Nikieva Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 е то и аз съм 190 на 105,и определено като минах от А6 на А4 си е по тясно,но не чак толкова,че да не мога да карам.Отделно има опция да остане за жена ми ,защото съм се загледал по едно А8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AntiBMW Публикувано 9 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Да, и аз като си дръпна седалката, че да ми е удобно, отпред става поносимо. След което се опитах да се кача отзад - там имаше място само за бебе... Дори дете не може да седне Редактирано 9 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 Тесняж си е А4 отзад определено. Същото се отнася за Ц класа и 3 серия, както и за ЕС 60 на Волво.Не знам защо така ги прават тези коли, които уж трябва да са "компактни лимузини" и като ги понатовариш с някоя и друга екстра, без напрежение си чукват 100 000 лева нови.А6 си е вече друга бира откъм вътрешно пространство. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 Не знам защо така ги прават тези коли, които уж трябва да са "компактни лимузини" Преди няколко години споделих какво интервю съм чел с мениджър от Ауди и щяха да ме изядат с парцалите.Накратко и смекчено - това са въвеждащи модели за привличане на клиенти към по-горния клас.При Форд, Тойота, ФВ, Митсубиши, Хонда, Мазда...да не ги изброявам всички, този клас им е основен и съответно откъм място техните модели са по-добре от А4/3-ка/Ц-класа..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freaky Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 В S60 не съм се возил, но по снимки изглежда ебати тясната отзад (примерно тази обява http://www.cars.bg/c705176) .. сигурно в поло ще ми е по-хубаво Преди няколко години споделих какво интервю съм чел с мениджър от Ауди и щяха да ме изядат с парцалите.Накратко и смекчено - това са въвеждащи модели за привличане на клиенти към по-горния клас.При Форд, Тойота, ФВ, Митсубиши, Хонда, Мазда...да не ги изброявам всички, този клас им е основен и съответно откъм място техните модели са по-добре от А4/3-ка/Ц-класа..... Това не знам до колко е вярно, но гледах на пета предавка тест на А7 и отзад не е особено широка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 (Редактирано) Добре де сериозно ли твърдите, че предното и а6 със 140 кс моторче са резонен вариант в кола от такъв калибър Няма по-голямо недоразумение от 5 м кола в горния сегмент с мотор забучен на емблемата и с предно задвижване тва откровено си е половин кола... Тва ауди а6 4ф става кола само с куатрото просто да се сравняват със и без е меко казано изумително А4 пък е сътворено за 2ма такава кола от семейни хора с нормален ръст и деца няма как да се ползва функционално..... ФСИ моторите може би пак са по-добрия вариант пред дизеловите 2.7 и 3 ТДИ... Направиха километри и вече поддръжката им става тежка за тва което представляват като автомобили по принцип същото важи и за е60 така че не бързайте да се напъвате да триете Никаква гаранция няма, че с повече пари се купува повече кола поне не и от големите автокъщи в БГ там търкат и мажат като последните цигани.....Принципно по-голямата кола идва с по-комфортна возия и се управлява с едно особено чувство на лекота а4 просто си е малко над голфа тва е истината за тия пари би могло да се класира колегата за бензиново куатро а6 с малко късмет Редактирано 9 Май 2014 от optimist Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Според мен 15к са напълно достатъчно за читава кола със средно много екстри - дори 2.7 и 3.0 ТДИ. Редактирано 10 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 Така де само, че риска да се набълбукаш със скъпо струващи екстри от гледна точка на първоначални и текущи ремонти е доста примерно на квадрат спрямо бензиновите... Не, че имам нещо против а6 3тди когато за пръв път изкарах още с найлоните края ня 2005 служебната а6 си казах невероятна кола и като вървеж и като качество.... да де ама в призмата на времето показва че нещата не са чак толко розови... Въпреки, че човек ако чете в 4ф темата може да си помисли че за сувалки става въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Не е самолет изобщо... в сравнение с кола след 2010та си е направо стара. Като екстри също не е нещо особено. Просто голяма и тежка кола, която дърпа доволно - това е. Всяка една кола от тоя клас си върви със съответната поддръжка. Като вземеш предвид данък от 400+ лв. + каско и гражданска е около 2 бона на година. Кой ремонт е толкова плашещ, ако можеш да даваш 2 бона за такси? Редактирано 10 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 Тия 2-3 хилки годишно ги преживяваш отмъ.... Въпроса е, че винаги има нещо което да се развали 7-8-9 годишна такава кола започна от 250 х км говоря за реални не виртуални километри... Примерно винаги може да зависнеш за дюзи и дори КР дюзи не ги ремонтират толкова успешно колко твърдят... Във а6 се пиезо и ремонта не винаги дава желания резултат а нови са скъпи отнема време разправията не е малка и 2-3 дена без кола... Автомата като роди си от 2 до 6 хилки зависи как ги разбираш нещата и колко ти е дълбок джоба... и тн тая кола има повече модули и екута от изчислителния център на БАН по татово време и доста често нещо не иска да работи както му се полага... Нормални неща в относително модерното автомобилостроене не се залага на дълговечност напротив така са сътворени, че на 5 години вече си търси заместник на 7-8 почват и по-сериозните дертове.... ТО за тва и такива коли на запад ги карат хора с поне 100х ейро доход а не такива като тука с 25 х лв и на кредит..