mili 75 Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 (Редактирано) Че голямата джанта е красива няма спор, че 4ф лапа цолаж като топъл хляб също няма спор, две седмици след като сложих 18-ки вече виждам, че има мегдан и за още, но за мене лично повече от 18-ки за лека кола по нашите пътища е кофти. Има и един друг момент, който за мене е също така важен колкото цолажа, а именно офсета. Оригиналните джанти повечето ги правят с офсет 45 и повече, докато афтърмаркета ги правят масово с офсет 35 и по-малко, джантата се изнася навън и изглежда много по-атрактивно, зависи на кой какво му позволява окачването, разбира се. Редактирано 9 Май 2014 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
public77 Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 ако е S окачване и 18ка с голям офсет седи добре но при нормално освен офсет иска и 19ка. Казвам го от опит понеже лятото съм на 19 а зимата на 18 .ПП не карам на газ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Ето как изглежда сетъп за A8 на А6 свалена най-ниско с адаптивно окачване: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Толев тез дискове 347мм ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Мне, не можах да си намеря s line или от 4.2 апарати. А 6POT brembo-то му трябваха къстъм планки и не ми се занимаваше, изчистих и ревизирах мойте и съм с EBC Turbogroove + Redstuff, отзад е същото положение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolioorela Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Tolev, доволен ли си от Континентал гумите? Кой сезон ги караш? Аз съм с Пирели П Зеро, и се чудя дали да не ги сменя с Континентал, като му дойде времето.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Аз тъкмо сложих 19-ки с гуми 255/35 Континентал спортконтакт3. Честно да кажа приятно съм изненадан от возията. Мислех, че ще е много зле, а то ми се струва същото като със 17-ки 225/50, че даже и по-добре. Само дето са по-шумни, иначе колата спира забележимо по-добре. Като цяло мисля, че колата стъпва по-добре по отношение на окачването, но може и да си внушавам - преди ми се струваше, че все нещо тропа. Освен това имаше и едно леко тресене с макс стойност при около 140 км/ч, което сега го няма. Явно е имало крива гума, джанта и т.н. Само дето трябва да се внимава тука в кратерите във Варна... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Аз съм с 5% по-високи сетове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellboy33 Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Мне, не можах да си намеря s line или от 4.2 апарати. А 6POT brembo-то му трябваха къстъм планки и не ми се занимаваше, изчистих и ревизирах мойте и съм с EBC Turbogroove + Redstuff, отзад е същото положение.Yellowstuff трябваше да си вземеш, колко пъти е коментирано във форума. Защо никой не чете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 255/35/19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellboy33 Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 С нормално окачване ли е, че изглеждат толкова малки ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 да, нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Хич не са малки, калникът е голям.Онзи ден заради селяни, които не знаят, че в мола паркинга се плаща, трябваше да излизам от крайна бариера и естествено понеже не си знам размера на камиона прегазих един бордюр. Сега имам дялнато на задна джанта. :-( Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellboy33 Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Със спортно окачване и с 18-те изглежда калника "напълнен" и стоят добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Да с нормално окачване имам чувството, че 20-ка трябва да сложиш за да изглежда като 18-ка. Аз сложих 18-ки и за една седмица започнаха да ми стоят като 16-ки на Пасат примерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Ако сложите малко по-високи гуми всичко си идва на мястото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Точно това направих и мога да кажа, че е досъс по-добре... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yuki Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Точно това направих и мога да кажа, че е досъс по-добре...255 40 19 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 (Редактирано) С нормално/въздушно окачване без проблем влизат следните размери:255/40/19245/45/18225/55/17225/60/16 Редактирано 20 Май 2014 от Jass Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 При 18-19 цола може и да е добре, но 225/55/17 и 225/60/16, ще прави джантата да изглежда още по малка, а гумата неоправдано дебела и от там грозна, според мене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Едното за сметка на другото (може би), аз предпочитам пълен калник, иначе изглеждат като подарени гумите Ето 17ки с 225/55 и според мен е много по-добре от 225/50 или 235/45 и т.н.http://a6retrofit.com/wp-content/uploads/2014/04/IMG_5167.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Нищо лично към Ицо, но точно поради тази снимка написах горния пост, че пълни калника добре, но джантите изглеждат като 16-ки с тия дебели гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peerless Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Трябва да проумеете, че има хора на които комфорта им е по-важен от това, как им изглеждат джантите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 (Редактирано) Има всякакъв вид хора, но тези които слагат 19-ки не са от тях повярвай ми. Също така има и компромисни варианти и дебела гума на отностелно малка джанта не е оптималното решение. Например оригиналния размер 225/50/17 си е напълно достатъчен за комфорт и има добра визия. Доколкото може да даде визия една 17-ка де. Редактирано 20 Май 2014 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peerless Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Точно това имам в предвид, че хората са различни. Това, че на някой му седят "като подарени" на друг му е добре, защото му вози меко и му е все тая какво Пенчо, Генчо или Атанас мисли за джантите му Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване