Jump to content

Съвет за покупка на А6 (4F) 3.0 TDI 2006-2008 г.


Recommended Posts

Оставете колегата да си вземе А6 каквато си хареса спрямо парите с които разполага и не му обяснявайте всякакви глупости от сорта на селски манталитети,дрес-кодове,пълни улици и паркинги с този модел на Ауди и т.н.Парите са си негови и ще си купи автомобил който му харесва визуално и технически да е с минимални проблеми,все пак повечето тук във този форум караме "Кошове втора употреба",а се опитваме всички да  даваме съвети все едно търсим да купим кола на която да и няма нищо да е почти без пробег и т.н.Човека просто търси съвет относно покупка на този автомобил а темата се напълни със всевъзможни глупости,които на колегата въобще не са му от полза.Просто пишете смислени неща по по ставения въпрос във темата където той да си отсее отговорите които търси.Със здраве на всички и не се сърдете,че съм по рязък в изказването си.На колегата му пожелавам успех с търсенето и покупката на А6!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни раздела за 4F и само виж какви теми се пускат напоследък за крайно разнообразни проблеми  – http://audibg.com/forum/index.php?showforum=87

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sag, много си краен, по твоята логика трябва да се откажем от премиум марките изобщо, защото е пълно със селяндури, които карат именно тях.

 

Същата работа и с това А6. Във всяка извънгаранционна кола има потенциални ремонти за сума близка до пазарната й стойност. Това дори и за моята важи, дето струва 3-4 хил. лв - ами ако гръмна турбото, скоростната кутия, двигателя? Една пълна ревизия на ходова част - окачване, спирачки, някой лагер ей ти ги 1000 лв. Какво да правя дал съм ги. Ако не ми изнася, 213 спира до нас.

 

Да, прав си че е пълно с теми за всевъзможни проблеми по А6, но това е нормално явление за всяка кола която в един момент става по-достъпна и се почне с "новия внос" от Италия и тоя скрап почне да се движи по нашите улици.

 

Още чета темите за 4Ф от по няколко стотин страници и там ясно си личи как се променя тематиката с времето:

- В началото, като имаше 4-5 такива коли във форума - коментари само за масла, обслужване само и единствено в Порше, още се откриваха екстрите.

- После се почна с гонките, чипове се обсъждаха.

- След това почват ретрофитите, тая екстра да си добавим, оная... Елементраните обслужвания всеки почна да си ги прави сам. Вече никой не го страх да я поразглоби колата, адаптации и диагностики - доста хора си накупуваха ваг-коми. А в началото и за смяна на чистачки всички ходеха в Порше.

- Сега вече доста майстори ги познават тия коли, най-масовите болежки се оправят не само в Порше и тн. и тн.

 

Това е напълно нормално явление за всеки един модел, който става по-масов в един момент. 4ф изобщо не е космическия кораб за който се е смятал преди 5 години. Да скъпи са и частите, ама все пак е А6. Ако исках евтино ще си купя голф.

 

Каква ще е разликата ако си купя Б7 3.0 типтроник и куатро? Потенциалните ремонти по него ще са абсолютно същите.

Редактирано от martin_deyanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Б7 мястото в купето е по-малко... и горните обтегачи се сменят много по-трудно (почти невъзможно), защото коша е натъпкан като за световно

 

Не виждам причина да си напазариш Б7, ако имаш възможност за 4F

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой каза, че B8 вътре е по-широко от 4F, сериозно ли ?  Това докато го видя, не го вярвам :huh:

Ами и аз се учудих, но това са размерите по снимки :

А4 B8 - 1463 mm 

А6 4F - 1450 mm

 

за т. нар. elbow room (от лакът до лакът).

 

Ето и снимките:

http://www.automania.be/files/Image/articles/jpg/Audi_A6_2004_Dimensions-2.jpg

 

http://www.audi.bg/files/bg/modelle/bilder/abmessungen/anzeige/231.gif

Редактирано от sayer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

По-важното разстояние е от педалите до задната седалка.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 10мм ще оправиш положението. Моя съвет към колегата е да си купи кола от човек, а не нов внос. Дори и да е била с върнати км, шанса при теб да се счупи нещо е по-малък от колкото при нов внос, където може да се разминеш първите 5-6 месеца с консумативи, а след годинка да трябва да вадиш пачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sag, много си краен, по твоята логика трябва да се откажем от премиум марките изобщо, защото е пълно със селяндури, които карат именно тях.