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!E то за това като се купува колата се гледат повечето изброени неща на диагностика. В крайна сметка цялата описана мрежа от модули се проверява елементарно с кабел и лаптоп + 30 мин каране. Редактирано 10 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Компютърната диагностка се надценява ако разчиташ на нея вероятността да се подведеш е доста голяма.. Може да помогне ако ползваш колата и имаш някви симптоми на проблем или да си изтриеш интервали или няква дреба грешчица...И 2 часа да я караш все тая примерно ако идваш от 2 л бензин атмосферен 3 л дизела ще ти се види ф14 а обикновенно повечето коли за продажба са закрепени и с прикрити проблеми които съвсем не е задължително да се прояват баш при огледа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AntiBMW Публикувано 10 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Добре де сериозно ли твърдите, че предното и а6 със 140 кс моторче са резонен вариант в кола от такъв калибър Това означава ли, че инжинерите в VW/Audi са некадърни и не са сметнали, че с този мотор е лоша идея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Къде пък намеси инженерите Всеки си избира мотор и купе според нуждите и възможностите.За някои 2.0 е перфектен за това купе, според други Пасат Б5 нормално да е с W8.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AntiBMW Публикувано 10 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Къде пък намеси инженерите Всеки си избира мотор и купе според нуждите и възможностите.За някои 2.0 е перфектен за това купе, според други Пасат Б5 нормално да е с W8.... Ами нали те смятат кой мотор на кое купе може да се сложи и на кое - не може? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 По какъв критерии да смятат? Има ли някакъв закон, че всяка кола трябва да прави под 10сек 80-120 примерно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Ами нали те смятат кой мотор на кое купе може да се сложи и на кое - не може?Пак ще го напиша - никой не може да ти сметне възможностите и да ти предвиди нуждите. Освен ако не наемат някоя добра врачка...Ти засягаш екзистенциалния проблем на "социализма" и "капитализма" - дали нещо се предлага, защото се купува или трябва да се купува, защото се предлага и инженерите не ги намесвай в тези решения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AntiBMW Публикувано 10 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 По какъв критерии да смятат? Има ли някакъв закон, че всяка кола трябва да прави под 10сек 80-120 примерно? Не, но би трябвало като се сглобява една кола да се мисли дали въобще ще може да се движи със съответния двигател, а не на всяко купе - всеки двигател. Не е ли логично? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Ами тя може да се движи, градско си е дизел, който в ниски обороти все ще се справя с многото кила, а след 100 вече има ли някакъв стандарт колко трябва да върви? Всичко е маркетинг... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 , а след 100 вече има ли някакъв стандарт колко трябва да върви? Всичко е маркетинг...Само в Германия на някои магистрали няма ограничения, в много държави ограничението е 100-110 на магистрала....а данъците да не споменавам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 И това да, но аз имах предвид как ще се случват изпреварванията с този мотор, няма стандарт, който да казва, че всяка кола трябва да прави 80-120 за определено минимално време. Оттам нататък явно си има клиенти за всичко и всякакви комбинации в рамките на разума са възможни за да се запълни дадена ниша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!На баща ми първата кола беше VW Jetta 1.6ТД и за времето си вървеше много (след ВАЗ 2107). 2.0 ТДИ е 140 коня, а А6 не тежи два пъти повече. Въпрос на лично усещане е.П.С. Заради душегуба много хора търсят Ц5 с 1.9ТДИ. Щом може да се кара Ц5 с 1.9 ТДИ, защо да не може Ц6 с 2.0 ТДИ? Редактирано 10 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Не, но би трябвало като се сглобява една кола да се мисли дали въобще ще може да се движи със съответния двигател, а не на всяко купе - всеки двигател. Не е ли логично? Търсиш инжинерна логика а тези коли да ти обясня че се правят вече от икономисти. Каквото прецени маркетинговия отдел това се прави, инжинерите са длъжни само да го изпълнят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Вие го изкарахте този двигател баси недоразумението. В крайна сметка колата с 2.0 ТДИ и без куатро тежи 1540 кг. Passat B6 тежи 1450 кг. Не съм чул да се водят дискусии колко маломощен е 2.0 ТДИ за Пасата, а разликата от 90 килограма не е нещо фрапантно. Ако не си състезател, скачай смело на колата и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 (Редактирано) Ами да почнат да слагат 2.0 TDI и на А8 и Q7 тогава, къде е проблема?! Гледам, че Q5 си има с този двигател (кой знае какво дърво е) Редактирано 10 Май 2014 от Bra1nSicK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts