Jump to content

Избор между А4 и А6


Recommended Posts

е то и аз съм  190 на 105,и определено като минах от А6 на А4 си е по тясно,но не чак толкова,че да не мога да карам.

Отделно има опция да остане за жена ми ,защото съм се загледал по едно А8 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

Да, и аз като си дръпна седалката, че да ми е удобно, отпред става поносимо. След което се опитах да се кача отзад - там имаше място само за бебе... Дори дете не може да седне

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тесняж си е А4 отзад определено. Същото се отнася за Ц класа и 3 серия, както и за ЕС 60 на Волво.

Не знам защо така ги прават тези коли, които уж трябва да са "компактни лимузини" и като ги понатовариш с някоя и друга екстра, без напрежение си чукват 100 000 лева нови.

А6 си е вече друга бира откъм вътрешно пространство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо така ги прават тези коли, които уж трябва да са "компактни лимузини" 

Преди няколко години споделих какво интервю съм чел с мениджър от Ауди и щяха да ме изядат с парцалите.

Накратко и смекчено - това са въвеждащи модели за привличане на клиенти към по-горния клас.

При Форд, Тойота, ФВ, Митсубиши, Хонда, Мазда...да не ги изброявам всички, този клас им е основен и съответно откъм място техните модели са по-добре от А4/3-ка/Ц-класа.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В S60 не съм се возил, но по снимки изглежда ебати тясната отзад (примерно тази обява http://www.cars.bg/c705176

 .. сигурно в поло ще ми е по-хубаво :hilezh: 

 

Преди няколко години споделих какво интервю съм чел с мениджър от Ауди и щяха да ме изядат с парцалите.

Накратко и смекчено - това са въвеждащи модели за привличане на клиенти към по-горния клас.

При Форд, Тойота, ФВ, Митсубиши, Хонда, Мазда...да не ги изброявам всички, този клас им е основен и съответно откъм място техните модели са по-добре от А4/3-ка/Ц-класа.....

 

Това не знам до колко е вярно, но гледах на пета предавка тест на А7 и отзад не е особено широка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де сериозно ли твърдите, че предното и а6 със 140 кс моторче са резонен вариант в кола от такъв калибър :lupe:

Няма по-голямо недоразумение от 5 м кола в горния сегмент с мотор забучен на емблемата и с предно задвижване тва откровено си е половин кола... Тва ауди а6 4ф става кола само с куатрото  просто да се сравняват със и без е меко казано изумително :hilezh:   А4 пък е сътворено за 2ма такава кола от семейни хора с нормален ръст и деца няма как да се ползва функционално.....  ФСИ моторите може би пак са по-добрия вариант пред дизеловите   2.7 и 3 ТДИ... Направиха километри и вече поддръжката им става тежка за тва което представляват като автомобили по принцип  същото важи и за е60 така че не бързайте да се напъвате да триете :zustimm: Никаква гаранция няма, че с повече пари се купува повече кола  поне  не и от големите автокъщи в  БГ там търкат и мажат като последните цигани.....

Принципно по-голямата кола идва с по-комфортна возия и се управлява с едно особено чувство на лекота а4 просто си е малко над голфа тва е истината  за тия пари би могло да се класира колегата за бензиново куатро а6 с малко късмет :ja:

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Според мен 15к са напълно достатъчно за читава кола със средно много екстри - дори 2.7 и 3.0 ТДИ.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де само, че риска да се набълбукаш със скъпо струващи екстри от гледна точка на първоначални и текущи ремонти е доста примерно на квадрат спрямо бензиновите... Не, че имам нещо против а6 3тди когато за пръв път изкарах още с найлоните края ня 2005 служебната а6 си казах невероятна кола  и като вървеж и като качество....  да де ама в призмата на времето показва че нещата не са чак толко розови... Въпреки, че човек ако чете в 4ф темата може да си помисли че за сувалки става въпрос :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Не е самолет изобщо... в сравнение с кола след 2010та си е направо стара. Като екстри също не е нещо особено. Просто голяма и тежка кола, която дърпа доволно - това е. Всяка една кола от тоя клас си върви със съответната поддръжка. Като вземеш предвид данък от 400+ лв. + каско и гражданска е около 2 бона на година. Кой ремонт е толкова плашещ, ако можеш да даваш 2 бона за такси?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия 2-3 хилки годишно ги преживяваш отмъ.... Въпроса е, че винаги има нещо което да се развали 7-8-9 годишна такава кола започна от 250 х км говоря за реални не виртуални километри... Примерно винаги може да зависнеш за дюзи  и дори КР дюзи не ги ремонтират толкова успешно колко твърдят... Във а6 се пиезо и ремонта не винаги дава желания резултат а нови са скъпи  отнема време разправията не е малка и 2-3 дена без кола... Автомата като роди си от 2 до 6 хилки зависи как ги разбираш нещата и колко ти е дълбок джоба... и тн тая кола има повече модули и екута от изчислителния център на БАН по татово време и доста често нещо не иска да работи както му се полага... Нормални неща в относително модерното автомобилостроене не се залага на дълговечност напротив така са сътворени, че на 5 години вече си търси заместник на 7-8 почват и по-сериозните дертове.... ТО за тва и такива коли на запад ги карат хора с поне 100х ейро доход а не такива като тука с 25 х лв и на  кредит.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

