Bra1nSicK Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Някой каза, че B8 вътре е по-широко от 4F, сериозно ли ? Това докато го видя, не го вярвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Оставете колегата да си вземе А6 каквато си хареса спрямо парите с които разполага и не му обяснявайте всякакви глупости от сорта на селски манталитети,дрес-кодове,пълни улици и паркинги с този модел на Ауди и т.н.Парите са си негови и ще си купи автомобил който му харесва визуално и технически да е с минимални проблеми,все пак повечето тук във този форум караме "Кошове втора употреба",а се опитваме всички да даваме съвети все едно търсим да купим кола на която да и няма нищо да е почти без пробег и т.н.Човека просто търси съвет относно покупка на този автомобил а темата се напълни със всевъзможни глупости,които на колегата въобще не са му от полза.Просто пишете смислени неща по по ставения въпрос във темата където той да си отсее отговорите които търси.Със здраве на всички и не се сърдете,че съм по рязък в изказването си.На колегата му пожелавам успех с търсенето и покупката на А6!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Погледни раздела за 4F и само виж какви теми се пускат напоследък за крайно разнообразни проблеми – http://audibg.com/forum/index.php?showforum=87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_deyanov Публикувано 29 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 (Редактирано) Sag, много си краен, по твоята логика трябва да се откажем от премиум марките изобщо, защото е пълно със селяндури, които карат именно тях. Същата работа и с това А6. Във всяка извънгаранционна кола има потенциални ремонти за сума близка до пазарната й стойност. Това дори и за моята важи, дето струва 3-4 хил. лв - ами ако гръмна турбото, скоростната кутия, двигателя? Една пълна ревизия на ходова част - окачване, спирачки, някой лагер ей ти ги 1000 лв. Какво да правя дал съм ги. Ако не ми изнася, 213 спира до нас. Да, прав си че е пълно с теми за всевъзможни проблеми по А6, но това е нормално явление за всяка кола която в един момент става по-достъпна и се почне с "новия внос" от Италия и тоя скрап почне да се движи по нашите улици. Още чета темите за 4Ф от по няколко стотин страници и там ясно си личи как се променя тематиката с времето:- В началото, като имаше 4-5 такива коли във форума - коментари само за масла, обслужване само и единствено в Порше, още се откриваха екстрите.- После се почна с гонките, чипове се обсъждаха.- След това почват ретрофитите, тая екстра да си добавим, оная... Елементраните обслужвания всеки почна да си ги прави сам. Вече никой не го страх да я поразглоби колата, адаптации и диагностики - доста хора си накупуваха ваг-коми. А в началото и за смяна на чистачки всички ходеха в Порше.- Сега вече доста майстори ги познават тия коли, най-масовите болежки се оправят не само в Порше и тн. и тн. Това е напълно нормално явление за всеки един модел, който става по-масов в един момент. 4ф изобщо не е космическия кораб за който се е смятал преди 5 години. Да скъпи са и частите, ама все пак е А6. Ако исках евтино ще си купя голф. Каква ще е разликата ако си купя Б7 3.0 типтроник и куатро? Потенциалните ремонти по него ще са абсолютно същите. Редактирано 29 Април 2014 от martin_deyanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 29 Април 2014 Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 (Редактирано) В Б7 мястото в купето е по-малко... и горните обтегачи се сменят много по-трудно (почти невъзможно), защото коша е натъпкан като за световно Не виждам причина да си напазариш Б7, ако имаш възможност за 4F Редактирано 29 Април 2014 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_deyanov Публикувано 29 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 Аз също, просто давам пример, за среден клас кола, която също би могла да е бомба със закъснител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 29 Април 2014 Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Че какво им е на колите от Италия? Редактирано 30 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sayer Публикувано 29 Април 2014 Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 (Редактирано) Някой каза, че B8 вътре е по-широко от 4F, сериозно ли ? Това докато го видя, не го вярвам Ами и аз се учудих, но това са размерите по снимки :А4 B8 - 1463 mm А6 4F - 1450 mm за т. нар. elbow room (от лакът до лакът). Ето и снимките:http://www.automania.be/files/Image/articles/jpg/Audi_A6_2004_Dimensions-2.jpg http://www.audi.bg/files/bg/modelle/bilder/abmessungen/anzeige/231.gif Редактирано 29 Април 2014 от sayer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 29 Април 2014 Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!По-важното разстояние е от педалите до задната седалка. Редактирано 30 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 29 Април 2014 Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 С 10мм ще оправиш положението. Моя съвет към колегата е да си купи кола от човек, а не нов внос. Дори и да е била с върнати км, шанса при теб да се счупи нещо е по-малък от колкото при нов внос, където може да се разминеш първите 5-6 месеца с консумативи, а след годинка да трябва да вадиш пачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 29 Април 2014 Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 Sag, много си краен, по твоята логика трябва да се откажем от премиум марките изобщо, защото е пълно със селяндури, които карат именно тях. ... Това е напълно нормално явление за всеки един модел, който става по-масов в един момент. 4ф изобщо не е космическия кораб за който се е смятал преди 5 години. Да скъпи са и частите, ама все пак е А6. Ако исках евтино ще си купя голф. ...Mисля, че сме на еднакво мнение и просто се изразяваме различно. Каквото исках да кажа го направих, всеки си има мнение. Успех и най-важното – да те радва каквото си избереш и вземеш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 29 Април 2014 Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 Моя съвет е да си търси 3-4 годишна кола, била тя и по "нисък" клас (А4) и малко по скъпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sayer Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 (Редактирано) Ами колеги, не искам да се заяждам, но в 4f са изяли поне 3 см от вътрешното пространство в сравнение с предната А6. Не говорим за 1 см, а за поне 3. Затова А4-ката е по-широка… аз лично това го приемам за downgrade, но разбира се, има и неща, с които може да се похвали 4ф, най-красивата и стилна за времето си навигационна система например. За разстоянието отзад ок, въпрос на лични предпочитания е… за мен е напълно достатъчно краката да не опират в седалката. От друга страна, ако човек няма гараж е по-неудобно паркирането на толкова дълга кола, особено по-постна. Редактирано 30 Април 2014 от sayer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stepenwolf Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 Даже сантиметрите са около 4 между C5 и C6 А4 по дадените размери е по-широка даже и от новото А6:А6 4f и 4g - http://www.inautonews.com/wp-content/uploads/2010/12/dimensions.jpgA6 C5 - http://www.audiworld.com/news/99/99a6avant/a6dim.jpg в момента ми изплува че и S class w140 е по-широка от w220 някой който кара A4 B8 може ли да даде мнение като седне в 4f дали му се струва по тясно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 Аз съм имал 4Ф и от там отидох на B8 - в ширината не намирам разлика, и да има е нещо незабележимо за мен. От гледна точка на място за седящия зад шофьора, 4Ф е около сантиметър и половина по-дълъг. Т.е. за мен двете шасита са близки като обем, с малка разлика в полза на 4Ф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 Аз все по-често се замислям за S4 Avant + B&O + panorama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 + Спортен диф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 Да, ще е първата S4 с кутия отгоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_deyanov Публикувано 1 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 (Редактирано) Пък ако има и вакуум на вратите, изобщо няма да се протягам Въпреки, че практиката в подобни ситуации гласи, че вратата остава добре затворена със замах/шут... Редактирано 1 Май 2014 от martin_deyanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 1 Май 2014 Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 Аз имам вакум и мога да ти кажа, че се родих... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo_ninja Публикувано 2 Май 2014 Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 Леле хора и аз търся да купя такава кола. Надявам се, че това не ме прави селтак. По отношение на разходите - аз лично съм отделил едни 3 хил. лв. и се надявам да попадна на такъв екземпляр, който да не "поиска" повече непосредствено след покупката. Изискванията ми към колата са същите като на колегата-автор. Ще следя темата. Не разбрах къде може да се види офертата на sky ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 2 Май 2014 Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 За 3 хиляди лева предполагам, че ще ти даде джантите със зимни и летни гуми До автора, бих взел Б8 по-нова концепция, по-съвременен автомобил, вероятно по-малко амортизиран, след 5 год. няма да изглежда морално остарял и според мен ще го продадеш по-изгодно и лесно. От друга страна премиум лимузината е по-лежерна, тежкарска кола и за твоите нужди вероятно по-добър избор тъй като каза, че ще возиш клиенти и трябва да се чувстват комфортно, да не се излагаш с А4-ки както сам каза. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 (Редактирано) Ето я моята обява - http://www.cars.bg/c551399Цената за форума е 22.500. Редактирано 3 Май 2014 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo_ninja Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 Krisko, доста забавна шега. Почувствах се като на първи април по-миналата година Може би не съм се изразил правилно. 3 бона съм отделил за разходи СЛЕД покупката. Това няма да ми е първото Ауди. А тройката даже няма и да я продавам.Преди преди това имах B4, а още по-преди сме имали в семейството B2, която не успях да карам, защото бях много малък, но впечатленията са ясни Оглеждам се за по-голяма кола, защото се задомих и ми се роди дете, а А тройката за съжаление е много малка за колички и т.н. багажи. Офертата на sky изглежда супер, но скоро няма да имам възможност да скоча до Варна. Имам пътуване до там чак другия месец. Ако още не е купена ще се радвам да я видя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване