Jump to content

Ремонт глава 2.3 НГ


strakov_m

Recommended Posts

И на мен ми е трета 80-ка и всички до сега са работили на 90-92 стабилни и на 93-4 пускат перките . За сега не мога да кажа от нищо категорично защо чат пат втвърдява маркучи и дига 100 градуса та и ги подминава .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 77
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз това загряване го реших преди няколко години, като сложих датчик за перките на радиатора който включва не на 94гр. 1-ва степен, а на 87гр. Там в долния край на радиатора температурата е доста по-ниска от тази която се вижда на таблото. От три четири години карам така и лятото в най-големите горещини в задръствания температурата не е била по-висока от 91-92 гр. Имам и манометър на охл. система, никога налягането не е превишавало 0,3 атм. Смятам че така е по-безопасно за маркучи, радиатор, радиаторче на парното. Налягането не е високо и няма никаква опасност да избие отнякъде. Имайте в предвид, че при 100гр. налягането е около 1 атм. Така съм по-спокоен. Естествено всеки може да кара с оригинален датчик, но тогава в горещини 100-105 гр. се вдигат много лесно, а маркучите са на камък. Всеки решава сам какво да направи. Просто споделям моя опит. И аз вдигах 100 гр. често, но отдавна съм ги забравил.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз това загряване го реших преди няколко години, като сложих датчик за перките на радиатора който включва не на 94гр. 1-ва степен, а на 87гр.

Колега сподели от къде го взема този датчик ,или от каква кола е съвместим ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам от каква кола е, мисля от VW, на Топран, корпуса е зелен. Имах някъде номера му по Топран, трябва да го потърся. Може би утре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че и за АУДИ 80 се предлагат по принцип датчици, които включват при по-ниска температура, но не съм проверявал по магазините. Да обаче вероятно такъв датчик трябва да се съобрази и с термостата, ако не се лъжа последния отваря стандартно на 87 градуса....

Редактирано от tanuco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато термостата отвори на 87 гр. при датчика е доста по ниска, поне 5-6 гр., това при загряла кола. Аз съм с термостат на 87 гр. и не се бърка нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз я разопаковах вече тая гарнитура ама ми казаха да си я слагам и наливам вода да пробвам как е положението . Ако не загрява слагам си новия термостат и карам ако дига ще купувам датчик. Видях си главата днес само не е закопчана още , каза ми майстора да си изчиста повдигачите вътре ама даже не съм погледнал какво е каза ,че на 3-ти цилиндър можело повдигача да не е бил много в час ама може и това да е бил клапана с счупената пружина , ще си каже . В понеделник я взимам и я слагам па ще пиша и снимам пак :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Според нас е 95 градуса и не е много.Трабва да е включил и вентилатора(вентилаторите).

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам питане за повдигачите ,днес вземах и ги изпразвах ама на ръка като натисках и дърпах долната част на повдигача и ги източих поне докато спряха да пускат масло ,казаха ми да ги блъскам да ги отворя . Четох че ако били в ред не трябвало да мога да ги натисна ,а аз си ги изпомпих всичките без ядове накрая като ги разклатих на ръка си тракаха на изпразнено . Така ли да ги слагам или да блъскам да ги отварям , сутрин при палене имах пречукване ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те се разглобяват, за да се чистят. Разглобяват. Вади се това, дето си натискал. Напълно изпразнен повдигач трябва да можеш да го натиснеш с пръст и той да се върне сам. Като бутонче.



4b621b2dcfc5dcc0.jpg

Толко пък да те мързи да отвориш един гугъл, не си го представям.

Разглобяваш, всичко в един съд, пълен с нафта и цяла нощ да киснат. Сутринта промиваш пак с нафта и продухваш с компресор, след което събираш.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Равносметката от днешния ден - Вземах главата разглобих повдигачите изчистих ги и взеха да си пружинират перфектно,качих главата и викнах един майстор до нас да помогне с стягането да не схафим някъде ,натегна я сложих повдигачите след което вала , с него премеждия понеже какво гледахме не знам и сме сложили обратно едната пета и следователно ЦЪК и газ за нова. Сглобих затворих главата накичих периферията и почнах да паля .Видях белезите делкото и взех да въртя ама бях объркал с 180 градуса  :hilezh:  та отворих пак делкото завъртях до да дойде на място и пробвах пак ,взе да припуква и запали . Като я запалих докато погледна какво се случва отпред пипнах маркуча и усетих ,че си прави налягане системата . Едно кръгче всичко 6 върви си колата и спрях да оправя оборотите и през това време усетих ,че е позагряла около 95 градуса пипнах маркучите твърди отворих капачката и ЧЕСТИТО масълцето там :wall::steinigung: :steinigung:  Как ,какво ,защо си нямам и на идея всичко направихме по книга ,но резултата е манджа с грозде. Имам съмнения за болтовете ,защото ми каза моя човек в ауди моргата да слагам старите ,че тия който ще взема щели да бъдат доста по меки . В казанчето освен маслото имаше и яко бълбукане и сигурно някой болт е омекнал :steinigung: Утре това всичкото упражнение наново да видим виновника а на мен ми направо ми се рева като се сетя колко работа отиде на вятъра .Пия една студена вода и си лягам утре наново :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като ти казвах да не се правиш на майстор, ти не....

Груба грешка с болтовете.

Иначе колко точно масло имаше в казанчето? Най-добре снимай, винаги излиза малко от това, дето е попаднало в магистралите за вода. А бълбукането може да е от неправилно обезвъздушаване.

Освен това:

Мазахте ли гарнитурата с грес от двете страни равномерно?

Ако все пак сте се наиграли, освен неспазване реда и килограми на затягане, вариант също е крив блок.

П.С. реда на затягане го има в опаковката на гарнитурата.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За майсторлъка не искам пак да се разправяме ,но грешката може би е в болтовете тоя майстор който ми ги стегна го питах след малко да пробвам ли пак да ги стегна вика недей ,че тия двата ....... и аз викам добре айде качвам всичко .Утре ще си каже дано да са болтове да не се чудя какво е .Питах изрично няколко човека дали да мажа гарнитурата с грес всички викат не .Маслото в казанчето си е стабилно и балбукането беше яко така ,че това с маслото по каналите го изключвам , блока също не е защото преди освен да загряваше никакви други признаци нямаше а и главатаря каза, че само е лъснал главата да светне изобщо нямало нужда .Утре ще снимам че днеска до 11:30 се борихме и вече на зор и тъмно и хич не ми е било до снимки .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва задължително да подмениш болтовете не си го направил. Главата не се ли стяга 40 -60нм и 180 гр....

Почистихте ли леглата на болтовете трябва да е аптека там... Другото е, че е възможно да и има все пак нещо на главата тест  правен ли и  или само е шлайфана  ако не няма какво да се чудиш откъде е  маслото...  Скоро го играх тоя филм с уж ремонтирана глава да ама след 2 дена каране се наложи да я сваля  видимо перфектна гарнитурата на 100% идеална ама явно нещо и се случва вътре в тиквата и е ремонтирана от пишман майстори или без техника :huh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, щом при стягането е имало съмнения защо оставихте така нещата? Всички болтове вдигнаха ли еднакви килограми? Щото последните две степени от стягането 90 + 90 градуса не е само да завъртиш болтовете. Трябва да се следи и силата на затягане, защото ако болта започне да се разтяга силата пада и всичко отива по дяволите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес започна в 9:00 с топла баничка и вайкане . Вкарахме колата на операционната и за 1 час смъкнахме всичко , пробвах защото ми беше интерес но на колко ще отпуснат болтовете след стягане с 30-60 и 180 гр. и нагласих ключа на 50нм. и болтовете взеха , че се развиха ("майстора" ги зави от до за 15 мин) . Свалих главата и се виждаше г/д къде изпускало , зачистих го и забелязах че 5 свеж е завита на криво и не се подава изобщо , свалих я прокарах дупката с метчик и си я завих на ръка . Качването за мен беше най- важния момент и затова викнах "магарета" да държат глават за да я спуснем директно отгоре вкарвайки изпускателния колектор и в

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам, че си прекарал резбата на свещта ли? Това не е добре.

До тук имаме:

 

Използване на стари болтове.

Една неправилно поставена и съсипана пета на вала.

Едно делко завъртяно на 180 градуса.

Накриво навита свещ.

Като цяло неуспешен "ремонт".

 

Е, съжалявам, ма наистина в мен отново се затвърждава мнението, че специално в тая област с колите си пълен лаик и е редно да не се занимаваш с това. С други думи "майсторлУка" ти, дето не желаеш да дискутираме отново, хич го няма.

 

Сега, относно резбата на свещта, решенията са две - или втулка или нова глава. Разбирам да е вентилиран мотор, да я навиете на криво, а то обикновен едновалов механизъм с два клапана на цилиндър, свещта е видна с просто   око и достъпна с два пръста.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...