E то за това като се купува колата се гледат повечето изброени неща на диагностика. В крайна сметка цялата описана мрежа от модули се проверява елементарно с кабел и лаптоп + 30 мин каране.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компютърната диагностка се надценява ако разчиташ на нея вероятността да се подведеш е доста голяма.. Може да помогне ако ползваш колата и имаш някви симптоми на проблем или да си изтриеш интервали или няква дреба грешчица...

И 2 часа да я караш все тая  примерно ако идваш от 2 л бензин атмосферен 3 л дизела ще ти се види ф14  а обикновенно повечето коли за продажба са закрепени и с прикрити проблеми които съвсем не е задължително да се прояват баш при огледа :ja:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де сериозно ли твърдите, че предното и а6 със 140 кс моторче са резонен вариант в кола от такъв калибър :lupe:

 

Това означава ли, че инжинерите в VW/Audi са некадърни и не са сметнали, че с този мотор е лоша идея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде пък намеси инженерите:) Всеки си избира мотор и купе според нуждите и възможностите.

За някои 2.0 е перфектен за това купе, според други Пасат Б5 нормално да е с W8....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде пък намеси инженерите :) Всеки си избира мотор и купе според нуждите и възможностите.

За някои 2.0 е перфектен за това купе, според други Пасат Б5 нормално да е с W8....

 

Ами нали те смятат кой мотор на кое купе може да се сложи и на кое - не може?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нали те смятат кой мотор на кое купе може да се сложи и на кое - не може?

Пак ще го напиша - никой не може да ти сметне възможностите и да ти предвиди нуждите. Освен ако не наемат някоя добра врачка...

Ти засягаш екзистенциалния проблем на "социализма" и "капитализма" - дали нещо се предлага, защото се купува или трябва да се купува, защото се предлага:) и инженерите не ги намесвай в тези решения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По какъв критерии да смятат? Има ли някакъв закон, че всяка кола трябва да прави под 10сек 80-120 примерно? :)

 

Не, но би трябвало като се сглобява една кола да се мисли дали въобще ще може да се движи със съответния двигател, а не на всяко купе - всеки двигател. Не е ли логично?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тя може да се движи, градско си е дизел, който в ниски обороти все ще се справя с многото кила, а след 100 вече има ли някакъв стандарт колко трябва да върви? Всичко е маркетинг...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, а след 100 вече има ли някакъв стандарт колко трябва да върви? Всичко е маркетинг...

Само в Германия на някои магистрали няма ограничения, в много държави ограничението е 100-110 на магистрала....а данъците да не споменавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това да, но аз имах предвид как ще се случват изпреварванията с този мотор, няма стандарт, който да казва, че всяка кола трябва да прави 80-120 за определено минимално време. Оттам нататък явно си има клиенти за всичко и всякакви комбинации в рамките на разума са възможни за да се запълни дадена ниша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

На баща ми първата кола беше VW Jetta 1.6ТД и за времето си вървеше много (след ВАЗ 2107). 2.0 ТДИ е 140 коня, а А6 не тежи два пъти повече. Въпрос на лично усещане е.

П.С. Заради душегуба много хора търсят Ц5 с 1.9ТДИ. Щом може да се кара Ц5 с 1.9 ТДИ, защо да не може Ц6 с 2.0 ТДИ?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, но би трябвало като се сглобява една кола да се мисли дали въобще ще може да се движи със съответния двигател, а не на всяко купе - всеки двигател. Не е ли логично?

 

Търсиш инжинерна логика а тези коли да ти обясня че се правят вече от икономисти. Каквото прецени маркетинговия отдел това се прави, инжинерите са длъжни само да го изпълнят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие го изкарахте този двигател баси недоразумението. В крайна сметка колата с 2.0 ТДИ и без куатро тежи 1540 кг. Passat B6 тежи 1450 кг. Не съм чул да се водят дискусии колко маломощен е 2.0 ТДИ за Пасата, а разликата от 90 килограма не е нещо фрапантно.

 

Ако не си състезател, скачай смело на колата и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да почнат да слагат 2.0 TDI и на А8 и Q7 тогава, къде е проблема?! Гледам, че Q5 си има с този двигател (кой знае какво дърво е)

Редактирано от Bra1nSicK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...