другите гуми. Това е още една причина да избереш Нексен или подобна евтина гума. Не ти трябва издръжливост а сцепление. След 4-5 години каране или 40-60 хил.км е идеалния вариант да се сменят гумите, като нови Нексенки мачкат зверски по всички параграфи абсолютно всички марки и модели гуми, които са на 5 години, дори с малък пробег. По-хубава гума от новата няма Ако си истински масон да си позволиш да сменяш мишелинки на равно с нексенки тогава определено Мишелин е по-добрата гума, ама ако купуваш Мишелин за да караш по-дълго в сравнение с Нексен, тогава се прецакваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 Поръчах си Фалкен. Нещо не ми харесват Мишлен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 (Редактирано) Пиши после как са, щото за тях има или супер доволни или супер недоволни отзиви. Редактирано 9 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване