Jump to content

Audi A6 4G (2011....) Дизел или бензин?


Recommended Posts

Благодаря ти за полезния коментар.A какво ще кажете за дизел с МТМ тунинг? В мобиле.бг видях една оферта, в мобиле.де също съм виждал. Струва ли си да се гледа нещо такова, или въпросният тунинг го прави още по-рискована покупка?

 

Ето пример: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11395672688508352&f1=details

Редактирано от Bra1nSicK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 160
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да допълня и планките за скоростите от волана. При бензиновият суперчарджър е истинско удоволствие да боравиш ръчно със скоростите, заради високите обороти.

При дизелите с тези 8 предавки и тесен диапазон на оборотомера идват излишни.

 

Не съм запознат каква е скоростната кутия на новата А6.

Ако е хидротрансформаторна от серията 8HP на ZF, то съм силно впечатлен от нейната работа. Страхотна кутия, много по-добра от старата 6HP използвана при А6/4F

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да се е случвало, аз преди да купя колата държа да я закарам на диагностика в оторизиран сервиз. Ако собствникът не желае -> довиждане.

 

Новата 6-ца е точно с 8HP на ZF ако не се лъжа.

Редактирано от Bra1nSicK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах ги и новите 5-ци, но просто някак си не ме радват. На външен вид не са лоши (пак са по-зле от А5 според мен, за 4G да не говорим.), но отвътре някак си пластмасата ми идва в повече. И н на последно място - все пак съм фен на Ауди, за това съм в този форум. Иначе да, обмислял съм и този вариант. Има ли нещо съществено, с което превъзхождат A5 или новата 6-ца?

 

Гледал съм и Е-класата на Мерцедес (w212) 4-matic, но и тя не ме кефи.

 

Може би след всичките ми чудения, 4F фейслифта почти я отписах. 4G са прекалено скъпи, "евтините" няколко, които виждам, по около 23-4 хил евро, са ми подозрителни. По принцип вървят около 35. Мисля, че щ се спра на A5 sportback. Има доста варианти 2010-2011 година на по 90к - 140к км, за 20-22  хил евро.

Редактирано от Bra1nSicK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eто една 2.0 TFSI

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a5-2-0-tfsi-sportback-quattro-s-tronic-troisdorf/190861874.html?origin=PARK

3.0 ТDI на 21 000 ще я свали без проблем :D

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a5-sportback-3-0-tdi-quattro-xen-led-led-braun-schrobenhausen/192472361.html?&origin=PARK&ticket=ST-2437303-a6ksRk0LRzebed2sbFjZ-mycas46-1_c01_4201

Имам още доста в car park-a в мобилето, но те идват по-скъпи за съжаление. Все пак до лятото има време да си чакам.

Пример:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a5-3-0-tdi-sb-quattro-stronic-19-s-line-nav-xen-seevetal-bei-hamburg/191524294.html?&origin=PARK&ticket=ST-2438158-CZAGZedlkIAtszduUiGz-mycas46-1_c01_4201

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a5-sportback-3-0-tdi-quattro-xenon-navi-pdc-k%C3%B6ln/192115002.html?origin=PARK

Още едно въпросче. Според вас голяма ли ще е разликата между 3.0 TDI 239 коня и 2.0 TFSI 211 коня, като возия говоря? Дизела повече ли ще бяга? Отново виждам, че има бензинови на по-малко километри за по-добри пари.

Също така от тези обяви къде да видя дали колата е с DSG или 6HP скоростна кутия? Предполагам всички след 2010 А5-ци са DSG, но все пак....

Редактирано от Bra1nSicK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък фрапиращо голяма не е разликата във вървежа, така че не би трябвало да ти определящо това, още повече казваш, че караш умерено. Сега зависи субективното усещане от двете как е, не съм имал възможност за сравенение. Предполагам, че шестте цилиндра се усещат по добре в линейно движение, а в завои четворката ще е по удачна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между 6HP и DSG-то е толкова голяма, че все едно караш друга кола.... особено в нормален режим, на S може и да не се усеща чак толкова

На дизеливата в описнието пише, че е 7-степенно DSG... другия линк не се отваря

Ако си фен на лежерното градско шофиране типтроника е "по-мек" за каране... DSG-то винаги подритва малко повече при тръгни-спри трафик.

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата ще е достатъчно голяма. Все пак 2.0 е 4 цилиндъра и отделно 3.0 тди има доста голям въртящ момент, а теглото на колата е около 1500 кг. Виж 3.0Т е горе долу на кантар по усещане като потегля, но на доускорение 3.0Т е голема вървелка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами зависи какво се разбира под умерено каране. Не карам постоянно по магистралата с 200+, но не се движа постоянно със 130-140. Обичам като имам хубава и бърза кола да й се кефя и да я натискам понякога. Все пак си мисля, че 2.0 TFSI със сигурност ще е по-добре от старата ми A4 с 3.0 TDI 204кс

 

ВЕСКО аз за кутиите не съм и твърдял, че няма да има разлика, за двигателите питах. А за скоростните кутии питах, къде в обявата мога да видя каква е, защото пише просто автоматик или S-tronic или т.н., пък аз не разбирам много....

