Jump to content

мнение за конкретна обява


Recommended Posts

Здравейте колеги! Днес си продадох моето ауди а4 б5 и сега  търся друго , спрял съм се на ауди а6 2.7 230кс или 3.0 бенин -а4,а6 .  Ако има колеги да споделят опит с тия два модела двигатели . http://www.cars.bg/c374496 , http://www.cars.bg/c637676http://www.cars.bg/c614061

  Благодаря

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по добре 3,0 -те без турбо то рано или късно ще те предаде а и са 2 така мисля аз покарай и двата мотора и избери сам но мисли и за евентуалните разходи по мотора атмосверките издържат повече казжам ти го от опит но все пак всичко е на късмет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм за Б6-цата от тези трите(но е и най-скъпа), а тази първата 2.7 се продава почти година(може и повече), но цена не помня, май имаше писано в няколко теми за нея...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега тези коли освен голям мотор са идентични на тази която си продал аз бих заложил на нещо по ново

Колега,между Б5 и Б6 освен че са А4 нищо друго общо няма

А между Б5 и Ц5 там пък е без коментар

 

 

По темата: аз лично съм за фейслифтовото А6 Ц5,но съм с две деца.Незнам колегата с какви нужди е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един страничен въпрос, тъй като и аз търся подобна кола - на този мотор 3.0 има ли проблеми да се сложи газов инжекцион?

Няма никакъв проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами по принцип след месеца , ще вдигаме сватба и живот и здраве по нататък деца за това съм се ориентирал и към а6 , но а4 също много ми харесва , това че е седан ,малко ме притеснява, защото може в последствие да се окаже малко тясна .



Моето мнение е за тази кола: http://www.cars.bg/c637676

Най-много ми харесва. Ти избра ли си вече?

Не, ще търся сигурно още малко , ако излезе нещо по добро случайно !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мисля че няма да ти е тясна, ако си с 1 дете :).Аз имах Форд Мондео Хечбек и много исках А4 Б6 комби, но жената държеше на седан.И естествено взех седан, въпреки че сложих ГИ и бутилката е на мястото на резервната гума не мога да се оплача от липса на пространство в багажника и не забелязвам разлика с хечбека на Форд.Е ако ще товариш хладилници и други подобни щуротии комбито е единствения вариант, дори има повече предлагане в тази си версия.Лично на мен А4 Б5 и А6 Ц5 са ми е по-старомодни, не казвам че са лоши, но и по-трудно се намират запазени Ц5 и Б6.Много се бели тая пущина Б6 , но пък всичко си има лек, стига да ти се инвестира в автомобила :).

За новородено бебе, комбито е по-добрия вариант и няма да се чудиш каква детска количка да си избереш, така че да се събере в багажника:).След време като махнеш  детската количка и А3 ще ти стига за 1 дете, само да не е двуврато :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Много се бели тая пущина Б6 , но пък всичко си има лек, стига да ти се инвестира в автомобила :)."

 

Това, не го разбрах колега?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах , където се белят , ако не се лъжа по-принцип продават за ботоните лепенки ?! А и този проблем се явява от препаратите с които перат колите , като дойдат в БГ или колата е на 500х км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така колега :).

Има хора които ги оправят и стават като нови.От употреба не виждам как могат да се изтрият, ако се борави внимателно, аз си пазя колата и знам че няма да ги протрия, но препаратите по автомивките ги съсипват.Затова си я мия сам вътре.Но е факт, че моята я взех на 230К км. и беше се протрило копчето на фаровете и аварийните, другите бяха ОК.Волана ако е стандартния също се протрива лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще изчакам , още  малко да видя може да излезе нещо по добро по принцип 3.0 съм по склонен , 1.8т няма ли с повече коне мотор на б6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има колега, модификациите на 1.8Т са 150к.с. , 163к.с. 190к.с.

163к.с. е мотора с код BFB който е по-новия мотор.Ако намериш таква запазена е по-добре.На 190к.с. аз лично не съм попадал в обявите тук.Като се замисля, ако се вземе атмосферен 3.0 отпада разхода за евентуална смяна(рециклиране) на турбина, което може да компенсира разхода на гориво при 3.0 мотора.Не съм си играл да смятам, защото това е строго индивидуално.

П.П. За пример давам конкретна обява с BFB мотора 163к.с. на 230к. км. закупена от БГ с документи и история, доста екстри, цената беше 11к. лева по обява, с пазарлък не говоря колко ще стане, но цифрата е сериозна, а за 190к.с. гледам от година и не съм виждал такова чудо.

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за 190к.с. гледам от година и не съм виждал такова чудо.

Не си гледал внимателно.

В нашите сайтове за автомобили за 2013 година,В6 1.8T 190 коня имаше 3 коли за продажба-едно комби в Казанлък и два седана в София,като комбито и единия седан изчезнаха бързо,а другия стоеше бая време,даже и газ му сложи продавача,после и тая обява падна.

Тея коли/и трите/,бяха 2004 година,6 скорости ръчни,quattro.

1.8T 190 BEX e най-мощното 1.8T при В6,което е различно от другите версии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седанът, който изчезна бързо, го гледахме с познат за купуване. Но преди нас го бяха уговорили други хора и продавачът излезе точен, изчака ги един ден да вземат решение и го отнесоха. Возих се и останах очарован - не тропна, вървеше доста (твърдеше, че има чип/ремап), супер запазен и поддържан автомобил! Но цената беше от сорта на 13к преди примерно повече от половин година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята даде 6.2 среден от Свищов до Стара Загора като се прибирах в неделя. Това е най-ниският разход, който съм виждал. Това с 3-ма души и климатик от време на време. Естествено карах сравнително бавно, заради многото ТИР-ове движещи се през прохода. :)

@tonko2.0t - Казанлъшкото комби сиво с вътрешен s-line ли беше, че по памет се сещам за едно такова, което се продаваше като си търсих моята. Иначе наистина предлагането е много малко, особено на 190 коня версиите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е какъв разход(моментен), да се чудиш как да погалиш педала за да дава малко разход...

 

530д 235 коня, като му галиш педала, набрала скорост с 80 също харчи толкова



:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...