Jump to content

Питане относно проблем с двигателя 2.7 ТДИ


Hacko

Recommended Posts

Здравейте,

 

днес както си карах в града и всичко си беше наред, при превключвне от 2-ра на 3-та мотора се изфорсира до 3000 оборота и започна нещо да трака силно. На свободна се тресе целия мотор и не работи равномерно, а при подаване на газ тракането зачестява и при отнемане на газта изчезва.

  Като се случи това спрях веднага, и загасих колата. Помислих си, че някоя верига е прескочила или знам ли какво и сигурно сам ударил някои клапан. Но колата пали без никакъв проблем и се надявам да не е ударен клапан. Най-интересното за мен е , че не светна CHECK-а и като я закачих на компютъра след това не е запаметила никаква грешка. Абсолютно нищо, сякаш всичко си е О.К.

Имате ли някакви идеи от какво може да е?

Може ли това да стане от дюза и ако да, може ли дюза да се скапе от раз?

Откъде идва това гадно тракане, сякаш се чува от лявата страна на мотора (от към шофьора).

Някой може ли да сподели какво да погледна с ВАГ–КОМ , на кой канал за моментни данни, на дюзи или каквото се сещате.

Благодаря предварително.

Редактирано от Hacko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дане е това с теча на нафта от накрайника към някоя от дюзите. Коментирано е няколко теми по-надолу и е с подобни симптоми:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=159041

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може отчупила се "гняс" от ЕГР-а да е попаднала в мотора. Докато го смели се получават какви ли не звуци, поради ред причини(не е безопасно съвсем). За не трениран потребител създава "силни" усещания.

 

1. Трябва да я види специалист.

2. През форума едно клипче няма да е излишно. 

3. Ако съм прав трябва сама да се оправи. Чистени си са нагари, ЕГР-и???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дане е това с теча на нафта от накрайника към някоя от дюзите. Коментирано е няколко теми по-надолу и е с подобни симптоми:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=159041

 

При мен симптомите не са същите за съжаление. Колегата е писал, че мотора му работи ОК, а при мен проблема е в мотора. На свободна се тресе целия и трака. Като подам газ тракането зачестява и спира за момент само като отнема газта и пак трака като паднат оборотите.

Още нямаме идеи от какво може да е.

 

Ако беше съединител/маховик или скорости си мисля, че на свободна нямаше да има проблем с работата на мотора.

Може отчупила се "гняс" от ЕГР-а да е попаднала в мотора. Докато го смели се получават какви ли не звуци, поради ред причини(не е безопасно съвсем). За не трениран потребител създава "силни" усещания.

 

1. Трябва да я види специалист.

2. През форума едно клипче няма да е излишно. 

3. Ако съм прав трябва сама да се оправи. Чистени си са нагари, ЕГР-и???

Лятото чистих колектори, но те бяха като нови. Нямаха почти нищо за чистене. Можеби са били сменяни от предишния собственик. Все пак колата е на 240000 км и си работеше досега перфектно. ЕГР не сам чистил, но по тресенето и тракането на мотора някакси не ми се вярва да е нагар.

Дано да си прав и да е само това. Ще направя довечера клипче и ще го кача тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биелни лагери, аз имах прoблем на бензинов фолксваген само на празен ход. Тресеше и се чуваше като дизел от един превъртял лагер. С подаване на газ нещата се нормализираха, доколкото е възможно.

 

Поздрави и успех

Редактирано от Preslito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как тресе от турбина колега? Човека казва до последно е вървяла. 

 

Виж коригирани количества на дюзите!!! Мерене на компресия на съответния(проблемен) цилиндър, и ще разбереш:

-горивна уредба, и електроника

-или мотор/цилиндър/сегменти/клапан/повигачи/ролка/разп.вал

 

Форсирането е от повече нафта, или масло. Ниво на маслото гледа ли? Ако е ок, значи би трябвало по някаква причина да е имало повече нафта за момент. Може би дюза

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как тресе от турбина колега? Човека казва до последно е вървяла. 

 

Маслен удар,после идват гореописаните симптоми,но сега забелязах че колегата е написал 3000 обората,а ако беше трябваше да се е изфорсирала много повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес направих клипче как работи мотора.

 

https://www.youtube.com/watch?v=wC2jePXmGnU&feature=youtu.be

 

Тракането ясно се чуваше от дясната страна (пасажерската) отзад на мотора от към купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за съжаление ,някой цилиндър липсва,като за начало започни с мерене на компресия,предполагам че някой цилиндър е останал без повдигачи,от там валове и тн,дано не съм прав и всичко се размине ,няма да е от само себеси не я карай а направо в сервиз.Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм я оставил в сервиз, но не и е дошъл още реда. Така не съм и помислил да я карам, но се надявам да не си прав с липсващия цилиндър.

Все си мисля, че ако има нещо изкривено като повдигач или клапан ще пали доста трудно или изобщо няма да пали с един цилиндър по-малко.

В момента колата пали съвсем нормално без никакъв зор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е механичен. Нещо което не бърка работата на сензори и датчици и затова не дава никакви грешки. Най-вероятно ще се окаже биелен лагер или бутален болт или дори пукнато бутало. Трябва да се отвори двигателя и ще се разбере.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеби е от дюза. Не е имала симптоми на пикаеща дюза, работата на празен ход беше нормална и не тресеше, стойностите им са горе долу в нормите. Едната дюза беше +44 на първи канал като взех колата преди 2 години, но след добавки се смъкнаха на +25 , а другите са между +8 и +20. В интернет има информация, че при положителни стойности дюзите са зацапани, но не изхабени и не е страшно, но знам ли.

Има логика да е от дюза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно проблема може да е в главата отгоре, и да не се налага отваряне. Пожелавам успех, и дано коректни майстори я пипат. 

 

Не сменявай наред, защото в БГ май всичко е турски, китайски, и какъв се сетиш боклук. 

 

Ако те карат да правиш дюзи, провери ЗАДЪЛЖИТЕЛНО цена на нови...И чак тогава мисли за рециклажи!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сменявай наред, защото в БГ май всичко е турски, китайски, и какъв се ...

Той е в Германия колегата. :)

Пиши, Насе, като има развитие!

Sent from my iPhone using Tapatalk 3.3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой да види...Е тогава късмет пази си гаранцията. И след ремонта на аутобана прекъсвач на 5-6-та да се види Гюнтер може ли ги тия Аудита  :hilezh:

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си специален подфорум, където се обсъждат обяви. Тази тема е с друга насоченост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Не го твърдя със сигурност, но може да е демферната ролка/шайба. На предишната ми кола се беше скъсал и тракаше по същия начин. Лесно ще се провери и ти препоръчвам първо това да видиш с майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...