 

P.S. Виждам, че горе на 2 от линковете иска username и pass, затова ги пускам наново така, че да не изискват вход.

 

3.0 TDI  http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a5-sportback-3-0-tdi-quattro-xen-led-led-braun-schrobenhausen/192472361.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxPrice=27000&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&negativeFeatures=EXPORT&interiorTypes=LEATHER&doorCount=FOUR_OR_FIVE

 

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a5-sportback-3-0-tdi-quattro-xenon-navi-pdc-k%C3%B6ln/192115002.html?lang=de&pageNumber=4&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxPrice=27000&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&negativeFeatures=EXPORT&interiorTypes=LEATHER&doorCount=FOUR_OR_FIVE

Редактирано от Bra1nSicK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-сигурната проверка е по VIN - иначе може да пише S-tronic (т.е. 7 степенно DSG), пък реално да е типтроник 6HP

За двигателите и тяхното усещане - намери хора с подобни коли и тествай... иначе само чешем клавиатурите

Сега в събота и неделя в Порше имаше дни на отворените врати, но 90% от колите бяха печки.... от бензините имаше само S8 4.0T и една А3-ка 1.4TFSI с DSG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То осезаема разлика в динамиката на един двигател идва именно от кутията и задвижването. Затова трябва да се обърне повече внимание на тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами зависи какво се разбира под умерено каране. Не карам постоянно по магистралата с 200+, но не се движа постоянно със 130-140. Обичам като имам хубава и бърза кола да й се кефя и да я натискам понякога. Все пак си мисля, че 2.0 TFSI със сигурност ще е по-добре от старата ми A4 с 3.0 TDI 204кс

 

ВЕСКО аз за кутиите не съм и твърдял, че няма да има разлика, за двигателите питах. А за скоростните кутии питах, къде в обявата мога да видя каква е, защото пише просто автоматик или S-tronic или т.н., пък аз не разбирам много....

 

P.S. Виждам, че горе на 2 от линковете иска username и pass, затова ги пускам наново така, че да не изискват вход.

 

3.0 TDI  http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a5-sportback-3-0-tdi-quattro-xen-led-led-braun-schrobenhausen/192472361.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxPrice=27000&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&negativeFeatures=EXPORT&interiorTypes=LEATHER&doorCount=FOUR_OR_FIVE

 

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a5-sportback-3-0-tdi-quattro-xenon-navi-pdc-k%C3%B6ln/192115002.html?lang=de&pageNumber=4&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxPrice=27000&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&negativeFeatures=EXPORT&interiorTypes=LEATHER&doorCount=FOUR_OR_FIVE

200+ ще ти е доста трудно :) защото максималната му скорост е 209Км/ч :) така че едни 200км/ч са ти един максимум!

С 2.0тфси и скорости над 140 разхода отива в небето, а за движение със 200 :) да не говорим.

Ако си купиш 2.0тфси на А6 с куатро ускорението ти от 160 нагоре ще е доста бавно, а над 180 дори и тегаво!

А6 4г с 2.0тфси е по-тежка със над 100Кг от А6 4ф с 2.0тди, който не са с автомат/куатро.

Казвам ти това защото усещам, че подпитваш и за динамиката на автомобила :) и тя не ти е безразлична.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много правилно усещаш и още с максималната скорост от 209 км/ч и "разхода в небето" след 140 км/ч директно ме губи бензина. Явно 3.0 TDI е моя двигател както и да го гледам. Освен бързината, и разхода при висока скорост е доста приличен. Ще търся дизел на малко километри, 4G ме съмнява да намеря в моя бюджет, така че най-вероятно ще е A5.(Задължително с DSG) Но до лятото, кой знае, може пък да излезе нещо.

Редактирано от Bra1nSicK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и да го въртиме и смятаме, разхода на гориво винаги е в полза на дизела. Също така не забравяй фактора продажба един ден, а дизелов се продава по-лесно от бензинов (е, всяко правило си има изключения де).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих взел само новия дизел 313 коня и нищо друго, или бмв - то 535 пак с двете турбини, много коне и нютони, а разхода е 10, незнам какво повече може да искаш от една кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно, това казвам. Първо се гледат възможностите и спрямо това се избира колата, а не обратното :D  Иначе директно се мятам на едно RS6 sedan 2014 и айде....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само, дето новото RS6 е само Авант  :hilezh:

При последното А6 като изключим ръчната скоростна кутия и мултитроника, както знаете има S tronic (DSG) с 7 скорости и ZF с 8 скорости. Дотук няма спор.

S tronic се монтира на 3.0 TDI с 204 кс и 245 кс, в 3.0 TFSI, както и в S6

ZF е само и единствено в 3.0 TDI 313 кс и RS 6!

Редактирано от brabusGTI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

550 Nm в S6 пак не са малко. Но със сигурност в битурбо дизела е основно заради въртящия момент.

За RS6, който е с 650 Nm, от техническа гледна точка S tronic-ът ще издържи, но като се знае какви "изроди" има, които вече вадят от този мотор 700+ кс и над 850 Nm, избора на скоростна кутия е продиктуван от идеята за запас на издръжливост. Като добавим, че и 8-те скорости позволяват скорост над 320 км/ч - изборът на инженерите е ясен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...