 

 

...

 

 

Това е напълно нормално явление за всеки един модел, който става по-масов в един момент. 4ф изобщо не е космическия кораб за който се е смятал преди 5 години. Да скъпи са и частите, ама все пак е А6. Ако исках евтино ще си купя голф.

 

...

Mисля, че сме на еднакво мнение и просто се изразяваме различно. Каквото исках да кажа го направих, всеки си има мнение. Успех и най-важното – да те радва каквото си избереш и вземеш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колеги, не искам да се заяждам, но в 4f са изяли поне 3 см от вътрешното пространство в сравнение с предната А6. Не говорим за 1 см, а за поне 3. Затова А4-ката е по-широка… аз лично това го приемам за downgrade, но разбира се, има и неща, с които може да се похвали 4ф, най-красивата и стилна за времето си навигационна система например. За разстоянието отзад ок, въпрос на лични предпочитания е… за мен е напълно достатъчно краката да не опират в седалката. От друга страна, ако човек няма гараж е по-неудобно паркирането на толкова дълга кола, особено по-постна.

Редактирано от sayer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже сантиметрите са около 4  между C5 и C6 :)

А4 по дадените размери е по-широка даже и от новото А6:

А6 4f и 4g - http://www.inautonews.com/wp-content/uploads/2010/12/dimensions.jpg

A6 C5 - http://www.audiworld.com/news/99/99a6avant/a6dim.jpg

 

в момента ми изплува че и S class w140 е по-широка от w220

 

някой който кара A4 B8 може ли да даде мнение като седне в 4f дали му се струва по тясно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм имал 4Ф и от там отидох на B8 - в ширината не намирам разлика, и да има е нещо незабележимо за мен.

 

От гледна точка на място за седящия зад шофьора, 4Ф е около сантиметър и половина по-дълъг.

 

Т.е. за мен двете шасита са близки като обем, с малка разлика в полза на 4Ф

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Пък ако има и вакуум на вратите, изобщо няма да се протягам :)

 

Въпреки, че практиката в подобни ситуации гласи, че вратата остава добре затворена със замах/шут...

Редактирано от martin_deyanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле хора и аз търся да купя такава кола. 

Надявам се, че това не ме прави селтак. 

По отношение на разходите - аз лично съм отделил едни 3 хил. лв. и се надявам да попадна на такъв екземпляр, който да не "поиска" повече непосредствено след покупката. Изискванията ми към колата са същите като на колегата-автор. 

Ще следя темата. Не разбрах къде може да се види офертата на sky ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 3 хиляди лева предполагам, че ще ти даде джантите със зимни и летни гуми  :respekt:

 

До автора, бих взел Б8 по-нова концепция, по-съвременен автомобил, вероятно по-малко амортизиран, след 5 год. няма да изглежда морално остарял и според мен ще го продадеш по-изгодно и лесно. От друга страна премиум лимузината е по-лежерна, тежкарска кола и за твоите нужди вероятно по-добър избор тъй като каза, че ще возиш клиенти и трябва да се чувстват комфортно, да не се излагаш с А4-ки както сам каза. Успех :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krisko, доста забавна шега. 

Почувствах се като на първи април по-миналата година ;) 

 

Може би не съм се изразил правилно. 3 бона съм отделил за разходи СЛЕД покупката. 

Това няма да ми е първото Ауди. А тройката даже няма и да я продавам.

Преди преди това имах B4, а още по-преди сме имали в семейството B2, която не успях да карам, защото бях много малък, но впечатленията са ясни :)

 

Оглеждам се за по-голяма кола, защото се задомих и ми се роди дете, а А тройката за съжаление е много малка за колички и т.н. багажи. 

 

Офертата на sky изглежда супер, но скоро няма да имам възможност да скоча до Варна. Имам пътуване до там чак другия месец. Ако още не е купена ще се радвам да я видя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...