strakov_m Публикувано 21 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 И на мен ми е трета 80-ка и всички до сега са работили на 90-92 стабилни и на 93-4 пускат перките . За сега не мога да кажа от нищо категорично защо чат пат втвърдява маркучи и дига 100 градуса та и ги подминава . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 (Редактирано) Аз това загряване го реших преди няколко години, като сложих датчик за перките на радиатора който включва не на 94гр. 1-ва степен, а на 87гр. Там в долния край на радиатора температурата е доста по-ниска от тази която се вижда на таблото. От три четири години карам така и лятото в най-големите горещини в задръствания температурата не е била по-висока от 91-92 гр. Имам и манометър на охл. система, никога налягането не е превишавало 0,3 атм. Смятам че така е по-безопасно за маркучи, радиатор, радиаторче на парното. Налягането не е високо и няма никаква опасност да избие отнякъде. Имайте в предвид, че при 100гр. налягането е около 1 атм. Така съм по-спокоен. Естествено всеки може да кара с оригинален датчик, но тогава в горещини 100-105 гр. се вдигат много лесно, а маркучите са на камък. Всеки решава сам какво да направи. Просто споделям моя опит. И аз вдигах 100 гр. често, но отдавна съм ги забравил. Редактирано 21 Март 2014 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 21 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 Аз това загряване го реших преди няколко години, като сложих датчик за перките на радиатора който включва не на 94гр. 1-ва степен, а на 87гр.Колега сподели от къде го взема този датчик ,или от каква кола е съвместим ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 Не знам от каква кола е, мисля от VW, на Топран, корпуса е зелен. Имах някъде номера му по Топран, трябва да го потърся. Може би утре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 (Редактирано) Мисля, че и за АУДИ 80 се предлагат по принцип датчици, които включват при по-ниска температура, но не съм проверявал по магазините. Да обаче вероятно такъв датчик трябва да се съобрази и с термостата, ако не се лъжа последния отваря стандартно на 87 градуса.... Редактирано 21 Март 2014 от tanuco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 Когато термостата отвори на 87 гр. при датчика е доста по ниска, поне 5-6 гр., това при загряла кола. Аз съм с термостат на 87 гр. и не се бърка нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JKG Публикувано 22 Март 2014 Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 (Редактирано) Защо не сложиш гарнитура от 7А тя е със всичките отвори и е 1:1 със тази. На NG Редактирано 22 Март 2014 от JKG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 22 Март 2014 Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 Ето го номера на датчика: 103337 по Топран. 87гр. 1 скорост, 93 - втора. http://www.autopartoo.com/oem/topran/103337658.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 22 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 Еми аз я разопаковах вече тая гарнитура ама ми казаха да си я слагам и наливам вода да пробвам как е положението . Ако не загрява слагам си новия термостат и карам ако дига ще купувам датчик. Видях си главата днес само не е закопчана още , каза ми майстора да си изчиста повдигачите вътре ама даже не съм погледнал какво е каза ,че на 3-ти цилиндър можело повдигача да не е бил много в час ама може и това да е бил клапана с счупената пружина , ще си каже . В понеделник я взимам и я слагам па ще пиша и снимам пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 (Редактирано) Най-много до това деление е стигала.Колко грасуса е ,според вас?И дали е много? Редактирано 23 Март 2014 от guner25 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Според нас е 95 градуса и не е много.Трабва да е включил и вентилатора(вентилаторите). Редактирано 24 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 23 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Имам питане за повдигачите ,днес вземах и ги изпразвах ама на ръка като натисках и дърпах долната част на повдигача и ги източих поне докато спряха да пускат масло ,казаха ми да ги блъскам да ги отворя . Четох че ако били в ред не трябвало да мога да ги натисна ,а аз си ги изпомпих всичките без ядове накрая като ги разклатих на ръка си тракаха на изпразнено . Така ли да ги слагам или да блъскам да ги отварям , сутрин при палене имах пречукване ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 24 Март 2014 Доклад Share Публикувано 24 Март 2014 (Редактирано) Те се разглобяват, за да се чистят. Разглобяват. Вади се това, дето си натискал. Напълно изпразнен повдигач трябва да можеш да го натиснеш с пръст и той да се върне сам. Като бутонче.Толко пък да те мързи да отвориш един гугъл, не си го представям.Разглобяваш, всичко в един съд, пълен с нафта и цяла нощ да киснат. Сутринта промиваш пак с нафта и продухваш с компресор, след което събираш. Редактирано 24 Март 2014 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 24 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2014 Равносметката от днешния ден - Вземах главата разглобих повдигачите изчистих ги и взеха да си пружинират перфектно,качих главата и викнах един майстор до нас да помогне с стягането да не схафим някъде ,натегна я сложих повдигачите след което вала , с него премеждия понеже какво гледахме не знам и сме сложили обратно едната пета и следователно ЦЪК и газ за нова. Сглобих затворих главата накичих периферията и почнах да паля .Видях белезите делкото и взех да въртя ама бях объркал с 180 градуса та отворих пак делкото завъртях до да дойде на място и пробвах пак ,взе да припуква и запали . Като я запалих докато погледна какво се случва отпред пипнах маркуча и усетих ,че си прави налягане системата . Едно кръгче всичко 6 върви си колата и спрях да оправя оборотите и през това време усетих ,че е позагряла около 95 градуса пипнах маркучите твърди отворих капачката и ЧЕСТИТО масълцето там :steinigung: Как ,какво ,защо си нямам и на идея всичко направихме по книга ,но резултата е манджа с грозде. Имам съмнения за болтовете ,защото ми каза моя човек в ауди моргата да слагам старите ,че тия който ще взема щели да бъдат доста по меки . В казанчето освен маслото имаше и яко бълбукане и сигурно някой болт е омекнал Утре това всичкото упражнение наново да видим виновника а на мен ми направо ми се рева като се сетя колко работа отиде на вятъра .Пия една студена вода и си лягам утре наново Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 24 Март 2014 Доклад Share Публикувано 24 Март 2014 (Редактирано) Аз като ти казвах да не се правиш на майстор, ти не....Груба грешка с болтовете.Иначе колко точно масло имаше в казанчето? Най-добре снимай, винаги излиза малко от това, дето е попаднало в магистралите за вода. А бълбукането може да е от неправилно обезвъздушаване. Освен това:Мазахте ли гарнитурата с грес от двете страни равномерно?Ако все пак сте се наиграли, освен неспазване реда и килограми на затягане, вариант също е крив блок. П.С. реда на затягане го има в опаковката на гарнитурата. Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Редактирано 24 Март 2014 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 24 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2014 За майсторлъка не искам пак да се разправяме ,но грешката може би е в болтовете тоя майстор който ми ги стегна го питах след малко да пробвам ли пак да ги стегна вика недей ,че тия двата ....... и аз викам добре айде качвам всичко .Утре ще си каже дано да са болтове да не се чудя какво е .Питах изрично няколко човека дали да мажа гарнитурата с грес всички викат не .Маслото в казанчето си е стабилно и балбукането беше яко така ,че това с маслото по каналите го изключвам , блока също не е защото преди освен да загряваше никакви други признаци нямаше а и главатаря каза, че само е лъснал главата да светне изобщо нямало нужда .Утре ще снимам че днеска до 11:30 се борихме и вече на зор и тъмно и хич не ми е било до снимки . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 24 Март 2014 Доклад Share Публикувано 24 Март 2014 Маже се с грес, да знаеш за следващите пъти. А реда на стягане и килограми спазихте ли?Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 24 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2014 Да реда го спазихме натягането беше 30-60+90гр.+90гр. Греста графитна ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Става графитна.Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Трябва задължително да подмениш болтовете не си го направил. Главата не се ли стяга 40 -60нм и 180 гр....Почистихте ли леглата на болтовете трябва да е аптека там... Другото е, че е възможно да и има все пак нещо на главата тест правен ли и или само е шлайфана ако не няма какво да се чудиш откъде е маслото... Скоро го играх тоя филм с уж ремонтирана глава да ама след 2 дена каране се наложи да я сваля видимо перфектна гарнитурата на 100% идеална ама явно нещо и се случва вътре в тиквата и е ремонтирана от пишман майстори или без техника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Добре де, щом при стягането е имало съмнения защо оставихте така нещата? Всички болтове вдигнаха ли еднакви килограми? Щото последните две степени от стягането 90 + 90 градуса не е само да завъртиш болтовете. Трябва да се следи и силата на затягане, защото ако болта започне да се разтяга силата пада и всичко отива по дяволите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 25 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Поръчах гарнитура и болтове Рейнз и почвам да разхвърлям да видя какво се е случило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 И `фани снимай, така се правим на врачки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 25 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Днес започна в 9:00 с топла баничка и вайкане . Вкарахме колата на операционната и за 1 час смъкнахме всичко , пробвах защото ми беше интерес но на колко ще отпуснат болтовете след стягане с 30-60 и 180 гр. и нагласих ключа на 50нм. и болтовете взеха , че се развиха ("майстора" ги зави от до за 15 мин) . Свалих главата и се виждаше г/д къде изпускало , зачистих го и забелязах че 5 свеж е завита на криво и не се подава изобщо , свалих я прокарах дупката с метчик и си я завих на ръка . Качването за мен беше най- важния момент и затова викнах "магарета" да държат глават за да я спуснем директно отгоре вкарвайки изпускателния колектор и в Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 (Редактирано) Да разбирам, че си прекарал резбата на свещта ли? Това не е добре.До тук имаме: Използване на стари болтове.Една неправилно поставена и съсипана пета на вала.Едно делко завъртяно на 180 градуса.Накриво навита свещ.Като цяло неуспешен "ремонт". Е, съжалявам, ма наистина в мен отново се затвърждава мнението, че специално в тая област с колите си пълен лаик и е редно да не се занимаваш с това. С други думи "майсторлУка" ти, дето не желаеш да дискутираме отново, хич го няма. Сега, относно резбата на свещта, решенията са две - или втулка или нова глава. Разбирам да е вентилиран мотор, да я навиете на криво, а то обикновен едновалов механизъм с два клапана на цилиндър, свещта е видна с просто око и достъпна с два пръста. Редактирано 26 Март 2014 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване