Bra1nSicK Публикувано 27 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 (Редактирано) Благодаря ти за полезния коментар.A какво ще кажете за дизел с МТМ тунинг? В мобиле.бг видях една оферта, в мобиле.де също съм виждал. Струва ли си да се гледа нещо такова, или въпросният тунинг го прави още по-рискована покупка? Ето пример: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11395672688508352&f1=details Редактирано 27 Април 2014 от Bra1nSicK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 (Редактирано) Да допълня и планките за скоростите от волана. При бензиновият суперчарджър е истинско удоволствие да боравиш ръчно със скоростите, заради високите обороти.При дизелите с тези 8 предавки и тесен диапазон на оборотомера идват излишни. Не съм запознат каква е скоростната кутия на новата А6.Ако е хидротрансформаторна от серията 8HP на ZF, то съм силно впечатлен от нейната работа. Страхотна кутия, много по-добра от старата 6HP използвана при А6/4F Редактирано 27 Април 2014 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Аз на МТМ,и АБТ бих се доверил напълно.Друг е въпроса какво се е случвало с въпросната кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 27 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 (Редактирано) Каквото и да се е случвало, аз преди да купя колата държа да я закарам на диагностика в оторизиран сервиз. Ако собствникът не желае -> довиждане. Новата 6-ца е точно с 8HP на ZF ако не се лъжа. Редактирано 27 Април 2014 от Bra1nSicK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 27 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 (Редактирано) Гледах ги и новите 5-ци, но просто някак си не ме радват. На външен вид не са лоши (пак са по-зле от А5 според мен, за 4G да не говорим.), но отвътре някак си пластмасата ми идва в повече. И н на последно място - все пак съм фен на Ауди, за това съм в този форум. Иначе да, обмислял съм и този вариант. Има ли нещо съществено, с което превъзхождат A5 или новата 6-ца? Гледал съм и Е-класата на Мерцедес (w212) 4-matic, но и тя не ме кефи. Може би след всичките ми чудения, 4F фейслифта почти я отписах. 4G са прекалено скъпи, "евтините" няколко, които виждам, по около 23-4 хил евро, са ми подозрителни. По принцип вървят около 35. Мисля, че щ се спра на A5 sportback. Има доста варианти 2010-2011 година на по 90к - 140к км, за 20-22 хил евро. Редактирано 27 Април 2014 от Bra1nSicK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Може ли линк на 2-3 такива А5ци. Аз доста исках такава, но не влезнаха в бюджет . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 27 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 (Редактирано) Eто една 2.0 TFSI http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a5-2-0-tfsi-sportback-quattro-s-tronic-troisdorf/190861874.html?origin=PARK3.0 ТDI на 21 000 ще я свали без проблем http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a5-sportback-3-0-tdi-quattro-xen-led-led-braun-schrobenhausen/192472361.html?&origin=PARK&ticket=ST-2437303-a6ksRk0LRzebed2sbFjZ-mycas46-1_c01_4201Имам още доста в car park-a в мобилето, но те идват по-скъпи за съжаление. Все пак до лятото има време да си чакам.Пример:http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a5-3-0-tdi-sb-quattro-stronic-19-s-line-nav-xen-seevetal-bei-hamburg/191524294.html?&origin=PARK&ticket=ST-2438158-CZAGZedlkIAtszduUiGz-mycas46-1_c01_4201http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a5-sportback-3-0-tdi-quattro-xenon-navi-pdc-k%C3%B6ln/192115002.html?origin=PARKОще едно въпросче. Според вас голяма ли ще е разликата между 3.0 TDI 239 коня и 2.0 TFSI 211 коня, като возия говоря? Дизела повече ли ще бяга? Отново виждам, че има бензинови на по-малко километри за по-добри пари.Също така от тези обяви къде да видя дали колата е с DSG или 6HP скоростна кутия? Предполагам всички след 2010 А5-ци са DSG, но все пак.... Редактирано 27 Април 2014 от Bra1nSicK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Чак пък фрапиращо голяма не е разликата във вървежа, така че не би трябвало да ти определящо това, още повече казваш, че караш умерено. Сега зависи субективното усещане от двете как е, не съм имал възможност за сравенение. Предполагам, че шестте цилиндра се усещат по добре в линейно движение, а в завои четворката ще е по удачна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 (Редактирано) Разликата между 6HP и DSG-то е толкова голяма, че все едно караш друга кола.... особено в нормален режим, на S може и да не се усеща чак толковаНа дизеливата в описнието пише, че е 7-степенно DSG... другия линк не се отваряАко си фен на лежерното градско шофиране типтроника е "по-мек" за каране... DSG-то винаги подритва малко повече при тръгни-спри трафик. Редактирано 28 Април 2014 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Разликата ще е достатъчно голяма. Все пак 2.0 е 4 цилиндъра и отделно 3.0 тди има доста голям въртящ момент, а теглото на колата е около 1500 кг. Виж 3.0Т е горе долу на кантар по усещане като потегля, но на доускорение 3.0Т е голема вървелка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 28 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 (Редактирано) Ами зависи какво се разбира под умерено каране. Не карам постоянно по магистралата с 200+, но не се движа постоянно със 130-140. Обичам като имам хубава и бърза кола да й се кефя и да я натискам понякога. Все пак си мисля, че 2.0 TFSI със сигурност ще е по-добре от старата ми A4 с 3.0 TDI 204кс ВЕСКО аз за кутиите не съм и твърдял, че няма да има разлика, за двигателите питах. А за скоростните кутии питах, къде в обявата мога да видя каква е, защото пише просто автоматик или S-tronic или т.н., пък аз не разбирам много.... P.S. Виждам, че горе на 2 от линковете иска username и pass, затова ги пускам наново така, че да не изискват вход. 3.0 TDI http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a5-sportback-3-0-tdi-quattro-xen-led-led-braun-schrobenhausen/192472361.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxPrice=27000&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&negativeFeatures=EXPORT&interiorTypes=LEATHER&doorCount=FOUR_OR_FIVE http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a5-sportback-3-0-tdi-quattro-xenon-navi-pdc-k%C3%B6ln/192115002.html?lang=de&pageNumber=4&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxPrice=27000&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&negativeFeatures=EXPORT&interiorTypes=LEATHER&doorCount=FOUR_OR_FIVE Редактирано 28 Април 2014 от Bra1nSicK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Имаше преди време една тема за А5 2.0 или 3.2 бензин. Накрая взе 2.0Т и беше супер щастлив. Само да не е от тези, които гълтат масло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Най-сигурната проверка е по VIN - иначе може да пише S-tronic (т.е. 7 степенно DSG), пък реално да е типтроник 6HPЗа двигателите и тяхното усещане - намери хора с подобни коли и тествай... иначе само чешем клавиатуритеСега в събота и неделя в Порше имаше дни на отворените врати, но 90% от колите бяха печки.... от бензините имаше само S8 4.0T и една А3-ка 1.4TFSI с DSG. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 То осезаема разлика в динамиката на един двигател идва именно от кутията и задвижването. Затова трябва да се обърне повече внимание на тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Ами зависи какво се разбира под умерено каране. Не карам постоянно по магистралата с 200+, но не се движа постоянно със 130-140. Обичам като имам хубава и бърза кола да й се кефя и да я натискам понякога. Все пак си мисля, че 2.0 TFSI със сигурност ще е по-добре от старата ми A4 с 3.0 TDI 204кс ВЕСКО аз за кутиите не съм и твърдял, че няма да има разлика, за двигателите питах. А за скоростните кутии питах, къде в обявата мога да видя каква е, защото пише просто автоматик или S-tronic или т.н., пък аз не разбирам много.... P.S. Виждам, че горе на 2 от линковете иска username и pass, затова ги пускам наново така, че да не изискват вход. 3.0 TDI http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a5-sportback-3-0-tdi-quattro-xen-led-led-braun-schrobenhausen/192472361.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxPrice=27000&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&negativeFeatures=EXPORT&interiorTypes=LEATHER&doorCount=FOUR_OR_FIVE http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a5-sportback-3-0-tdi-quattro-xenon-navi-pdc-k%C3%B6ln/192115002.html?lang=de&pageNumber=4&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxPrice=27000&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&negativeFeatures=EXPORT&interiorTypes=LEATHER&doorCount=FOUR_OR_FIVE200+ ще ти е доста трудно защото максималната му скорост е 209Км/ч така че едни 200км/ч са ти един максимум!С 2.0тфси и скорости над 140 разхода отива в небето, а за движение със 200 да не говорим.Ако си купиш 2.0тфси на А6 с куатро ускорението ти от 160 нагоре ще е доста бавно, а над 180 дори и тегаво!А6 4г с 2.0тфси е по-тежка със над 100Кг от А6 4ф с 2.0тди, който не са с автомат/куатро.Казвам ти това защото усещам, че подпитваш и за динамиката на автомобила и тя не ти е безразлична. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 28 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 (Редактирано) Много правилно усещаш и още с максималната скорост от 209 км/ч и "разхода в небето" след 140 км/ч директно ме губи бензина. Явно 3.0 TDI е моя двигател както и да го гледам. Освен бързината, и разхода при висока скорост е доста приличен. Ще търся дизел на малко километри, 4G ме съмнява да намеря в моя бюджет, така че най-вероятно ще е A5.(Задължително с DSG) Но до лятото, кой знае, може пък да излезе нещо. Редактирано 28 Април 2014 от Bra1nSicK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Както и да го въртиме и смятаме, разхода на гориво винаги е в полза на дизела. Също така не забравяй фактора продажба един ден, а дизелов се продава по-лесно от бензинов (е, всяко правило си има изключения де). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Аз бих взел само новия дизел 313 коня и нищо друго, или бмв - то 535 пак с двете турбини, много коне и нютони, а разхода е 10, незнам какво повече може да искаш от една кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 28 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Парите ми идват в повече за обикновения 3.0 TDI на 4G, какво остава за новият битурбо 313 коня.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Народна поговорка: На гол тумбак, чифте пищови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 28 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Именно, това казвам. Първо се гледат възможностите и спрямо това се избира колата, а не обратното Иначе директно се мятам на едно RS6 sedan 2014 и айде.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 евала, с това последното заслужи уважението ми, респект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 29 Април 2014 Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 (Редактирано) Само, дето новото RS6 е само Авант При последното А6 като изключим ръчната скоростна кутия и мултитроника, както знаете има S tronic (DSG) с 7 скорости и ZF с 8 скорости. Дотук няма спор.S tronic се монтира на 3.0 TDI с 204 кс и 245 кс, в 3.0 TFSI, както и в S6ZF е само и единствено в 3.0 TDI 313 кс и RS 6! Редактирано 29 Април 2014 от brabusGTI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 29 Април 2014 Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 Заради въртящият момент Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 29 Април 2014 Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 550 Nm в S6 пак не са малко. Но със сигурност в битурбо дизела е основно заради въртящия момент.За RS6, който е с 650 Nm, от техническа гледна точка S tronic-ът ще издържи, но като се знае какви "изроди" има, които вече вадят от този мотор 700+ кс и над 850 Nm, избора на скоростна кутия е продиктуван от идеята за запас на издръжливост. Като добавим, че и 8-те скорости позволяват скорост над 320 км/ч - изборът на инженерите е ясен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts